Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Noh mäpä heitän tällasen et superit on niille jotka ei muilla osaa ajaa, ei herneitä. Läppäähän se vaan on. Mut musta o kivempi ajaa buccaneerilla tai ruinerilla, rat loaderista puhumattakaan lintassa vrt sport/super renkaat kadussa. Se on 8ikeesti liian helppoo, eihän niillä voi kolaroidakkaan! :D Futon lisäks löytyy 1 auto joka kuuluu sporttiin , muuten on 1 moottoripyörä, akuma, 1 off-road nimeltään rebel ja loput on muskeleita :D Jokainen ajaa sillä mikä hyvältä tuntuu, mulla se on pääasiassa toi ruiner.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuunasin vaccan entityn ja adderin täysille niin tuntu että vacca on tosi paljon hitaampi, entity nopein, mutt spinnaa helpoiten ja adder siltä väliltä, että taidanpa ostaa entityn onlinessa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse tykkäisin autokisoissa vaihdella eri luokkia.
Toiset junnaa vain esim superissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eri luokilla ajaminen on minunkin mielestä parasta kisoissa. Samaa kisaa on mukava ajella ja vaihdella luokkia, niin huomaa hyvin autojen eroja. Vielä kun kaikilla on custom-autot niin on kivaa. Siksi siellä tallissa on paikkoja useille autoille. Voi sitä virtuaalimeisseliä tietysti kasvattaa lataamalla kuvan tallista täynnä pinkkejä ja limevihreitä supercareja. [haulikolla naamaan]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse tykkäisin autokisoissa vaihdella eri luokkia.

Tottakai! Voi sitä naurun määrää kun väännetään Down the Drainin neulansilmä käännöksiä
SUVeilla tai niillä helvetin hitailla Compacteilla. :D Itsellä compact ja muscle ainoat luokat
missä ei custom autoa, mutta vois kyllä koittaa tänään metsästää sen Franklinin musclen onlineen..
Siinä kun tais olla aika paljon kustomoitavaa.
Super luokka omasta mielestä muutenkin tylsin kisoissa, sport on hauska kun itsellä muutama hyvä
"rata-auto" Feltzer ja Elegy RH8.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tottakai! Voi sitä naurun määrää kun väännetään Down the Drainin neulansilmä käännöksiä
SUVeilla tai niillä helvetin hitailla Compacteilla. :D Itsellä compact ja muscle ainoat luokat
missä ei custom autoa, mutta vois kyllä koittaa tänään metsästää sen Franklinin musclen onlineen..
Siinä kun tais olla aika paljon kustomoitavaa.
Super luokka omasta mielestä muutenkin tylsin kisoissa, sport on hauska kun itsellä muutama hyvä
"rata-auto" Feltzer ja Elegy RH8.

Aika lailla samaa mieltä ja Compacteilla kun laittaa vielä sadekelin niin on kiva katsoa kun porukka spinnailee. Ja kyllähän tota Down the Drainiakin jaksaa ajaa kun ei ole superia tai moottoripyörää alla.

Niin ja ainakin silloin harvoin kun itse olen hostina niin ei tule kahta kisaa peräkkäin samalla autoluokalla vaan autot vaihtuu kokoajan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässäkin viestissä puhutaan Futosta mutta ei niitä liikenteessä näy muilla kfiniläisil. Yhden olen nähnyt mutta sekin oli vain Maikkolin tallissa kun siellä vierailin.
En oo KFIN crewin jäsen. Mulla on kaveriporukan kanssa oma crew, meitä on about 10 siinä ja kaikilla Futot. Vähän kuvaa, harmi kun kaikki ei pääse samaan aikaan peliin, aina jotain menoa jollain :/
0_0.jpg


Ja mitä noihin autoihin muuten tulee. Niin en kanssa ymmärrä ku porukat ostaa vaan noita superautoja. Niissähän ei oo oikeestaan mitään fiilistä, ja ovat vielä ruman näkösiäkin (mielipide). Kyllä mäkin jonkun Porschen ehkä talliin hommaan jossain vaiheessa, se nyt on vielä ihan inhimillisen näköne, eikä mikään ufo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ja mitä noihin autoihin muuten tulee. Niin en kanssa ymmärrä ku porukat ostaa vaan noita superautoja. Niissähän ei oo oikeestaan mitään fiilistä, ja ovat vielä ruman näkösiäkin (mielipide). Kyllä mäkin jonkun Porschen ehkä talliin hommaan jossain vaiheessa, se nyt on vielä ihan inhimillisen näköne, eikä mikään ufo.


Varmaan ihan sen nopeuden, kiihtyvyyden ja ajettavuuden takia. Noista ominaisuuksista kun on hyötyä monissa tehtävissä sekä freemodessa...Ja se matka sinne toiselle puolelle karttaa sitä tehtävää tekemään taittuu Superluokan autolla hieman nopeammin kuin esim Futolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäähän se yks superauto tallissa olla.
Mutta kisoihin vaihtelua ettei maistu puulle.

Tuossa yhden nestorin kanssa pelattiin 3 eri survalia putkeen kahdestaan..
Mitenkäs noita kuperkeikkoja oikein heitetään?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäähän se yks superauto tallissa olla.
Mutta kisoihin vaihtelua ettei maistu puulle.

Tuossa yhden nestorin kanssa pelattiin 3 eri survalia putkeen kahdestaan..
Mitenkäs noita kuperkeikkoja oikein heitetään?

Tähtäät ja painat ympyrää ja sivulle tai sitten neliöö ja sivulle en nyt tarkalleen muista mut jompikumpi noista se oli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yritin tos luoda ittelleni uutta tyyliä ja laittaa uusii värei z-typeen, mut ei siitä mitään tullu. Nahkarotsi ja värikäs minihame, ei kiitos. Eleganttisuus sopii mulle paremmin, laitoin autoonki takas tutun ja turvallisen mustan värin.

Olis muuten kiva saada taas pienet pelit pystyyn ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yritin tos luoda ittelleni uutta tyyliä ja laittaa uusii värei z-typeen, mut ei siitä mitään tullu. Nahkarotsi ja värikäs minihame, ei kiitos. Eleganttisuus sopii mulle paremmin, laitoin autoonki takas tutun ja turvallisen mustan värin.

Olis muuten kiva saada taas pienet pelit pystyyn ;)


Eikös olis helppoa sopia joku vakiopeliaika ja sitte joku joka houstaa. Kaikki liittyy vaan esim maikkolin peliin tms. ni saatais paljon porukkaa samaan kenttään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös olis helppoa sopia joku vakiopeliaika ja sitte joku joka houstaa. Kaikki liittyy vaan esim maikkolin peliin tms. ni saatais paljon porukkaa samaan kenttään...

No vaikka niin. Ihan sama mulle, kunha saa pelit pystyyn.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No vaikka niin. Ihan sama mulle, kunha saa pelit pystyyn.

Olihan tossa jo pari tuntia takaperin ihan järkyttävä määrä KFINiläisiä linjoilla, mutta toki miksei invite only sessionia käyntiin
johonkin järkevään aikaan.

Ostin sitten kuitenkin tuon Carbonizzaren talliin kun sitä on niin kehuttu ja onhan tuo pirun nopea, tuntuu jopa kovemmalta tykiltä
kun Adder.. Eikä edes erityisen kallis olikohan jossain 100-150 rangella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostin ton entityn eilen. Niin voisiko joiu kertoa mitkä tuunaukset on sille parhaat? Onko ne vaan ne kalleimmat
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Bugaako muilla tuossa Crew:n etusivulla toi level yms.? Mulla näyttää 1Leveliä, 0RP ja 0h 0m 0s. RP:tä näyttäisi olevan: 366,311 ja tunteja takana: 38h 39m 32s. Level 44 olen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on moottoripyörä,FUTO,Vacca,Elegy,Sultan RS,Karin 4x4 lava-auto...Joku jenkkikin oli...Vähän kaikkea erilaista menopeliä,en itsekään näe noissa superautoissa järkeä,ainakaan tallin täydeltä.Vacca on semmonen tasapainoinen nopea,mutta itse ajelen pääosin tuolla Elegyllä..Ei harmita jos se vaikka räjähtää kun on ilmainen.

Suosin itsekin kisoja vähän kaikilla autoilla,esim. nyt mä saan jonkun paremman vaihteiton tohon 4x4 vissiin kuhan oon voittanu 2 off-road kisaa tjnsp.

Level 100 aion pelata peliä ainakin vähintään koska sillon aukee suurin osa noista kaikista osista.Sit häröilen bounty perässä kotona ja myyn autoja välillä.Joskus seuraan helikopterilla mitä poijjaaat puuhailee ja autan jos näen sen tarpeelliseksi.
Nyt on tuo headsetti hankittuna joten ehkä pääsee ääneenkin oikee jossainvälissä.Pääosin öisin tulee pelailtua kylläkin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Valitanpa tähän nyt tekemisen puutteen vuoksi, että paskan maku on esim. raceistä jäänyt. Nelosessa oli ratkiriemukasta ajella kisoja, oli aivan sama alotinko ekana vai vikana, oliko 16 vai 4 pelaajaa, voitin silti. Tässä tasan kaksi kisaa ajanut, ekan kerran siellä jättiviemärisysteemissä, mikä lie onkaan, sija 3/4. Toisen kerran kaksisteen kaverin kanssa lanittaessa, sen sentään voitin.

Mutta kaikkihan tässä kusee niin, että kun ajaa nopeasti, jää alue lataamattomaksi ja alkaa tökkimään. En ole jaksanut edes yrittää kisailla sen jälkeen, mutta päivityksiäkään tainnut tulla.. joten.. antaa olla. Harmittaa suuresti.
Muuta valittamistakin on, ja se on noi helevetin kytät. Tämä on Suuri Autovarkaus, totta kai niitä autoja pöllitään, kun ei jaksa omaa hakea. Sieltä ne jeparit aina vaan tulevat, jonkun hikisesti toimivan ruosteisen paskan, kuin upouuden urheiluautonkin perässä. Rasittavaa.
Muutenhan se on oikein loistava, ei muuta valittamista, koska kaikki muu melkein täydellistä.
 
Ylös Bottom