Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiedä mutta pääsin kerran mukaan survivaliin ns. ulkopuolisena.Oli survival menossa,no tapoin sitten porukkaa ja nämä siinä survivalissa olleet saivat massit :D Tämä laitos hypäytti mut mukaan tommoseen.Samaten on alkanut oleman ulkopuolista porukkaa kun pelaan itse survivalissa,mm. autoja tuli boneyardilla vastaan jossa oli ihan normi ihmisiä,eli ei niitä vastustajia.

Viimeaikoina,oliskohan viimeisen päivityksen jälkeen on ruvennut käymään niin että kaikki muut katoaa samalta serveriltä jossa itse pelaan,mietin aina että onko mut potkittu ulos vai mitä tuo on olevinaan.Käynti offlinen puolella yleensä korjaa tuon taas kuntoon...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On kyllä todella helppo käyttää ja sen kanssa tulee varmasti vietettyä todella paljon aikaa, tosin vasta yksi rata tehtynä.

Yhtä sun rataa tulikin testattua porukalla yksi päivä "Up And Over" oli nimi, täytyy kyllä myöntää ettei omiin suosikkeihin kuulunut ja tuon saman radan oli pari muutakin tyyppiä tehnyt. Noi sun muut kisat menee varmaan tänään testiin, jos vaikka tekis toisen KFIN soittolistan ja pelais läpi, eli jos Teurastajalta tulee kisa kutsua niin tule mukaan.


Sitten yksi pyyntö, kun teette omia kisoja koittakaa saada mahdollisimman monen pelaajan kisoja tehtyä, niitä on kuitenkin paljon hauskempaa ajaa isolla porukalla. Mielellään vähintään 10 pelaajaa olisi sopiva.

Up And Over on paras vetää mönkijällä tai Sanchezilla. Autoilla vuoristotiet on turhan kapeita. Radasta tuli yllättävän haastava mutta sehän on vaan hyvä. Parasta hupia on jos monta autoa ajaa vierekkäin ja yksi autoista yrittää työntää toista vuorelta alas. Useimmiten se joka yrittää sabotoida muita kärsii eniten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ainiin perhana, jäänyt ihan kokonaan testaamatta tuo Content Creator ja koko GTA Online yleensäkin tuon päivityksen jälkeen. En malta oottaa että pääsee ajamaan kisoja tyyliin rekoilla alas Mount Chiliadia ym. päätöntä. :D Tai entäpä semmonen, että lähtö on vuoren juurelta ja pitää käydä kiekka huipulla ja sit ajaa takasin lähes samaa reittiä. Tällöin tulee sitten trafiikkia vastaan, kun toiset vielä kiipeää, kun toiset tulee vauhdilla alas. Ja tästä syntyy kolareita ja autojen lentelyä alas vuorelta. Hohoo. :D

EDIT: En malta odottaa... Siis itse asiassa eihän mun tarvii odottaa. Menenkin pelaamaan samantien. :DD
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

en vieläkään pysty ottamaan kuvia snapmaticilla. Ottaa niin vietävästi päähän. onkos kellään ratkaisua?? :D social clubin sivut toimii kunnolla mutta kuvat ei vaan mene minnekkään
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakkohan siel North Yanktonis oli vierailla, ennenkun sen pätsäävät. Maisemat ovat mielettömän hienot ja koko alue on todella iso noin niiku tutorial mapiks joka esiintyy pelissä ehkä se 10min. Mikä on todella harmillista!

Tässä kaverin tekemä pieni video:

[video=youtube;6f0RBle9Ggo]http://www.youtube.com/watch?v=6f0RBle9Ggo[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö joku mistä löytäisi Karin Intruderin, oon nyt pari päivää jo ettiny ja kaikki paikat kolunnu läpi minne sen pitäis spawnata. Tai jos joltain löytyisi sellainen tallista ja viittisi vaikka tulla samaan peliin mun kanssa ajelee sillä niin sais niitä ilmestymään.

Auto näyttää siis tältä, varsinkin noista takavaloista sen tunnistaa hyvin.
0_0.jpg
0_0.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö joku mistä löytäisi Karin Intruderin, oon nyt pari päivää jo ettiny ja kaikki paikat kolunnu läpi minne sen pitäis spawnata. Tai jos joltain löytyisi sellainen tallista ja viittisi vaikka tulla samaan peliin mun kanssa ajelee sillä niin sais niitä ilmestymään.

Auto näyttää siis tältä, varsinkin noista takavaloista sen tunnistaa hyvin.
0_0.jpg
0_0.jpg

Itse olen nähnyt noita enimmäkseen Sandy Shoresin lähimaastossa tai Trevorin asuinalueella. Jokseenkin harvinaisempihan tuo liikenteessä on noin yleensä, mutta kyllä niitä tuppaa tulemaan joskus useampiakin vastaan kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö joku mistä löytäisi Karin Intruderin, oon nyt pari päivää jo ettiny ja kaikki paikat kolunnu läpi minne sen pitäis spawnata. Tai jos joltain löytyisi sellainen tallista ja viittisi vaikka tulla samaan peliin mun kanssa ajelee sillä niin sais niitä ilmestymään.

Toi tietyn auton löytäminen on kyllä välillä todella tuskasta, itse etsin monena päivänä Sultania ja koko ajan tuli vaan vastaan jotain maastureita, Futoja ja Fusiladeja. Eilen vihdoin löysin tehtävää tehdessä vankilan ohi ajaessa sieltä pihasta Sultanin, jonka ratissa onneksi pysyin vielä siirtyessä freemodeen. Varmaan joku 10 kertaa käyny koukkaamassa vankilan parkkiksen läpi parin päivän aikana freemodessa mutta aina siellä ollut vaan Futoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sain joskus kuukausi sitten Bad Sport -statuksen räjäyttämällä muitten pelaajien autoja. Bad Sportin pituus oli muistaakseni 48 tuntia. Nyt kun tulen kuukauden tauon jälkeen taas pelaamaan GTA Onlinea niin näyttää, että remaining Bad Sport Time:0d0h00min, mutta se hattu ei vain lähde päästä :D

Onko kellään tietoa miten tuon statuksen saa pois? :D Tosin taisin joskus glitchata pari milliä myymällä autoja niin ovat ehkä bännnineet mut? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pakkohan siel North Yanktonis oli vierailla, ennenkun sen pätsäävät. Maisemat ovat mielettömän hienot ja koko alue on todella iso noin niiku tutorial mapiks joka esiintyy pelissä ehkä se 10min. Mikä on todella harmillista!

Tässä kaverin tekemä pieni video:

[video=youtube;6f0RBle9Ggo]http://www.youtube.com/watch?v=6f0RBle9Ggo[/video]

Häh,miten tuonne pääsee?? tai varmaankin kohta,miten sinne "pääsi"? :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse olen nähnyt noita enimmäkseen Sandy Shoresin lähimaastossa tai Trevorin asuinalueella. Jokseenkin harvinaisempihan tuo liikenteessä on noin yleensä, mutta kyllä niitä tuppaa tulemaan joskus useampiakin vastaan kun sattuu oikeaan paikkaan oikeaan aikaan.
Tuolta päin en kyllä ole etsinyt, enimmäkseen satama ja lentokenttä alueilta.

Toi tietyn auton löytäminen on kyllä välillä todella tuskasta, itse etsin monena päivänä Sultania ja koko ajan tuli vaan vastaan jotain maastureita, Futoja ja Fusiladeja. Eilen vihdoin löysin tehtävää tehdessä vankilan ohi ajaessa sieltä pihasta Sultanin, jonka ratissa onneksi pysyin vielä siirtyessä freemodeen. Varmaan joku 10 kertaa käyny koukkaamassa vankilan parkkiksen läpi parin päivän aikana freemodessa mutta aina siellä ollut vaan Futoja.
Sultaneja kyllä taas tulee vastaan harva se päivä, mutta ne ei taas kiinnosta mua yhtään, olivat paljon parempia IV:ssä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sekotin eilen romuralleja ku en tienny sääntöjä :D Sori mut ei nyt ois kickkiä tarttenu, viesti ois riittäny :)

Kiitokset iJani77 (?) kun luovutti tankin mulle, ekaa kertaa pääsin sillä rellestään.

Mistä onlinessa löytää auton joka on Michaelilla yksinpelissä, Obey tailgater? Siihen on ilmeisesti aika kattavat tuning mahollisuudet?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä onlinessa löytää auton joka on Michaelilla yksinpelissä, Obey tailgater? Siihen on ilmeisesti aika kattavat tuning mahollisuudet?

Simeonin pyytäessä Tailgateria tekstarilla niin se löytyy golfkentän parkkikselta jos onni on puolellasi, harvassahan nuo tosiaan on. Lisäksi olen kuullut ja lukenut että itse liikenteen seasta sitä ei tapaa vaan on aina parkkeerattuna jossain jos on. Omani löysin vihdoin parisen päivää sitten nimenomaiselta parkkikselta.
Palikoita tuohon Tailgateriin saa juu ihan mukavasti kiinni, täyteen tuunattuna siitä kuitenkin saa vain 67k myytäessä joka ei ole kyllä paljoa (vrt. esim. Oracle 104k, Ocelot Jackal 113k)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Simeonin pyytäessä Tailgateria tekstarilla niin se löytyy golfkentän parkkikselta jos onni on puolellasi, harvassahan nuo tosiaan on. Lisäksi olen kuullut ja lukenut että itse liikenteen seasta sitä ei tapaa vaan on aina parkkeerattuna jossain jos on. Omani löysin vihdoin parisen päivää sitten nimenomaiselta parkkikselta.
Palikoita tuohon Tailgateriin saa juu ihan mukavasti kiinni, täyteen tuunattuna siitä kuitenkin saa vain 67k myytäessä joka ei ole kyllä paljoa (vrt. esim. Oracle 104k, Ocelot Jackal 113k)
Oracle varsinkin on kivan näköinen, ainakin se jonka saa myös kaupasta ostettua ja todella nopea nelioviseksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voisko joku ohjeistaa miten tonne north yanktoniin mennään,mä kun en löydä edes youtuben videoista muuta kun vi*uttavia pätkiä.Hermot menee kun kukaan ei tee videota jossa se näytettäis!Jokasesta puuttuu jotain jostainkohtaa.
Huomasin myös että toisilla on T tai L tuolla kartalla,mulla ei ole...ihan kun pelaisi offlinessa ja onlinessa yhtäaikaa??

E:siis mulla ei tule tota pilveä (oikeasti se maa) tonne vaikka kuinka lentelee helikopterilla siihen suuntaan...?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voisko joku ohjeistaa miten tonne north yanktoniin mennään,mä kun en löydä edes youtuben videoista muuta kun vi*uttavia pätkiä.Hermot menee kun kukaan ei tee videota jossa se näytettäis!Jokasesta puuttuu jotain jostainkohtaa.
Huomasin myös että toisilla on T tai L tuolla kartalla,mulla ei ole...ihan kun pelaisi offlinessa ja onlinessa yhtäaikaa??

E:siis mulla ei tule tota pilveä (oikeasti se maa) tonne vaikka kuinka lentelee helikopterilla siihen suuntaan...?
http://www.youtube.com/watch?v=7NNXONWa3h0 keskity videoon äläkä kattele vaan kuvia. Lyhyesti: Meet siihen ekaan lumitehtävään offlinessa​ ​ja pelaat sitä vähän aikaa eteenpäin ja joku sun kaveri kutsuu sut invite only-sessioniin ja lennät kopterilla sinne, done.
 
Ylös Bottom