Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ei sitä rahaa kyl ovista ja ikkunoista tuu, pelaat sä yksin tai kavereiden kanssa ja se on fakta. Ainoa mihin se hieman vaikuttaa että saat supplyt nopeemmin täyteen, mutta yhtä hitaasti se rahaa silti tuottaa. Sitäpaitsi ainostaan se pomo siinä tienaa jos tekee myyntihommia, kaikki alaiset saa just jotain pientä kelakorvausta. Joo kyllähän sä tienaat, mutta et missään nimeessä paljon, etkä varsinaan nopeesti niiku olen jo monesti sanonut. Se on jokaisen isomman dlc:n kohdalla näin että sä saat pierastua 30-50 milliä ilmaan sekunneissa, mutta ton summan takaisin tienaamisen menee vähintään se 2kk ehkä enemmänkin, riippuen miten persehiessä sä niitä tehtäviä jaksat grindaa. Hyvällä tuurilla, pelaat sit yksin tai puplal tai kavereiden kanssa niin illassa saat ehkä miljoonan ja se on sit jatkuvaa tehokasta tekemistä.

Toi että myyt niitä huumeita ynnä muita, on sokaisevaa, sä myyt ja saat niistä yhteensä sen miljoonan (jos oon kaikki 5 bisnestä) mikä tuntuu isolta summalta, mutta unohtaa äkkiä sen miten paljon aikaa niihin menee et niitä täyttää. Tämä uusi bunkkeri tuottaa päälle miljoonan jos se täynnä ja siihen menee semmoset 3 päivää että se on täynnä. Sen lisäksi bisneksillä on kaiken maailman piilokulua jotka on loppujen lopuks aika isoja summia.

Sitä on turha kieltää etteikö tästä näkyis läpi tämä shark cardsien ostamis pakotus, tienaaminen on tuskallista ja hidasta ja jatkuvaa säästämistä ja fiksua rahan käyttöä jos haluut ostaa jotain tulevaisuudessa.

Ennenku alkaa tämä että, no tee hommia ja säästelee ja niin eespäin, tällähetkellä on tilillä on 80 miljoonaa säästettyä ja grindattua rahaa eikä silti uskalla tuhlata kaikkee turhaan paskaan, koska tällä menolla sitä ei ikinä tiie millaisia hintoja ne vielä tähän peliin lykkää. Tuntuu isolta rahalta joo, mutta laskin että jos haluun ostaa nämä kaikki kusipannut ja kaikki ne edellisen sekä siitä edellisen dlcn: ruostepannut ja mitä näitä nyt onkaa tullut, sekä kaikki nämä aseosat ja vempaimet saan niihin upotettua semmoset kevyet 60+ milliä, enkä näe mitää syytä miksi pitäisi. Ostan vain sitä mitä haluun/näen tarpeelliseksi ja joskus tulee ostettua täysin turhia vempaimia.

Mutta tosiaan turha puolustella täällä rockstaria että eivät haluaa ihmisten ostavan näitä haikortteja, se näkyy niin läpi. Joo ei ole pakko, mutta sit sun on tyyliin elettävä tässä pelissä. Hyvä juttu on kyllä että tulee näitä laajennuksia enkä niistä valita, mutta tämä on kuitenkin rockstarille myös bisnestä eikä hyväntekväisyys järjestö.

Sekä tämä pupla, en ees ala siitä sen enempää. Se on syöpäinen paikka ja yritäppä siinä tehää voittoa kun kaikki on sun kimpussa rakettien ja sinkojen ja tankkien kanssa. Rockstar ei halua että tehtävissä onnistuis, ne haluu että siinä on suuri mahdollisuus epäonnistua ja tekis mahdollisimman paljon tappiota. Sen lisäksi että se rahan tekeminen on hidasta, sitä vielä pakotetaa puplalle saasteen sekaan että se pitkään täyttynyt varastomyynti kusis vielä kaiken lisäksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

vähän kyllä naurattaa tuo itku ja valitus(ei pelkäästään täällä) siitä että on menty sharks cards edellä tässäkin dlc:ssä :D mielummin näin ku että dlc maksais, nyt sentäs ne lelut voi hankkia ilma oikeeta rahaa pelirahalla. ja jos ei pelirahaa ole niin siitä kannattaa syyttää vaa itseään, siihen pelirahan hankkimiseen kun annettiin mahdollisuus ennen tätä dlc:tä....

tämänkin dlc:n tekemiseen kun on mennnyt R* resursseja yllin kyllin. muistakaa olla vielä ilosia siitä että ne saa ne rahat vielä ainakin muualta kun dlc:n hinnasta

ja älkääkä pliis jaksako valittaa siitä että "tavaroide tekemisee menee bunkkerissa monta tuntia nönnönnöö" ootteko unohtanut ne muista dlc:istä tulleet aktiviteetit kokonaa, entä pelikaverit?

Kyllä minä olen sitä mieltä että sulla on tässä ihan oikeata pointtia mukana, mutta nuo hinnat, ne kun ei vastaa todellista, ei sitten millään. Nuo hinnat ovat aivan retuperällä, se mättää tässä pelissä. Kerro mulle yksikin joku vaate joka maksaa oikeasti kaupasssa 100 000$ :D

Kyllähän ne haikortit on mahdollistaneet sen että saadaan päivitykset imaiseksi ja on jotenkin mahdollista hankkia kaikki ilman että tuhlaat oikeeta rahaa (myyt ensin elämäsi pelaamiselle), mutta se, että se tapa tehdään selllaiseksi että sä juokset ympyrää 50 tuntia että saat yhden jonkun tavaran auki, se on niin turhauttavaa.
Ns. ajan kulutusta venytetään keinotekoisesti, se on minusta niin jotenkin typerää, mutta sehän johtuu just siitä että osa kyllästyy ja ostaa haikortin.

Rockstarin "imago" kertoo että he menettvät rahaa tällä hetkellä, vaikka me käsitetään että hehän tienaavat sitä koko ajan. Bisnestähän se heille on. Uskon että seuraava dlc tulee olemaan vieläkin rankempi rahan suhteen. Rahaa tullaan saamaan vaikka miljoona myynnistä mutta jos se nyt vaatii 100 tuntia niin seuraavassa se on 200 tuntia, pääasia että summa näyttää isolta jotta se päivitys menestyy.

Toi että myyt niitä huumeita ynnä muita, on sokaisevaa, sä myyt ja saat niistä yhteensä sen miljoonan (jos oon kaikki 5 bisnestä) mikä tuntuu isolta summalta, mutta unohtaa äkkiä sen miten paljon aikaa niihin menee et niitä täyttää.

Siis koko idea kulminoituu juuri tähän, sä et saa yhtään enempää rahaa vaikka se summa näyttää isolta, koska se on ajallisesti pois sun pelaamisesta. Tämä on todella hyvä keino käyttää hyväksi pelaajia jotka eivät ajattele asioita pidemmälle, eli niitä ns. "tyhmiä" jotka haluavat kaiken heti.

Minusta sightseer ja headhunter on edelleen ajallisesti kaikista paras ja nopein tapa tienata. +40K$ 16 minuutin sisällä + tavis auton myynti kerran 48min. Autojen myyntikin menee ajan yli jos katsoo että auton varasta ja myy.
Kannattaa ajatella se tehtävä tunneissa, paljon sulla on siinä palkka tunnissa, silloin sä huomaat mikä tehtävä on oikeesti kannattava riski/hyötysuhteella. Kisat ei ole näitä koska et voi olettaa aina voittavasi mutta jos olet hyvä kuski, voit tienata sen 160k/h ylikin, mutta pitkässä juoksussa häviit tuossakin todennäköisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä uusi bunkkeri tuottaa päälle miljoonan jos se täynnä ja siihen menee semmoset 3 päivää että se on täynnä. Sen lisäksi bisneksillä on kaiken maailman piilokulua jotka on loppujen lopuks aika isoja summia.

Päivitysten kanssa kuulemma hiukan päälle 11 tuntia.
Tosin tuossa on sama homma mitä prätkä bisneksissä eli siitä ei tienaa mitään extraa jos myy kaiken kerrallaan vaan ainoastaan myynteihin tarvitaan sen takia useampi tyyppi.
Jos myy kauas 200 000$ satsin niin autoja on käytössä aina vain yksi. Toki sitten täytyy tehdä viisi myynti keikkaa verrattuna siihen yhteen jos kaiken myisi kerralla, mutta ei noihin montaa minuuttia mene ja tuon 200 000$ kertymiseenkin menee yli kaksi tuntia ja se tulee yhdestä täydestä supply palkista.

Itse olen nyt ekana hommannut supplyt täyteen ja alkanut tekemään I/E hommia. Joku oli laskenut, että noin tulee keskimäärin 480 000$ kahdessa tunnissa.
Tänään tosin totesin, että supply tehtäviin menee liikaa aikaa joten jatkossa ostan sen palkin täyteen. Siihen menee 75 000$, mutta siitä pitäisi tulla 199.xxx$ eli voittoa melkein 130 000$ pelkästään siitä, että teet nopean myynti keikan alle kolmen tunnin välein.

Keskiviikkona mulla oli 2.9 miljoonaa ja nyt 7.1 eli ihan kivasti kertynyt rahaa takaisin ja ihan yksin tekemällä. 10 miljoonaa olen ajatellut kerätä säästöön ja sen jälkeen en halua ihan hetkeen edes kuulla cargobobin ääntä :D
Niin ja sainhan mä tänään rockstarilta 250 000$ lahjoituksenkin.

Kuten OMI3R kirjoittikin niin esim I/E hommissa kaveri ei saisi oikeastaan mitään ellei myy kokoelmia. Tosin pomo itse tienaa sitten taas noista kokoelmista huonommin kuin erikseen myymällä.
Tuon takia ollaan kaverin kanssa tehty vain niitä prätkäjengin seinällä olevia tehtäviä. Niistä saa molemmat saman summan, niitä on kiva tehdä koska ovat kohtuu lyhyitä ja palkkiokin on ihan jees 18.000-30.000 riippuen tehtävästä.
Eilen tehtiin ne uudet mobile ops keikat ja ne oli ihan kivoja kun pääsi kaikilla uusilla ajoneuvoilla leikkimään. Palkkiot perus contact mission tasoa ja noissa harvemmin voi hidastella joten hardilla saa n.15.000 yleensä, mutta eipä niitä rahan takia tehtykään.

Tuli noista pieni montagekin äsken väsättyä. Lopussa myös pikainen testi kuinka näpsäkästi FMJ luodit menee armored kuruman lasista läpi verrattuna normaaleihin = lasi on niille kuin paperia.

[video=youtube;wP5jMzjFFmA]http://www.youtube.com/watch?v=wP5jMzjFFmA[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se oppressor ihan katos ku oli rekan sisällä ja sitten menin vaihtaa rekan päivityksiä. Mutta eipä tuo haittaa ku sitä rahaa on sen verran ettei varmasti tuu niin montaa dlc:tä että sais kaiken tuhlattua. Lähinnä ihmetyttää miten ne oikein testaa aina näitä dlc:tä ku tommosia bugeja tulee vastaan melkeinpä aina. Tähän muuhun keskusteluun en edes vaivaidu ottaa osaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se oppressor ihan katos ku oli rekan sisällä ja sitten menin vaihtaa rekan päivityksiä.

Kokeilitko sitä antamaani neuvoa?
Oma duke oli tosiaan myös rekan sisässä silloin kun mulla oli siinä paikka yhdelle autolle. Kun vaihdoin siihen autojen customointi paikan niin duke katosi. Ei ollut missään omistamassani tallissa eikä morsilla.
Vasta seuraavana päivänä löysin tuon vinkin gta forumilta ja sieltähän se duke ilmestyi takaisin.

Eräskin käyttäjä oli ehtinyt ostaa jo toisen APC:n ennen kuin luki tuon sieltä foorumilta ja sekin sai kadonneen APC:n takaisin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostin uuden heti perään kun en pystynyt requestaa sitä eikä ollut missään tallissa...
Edit: Väärästä valikosta requestasin sen. Hyvinhän tuo toimi. Kiitos vinkistä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tier 3 challenget suoritettu, että on ne mahdollisia.

DCnL7LVXsAEQ6eF.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tier 3 challenget suoritettu, että on ne mahdollisia.
Noitahan on näköjään helpotettu konsoleilla, 900 on vaatimus PC:llä Pistoolin Tier 3.

SMG = 3400
Assault Rifle = 3400
Carbine Rifle = 3300
Combat MG = 4100
Heavy Sniper = 550

Ja nuo oli kaikki mahdollista saada kun hetken yritti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ilmankos se tuntui jotenki helpommalta, meinaan konsolilla toi gta ammuskelu varsinkin jos tarkkaan pitää on ihan perseestä. Nopeesti pitää ampua ja saada se 3x bonus ja sit vielä päähän ja nopeesti, yritä siinä sit sil tatil tarkasti ja nopeesti siirtää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

2,3 miljoonaa kasassa nyt normi perus tehtävillä ja autojen roudaamisella. Ainakin vielä pysynyt rahat tilillä :D

Mistähän tuo bunkkeri olisi kannattavinta hankkia? Tuolta sotatukikohdan vierestä en kyllä osta sitä kun sieltä on vaikea pääsy joka puolelle ja se on kaukana kaikesta ja toinen paikka olis siellä pikkukaupungissa yläreunassa mutta sieltä tulee ihan varmasti näitä "vie paketti tyyliin satamaan kartan vastakkaiseen kulmaan". Jos lyhimmän reitin keskimärin haluaa jokapuolelle niin melkein paras paikka olis tuo desertti? Siinähän on pegasus paikka kans ihan vieressä... Mietin tuosta näkökulmasta :rolleyes: Kun se nyt on yks hailee paljon tuosta bunkkerista maksaa, sillä tehdään rahaa sitten lisää.
Toisaalta tuo kartan vasen reuna on melko autio, mulla on siellä se kahen auton talli ainoastaan.. Melkein sinne olisin toivonut silloin päivitystä kun noita omakotitaloja tuli, joku kämppä merinäköalalla mutta sitä ei saatu :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Suosittelen sitä ranta bunkkeria, ite harkitsin sitä mutta kun kaveri on niin rantaihmisiä niin säästin sen sille ja ite otin sen farmi bunkkerin. Se rantapaikka on suht halpa ja se on heti tien varrella ja suht lähellä kaupunkia kun niitä myyntejä sinne kuitenkin kannattaa alkaa sit tekee. Farmi bunkkeri on keskellä mappia ja siitäki pääsee helposti kaupunkiin/blain countyyyn. Sijainnilla ei sinänsä mulle ole väliä näin niiku puplamielessä, mutta mistään baleto baystä ei kyl kannata hommata koska sieltä ku alkaa lähtee sit johonki satamaan niin menee vuosia.

Rahaa kyl tekee ihan mukavasti, täyttelee ensin bunnkkerin ja sit alkaa tekee I/E hommia, sit siinä kaiken välissä täyttelee vielä huumebisnes varastoja. Siinä illan mittaan sit kaikki pikkuhiljaa täyttyy ja välissä myy I/E autoja ja muutamat sightseerit vielä päälle. Yli miljoonan tilejä tekee, ohan se sit semmosta jatkuvaa duunia tietenkin mutta on hieman vaihtelua ja aina kun oottelee kun toinen täyttyy niin kolmatta voi jo myydä jne.

Kerran bunkkeri oli ihan täynnä, sitä ei kyl kannata tehää. Sitä kun kahestaan ei millään ehdi myymään vaikka kuinka yrittäis, aikaa vain 15min ja autoja 4. Sen varaan ei kannata laskee mikä myyntiauto sieltä tulee, voi tietenkin yrittää myydä blain countyy mutta tuskin sekään auttaa. Ollaanki tehty niin että ootellaa et varasto on 350k ja myydään ne los santosiin, se on kuitenkin päälle 500k ja siinä on vain 2 autoa. Varastoki täyttyy nopeemmin ja siinä sit myy vielä parit huumebisnekset päälle niin se on jo päälle 1miljoonaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen nyt joka päivä tehnyt yli miljoonan tiliä ja nyt on jo 10.9 miljoonaa eli kahdeksan miltsiä viidessä päivässä. Ei kovin huono.
Olen tehnyt pelkkää I/E hommaa samalla kun bunkkeri täyttyy ja myynyt aseet sitten kun niistä saa 210.000$ kaupunkiin myydessä.
Aluksi varastan ja myyn autoja sitä tahtia kuin se on mahdollista eli yleensä ekan myynnin jälkeen saa varastaa kaksi autoa ja sitten taas myy yhden. Lopulta kuitenkin tullaan siihen tilanteeseen, että varastossa on 12 high grade autoa (maksimi jonka yli ei kannata mennä) joten tuossa vaiheessa alan vaan myymään niitä 20 minsan välein ja välillä myyn bunkkerin tyhjäksi ja ostan samalla uudet supplyt.

Eilen katselin kelloa niin varsinaista pelaamista oli n.kuusi tuntia ja sen jälkeen se oli tuota yhden auton myymistä 20 minsan välein jolloin tulee vaan selattua foorumeita nuo odottelut.
Ei ole tuntunut grindaamiselta joka johtuu varmasti siitä, että noita I/E hommia on tullut tehtyä viimeksi silloin kun melkein heti niiden julkaisun jälkeen niissä oli 20% bonus.

Se olisi kyllä hemmetin hyvä lisä jos MOC:ssa voisi tarkistaa bunkkerin supply ja product tasot. Ärsyttää tuon takia lähteä kaupungista zancudon viereen vaikka sinne ei kauaa hydralla lennäkään.
Prätkä bisneksissä voi tarkistaa kaikkien tilanteen suoraan klubitalon läppäriltä niin ei voi käsittää miksei MOC:ssa voi olla tuollaista toimintoa. Mulla kun on MOC aina toimiston vieressä jotta saan tarvittaessa kätevästi ostettua räjähtävät ammukset täyteen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen nyt joka päivä tehnyt yli miljoonan tiliä ja nyt on jo 10.9 miljoonaa eli kahdeksan miltsiä viidessä päivässä. Ei kovin huono.
Olen tehnyt pelkkää I/E hommaa samalla kun bunkkeri täyttyy ja myynyt aseet sitten kun niistä saa 210.000$ kaupunkiin myydessä.
Aluksi varastan ja myyn autoja sitä tahtia kuin se on mahdollista eli yleensä ekan myynnin jälkeen saa varastaa kaksi autoa ja sitten taas myy yhden. Lopulta kuitenkin tullaan siihen tilanteeseen, että varastossa on 12 high grade autoa (maksimi jonka yli ei kannata mennä) joten tuossa vaiheessa alan vaan myymään niitä 20 minsan välein ja välillä myyn bunkkerin tyhjäksi ja ostan samalla uudet supplyt.

Tee tuossa välissä aina yksi headhunter kun on täyttä siellä autotallissa ja joudut venaan sen 20min. Itse just samaa kaavaa, tai lähes teen, teen kyllä headhunterin aina heti perään kun kaksi autoa pöllitty ja yksi viety.

Miksei ne tee puhelimeen jotain trackeria josta selvii onko supplypalkki jo täynnä, tuo on aikas ärsyttävää... Tai voisi edes soittaa jollekin "työntekijälle" joka kertoo tilanteen.

Mutta itse asiassa tykkään tuosta ideasta kyllä että jossain kasvaa rahaa kun teet jotain muuta hommaa, tämä on vähän sellaista mitä oon kaivannutkin peliin, eli on mahdollista vaikka vain räyhätä pitkin maita ja mantuja ja se ei silti ole varsinaisesti pois rahassa. Noissa biker jutuissa oli summat sen verran pieniä et niitä ei tullut tehtyä kuin sen kerran. Ongelmahan tuntus olevan se että joko olet köyhä rieumassa tai sitten rikas tekemällä niska limassa vain tehtäviä ja kaikki muu jää pois...

Tuli sitten itse ostettua se bunkkeri sieltä aavikolta, siinä melkein heti Trevorin hangarin viereltä (2 205 000$) näyttää olevan ihan passeli paikka. Vielä kyllä plussaa pakko antaa tuosta että sinne saa auton mukaan bunkkeriin jonka avulla pääsee nopeasti liikkumaan jos nyt ei asu buzzardissa kuten itse.

Pistän tähän vielä illan kevennyksen "raskaan työn raatajille" :D (ei toki mun video mutta kyllä siitä naurut sain :D) Jatketaan!

[video=youtube;tvYqQ2kGkJg]https://www.youtube.com/watch?v=tvYqQ2kGkJg[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^ Ihan tarkoituksella olen tekemättä mitään. Kuuden tunnin jatkuvan varastamisen, myymisen ja aseiden myymisen jälkeen alkaa tulemaan nuo hommat jo korvista ulos joten tuo lopun kevyt chillaus vaihe on ihan tarkoituksella valittu :D
Yhtenä päivänä tein noissa väleissä vip keikkaa, mutta se saa sitten jo homman tuntumaan grindaukselta.

Nyt myyn vielä kerran aseet pois ja sitten peli saa jäädä odottamaan cheetah classicin julkaisua ja siirryn dirt 4:n pariin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo se on max. 5 min. homma, kyllä siinä välissä kerkeää kahvitkin keittään ja juomaan helposti.

Mietin tuota kun supplyn osto maksaa 75 000$, onko se halvempi tai ajallisesti nopeampi ostaa se kun varastella sitä kamaa jota tarvitaan? Kun tuohan vastaa about 25 minuuttia peliaikaa ja minusta kyllä 25 minuutissa tekee sen 100 000$ helpostikin. Tosin, mitä nyt 5 kertaa kävin varkaissa niin nuohan on helppoja ja nopeita, tekee melkein 3 sellasta jo tuossa 25 minuutissa ja kun miettii et tohonkin väliin mahtuu se yksi pirun headhunter tai sightseer :D Ovat vielä vaihtelua, kyllähän tuossa alkaa taas tuleen autojen varastelu ja myynti silmistä ja korvista ulos, samaten nuo nopeat pari hyvää tehtävää...
Reilu Miljoona$ tuli tänään ja 5 tunnin aikana vain 150 000$ tuosta bunkkerista, lienee siis syytä iskeä seuraava reilu miljoona $ tuohon nopeutukseen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko sulla laitettu kaikki kehittämään vaan sitä myytävää tavaraa?
Itsellä kestää 2.5 tuntia, että koko supplies palkki on tyhjä ja siitä saa lähelle myytäessä 140.000 ja kauas 210.000.
Mulla tosin on henkilökunta ja laitteet päivitetty tai mikä se toinen olikaan. Turvajärjestelmä on ainoa mitä en ottanut.

Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, että nuo päivitykset tekisi noin suuren eron.

Itse ainakin totesin, että nyt kun halusi vaan tahkota kunnolla rahaa niin oli tuottoisampaa ostaa ne tarvikkeet ja käyttää aika I/E autojen varastamiseen.
Vaikka ne supply tehtävät kivoja olikin niin todella usein täytyi mennä melkein toiselle puolelle karttaa ja se oli sitä jatkuvaa hydran ja cargobobin tilaamista. Noissa tosiaan voi ne perus pakettiautot kantaa bobilla takaisin bunkerille toisin kuin biker bisneksessä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko sulla laitettu kaikki kehittämään vaan sitä myytävää tavaraa?
Itsellä kestää 2.5 tuntia, että koko supplies palkki on tyhjä ja siitä saa lähelle myytäessä 140.000 ja kauas 210.000.
Mulla tosin on henkilökunta ja laitteet päivitetty tai mikä se toinen olikaan. Turvajärjestelmä on ainoa mitä en ottanut.

Jotenkin tuntuu vaikealta uskoa, että nuo päivitykset tekisi noin suuren eron.

Itse ainakin totesin, että nyt kun halusi vaan tahkota kunnolla rahaa niin oli tuottoisampaa ostaa ne tarvikkeet ja käyttää aika I/E autojen varastamiseen.
Vaikka ne supply tehtävät kivoja olikin niin todella usein täytyi mennä melkein toiselle puolelle karttaa ja se oli sitä jatkuvaa hydran ja cargobobin tilaamista. Noissa tosiaan voi ne perus pakettiautot kantaa bobilla takaisin bunkerille toisin kuin biker bisneksessä.

Mulla taitaa olla ruksi siinä "assign staff to manufacturing".

Mä sain tuota supplypalkkia lisätäkin tuossa, eli se kului jotain 1,5x suurinpiirtein että sai 150 000$. Olisko sillä eroa kun itse laitat siihen sen 75K$? Meinaa jos nuo varastettavat onkin arvoltaan heikompia tuottavia... Tai sitten kun on "huonompi" tiimi tekemässä, aikaa ja jopa tavaraa menee enempi... Tätä veikkaisin että myös kamaa tarvii enemmän tai sitten just et ostamalla saat varmasti kaiken ja varastamalla kenties osan. Meinaa kun varastin noita juttuja niin se kehitti tuota supply palkkia kerran 1/4 ja kerran jopa 1/2 osan eli sekin randomisti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu noin niiden pitäisi keskittyä vain myytävän tavaran tekemiseen.

Ei sillä ole merkitystä miten sen palkin täyttää. Jos vaikka varastamalla täytän sen puoliksi niin siitä tulee 70 000 satsi lähelle myytynä.
Toki tuossa varastamisessa on hyvä ottaa se huomioon, että jos sulla kestää pidempään se tehtävä niin se supply palkki ehtii sen aikana jo kulua joten se voi näyttää siltä ettei se täyty juuri ollenkaan.
On noissa tehtävissä silti eroja ja esim railgunin varastaminen tuntuu täyttävän sitä palkkia vain hieman. Yleensä pakettiauton varastamisesta tulee se likemmäs puolet kerralla.
Silloin nuo on ihan kivoja jos tekee ihan vaan tekemisen ilosta, mutta nyt kun halusi nopeasti rahaa niin päätin ostaa tarvikkeet.

Toki noita kannattaa ainakin sen verran tehdä, että pääsee kokemaan eri tehtävä tyypit. Käydään tuo railgun varastamassa paristakin paikkaa, sitten käydään jahdilla jne.
Sitten kun joskus tulee joku 20-25% bonus bunkkeri tuottoon niin ajattelin noita tehdä ihan kunnolla kun se rahan saaminen ei ole se tärkein asia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos miettii et 2,5 tuntia että saa myytävää niin siinä ajassa ottaa kyllä sen 75K$ takasin moninkertaisesti, sinänsä yksi lysti ostaa suoraan se. Sehän on ns. sijoitus jonka aikana ei tarvi itse tehdä mitään muuta kun jos haluaa sen 75K$ ottaa takasin, se on yksi auton myynti...

Mites muuten, kehittyykö sitä myytävää jos ei ole tuo CEO päällä tai tekee biker bisneksiä? Noitahan vois periaatteessa tehdä koko ajan molempia bisneksiä jos kehitys ei lakkaa... Muistaisin että ainakaan biker bisnekset ei kehity jos teet tavallisia tehtäviä tai ajat kisoja? Tosi vähän kokemusta noista...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuotahan siis voi käyttää olemalla CEO, VIP tai MC pomo ja supply palkin täyttämisen jälkeen business kuulemma jatkuu vaikka et olisi mikään noista ja samalla katoaa se alle tunnin välein menevä yli 8000$ maksu jos tykkää vaan vaikka jättää pelin taustalle samalla kun tekee jotain muuta.
Sitä en tiedä vaatiiko tuo kuitenkin free roamissa olemisen.
 
Ylös Bottom