Vastaus: Grand Theft Auto Online
Kummasti vaan se aika kuluu ilman, että sitä edes huomaa.
Tuntuu, että juurihan ne ryöstöt tuli tehtyä ja siitä on jo pian 8kk. Oli pakko tarkistaa koska olin humane labs keikasta tehnyt videon ja päivämäärä oli 17.3.
Kisojakin tullut ajettua taas ihan kivasti lisää. Enää 51 kisaa niin tulee 6000 täyteen enkä vieläkään ilmeisesti ole noihin kyllästynyt. Juuri tänään tuli mietittyä kun grass routea äänestin, että kuinkahan monta kertaa tuokin on tullut jo ajettua ja silti siihen ei ole kyllästynyt.
Sama homma on esim gran turismon grand valleyn ja trial mountainin kanssa. Niitä on tullut ajettua ekasta turismosta asti ja edelleen niitä ajaa mielellään. Se on hyvän radan merkki se.
Kuva tämän päivän kisasta the first corporation radalla kun lähdettiin viimeisestä mutkasta kohti maalia. Meitsin barbie auto vasemmalla. Ei kiilaamista ja häviöhän siitä myös tuli.
Kahdestaan tuokin tuli ajettua kuten monta muutakin kisaa. Kummasti jokainen aulaan tulija katosi alle 10 sekunnin sisään
En tiedä johtuiko kisan asetuksista sillä tuossakin radassa taisi olla viisi kierrosta ilman catch-uppia vai rankeista. Host oli 167 ja minä 464.
Eipä siinä mitään sillä kyllä minä ajan mieluummin kahdestaan sellaisen kanssa joka oikeasti osaa ajaa saatikka otan sinne vaikka viisi tyyppiä lisää jotka tulee tarkoituksella päälle. Hyvään kisaan kun ei kuitenkaan tarvita kuin se yksi vastustaja joka osaa ajaa ja on saman tasoinen mitä itse.
Tuonkin tyypin kanssa huomasi kuinka erilainen tyyli ajaa meillä oli. Itse vedän kohtuu varmanpäälle ja tuo veti monet mutkat niin kovaa, että sai mut äkkiä kiinni vaikka oli hiukan aiemmin mokannut. Silti yhdenkin kisan voitin juuri tuon takia koska jätkä ilmeisesti veti viimeisen mutkan liian kovaa ja osui johonkin. Matkaa maaliin olisi ollut n.20 metriä
Huomenna varmaan täytyy koittaa se 6000 kisaa saada täyteen ja samalla tienata sen verran, että on taas 15 miljoonaa tilillä. Se on sellainen mukavan turvallinen summa.
Edit:
OMI3RIN video oli kyllä ihanan masentava. *aseta peukku hymiö tähän*