Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suosikki pärrä on se joka kerhotiloissa on ekassa slotissa. Itse vaihdoin haluamani pärrän siihen perjantaina ja jostain syystä se oli vasta eilen suosikkina, mutta siinä ekassa paikassa sen täytyy olla.

/

Ei se kyllä noin voi mennä. Itselläni ei edes ole mitään kerhotiloja, eikä suosikki pyöränikään ole edes tallissa ensimmäisellä paikalla..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei se kyllä noin voi mennä. Itselläni ei edes ole mitään kerhotiloja, eikä suosikki pyöränikään ole edes tallissa ensimmäisellä paikalla..

Noin sen kerrottiin gta forumilla toimivan. Mulla oli cliffhanger käytössä päivityksen jälkeen kun ostin tilat jengille ja peli kertoi, että se on nyt mun suosikki prätkä. Perjantaina vaihdoin hakuchou dragin klubitalolla ykkös paikkaan koska aina sillä ajoin ja lauantaina se oli mun suosikkina ja on edelleen.
Se voi olla, että siitä pärrästä tulee suosikki jolla ajaa ekan kerran tuon päivityksen jälkeen. Sitä en sitten tiedä voiko sitä enää vaihtaa ilman klubitaloa

Tässä päivityksessä on kuulemma hirveesti tullu bugei. Näin videon toki tämä oli pc:llä nii siellä zentorno, t20 ja stirling auton ovet tallissa aukee ihan miten sattuu.

Mulla meni re-7b:n ovet tallissa kuten siinä videolla olevassa stirlingissa eli ne kääntyy auton sisään oudosti. PS4 versio kyseessä. Ja tosiaan vasta sitten tuo bugi iski kun ajoi sen auton takaisin talliiin kuten niissä tuben videoissakin.
Muita autoja en kokeillut, mutta eiköhän se bugi kaikkiin iske joissa aukeaa ovet ylöspäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on ilmennyt hirveetä lagia maailmassa, etenkin publalla lagii välillä niin perkeleesti kuva... Joskus myös ukko tekee omiaan mutta ne on pieniä virheitä mitä se tekee...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on ilmennyt hirveetä lagia maailmassa, etenkin publalla lagii välillä niin perkeleesti kuva... Joskus myös ukko tekee omiaan mutta ne on pieniä virheitä mitä se tekee...

tämä on xbox puolella itselläkin ongelmana, aika jännää että onella ei ole ongelmana sahalaidat ja repeily mutta sitten tommonen outo lagiminen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei perhana, tässäkö kaikki? Jäikö multa jotain huomaamatta?
2 päivää ja pirusti tekemistä, lopuksi lennetään 28minsaa lentokoneita ja korvaus on VAIN 180 000$ :D Ei enään ikinä MC:n huumetehtäviä! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä huumeita ja kuinka paljon sulla niitä oli varastossa?
Itse myyn kokaiinin pois kun on yksi palkki täynnä ja saan siitä 72 000$ kun myyn paleto bayhin (oma varasto kaupungilla). Jos toimitus on veneellä niin nopean toimituksen bonuksen kanssa tulee 90 000$.
En tiedä miten tuo bonus oikein lasketaan kun peli näyttää, että se on 9000$, mutta mun matikalla 72 000 + 9000 ei ole 90 000.
Tuo vaatii muutaman tavaroiden haku reissun ja noita saa olla myymässä parin tunnin välein tuolla rahalla.

Täydestä koka varastosta kuulemma saa melkein puoli miljoonaa kun myy pidemmälle.
Siinä kyllä olet oikeassa, että pelkkiä vip hommia grindaamalla saa enemmän rahaa nopeammin. Minulle tämä päivitys on tarjonnut uutta kivaa pelattavaa varmaan jo 30 tunniksi eikä haittaa vaikka nyt varmaan yli miljoonan jäänkin tappiolle.

En ymmärrä miksi kaikki aina odottaa, että nyt tulee uusi paras tapa tienata rahaa hetkessä. Aika ankeaa on pelin pelaaminen jos sen ainoa tarkoitus on grindata rahaa mahdollisimman tehokkaasti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nii noh miten sen nyt ottaa, jos peliä pelaa pelkästään mistä saa parasta tuntiliksaa nii voihan niitä sightseerejä tehää ja samalla rapsuttaa munia, ohan siinä kuitenkin 0 kulut ja 0 riskit. Ite ainakin haluan vaihtelua sen rahan tienaamiseen ja bisneksen pyörittäminen on hauskaa touhua. Kokaiini täydestä varastosta saa 420k dollaria jos myy kauemmas. Omistan nyt 5 bisnestä ja tekemistä riittää, täytät yhtä ja toinen tuottaa ja kun toinen on täynnä on jo kolmaski täynnä kun täytät neljättä jne.

Ne kun yhteensä myy on illan saldo yli miljoona dollaria miinus henkilökunnan palkat, ihan jees saldo mun mielestä vaikka ne bisnekset maksoiki pirusti, alkaa ne jossain vaiheessa tekemään pelkkää tuottoa. Ei tässä nyt ole mitään "tämä on paras ja nopein tapa" Toki ne VIP ja Sightseerit on helppoja ilman riskejä, mut aika tylsäks siinä ainakin mulla illan pelaaminen kävis jos vaan jotain paketteja hakisin. (joo paketteja haen bisnes hommissaki, mut on siinä ainaki myyntihommis vaihtelua)
Ite myyn aina kaikki bisnes varastot tyhjiks sitten kun kaikissa on ihan täyttä, ne ratsia keikatki niin pirun helppoja et saa aika tollo olla et jos ne mokaa.

CEO hommat on nyt ihan oma juttunsa, siinä kun voit jäädä oikeesti reilusti tappiolle. Varsinkin jos täyttä varastoa lähet myymään, vaikka olisit yksin servulla mut jos tulee lentotehtävä niin kuseessa olet kun buzzardit käkättää sun koneen hetkessä alas, tai lennät johonki pylvääseen tai mitä vaan ja siinä se sit onkin.

Laskin yks päivä et jos ostais vielä CEO varastoja se 5 kpl, vetäis ne ihan täyteen plus kaikki prätkä bisnekset täyteen. Vois siinä kerrallaa tulla melko muhkea tili jos kaikki onnistuis täydellisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

en mä tiedä mut mä olen huomannu mm sen että mc:n hommat on helvetin kätevä siinä kun jostai puuttuu se 100 000- 150 000 tonnia niin noilla hommilla saa sen kerättyä.

ja esimerkiksi jos tulee semmonen "tylsä väli" jolloin sekoilee vaan yksikseen servulla niin noihin mc ja ceo hommiin se aika on hyvä käyttää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Raptor (se kolmipyöräinen auto) ja customoitava daemon ostettavissa.
Kivana yllärinä tuli myös mahdollisuus ostaa kuudes autotalli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olen samaa mieltä että nuo MC tehtävät on hauskoja ja muutenkin ihan ok, mutta jos miettii rahallisesti niin aika heikkoja sen puolesta. Ehkä niitä tulee tehtyä sitten kun omistaa kaiken johon menee ehkä se 100 vuotta :D Tosiaan 3 palkkia 180K$, eli 300K$ olis maksimit tuosta vajaa miljoonan labrasta. Kyllähän nyt ainakin omat teen takasin periaatteenkin takia :)

Kivana yllärinä tuli myös mahdollisuus ostaa kuudes autotalli.

Komiaa!! Lisää tilaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jumalauta et toi raptor on ruma, varmaa rumin ajoneuvo mitä on GTA V peliin julkaistu. Noh kaikille jotain! Daemon tuli kyl ostettua, siinä on klassikko! Vaikka en tiie mitä eroa siinä on normi kadulta pöllittävään versioon? Muutaku että tuolissa lukee LOST, eikö siihen kadulta pöllittyyn sitte saa niitä muutamia lisähärpäkeitä vai? Noh oli miten oli, ehkä yks parhaimman näköisistä choppereista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

toi "raptori" oikeesti Campagna T-REX...siis oikeessa elämässä ja on amuurikassa iha normi juttu. mulla on vähän viha rakkaus suhde tohon kulkuneuvoon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sieltä tuli niin kauniita sanoja Raptorista niin pistetääs siitä tännekkin kuva :rolleyes:

b79iSS7.jpg


:D:D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No eipä se neljäs pyörä siinä paljon ois pelastanut, nyt se näyttää joltain lasten kolmipyöräiseltä polkuautolta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eli nää bikers tehtävät yms saa vasta silloin tehtyä kun on ostanut tuon clubhousen? Onko niillä jtn eroa? Kun rahaa ei ole kuin se 400k ni ei viittis kovin kallista ostaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eli nää bikers tehtävät yms saa vasta silloin tehtyä kun on ostanut tuon clubhousen? Onko niillä jtn eroa? Kun rahaa ei ole kuin se 400k ni ei viittis kovin kallista ostaa...

Ei riitä pelkkä clubhouse, sen lisäksi sun on ostettavaa niitä bisneksiä josta halvin tais olla joku 600k ja tais olla vielä se väärennetyt henkkarit bisnes joka tuottaa vähiten. Siitä tietenkin alat saamaan jotain ja sit voit alkaa ostaa kokaiini ym parempia bisneksiä jotka alkaa tuottaa jo paremmin rahaa, niihin sit vielä tietenkin kaikki päivitykset niin siinä puhutaan jo miljoonista, et ei se bisneksen aloittaminen ihan mikään halpa juttu ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sitten Rockstar Gamesin perinteinen logo trollaus, koko maailma ihan sekaisin ja kaikki veikkaa mahdollista RDR2:sta, koska se on punainen ja kaikkee. Jotkut sitten et ihan vaan halloween päivitys jne. Jokainen voi alkaa ite miettimään kaiken maailman salaliittoteorioita!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52674/#comments

Rdr tosta kyllä kieltämättä tulee ensimmäisenä mieleen, kun logo on punainen ja kulunut. Joulumarkkinoille todennäköisesti tähtäävät jollain. Tuskin kuitenkaan RDR2:sella, kun ei siitä ole vielä (ainakaan mun tietääkseni) tiedotettu mitään julkisuuteen..
 
Ylös Bottom