Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertahan se ois ensimmäinenkin PS4 puolella jos veisivät rahat takaisin, epäilen. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kertahan se ois ensimmäinenkin PS4 puolella jos veisivät rahat takaisin, epäilen. :D

Joo ei multakaan ole viety ikinä PS4 puolella yhtään mitään mut enpä ole moisia glitchejä koskaan käyttänyt sillä alustalla. Ovat puhuneet että PS4 puolella vietäis herkemmin kun aikanaan PS3 tai pc... Se on varmaa että shark cardin ostaneet on turvassa tekivät mitä tahansa glitchejä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eli siirrät hahmon vai ps3 tai x360 ja sit takas next gen? Menny iteltä ohi tommonen glitchi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eli siirrät hahmon vai ps3 tai x360 ja sit takas next gen? Menny iteltä ohi tommonen glitchi :D
Ei vaan nextgenillä pelissä vaihdoit eestaas 1 ja 2 hahmon välillä, kun vaihdoit 1 hahmolta 2 hahmolle tilille ilmestyi 825k GTA$. :D Ei siinä montaa tuntia mennyt tehdä 50milliä rahaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiikohan tuo vielä? Oon kyllä täs lähi päivinä vaihellu aika ahkeraan hahmoo mut en oo pistäny merkille et rahaa ois ilmestynyt. Mut oon myynny autoi aika paljon niin ehkä siks en oo huomannu..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eilen toimi ja eilen myös korjasivat sen..

1 hahmolla piti olla toimisto ja kaikki päivitykset sinne, että sai sen 825k GTA$ joka kerta kun vaihtoi hahmoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyl mä taisin muutaman miljoonan kans tehä vahingossa. Näkeeköhän sen sielt tiliotteesta? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Myin Shwartzereitä niin en oo varma paljon tein rahaa eilen. Aina 45 minsan välein vaihoin hahmoo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lyhyesti, mitä ihmeen hyötyä kahdesta hahmosta paitsi et sulla on 10 tallia käytös...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No se hyöty että voit tehdä 10 tallia autoja tai niinkun minä käytän toisen hahmon talleja vain auton kopiontiin ja toisel on tallit täynnä kiesejä mitä tulee käytettyä ja ajeltua. Äläkä ala valittaa glitchaamisesta ei ole mun vika jos peli on koko ajan niin rikki et löytyy mahdollisuus tehdä tommosta. Minähän hyödynnän mahdollisuuden :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No se hyöty että voit tehdä 10 tallia autoja tai niinkun minä käytän toisen hahmon talleja vain auton kopiontiin ja toisel on tallit täynnä kiesejä mitä tulee käytettyä ja ajeltua. Äläkä ala valittaa glitchaamisesta ei ole mun vika jos peli on koko ajan niin rikki et löytyy mahdollisuus tehdä tommosta. Minähän hyödynnän mahdollisuuden :D

Oikeinhan se on, kaikki irti mitä peli antaa hyötyä :D

Tuota vois hyödyntä kyllä vaikka kerätä sentinelejä toiselle hahmolle, säästää tallitilaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä vaan että nuo suurglitchaajat menettää rahansa, tilinsä tai mitä vaan! :D

[video=youtube;L33mNjENb1k]https://www.youtube.com/watch?v=L33mNjENb1k[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten sua voi haittaa noin paljon glitchit? Onko se sulta pois jos jollain on enemmän rahaa tai erikoiset outfitit??? Ymmärrän kyl jonku godmoden et se vituttaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten sua voi haittaa noin paljon glitchit? Onko se sulta pois jos jollain on enemmän rahaa tai erikoiset outfitit??? Ymmärrän kyl jonku godmoden et se vituttaa...

Just tuota mä tarkoitan, pelaajat jotka omaavat "aivan kaiken".
Olen sitä mieltä että jos on glitchejä jotka R "tarjoaa" on ihan ok käyttää ne mutta että pelin koodeja yms. ruvetaan seulomaan niin menee kyllä överiksi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitähän sä tolla koodin seulomisella tarkoitit? Ei oo ainakaan itelle tullu vastaan yhtään tommosta tapausta :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän se tarkota modaajia PC:llä ja last gen konsoleilla. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaipa sitä voi sanoa että se 16 tuntii mitä se viimisin glitchi toimi = "hours" ja "muutama" on periaatteessa jokane jolla on 2 hahmoa ja toisella toimisto jossa niitä upgradei ja vaihto hahmoa ton 16 tunnin aikana
 
Ylös Bottom