Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hmm... Mietin tota Albany Alphaa mutta ehkä tohon sopis tosiaan joku maasturimpi. Eikös tuo Alpha ole lähellä jotain Bentleytä tms?
Patriot olis muuten ok mut se on niin köyhä kulkemaan. Rancher ainakin on täysi jenkki ja se sopinee tuohon "uudempiin" autoihin... Joko se ta Bison :rolleyes:
Mites se ylempänä mainittu sand king? Dodge ramiahan se jäljittelee. Ja se jos mikä on kunnonn jenkki. Korimallikin on vielä uudehko :) Edit: eihän sekään toki mihinkään kulje, mutta kuitenkin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites se ylempänä mainittu sand king? Dodge ramiahan se jäljittelee. Ja se jos mikä on kunnonn jenkki. Korimallikin on vielä uudehko :) Edit: eihän sekään toki mihinkään kulje, mutta kuitenkin..

Juu, se on muuten totta. Mutta siitä saa hienon. Hokasin just et eihän mulla ole tota Willard Factioniakaan... Kun muistin et Bennylläkin on autoja. Pitäsköhän mun bustaa tuo Manana tai Emperor pois tallista ja hankkia Sandking tilalle. Emperor melkeinpä kun neliovinenkin löytyy jo ja ainoa avoauto on Banshee. Eihän noilla lopulta ole muuta tarkoitusta, kunhan kerään erilaisia autokokoelmia ja yhdistelmiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on sit kisatkin pilattu, oli joku modderi kisassa ja se spawnas autonsa perästä kaikkee rojua tielle. Oli roskapusseja, sohvia ym. mukavaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aina jaksaa hämmästyttää kuinka paskoja lentäjiä tässä on. Tänään oli lentokisassa vastassa 259 levunen tyyppi joten luulisi, että kokemusta on vaikka mistä, mutta maaliintulon jälkeen kun sitä katselin niin ei se näköjään tajunnut, että R1/L1 kääntää peräsintä. Olen huomannut, että ihan sama kuinka monta osallistujaa lentokisoissa on niin vähintään 50% on tuollaisia.
Kannattaisi vissiin käydä lentokoulussa siellä yksinpelin puolella niin tietäisi tuollaisen perustoiminnon olemassaolosta. Toisaalta noita vastaan kisatessa tulee helppoja voittoja :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllähän sen huomaa, ettei ketään randomia tai crewjäsentä kiinnosta nuo lento tai venekisat. Osallistuja määrät ja taitotasot aika mitättömät. :D Autokisoihin saa jotain tasoa kun ajaa crewin kesken, ei randomien..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko ottaa kantaa vielä tuohon autoasiaan :D

Hmm... Mietin tota Albany Alphaa mutta ehkä tohon sopis tosiaan joku maasturimpi. Eikös tuo Alpha ole lähellä jotain Bentleytä tms?
Patriot olis muuten ok mut se on niin köyhä kulkemaan. Rancher ainakin on täysi jenkki ja se sopinee tuohon "uudempiin" autoihin... Joko se ta Bison :rolleyes:

GTA:n Albany -merkkinä "parodioi" tosielämän Cadillacia. Alpha on ainakin minusta ottanut vaikutteensa Cadillacin "Elmiraj" -konseptiautosta:
6a00d8341c90b153ef019b01958ba1970c-pi

Mites se ylempänä mainittu sand king? Dodge ramiahan se jäljittelee.

Pakko vielä huomauttaa että Bravado Bison on GTA:n vastaus Dodge Ramille!
Tuo Vapid Sandking taas on tosielämässä Fordin Super Duty F-sarjalainen. (F-150, F-250, F-350... jne..)

Oli pakko päästä vielä pätemään, ameriikan autot on nimittäin niin lähellä sydäntä. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko vielä huomauttaa että Bravado Bison on GTA:n vastaus Dodge Ramille!
Tuo Vapid Sandking taas on tosielämässä Fordin Super Duty F-sarjalainen. (F-150, F-250, F-350... jne..)

Oli pakko päästä vielä pätemään, ameriikan autot on nimittäin niin lähellä sydäntä. ;)

No joo.. Oikeassa olet. Muistuttaahan toi nyt paljon enemmän fordia, kuin dodgea näin tarkemmin ajateltuna :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakko ottaa kantaa vielä tuohon autoasiaan :D



GTA:n Albany -merkkinä "parodioi" tosielämän Cadillacia. Alpha on ainakin minusta ottanut vaikutteensa Cadillacin "Elmiraj" -konseptiautosta:
6a00d8341c90b153ef019b01958ba1970c-pi



Pakko vielä huomauttaa että Bravado Bison on GTA:n vastaus Dodge Ramille!
Tuo Vapid Sandking taas on tosielämässä Fordin Super Duty F-sarjalainen. (F-150, F-250, F-350... jne..)

Oli pakko päästä vielä pätemään, ameriikan autot on nimittäin niin lähellä sydäntä. ;)

Keulastahan tuo on kuin Cadilac mutta se perä näyttää Bentley continentalin perältä. Mut joo, ei se nyt enään mahdu talliin, Bison ja Sandking sinne tulee jos mä hylkään tuon Rancher XL:n joka on nyt Bisonin paikalla.
Oldschool jenkkitallikin on täynnä, tuo uusin Coquette on ihan jäätävän hyvä ajaa ja ei tarvi edes vanteita vaihtaa kun ne on vakiona hienommat. Jo ajo-ominaisuudet on niin hyvät että se tulee jäämään mulle. On tapana myydä pois nuo kokoelmat jossain vaiheessa ja jättää pariin talliin sit parhaimmat autot ja ruveta rakentaa seuraavaa kokoelmaa.
Tosiaan nuo jenkit on kyllä niitä joita itelläkin on talleissa eniten jostain syystä :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ensimmäinen GTA Short Movie vihdoin valmis, käyttäen (jo aikoja sitten) konsoleille saapunutta Rockstar Video Editoria sekä pieniä viilauksia editointi ohjelmalla PC:llä.

[video=youtube;j1HbC15lvWQ]https://www.youtube.com/watch?v=j1HbC15lvWQ&feature=youtu.be[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kummasti vaan se aika kuluu ilman, että sitä edes huomaa.
Tuntuu, että juurihan ne ryöstöt tuli tehtyä ja siitä on jo pian 8kk. Oli pakko tarkistaa koska olin humane labs keikasta tehnyt videon ja päivämäärä oli 17.3.
Kisojakin tullut ajettua taas ihan kivasti lisää. Enää 51 kisaa niin tulee 6000 täyteen enkä vieläkään ilmeisesti ole noihin kyllästynyt. Juuri tänään tuli mietittyä kun grass routea äänestin, että kuinkahan monta kertaa tuokin on tullut jo ajettua ja silti siihen ei ole kyllästynyt.
Sama homma on esim gran turismon grand valleyn ja trial mountainin kanssa. Niitä on tullut ajettua ekasta turismosta asti ja edelleen niitä ajaa mielellään. Se on hyvän radan merkki se.

Kuva tämän päivän kisasta the first corporation radalla kun lähdettiin viimeisestä mutkasta kohti maalia. Meitsin barbie auto vasemmalla. Ei kiilaamista ja häviöhän siitä myös tuli.
grandtheftautov_20151azoz6.jpg

Kahdestaan tuokin tuli ajettua kuten monta muutakin kisaa. Kummasti jokainen aulaan tulija katosi alle 10 sekunnin sisään :D En tiedä johtuiko kisan asetuksista sillä tuossakin radassa taisi olla viisi kierrosta ilman catch-uppia vai rankeista. Host oli 167 ja minä 464.
Eipä siinä mitään sillä kyllä minä ajan mieluummin kahdestaan sellaisen kanssa joka oikeasti osaa ajaa saatikka otan sinne vaikka viisi tyyppiä lisää jotka tulee tarkoituksella päälle. Hyvään kisaan kun ei kuitenkaan tarvita kuin se yksi vastustaja joka osaa ajaa ja on saman tasoinen mitä itse.
Tuonkin tyypin kanssa huomasi kuinka erilainen tyyli ajaa meillä oli. Itse vedän kohtuu varmanpäälle ja tuo veti monet mutkat niin kovaa, että sai mut äkkiä kiinni vaikka oli hiukan aiemmin mokannut. Silti yhdenkin kisan voitin juuri tuon takia koska jätkä ilmeisesti veti viimeisen mutkan liian kovaa ja osui johonkin. Matkaa maaliin olisi ollut n.20 metriä :D

Huomenna varmaan täytyy koittaa se 6000 kisaa saada täyteen ja samalla tienata sen verran, että on taas 15 miljoonaa tilillä. Se on sellainen mukavan turvallinen summa.

Edit:

OMI3RIN video oli kyllä ihanan masentava. *aseta peukku hymiö tähän*
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, ohan tää tämmöinen ikuisuus peli. En uskalla edes laskea paljon mulla on onlinessa pelitunteja (1729:23:09) Time played as character: 72d 1h 23m 10s. Eli helposti eniten pelattu peli mitä olen koskaan pelihistoriani aikana pelannut. Muitakin pelejä tulee pelaattua ja paljon, mutta jostain kumman syystä sitä aina palaa GTA: Onlinen ihmeellisen maailmaan, varsinkin kun joku uus DLC on tulossa tuntuu kun menis taas ihan uuteen peliin täynnä intoa.

Enkä usko että mikään peli tulee ylittämään tätä ennätystä, ellei sitten GTA6 oo tulossa silloin joskus ja jos onkin, on GTA: Online ja ylipäänsä GTAV asettanut riman sen verran korkealle, ettei GTA6 voi/saa olla karsitumpi versio. Siinä on meinaan rockstarin pojilla hieman parannettavaa jos haluavat että pelaajat siirtyisivät kokonaan tästä uuteen gta onlineen, mikäli semmosta edes tulee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itekin luulin olevani hirveä Gran Turismo - fani mutta kappas kun tämä peli vetikin ohi siitä (GT6 flopattua ja GT7 ei ole vielä ilmestynyt), on niin koukuttava. NHL:ää olen pelannut vieläkin enemmän kun tätä mutta taitaa sekin jäädä vähemmälle mitä nyt tällä htekellä katsoo tuota NHL16... Mutta nettipeleistä tämä on selkeä 1.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oho, enpä ole huomannut että Albany Cavalcadeen saa takakonttiin audiolaitteet ja ulkokuorenkin saa tuunattua aikas hienoksi :)
Siis se versio noista jossa maski on ritilät sivuttain, se toinen jossa on pystyssä, en ole kokeillut saako siihenkin... Mutta siinä on SUV luokan auto josta saa kohtuu hienon menopelin.

E: näemmä vain se "vanhempi" on se johon saa ulkoisia muutoksia...

Btw. Löyty LSC:n edestä tuunattu Surano, invite onlyssä, ei voi olla kenenkään muun auto, olisko R ajatellut heitellä tuunattuja kalliita autoja (joita ei voi myydä ) tuonne ilmestymään vähän väliä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onko tässä enään niitä kisoja missä ajetaan pelkästään chekpointien kautta, koko ajan tullu niitä helvetin "pompi ilmassa konttien päällä" kisoja....
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä vaan mahtaa tulla hinnaksi tolle jahdille :D

Riittäskö 3 miljoonaa? Epäilen että ei riitä :D

Pari jenkkiautoa näyttäs tulevan ainakin, komiaa! Vielä kun saisi nuo heistien autot auki, pirun typerää ettei niitä saa ilman että tekee kaikki heistit :(
 
Ylös Bottom