Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oman postauksen pointti oli, että moinen lowrider money glitch-kikkailu löytyy myös kisaversiona. Rupes kyllä yöllä tympiin, kun kolmekin kertaa putkeen heitti vastaavaan kisaan eli noita tunnuttiin hostattavan ihan urakalla.
Omaan pelifilosofiaan ei kuulu ostetut tai glitchatut gta dollarit ja se miten kukin pelissä peliaikaansa käyttää, on ihan itsekunkin oma asia mun puolesta. Mut joo, sais pätsätä, niin pääsis noissa kisoissa joinaamisissa eroon tosta.

edit: Kato pellekin on törmännyt samaan ilmiöön. Parempi tässä on kai hostaa pelilistoja. Joinaaminen kun vie oman aikansa ja noi turhat vie tuhottomasti aikaa sekä tappaa pelihalut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyseessä on kisoissa tehtävästä glitchistä, joten tottakai se löytyy kisaversiona... :confused: Myöskin siihen kelpaa kaikki kisat ei vaan nuo mahdollisimman lyhyet customit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyseessä on kisoissa tehtävästä glitchistä, joten tottakai se löytyy kisaversiona... :confused: Myöskin siihen kelpaa kaikki kisat ei vaan nuo mahdollisimman lyhyet customit.
Aivan. Mutta postaustani edeltäneet lowrider money clitch-keskustelut käsittelivät auton tuplausta, johon heitin, että löytyy lowrider money glitch myös kisaversiona.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Myös auton kopiointi/tuplaus tapahtuu ainoastaan niissä kisoissa, ei poikkea asiasta mitenkään... :rolleyes: Puhut eri asioista mutta kaikki nämä jutut tapahtuvat niissä kisoissa, eri lopputuloksilla mutta aivan samalla periaatteella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Myös auton kopiointi/tuplaus tapahtuu ainoastaan niissä kisoissa, ei poikkea asiasta mitenkään... :rolleyes: Puhut eri asioista mutta kaikki nämä jutut tapahtuvat niissä kisoissa, eri lopputuloksilla mutta aivan samalla periaatteella.

Szuper puhui jostain yksin tehtävästä tuplaamisesta, eli kisanko voi yksin pelata ja aulaan muiden osumiset on vaan pelin heittämiä?? Näitä tiettyjä ratojahan nää nyt sitten hostaa kilpaa. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yksin voi hostata minkä tahansa kisan, missä sitten voi kopioida/myydä auton.

Ne custom kisat on vain sitä varten että ajomatka on mahdollisimman lyhyt LSC/bennylle..

Jotkut randomit voivat hostata ja kutsua myös muita niihin vahingossa/tahallaan. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yksin voi hostata minkä tahansa kisan, missä sitten voi kopioida/myydä auton.

Ne custom kisat on vain sitä varten että ajomatka on mahdollisimman lyhyt LSC/bennylle..

Jotkut randomit voivat hostata ja kutsua myös muita niihin vahingossa/tahallaan. :D

Haa, kiitos! Nyt alkoi kokonaiskuva kirkastumaan. Ilmiö sinänsä saa vaan lisää "humoristisia" piirteitä, jos kerran rata kuin rata käy (omalla kartalla nippu kisoja Benny's hoodeilla), ja nää veivaa joukolla noita customs "bennyjä". :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo siis puhun nimenomaan yksin tekemisestä, eli ei tarvita kavereita tai muuta kikkailua :)
Eli menet kisaan, alotat sen yksin vaikka nyt Buccaneerilla, ajat bennyn talliin ja poistut kisasta, tadaa, auto tuplaantuu, oma auto kadun varteen ja Buccaneerin tapauksessa voit vain ajella sen ulos sieltä bennystä vaikka omaan talliin.

Tosiaan, mä en halua kyllä muuta kuin korvauksen siitä että osa menopeleistä on heistitehtävien takana (koska en niitä voi saada näemmä randomienkaan kanssa tehtyä muuten kuin yrittämällä 100 kertaa kun joku häipyy tehtävän alussa aina!?) ja toinen on se hiton niinsanottu hävittäjä joka maksoi 3 miljoonaa (myin jopa mun T20 sen takia!:mad:) ja saatiin leijuva lautanen, tykinruokalaitos :D En osa sitä käyttää vieläkään... Joten R, 5 miljoonaa kiitos niin olen tyytyväinen :D

Yleensä mä en välitä noista tuplauksista tms.mutta kiinnostavaa on kokeilla toimiiko se todella jos sellaseen törmää tuolla pelissä sattumalta kuten usein käy. Voitte uskoa, peli- ilo menee heti siinä jos noilla tekee kymmeniä miljoonia, en suosittele senkään takia. Toinen on se et mitä enemmän noilla tekee nopeasti rahaa, sen varmemmin voi joutua silmätikuksi. Kolmas ihan vinkkinä, kannattaa muuttaa nuo rahat tavaraksi koska niitä R ei ota pois jos se rupeaa noita kyttäämään. Mullahan on kaikki nuo buzzardit ynnä muut sen takia kun ostin heti kaikki pois PS3:n puolella vielä kun niitä satojamiljoonia jaeltiin hakkereiden toimesta. Noissa on kiinni varmaan yli 20 miljoonaa + kaikki siihen mennessä ilmestyneet vaatteetkin ostin niillä heti.

Jotkut randomit voivat hostata ja kutsua myös muita niihin vahingossa/tahallaan.

Taisit juurikin sanoa sen että tästä ei voi tulla mitään banaania kellekään, koska voi käydä "vahinko" ja auto tuplaantua kun menee tehtävään jota ei tunne :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin tai rockstar päättää bännätä juuri sinut, viedä kaikki rahat ja autot koska huijasit heiltä rahaa. ;) Aina voi tulla banaania kun huijaa, oli se vahinko tai ei. Eihän rockstar mitään kysele ennenkuin banaania rapsahtaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin tai rockstar päättää bännätä juuri sinut, viedä kaikki rahat ja autot koska huijasit heiltä rahaa. ;) Aina voi tulla banaania kun huijaa, oli se vahinko tai ei. Eihän rockstar mitään kysele ennenkuin banaania rapsahtaa?

Enpä usko että ne niin tekee 365 päivää vuodesta pelaavalle ja joskus harvoin tommoseen erehtyvälle :D Hakkerit ja jatkuvasti "laittomuuksia" tekeviä kyllä rangaistaan. Veikkaampa että jos ne nyt bannais kaikki jotka tekevät tuota, ne joutuisi bannaamaan 1/5 kaikista pelaajista jota eivät tietenkään tee. Toteavat vaan että oma moka ja elämä jatkuu kuten aina ennenkin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos on kauhea pelko perseessä banaanin suhteen, niin kantsiiko sitä sit edes harrastaa tommosta? Tosin Rockstarilla on nyt varmasti suurempia huolenaiheita kun että sielä ny muutamat myy buccaneereja pienellä voitolla. Sitä ne ei kato läpi sormien jos pelin tiedostoihin mennään sörkkimään, tyylii mitä oli silloin ps3:lla kun miljardeja jaeltiin ja sitä mitä sielä on nytkin, jotkut saanut jotain 999999999999999999999999999999999999999999999999999 gta dollaria ym muuta jänskää.

Se on nyt varmasti ykkösprioriteetti korjata tai edes vähentää, näitä pelin sisäisiä glitshejä mitä tulee ja menee on rockstarin ihan oma moka kun eivät huomanneet korjata/testata sitä, tai mistä sitä tietää vaikka tahalteen jättävät joitakin porsaanreikiä auki ja kattovat et miten nopeasti joku keksii. Nämä pätsätään yleensä joko hotfixillä tai patchilla ennemmin tai myöhemmin ja sit voi olla pitkään "kuiva" kausi kun ei oo mitään massiglitshei jne.

Sitä rahaa kyl kertyy ihan pelaamalla kuten on jo monesti sanottu, eikä aina törsäilee kaikkeen maholliseen.

Mulle yks hailee jos joku nyt tekee jotain pientä voittoa tommosilla, sitä mitä en hyväksy on just noi hakkerit ja modaajat jotka pilaavat onlinen täysin, tyylii et juna on sun tallis ja nakkikoski olohuonees ja apinat roikkuu päässä ja triljoonia jaellaa ympäriinsä. Onneksi niitä ei tällä nykygenrellä ole nähty, tommoset muutama extra tonni tilille nyt ei varmasti maailmaa kaada.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Samaa mieltä. Tosin itse en kyllä silloinkaan pistänyt yhtään pahakseni, kun noi hakkerit niitä rahoja jakeli. Glicthaamaan en jaksa kuitenkaan ruveta, kun ei tuolla tällä hetkellä edes ole oikeastaan mitään sellaista mikä olisi "pakko saada" ja jos sellaista tuleekin, niin sitten vedetään vaikka mieluummin muutama heisti rahojen kasaan saamiseksi :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikä sitä vahingossa aja customsin/bennysin sisälle kesken kisan. Eikä kukaan myy omaa autoaan kesken kisan vahingossa.. :rolleyes:

Ei mutta joku tuntematon seuraa muita kisassa, "miksi kaikki tonne menee, mä menen kans" ja sit myy autonsa :D Sit huomaa että helppoa rahaa ja tekee uudestaan :D
No ei kukaan oikeesti vahingossa tuota tee.... Eikös tuosta saisi helppoja kisavoittoja jos kerkeää maaliin ennen kun kaikki on myyneet autonsa ;)


Mulle yks hailee jos joku nyt tekee jotain pientä voittoa tommosilla, sitä mitä en hyväksy on just noi hakkerit ja modaajat jotka pilaavat onlinen täysin, tyylii et juna on sun tallis ja nakkikoski olohuonees ja apinat roikkuu päässä ja triljoonia jaellaa ympäriinsä. Onneksi niitä ei tällä nykygenrellä ole nähty, tommoset muutama extra tonni tilille nyt ei varmasti maailmaa kaada.

Mä näen just näin tämänkin asian.
Minusta tuntuu että tässä tehdään aina jokin porsaanreikä joka päivityksessä, menetelmällä kuka kerkeää hyödyntää. Mutta eihän noista nyt voi mitään tulla, eikä ole ennenkään tullut kun on omia virheitä eikä pelaajien tekemiä :) Enkä mä omalla kohdalla pelkää mitään moista kun n ole tehnyt mitään "väärää", ajan vaan niin huonosti että löydän tieni kisassa benysin nurkkaan ja sit en jaksa ajaa sitä kisaa ja quittaan siitä ja myyn auton pois kun se ei suostu voitaan kisaa ja huomaan ettei se olekaaan mun auto ja yritän uudestaan :D Sehän olis sama kun en saisi NHL16 tehdä maalia vihun luistimen kautta, bannia ja onlinetila lukkoon? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli Halloween DLC.. :rolleyes:

Oot kyllä semmonen GTA kaveri et jos jotain et tiedä niin sitä ei pelissä ole :) Jatka samaa rataa :D


Joo btw. mulle ei ainakaan kelepaa ruumisauto eikä oikeestaan tuo toinenkaan... Melko hirveitä laitoksia mut kai niiden on tarkotuskin olla vähän hirveitä :D
 
Ylös Bottom