Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rankki tekeekin nyt sen, että toiset laittavat kamupyyntöjä heti jo pelkän numeron peruusteella.
Taikka potkastaan pois kokonaan. Toiset ruinaavat rahaa.
Jouluna tulee pientä taukoa pelaamiseen. :D

Ei mikkiä / ryhmää, muita kaltaisiani?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten noita autoja voi myydä kun itsellä LSC valittaa ettei osta yli 50 000$ autoja.

Ei mitenkään,tuo on kyllä puppua että yli 50K$ maksavia autoja saa edes ovesta sisään (paitsi itse ostettuja ja niitä ei voi myydä :( ).Olen koittanut miljoona kertaa...Ellei tässä ole jokin bugi tai muu juttu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten noita autoja voi myydä kun itsellä LSC valittaa ettei osta yli 50 000$ autoja.

Olisiko tullut jossain patchissä että sen päivityksen jälkeen hankittuja kulkupelejä saa myytyä. mutta ennen sitä hankittuja ei saa myytyä.

Olen saanut yli 50K autoista esim Tailgater, Jackal, Sultan ja Dominator, Nämä ollu kaikki kadulta hankittuja eikä oo käyny tallin kautta.


E:Tosiaan, nuohan taitaa olla kaikki alle 10k autoja
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis sellaista autoa ei saa myytyä jonka myyntihinta uutena on yli 50 000$. Esim adderia ei ole saanut myytyä ainakaan ennen vaikka sen olisi itse ostanut. Jos taas kadulta nappaa jonkun raadon ja virittää niin sen voi myydä vaikka 100 000$ hinnalla koska sen auton arvo on uutena alle 50 000$

Esim sultan on ihan arvoton ja siitä sai vakiona vissiin n.3000$ kun sen myi. Päätin olla myymättä ja annoin broidille kun se oli sellaista etsinyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Patchin jälkeen en ole laisinkaan päässyt kaverin peleihin ja päinvastoin, jos koittaa joinata niin ruudulle lävähtää "unable to connect..". Muilla samaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onpas kökköä. Nykyään ei saa enää tankilla bad sportsia kun posauttelee muiden personal vehiclejä. Pitää ite maksaa se 15k että saa uuden auton. Hemmetin ärsyttäviä muutenki kaikki jotka käyttää tankkia ja ampuu kaikki mitä tulee vastaan ja nyt R* on niiden puolella...? Ei nyt ihan toimi tämä systeemi. :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Siis sellaista autoa ei saa myytyä jonka myyntihinta uutena on yli 50 000$. Esim adderia ei ole saanut myytyä ainakaan ennen vaikka sen olisi itse ostanut. Jos taas kadulta nappaa jonkun raadon ja virittää niin sen voi myydä vaikka 100 000$ hinnalla koska sen auton arvo on uutena alle 50 000$
Juurikin näin se menee. Paitsi että 1.07 päivityksen jälkeen myös pelinsisäisen netin kautta ostetut ns. kalliimmat autot pystyy myymään.
1.07 Patch Changelog sanoi:
Players are now able to sell vehicles that they have purchased from websites

http://www.gamingreality.com/2013/12/gta-5-107-patch-notes-gta-online-updates.html
Esim täyteen tuunatun Felzerin myyntihinta oli siinä 225k paikkeilla pari päivää takaperin kun möin kyseisen kiesin (päivityksen jälkeen ostettu). Kaduilta löytyvät Oracle, Ocelot F620 ja Jackal, Schafter, ja Sultan ovat muutamia esimerkkejä joista saa noin 100k jos/kun ne myy täysllä tuunauksilla. Ilman tuunauksia noiden kaikkien autojen perusmyyntihinta liikkuu siinä 2k-6k paikkeilla. Gallivanter Baller (SUV) on auto josta saa parhaan hinnan myytäessä semmoisenaan. Hinta on 9k per auto. Toki taisi olla Felon GT josta sai vielä 9,5k mutta se onkin heti harvemmassa mitä Ballerit, joten siitä syystä itse suosin Ballereiden myymistä eniten.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla on menossa varmaan jo 7:s kämppä :D Myyn sen ja jälleen puolet autoista jos niistä saa nyt massit pois. Muutan takaisin erämaahan,siellä kun on tuo boneyard ihan lähellä (survivalia kun eniten tulee räiskittyä),auton myyntipaikka ihan lähellä eikä vihuja niskassa niin että tuntuu :D Mitä sitä kauaa yhessä mestassa kun on rahaa jolla muuttaa.Tässä vinkki liikaa rahaa omistaville,ostakaa kaikki saaren talot läpi ja kattokaa jos löytyy joku speciaalihieno paikka,jäätte sinne :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten pystyy hävittään autoja tallista,mulla on nyt 8 autoa kun korvasin 4 jollain myyntikelposella...Mut pitää perhana venata et pääsee myymään niitä pois.Onko tähän helpompaa keinoa?

Räjäytys ei onnistu,kun vaihdan kämppää,joku kalliista autoista katoaa ja se räjäytetty kummittelee tallissa...

E:tuli mieleen että koska tuo auto katoaa listasta (kun soittaa mekaanikolle) kun se on räjäytettynä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Runkaten ja rokaten taas tänään! Voi jesus oli eilen hauskaa illalla! :D Asianomaiset tietää sukellusvenesekoilut ja kuvaussessiot!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten pystyy hävittään autoja tallista,mulla on nyt 8 autoa kun korvasin 4 jollain myyntikelposella...Mut pitää perhana venata et pääsee myymään niitä pois.Onko tähän helpompaa keinoa?

Räjäytys ei onnistu,kun vaihdan kämppää,joku kalliista autoista katoaa ja se räjäytetty kummittelee tallissa...

E:tuli mieleen että koska tuo auto katoaa listasta (kun soittaa mekaanikolle) kun se on räjäytettynä?

Tunget vaan uutta autoa talliin ostamalla netistä tai yrittämällä ajaa sisään, avautuu valikko jossa kysytään että minkä auton haluat korvata tällä autolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tunget vaan uutta autoa talliin ostamalla netistä tai yrittämällä ajaa sisään, avautuu valikko jossa kysytään että minkä auton haluat korvata tällä autolla.

Ei mutta kun tarkotus olis vähentää autoja,mulla oli täydet 10 niitä,räjäytin 5 ja nyt kun heitän PS3 päälle pitäs olla kadonnut ne räjäytetyt.Ei tällä muuta väliä mutta jos vaihdan pienempoään talliin,peli valittee mitkäautot se multa hävittää ja mitkä vie mukana uuteen talliin.

Tosin löysin 10 auton tallin tuolta päälentokentän läheisyydestä,pelkkä talli siis ja aika rauhallinen mesta...LSC on ihan nurkan takana :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mutta kun tarkotus olis vähentää autoja,mulla oli täydet 10 niitä,räjäytin 5 ja nyt kun heitän PS3 päälle pitäs olla kadonnut ne räjäytetyt.Ei tällä muuta väliä mutta jos vaihdan pienempoään talliin,peli valittee mitkäautot se multa hävittää ja mitkä vie mukana uuteen talliin.

Tosin löysin 10 auton tallin tuolta päälentokentän läheisyydestä,pelkkä talli siis ja aika rauhallinen mesta...LSC on ihan nurkan takana :D

Ajat jonku random auton kadulta niiden autojen tilalle mitä haluut hävittää. Sitten räjäytät sen random auton, siinä ku ei oo vakuutusta niin ei ku ulos ja pum.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ajat jonku random auton kadulta niiden autojen tilalle mitä haluut hävittää. Sitten räjäytät sen random auton, siinä ku ei oo vakuutusta niin ei ku ulos ja pum.

Joo,tämä näyttäisi toimivan.Nyt on 5 autoa tallissa,yhtä paikkaa pidän random autolle jos täytyy ajella sisälle tai myyn seuraavaksi kun alotan pelin.Mulle on tullut tapa lopettaessa ajaa auto tallin ja myydä se ensimmäiseksi kun seuraavaksi pelaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos joku haluaa rahaa tai on rahan tarpeessa niin voi tulla sanomaan koska joku häkkeri antoi mulle 200 miljoona jas en mitenkään saa tuhlattua rahoja joten pyytäkää vaa niin tuunaan jonkun hyvän auton täysille ja annan sen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänä viikonloppuna social clubin tapahtuman hyötyjä gta:ssa:
Alennukset -25% hinnasta
-Adder
-Dinka Double T
-Buzzard
-50% hinnasta kaikki armor ostot ajoneuvoihin

Lisänä vielä ettei osallistumismaksuja kilpailuihin eikä deathmatcheihin sekä ammo dropeista löytyy extra rp:tä sekä tehokkaampia aseita.
 
Ylös Bottom