Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämähän sujuu hyvin kun otin tavoitteen 1 lvl ylös per pelikerta.Juurikin sopiva pelirupeama.

Edelleen joillekin KFIN jäsenille ei ole selvää että vaikka omalla on bounty,ei se tarkoita että väkipakolla pitää se tappaa...Mitään ihme sopimuksia ei ole tehty crew:n puolesta,ainoastaan joillakin on sanallinen sopimus että se annetaan omille.Itseä ärsyttää kun on säästellyt sen 45 minuuttia tuota ja sit oma tulee ja murhaa,kaikenlisäksi yleensä menetän auton siinä samalla tai vastaavaa yhtä typerää...Antakaa joku merkki tai huudelkaa mikkiin jos tulee tollanen tilanne,mullakin on mikki mutta en voi sitä pitää päällä koko ajan jotta ei peli-ilo mene muilta (Lasten meteli yms.)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tommonen ku asaxoo,jos kaveri ei lähde crewistä niin mä lähen..tappaa surutta omiaan.Aivan surutta.Sitten etsimme sitä mute-nappia :D kaikki kuuluu läpi..mahtoko kaveri ymmärtää sitä edes :D

Eikä ollut muuten eka tai toka kerta,samaten kaikkea v**ua ja saa**naa kuuluu korviin niin maan pirusti...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Samat kokemukset pelaajasta asaxoo (tai oikeammin hänen fiksusta kaveristaan kusirotta). Tilasin Merryweatherilta kopterin ja laskeuduin siihen viereenne just siks, että saatte ampua mut siihen kuskin pukille ja lentää matkoihinne. Ei auttanut mikkiin huutelut tai soitto...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Samat kokemukset pelaajasta asaxoo (tai oikeammin hänen fiksusta kaveristaan kusirotta). Tilasin Merryweatherilta kopterin ja laskeuduin siihen viereenne just siks, että saatte ampua mut siihen kuskin pukille ja lentää matkoihinne. Ei auttanut mikkiin huutelut tai soitto...

SamaT kaverit,nimenomaan.Ulos crewistä vaan,mulla hajoaa korvat tohon meteliin mikä sieltä tulee :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tommonen ku asaxoo,jos kaveri ei lähde crewistä niin mä lähen..tappaa surutta omiaan.Aivan surutta.Sitten etsimme sitä mute-nappia :D kaikki kuuluu läpi..mahtoko kaveri ymmärtää sitä edes :D

Eikä ollut muuten eka tai toka kerta,samaten kaikkea v**ua ja saa**naa kuuluu korviin niin maan pirusti...

Kannattaa pistää mulle priva viestiä täällä tai tuolla social clubin puolella, menee helposti ohi muuten. Siis jos ps3 puolella.


Mitähän hemmettiä tapahtuu, ottaako porukka noi psn tunnukset profiilista pois kun pääsee crewhun vai miten tuolla noin monta taas kenellä ei ole psn tunnusta näkyvillä.

Ku en löydä tollasta asaxoo nimistä kaveria crewsta ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Poistoon vain. Samoja kokemuksia kaverista, tappaa omia. Ei sillä sinänsä nyt niin suurta merkitystä ole, mutta jos tehtävän jälkeen pöllii palkkiot -ennen kuin on tallettanut tilille- niin se ottaa hermojen päälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tässä edes voi ryöstää muita pelaajia? Ei ne tyypit mulla ainakaan tiputtele kuin muutaman kympin maahan, ihan niin kuin pedestriaanit. Pelikin aina ohjeistaa, että yli 5000 dollarin suuruiset summat kannattaisi jo käydä tallettamassa pankkitilille, jottei sua ryöstetä. Ainaki yhesti tuli sellanen NPC-hahmo, joka kait varasti multa jonkun summan rahaa ja sain ne sit takasin, kun tapoin sen. Sen "muggerin" oli siis tilannut joku muu pelaaja. Mut toiko on tosiaan sitä "ryöstämistä"? Eli ei voi itse tehdä sitä vaan pitää palkata joku? Paljon tuo ryöstäjä sit voi sulta viedä, kaiken? Tuskin..?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten tässä edes voi ryöstää muita pelaajia? Ei ne tyypit mulla ainakaan tiputtele kuin muutaman kympin maahan, ihan niin kuin pedestriaanit. Pelikin aina ohjeistaa, että yli 5000 dollarin suuruiset summat kannattaisi jo käydä tallettamassa pankkitilille, jottei sua ryöstetä. Ainaki yhesti tuli sellanen NPC-hahmo, joka kait varasti multa jonkun summan rahaa ja sain ne sit takasin, kun tapoin sen. Sen "muggerin" oli siis tilannut joku muu pelaaja. Mut toiko on tosiaan sitä "ryöstämistä"? Eli ei voi itse tehdä sitä vaan pitää palkata joku? Paljon tuo ryöstäjä sit voi sulta viedä, kaiken? Tuskin..?

Kai se ryöstää kaiken? Jos ei käteistä ole niin ilmotus tulee, että kyseisellä henkilöllä ei ole rahaa. Mulla on kolme miljoonaa käteistä, come at me bruh.
Saat pitää kaiken jos tosiaan menee noin. Tuolla tapaahan lahjotus toimisi myös?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vai ettei pysty vetämään niitä useita tuhansia käsistä, kun kerran kehoittaa tallettamaan kun on 5000 taalaa takataskussa? Mikäs pointti siinä tallettamisessa on? Ihan päätöntä touhua...

Vai olisko tosiaan niiden konetallaajien takia/muggerin?

Kokeilemaan vain! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Katoin listan läpi ja oma epäilyni on tämä. Ja vaikkei olisikaan niin eiköhän tollanen höpöhöpönimi ilman PSN saa lähteä muutenkin,
jos ei nyt satu olemaan tiedossa kuka kyseessä.

Juu en osaa sanoa kyllä tosta kuka on, katotaan mitä tapahtuu kun kenkäsen pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vai ettei pysty vetämään niitä useita tuhansia käsistä, kun kerran kehoittaa tallettamaan kun on 5000 taalaa takataskussa? Mikäs pointti siinä tallettamisessa on? Ihan päätöntä touhua...

Vai olisko tosiaan niiden konetallaajien takia/muggerin?

Kokeilemaan vain! :)
Tuo ilmoitus on kai vain jäänne niiltä ajoilta kun pystyi tappamalla varastamaan rahaa muilta. Nykyään onnistuu vain muggerin avulla ja silloinkaan ei kai välttämättä vie kaikkia rahoja jos pelaajalla on useampi kymmppitonninen taskussa. Näin ainakin olen lukenut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo ilmoitus on kai vain jäänne niiltä ajoilta kun pystyi tappamalla varastamaan rahaa muilta. Nykyään onnistuu vain muggerin avulla ja silloinkaan ei kai välttämättä vie kaikkia rahoja jos pelaajalla on useampi kymmppitonninen taskussa. Näin ainakin olen lukenut.

Tuosta voin sanoa että olen oman kokemuksen perusteella huomannut että muggeri ottaa käteistä pari donaa ja siitä pitää ite vielä jonkun verran vaikka olisi 10 miljoonaa käteistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rankkia ylös joutuin.
Uusi autokisa mistä lopsahti itselle 5000 pojoa.

Muut saaneet kuinka isoja rahoja esim tehtävistä?
Isoin saalis taitaa itsellä olla se kassakaappikeissi / 25k $.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko mulla eilen huono tuuri vai onko kyseessä ihan oikea ongelma kun joka kerta jos jonkun tekemä kisa haluttiin ajaa uudestaan eli äänestyksessä replay voitti niin peli jäi ikuisesti lataamaan. Rockstarin tekemissä kisoissa ei ollut ongelmaa.
Boxi versio kyseessä jos sillä on merkitystä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulle on tullut varmaan kymmenen crew-kutsua ja ihan tuntemattomia,viimeisin on tuo crew "BOSS" josta ilmeisemmin olen onnistunut tappamaan pari tyyppiä kun ampuivat ensin ohimennen,sellaisilta ylensä otetaan nirri tai auto pois.

Tulee vähän sellanen olo että olen liian rehellinen tuolla kun kaikki haluavat omaan jengiinsä...Enkä juuri koskaan ammu ensin,jos ei ole aiempi kostotoimenpide kyseessä :D
Pari kertaa on survivalin jälkeen tullut kommenttia että ammun hyvin ja kysyvät montako kertaa oon sen pelannut kun osaan kaikki temput siellä :D Tämä yleensä johtaa johkin crew-pyyntöön...

Mulla on usein sama rutiini tuolla pelissä,jos en kyttää helikopterista (flying skillsit kasvaa samalla) mitä muut jäsenet tekee (tai mahdollisesti anna taustatukea jossain),niin sit mennään tutulla kaavalla.

Mä pelaan survivalin aluksi aina kun pelin käynnistän,saan asevarastoon vähän parempaa työkalua..kröhöm,minigun :D Sitten hankin bountyn perääni ja zombailen ympäri manteretta.Sitten joku kakara tulee auton kanssa tööttäilemään "tuu tänne jotta voin tappaa sut" ihan kuin olisin niin tyhmä.Moni yllättyy yrittäessään ajaa autolla yli (tämä on kait joku yleinen fetissi,autolla yli) saakin minigunista.Joko kuski kuolee tai räjähtää autonsa kanssa,tulee kalliiksi mutta tuossa yleensä sit lähen litomaan jos menee vakuutusmaksuja paljon.Sitten kun kyllästyttää niin teleportilla jonnekin muualle. :D Siinä mun rutiini.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oletteko jo väsänneet mitään Content Creatorilla? Todella helppokäyttöinen käyttöliittymä. Itsekin ehdin tehdä 3 täysin valmista kisaa 3 tunnissa. Aina ollu haaveena tehdä omia reittejä GTA:han ja nyt se toteutuu. Myös yhden Deathmatchin rakensin golf kentälle. Content Creator antoi uuden elämän omalle GTA Online pelailluilleni.

Yllättävän hyvin niihin omiin luomuksiin saa muita pelaajia mukaan. Paljon paremmin kuin Rockstarin omiin peleihin. Pari KFINiläistäkin kävi näyttämässä peukkua radoilleni, kiitos siitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oliko mulla eilen huono tuuri vai onko kyseessä ihan oikea ongelma kun joka kerta jos jonkun tekemä kisa haluttiin ajaa uudestaan eli äänestyksessä replay voitti niin peli jäi ikuisesti lataamaan. Rockstarin tekemissä kisoissa ei ollut ongelmaa.
Boxi versio kyseessä jos sillä on merkitystä.
Varmaan huono tuuri, tosin PS3:llakin peli kyllä jumittaa vähän väliä, yleensä kun poistuu tehtävästä freemodeen. Kannattaa muuten kokeilla jos haluaa omia tai muiden tekemiä kisoja ajaa, niin teet soittolistan johon lisäät monta rataa (maks. taitaa olla 16), pääsee automaattisesti aina seuraavaan kisaan eikä tarvitse häslätä niin paljoa.

Oletteko jo väsänneet mitään Content Creatorilla? Todella helppokäyttöinen käyttöliittymä. Itsekin ehdin tehdä 3 täysin valmista kisaa 3 tunnissa. Aina ollu haaveena tehdä omia reittejä GTA:han ja nyt se toteutuu. Myös yhden Deathmatchin rakensin golf kentälle. Content Creator antoi uuden elämän omalle GTA Online pelailluilleni.

Yllättävän hyvin niihin omiin luomuksiin saa muita pelaajia mukaan. Paljon paremmin kuin Rockstarin omiin peleihin. Pari KFINiläistäkin kävi näyttämässä peukkua radoilleni, kiitos siitä.

On kyllä todella helppo käyttää ja sen kanssa tulee varmasti vietettyä todella paljon aikaa, tosin vasta yksi rata tehtynä.

Yhtä sun rataa tulikin testattua porukalla yksi päivä "Up And Over" oli nimi, täytyy kyllä myöntää ettei omiin suosikkeihin kuulunut ja tuon saman radan oli pari muutakin tyyppiä tehnyt. Noi sun muut kisat menee varmaan tänään testiin, jos vaikka tekis toisen KFIN soittolistan ja pelais läpi, eli jos Teurastajalta tulee kisa kutsua niin tule mukaan.


Sitten yksi pyyntö, kun teette omia kisoja koittakaa saada mahdollisimman monen pelaajan kisoja tehtyä, niitä on kuitenkin paljon hauskempaa ajaa isolla porukalla. Mielellään vähintään 10 pelaajaa olisi sopiva.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelaakos kukaan muu esim. Elisa Viihteen boksilla tätä peliä? 100% varma, että kyse tuosta kapistuksesta jonka NAT tekee
kyseisen tempun. Mutta en pysty pelaamaan ollenkaan missään taas 1.07 patchin jälkeen kun tulee tuntematon errori tai timed out,
viimeksi teki tätä muistaakseni 1.04 tai 1.05 patchin aikoihin. Viime viikonloppuna montakin tuntia meni KFIN porukan kanssa ilman mitään
ongelmia, mutta nyt viime päivät pisimmillään ehkä 15min pystyny putkeen pelaamaan. Paras peli. Jes.

Ainoa millä toimii on mennä aina heti tehtävään ja toivoa, että toimii. Ikinä tehtävän aikana ei katkea, mutta katkeaminen tapahtuu tehtävän latauksen
aikana jos on tullakseen. Esim. nyt heti ensimmäinen yritys tehtävään "timed out". Antaa olla, käyn katkomassa levyn ja poltan konsolin.
 
Ylös Bottom