Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

http://arvo.lepakkoluola.net/Xtra/Videot/GTA_LIFE _ KFIN_CREW.mov

siinä kooste sekoiluista aika pitkältä aikaväliltä. Aina kun on ollut jotain järkevää tekemistä (kuten kimpparunkut kuorma-auton lavalla) niin oon ottanut kuvaa talteen.

Kännykällä ei kannata ladata, on full hd -kuvaa. Saattaa olla vajavainen vielä hetken kun lataa/siirtyy.

Iha mahtavaa! Mä yllätyin siit miten mont kertaa mäki esiinnyin videos :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pataacelle nöyrät pahoittelut! Postin sut kylmäks monta kertaa hässäkässä turhan herkän liipasinsormen kanssa. My bad!:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En näköjään osaa kirjoittaa selvästi, kun ei minua ymmärretty.

Aivan sama voitanko racet vai en, mutta kokeilkaapa te nauttia saatanasti tökkivästä autokisasta. Tulkaapa sitten mussuttamaan. Tämä fiba ei pelkästään toistu raceissä, vaan myös Free Modessa ja yksinpelissä. Kun ajaa nopealla autolla oikein kovaa, alue jää lataamattomaksi, ja ajan ilmassa näkymättömiä tolppia päin.
Kaverin kanssa kun lanitti, ei hänellä ollut samanlaista ongelmaa. Voi olla, että japsilaatikko on menossa sököksi, tai minut siunattiin yömyynnissä bugisella kopiolla.

Myöskin, poliiseja on hauska pakoilla se ensimmäiset 403 457 kertaa, mutta sitten alkaa jo toivomaan, että saisi olla rauhassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

http://arvo.lepakkoluola.net/Xtra/Videot/GTA_LIFE _ KFIN_CREW.mov

siinä kooste sekoiluista aika pitkältä aikaväliltä. Aina kun on ollut jotain järkevää tekemistä (kuten kimpparunkut kuorma-auton lavalla) niin oon ottanut kuvaa talteen.

Kännykällä ei kannata ladata, on full hd -kuvaa. Saattaa olla vajavainen vielä hetken kun lataa/siirtyy.
Youtubeen tommoset, niin pääsee useimmilla laitteilla katselemaan! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sit pitäs musa vaihtaa kun on tekijänoikeusjutut. Se ehtii olemaan siellä muutaman päivän mut sit se bannataan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En näköjään osaa kirjoittaa selvästi, kun ei minua ymmärretty.

Aivan sama voitanko racet vai en, mutta kokeilkaapa te nauttia saatanasti tökkivästä autokisasta. Tulkaapa sitten mussuttamaan. Tämä fiba ei pelkästään toistu raceissä, vaan myös Free Modessa ja yksinpelissä. Kun ajaa nopealla autolla oikein kovaa, alue jää lataamattomaksi, ja ajan ilmassa näkymättömiä tolppia päin.
Kaverin kanssa kun lanitti, ei hänellä ollut samanlaista ongelmaa. Voi olla, että japsilaatikko on menossa sököksi, tai minut siunattiin yömyynnissä bugisella kopiolla.

Myöskin, poliiseja on hauska pakoilla se ensimmäiset 403 457 kertaa, mutta sitten alkaa jo toivomaan, että saisi olla rauhassa.
Ei mulla ainakaan esiinny pahemmin lagia, ja jos esiintyy niin se johtuu täysin mun internetyhteydestä (4G).

Ja eihän tässä poliiseja tarvi ottaa perään. Voit ostaa auton netin kautta ja mekaanikko tuo sen eteesi. Ja jos ei ole rahaa ja pitää pölliä auto, niin mielestäni oikein kärsiä seuraukset. Ja tosiaan Lester pystyy hoitamaan ilmeisesti kytät pois perästäsi pientä maksua vastaan.

Onko muuten tietoa milloin BASWAQ aukeaa onlinessa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En näköjään osaa kirjoittaa selvästi, kun ei minua ymmärretty.

Aivan sama voitanko racet vai en, mutta kokeilkaapa te nauttia saatanasti tökkivästä autokisasta. Tulkaapa sitten mussuttamaan. Tämä fiba ei pelkästään toistu raceissä, vaan myös Free Modessa ja yksinpelissä. Kun ajaa nopealla autolla oikein kovaa, alue jää lataamattomaksi, ja ajan ilmassa näkymättömiä tolppia päin.
Kaverin kanssa kun lanitti, ei hänellä ollut samanlaista ongelmaa. Voi olla, että japsilaatikko on menossa sököksi, tai minut siunattiin yömyynnissä bugisella kopiolla.

Myöskin, poliiseja on hauska pakoilla se ensimmäiset 403 457 kertaa, mutta sitten alkaa jo toivomaan, että saisi olla rauhassa.

Mulla myös tätä lagia...Yleisin bugi mitä mulla on noissa autokisoissa,se keltainen välietappimerkki ei tule ajoissa,sitten tulee teksti että ajat väärään suuntaan...Että voi kyrsiä.Usein tässä myös tulee se DNF koko kisasta kun et kerkeä kääntymään ja ajamaan uudestaan sen keltasen rinkulan läpi :mad:


Mulla tulee mainosta välillä että voit ostaa rahaa storesta...hemmetti kun se ei vieläkään toimi?? Voisin uhrata jonkun kympin tuohon systeemiin,saisin kämpän muualta,tää on täynnä rikollisia :D (kuten koko pelikin).Mitä tulee autovarkauksiin,sehän on yksi pelin ideoistakin että voit pölliä kaikkea.Kytät perässä on myös välillä ihan viihdyttävää,eipähän voi tehdä ihan mitä vaan pelissä..Selkäänampujille voisin haluta myös jotain...ei voi mennä edes LSC:iin ilman että joku tappaa siihen ovelle.Tämmösiä tapauksia kohtaan mä teen aina niin että hajotan kaverin auton,pistän pommia kylkeen,tehoaa helpommin kun tappaa se tyyppi.
Se mikä ärsyttä eniten on että vastaantuleva ampuu joka kerta,ei voi ajaa edes ohi ilman että on luotisateessa.Minusta ensin ampujalle pitäisi aina lyödä "bad sport" imagoa jos ampuu kaikkea liikkuvaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itselläni ei kyllä ole onlinessa eikä offlinessa mitään alueen lataamattomaksi jäämistä tai silmiin osuvaa pop-uppia esiintyny, vaikka kuinka kovaa vauhtia ajaisi, toisin kuin GTA IV:ssä. Checkpoint-merkit ovat aina paikoillaan jo hyvissä ajoin. Sen sijaan Race-pelimuodosta maun on vienyt se reilusti liioiteltu imu-ominaisuus, kuten jo aiemmin kirjoitin.

Online-puolessa hauskanpidosta, joka kuitenkin se free roamin pääasia pitäisi olla, olisi myös voinut tehdä vähän helpompaa, esimerkiksi mahdollisuudella maksua vastaan spawnata oman kulkuneuvonsa nykyiseen sijaintiinsa. Ison kartan takia on ärsyttävää lähteä sitä tuhoutunutta autoa tai pyörää hakemaan, varsinkin jos oli esimerkiksi soheltamassa sillä kavereiden kanssa jossain Mt. Chiliadilla. Toinen jo vähän asioita helpottava ratkaisuvaihtoehto olisi sitten tietysti ollut se, että halutessaan voisi omistaa vaikka kaikki alueen autotallit vaivaisen yhden sijasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ison kartan takia on ärsyttävää lähteä sitä tuhoutunutta autoa tai pyörää hakemaan, varsinkin jos oli esimerkiksi soheltamassa sillä kavereiden kanssa jossain Mt. Chiliadilla. Toinen jo vähän asioita helpottava ratkaisuvaihtoehto olisi sitten tietysti ollut se, että halutessaan voisi omistaa vaikka kaikki alueen autotallit vaivaisen yhden sijasta.

Soita mutualille ja sen jälkeen mekaanikolle niin se tuo sen tuhoutuneen auton. Siitä en tiä tuleeko chilliadin päälle, vähän epäilen ettei tule.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toinen jo vähän asioita helpottava ratkaisuvaihtoehto olisi sitten tietysti ollut se, että halutessaan voisi omistaa vaikka kaikki alueen autotallit vaivaisen yhden sijasta.

Ehdottomasti tämä,olisi niitä tralleja ympäri ämpäri...ja saisi vaikka kaupunkiin superautot ja maasturit yms. tuonne keskelle-ei-mitään mestaan...
 
Hei onko tietoo että onko mahollista saada tota crew-logoa nahkarotsin/ hupparin selkään? Kun t-paitaan onnistuu isolla mut sit tuohon nahkatakkiin se näyttää sen logon tuohon takinselkään mut se on lukittu, eikä siinä lue että aukee jollain levelillä tms..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hei onko tietoo että onko mahollista saada tota crew-logoa nahkarotsin/ hupparin selkään? Kun t-paitaan onnistuu isolla mut sit tuohon nahkatakkiin se näyttää sen logon tuohon takinselkään mut se on lukittu, eikä siinä lue että aukee jollain levelillä tms..

Huppariin onnistuu ainaki. Itsellä on hupparissa logo selässä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan miten kuvia saa importattua noihin crew-logoihin? :confused: Oon nähnyt netissä niin hienoja logoja, että tuskin niitä on millään ympyröillä ja suorakulmiolla rakennettu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hahahah en tiedä mikä ihmeen vekotin löydettiin kaverin kanssa viime yönä,
mutta ajoin sen sieltä Trevorin mestoilta customsille ja yllättäen totahan pysty
kustomoida ja vakuuttaa! Hieno peli kertakaikkiaan.. ei pitäs tulla ihan heti vastaan. :D

Toi lava on ihan täynnä jotain romua myös, ei ehkä kuvasta näy.
http://rsg.ms/1aoQB9Z Bravado Duneloader
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hahahah en tiedä mikä ihmeen vekotin löydettiin kaverin kanssa viime yönä,
mutta ajoin sen sieltä Trevorin mestoilta customsille ja yllättäen totahan pysty
kustomoida ja vakuuttaa! Hieno peli kertakaikkiaan.. ei pitäs tulla ihan heti vastaan. :D

Toi lava on ihan täynnä jotain romua myös, ei ehkä kuvasta näy.
http://rsg.ms/1aoQB9Z Bravado Duneloader

Noitahan näkyy landella useinkin. Ei vaan oo tullu koitettua customsissa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kukas kfinniläinen se olikaan kun räjäytti kylmästi mun vespan? Kosto elää:)

Se olin minä! :D En muista kuka se oli kun sano, että mikä helvetin vespa se siellä pyörii niin päätin että tuohan täytyy räjäyttää..
Vakuutukset oli sulla jotain kaks markkaa, jotka kiltisti maksoin. :eek: Menit vielä sinne lähelle kesken räjäytystöiden niin ukko
lähti mukana. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se olin minä! :D En muista kuka se oli kun sano, että mikä helvetin vespa se siellä pyörii niin päätin että tuohan täytyy räjäyttää..
Vakuutukset oli sulla jotain kaks markkaa, jotka kiltisti maksoin. :eek: Menit vielä sinne lähelle kesken räjäytystöiden niin ukko
lähti mukana. :D

Vaikuttas vakuutusyhtiön vaihto olevan tarpeen ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Haettiin sitten tämmönen peli, siinä vähän auton mallia.. superautot helvettiin.
Pysähtyy kuin seinään, kirjaimellisesti. Jarrut on nimittäin 2/3 / 5 race brakesien kanssa. :D

http://rsg.ms/1aoWMLf Rat-Loader, Muscle
 
Ylös Bottom