Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kertahan se ois ensimmäinenkin PS4 puolella jos veisivät rahat takaisin, epäilen.
Ei vaan nextgenillä pelissä vaihdoit eestaas 1 ja 2 hahmon välillä, kun vaihdoit 1 hahmolta 2 hahmolle tilille ilmestyi 825k GTA$. Ei siinä montaa tuntia mennyt tehdä 50milliä rahaa.Eli siirrät hahmon vai ps3 tai x360 ja sit takas next gen? Menny iteltä ohi tommonen glitchi
Kyl mä taisin muutaman miljoonan kans tehä vahingossa. Näkeeköhän sen sielt tiliotteesta?
Vastaus löytyy kysymyksestä, enemmän talleja.Lyhyesti, mitä ihmeen hyötyä kahdesta hahmosta paitsi et sulla on 10 tallia käytös...?
Voi pelata mies ja nais hahmolla.Lyhyesti, mitä ihmeen hyötyä kahdesta hahmosta paitsi et sulla on 10 tallia käytös...?
No se hyöty että voit tehdä 10 tallia autoja tai niinkun minä käytän toisen hahmon talleja vain auton kopiontiin ja toisel on tallit täynnä kiesejä mitä tulee käytettyä ja ajeltua. Äläkä ala valittaa glitchaamisesta ei ole mun vika jos peli on koko ajan niin rikki et löytyy mahdollisuus tehdä tommosta. Minähän hyödynnän mahdollisuuden
Miten sua voi haittaa noin paljon glitchit? Onko se sulta pois jos jollain on enemmän rahaa tai erikoiset outfitit??? Ymmärrän kyl jonku godmoden et se vituttaa...