Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuudes talli kiitos! Muuten jää ostamatta autot, en ala myymään entisiä enää pois alta. Muutenkin noi tarra autot ei oikee oo yhtää mun makuun, paitsi jos niitä nyt väkisin tarvii noihin sirkus ratoihin, kuudes ruosteinen talli jostain niin vois niitä rumia tarra autoja laittaa sinne haisemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuudes talli kiitos! Muuten jää ostamatta autot, en ala myymään entisiä enää pois alta. Muutenkin noi tarra autot ei oikee oo yhtää mun makuun, paitsi jos niitä nyt väkisin tarvii noihin sirkus ratoihin, kuudes ruosteinen talli jostain niin vois niitä rumia tarra autoja laittaa sinne haisemaan.
Ei kanssa kiinnosta noi autot joissa sponssitarroja, saisi edes oman kilpanumeron kylkeen niin olisi hyvä, nykyään kun joka toinen kuski ajaa samalla numerolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuudes talli kiitos! Muuten jää ostamatta autot, en ala myymään entisiä enää pois alta. Muutenkin noi tarra autot ei oikee oo yhtää mun makuun, paitsi jos niitä nyt väkisin tarvii noihin sirkus ratoihin, kuudes ruosteinen talli jostain niin vois niitä rumia tarra autoja laittaa sinne haisemaan.

valivali, meet pc puolelle ni saat modattuja autoja...


no jooo mutta siis taitaa lelut olla vaan "hengen mukaisia" ja ne autot tuskin on parempia tai yli supereita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rajattomasti talleja saman tien... Myös mahdollisuus myydä talli kokonaan pois, saat itse määrittää montako pidät niitä... Miksi ihmeessä niitä edes rajoitetaan? Autojen tuplaajien takiako?

Tuo yks muuten näyttää Saleen S7:lta pahasti kyllä, vois olla ihan hieno ilman mitään teippejä tms... Ja joo, se on fiat 500 kopio tuo... Olisko jopa eka hieno compact luokan auto kun ne eivät saa sitä Blistaa sinne vaikka se minusta sinne kuuluisi eikä sportteihin, ainakin ulkonäkönsä perusteella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rajattomasti talleja saman tien... Myös mahdollisuus myydä talli kokonaan pois, saat itse määrittää montako pidät niitä... Miksi ihmeessä niitä edes rajoitetaan? Autojen tuplaajien takiako?

Tuo yks muuten näyttää Saleen S7:lta pahasti kyllä, vois olla ihan hieno ilman mitään teippejä tms... Ja joo, se on fiat 500 kopio tuo... Olisko jopa eka hieno compact luokan auto kun ne eivät saa sitä Blistaa sinne vaikka se minusta sinne kuuluisi eikä sportteihin, ainakin ulkonäkönsä perusteella.

blista sport luokassa? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eikös molemmat versiot ole myynnissä Southern San Andreas Super Autosilla? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siellä se on southern san andreas super autos kaupassa. Hintaa näytti olevan 42.000$

edit: Olin hidas kun kävin heittämässä sightseer keikan ennen vastaamista. Nyt joku npc runnoo autollaan mun hydraa kun se on parkissa raviradan vieressä. Eihän tässä saa edes kirjoittaa rauhassa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo tuli jossain DLC:ssä eli ei pitäs olla mikään speciaali auto, löytyy kaikille sieltä kaupasta... Jokatapauksessa se on se CRX:n näkönen auto joka oli muistaakseni jo GTA 4:ssäkin mukana... Olisi niin sopiva sinne compacteihin...

Näytä liitetiedosto 15875
 
Ylös Bottom