Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos joku haluaa rahaa tai on rahan tarpeessa niin voi tulla sanomaan koska joku häkkeri antoi mulle 200 miljoona jas en mitenkään saa tuhlattua rahoja joten pyytäkää vaa niin tuunaan jonkun hyvän auton täysille ja annan sen.

Jos rahoista haluat eroon helposti niin luo toinen hahmo ja talleta sen pankkitilille ylimääräinen raha. Tämän jälkeen poistat hahmon, jolloin ylimääräinen rahna katoaa samalla. Easy as that :rolleyes:

Viimeinkin löytyi, on se vaan hyvännäköinen auto.
0_0.jpg
0_0.jpg

Mjoo, mulle lahjotettiin 350miljoonaa muutamassa erässä ja vähän myöhemmin joku lätkäs mulle 2miljardin boyntyn... Ei nyt enää haittaa kun on jo ihan tarpeeksi tullut tota pelattua, mutta ois varmaan mennyt peli-ilot jos ois saanut noi rahat ku oli jollain levelillä 5.

Muistakaa myös että jos teille pistetään iso boynty ja pidätte sen itsellä, niin älkää jakako niitä rahoja tai banhammeri heilahtaa rockstarin puolelta.

Intruder. Löytyikö simonin hallin läheltä? :)
Sieltähän se löytyi. Vein Simeonille Mammoth Patriotin ja kun tulin tallista ulos tämä ajoi ohi. Ja olin siis Closed Crew serverillä yksin.

Myös lentokentän ja sen lähellä olevan LSC:n lähistöltä saattaa löytyä kun sieltä ainakin yksi crewiläinen oli omansa löytänyt.

No voi hemmetti...... nyt sitä rahaa on sit pikkasen päälle miljardi. Kiitos hakkerit.....

Viimeinkin löytyi, on se vaan hyvännäköinen auto.
0_0.jpg
0_0.jpg

Komea! Vielä kun kokeilet tohon SUV:n vanteita joissa on se iso huuli tuossa reunassa,saattaa saada vielä muhkeamman näköisen ja korisarjalle elävöitymistä :)

Hemmetti kun mullekin sais antaa rahaa,tili on tyhjä' ja mun AE86 on vielä keskeneräinenkin :D Meni vähän rahaa tossa rällästäessä :D

Kävin aiemmin jonkun kaverin kyydissä jolla oli Comet tuunattuna,ne äänet ja sen auton ulkonäkö pakotti hankkimaan itse samanlaisen,no nyt on sekin tallissa,ei ole edes kallis auto ja kulkee kuin hullu.

Tuli tässä huomattua että kun rahaa tuli, ehkä vähän liikaakin- niin nämä koenisegit yms superautot ovat persoonattomia liimatassuja.. Sai rauhassa ostella ja kokeilla autoja ja pimpata ne niin kuin pystyn. Monroe on Stinger GT:n lisäksi aivan mahtipeli ajaa! On munaa ja persoonaa, mukavempi kruisailla tällä. Diamond kunnon pimp my gang ride. Raskas ajaa, mutta hauska.

Ja sitten, sähköauto.. Voi luoja kun sekin kiihtyy.. Noh, eilen oli vielä tallissa 7kpl 103,000$ myyntiautoa.. Eipä ole enää. Jokainen korvattiin jollain menopelillä.

Dumpperi, voiko turhempaa ostosta olla.. Noh, ostinpa senkin! :D

Mistäs tollasen hakkerin tunnistaa. Tuleeko ne vaa kylkee kii ja kohta on tilillä miljoonia? Meissi on edellee köyhä. TOisaalta on siistii ajella sellasella romuautolla, mut kyllahä muutama milli ain kiinnostas ;)

Mistäs tollasen hakkerin tunnistaa. Tuleeko ne vaa kylkee kii ja kohta on tilillä miljoonia? Meissi on edellee köyhä. TOisaalta on siistii ajella sellasella romuautolla, mut kyllahä muutama milli ain kiinnostas ;)

Minuakin jo luultu hakkeriksi, rankki kyllä pelaamalla hankittu.
Tehtävissä toisilla käykin mikki kovin kuumana.
Itse tunnistin yhden siitä, että rankki oli hänellä noin 350 mutta kehityspylväät vasta alussa.

Tuskin mistään, itse sain joltain vähän yli 100 rankkiselta sen 100 miljoonaa about 5 sekunttia sen jälkeen
kun tulin tehtävästä. Kundi lähti lopulta about 5 minuutin päästä servulta pois. Siellä oli joku toinenkin KFINiläinen
sillon, mutta se ei ollu saanu yhtään rahaa.
Jos sitä ens viikolla pääsis itekki vähän pelailemaan kun uus nettiboksi löyty ja NAT ongelmat pitäs ratketa, toisaalta
eikai tossa enää mitään pelattavaa ole. 10 päivää tais olla pelattuna n. 1.5kk aikana eli eiköhän se ole jo tarpeeksi
iloa tuonu pimeyteen. :D

Myös mulle tuli viime yönä 77 miljoonaa joltain 1000 tasoselta hakkerilta. En ollut kuin pari minuuttia ehtinyt olemaan kyseisellä serverillä, just olin ajanut auton ulos tallista.

Eikö se maksimi olekkaan 999 ? 1K taso voisi olla ihan R:n omakin pelaaja,tiedä häntä...

Samaa mietin itsekkin. Taitaa olla R:n pelaajia 1000 rankit.
Good sport pelaajia palkittu yllärirahalla, itse saanut 3:lla eri kerralla jo.
Laitoin kiitos tekstaria perään, vastaili siihen.

No jo on paljon uusii kasvoi crewis. Jatkuvasti näkee servereil tuiki tuntemattomii crewiläisii.
Ja kaikki alkaa olemaa jo niin korkeil leveleil, etten pysy enää mukana.

No jo on paljon uusii kasvoi crewis. Jatkuvasti näkee servereil tuiki tuntemattomii crewiläisii.
Ja kaikki alkaa olemaa jo niin korkeil leveleil, etten pysy enää mukana.

Mä tahkoan hiki päässä ja juoksen vasta 68 lvl.Ihmettelen missä välissä jotkut saa jo 100 täyteen..pelaamalla joka ikinen ilta ja yö? :D Mulla olis vielä vähän matkaa tohon 120 ja Miniguniin :D

Mä tahkoan hiki päässä ja juoksen vasta 68 lvl.Ihmettelen missä välissä jotkut saa jo 100 täyteen..pelaamalla joka ikinen ilta ja yö? :D Mulla olis vielä vähän matkaa tohon 120 ja Miniguniin :D

Mä oon 63, ei olis ehkä kannattanu pitää sitä taukoo gta:sta.
Ja kun luin noita teiän juttuja ''miljardi tupsahti tilille'', aloin käydä kateelliseks. No kiertelin koko aja eri servereillä ja ootin et joku vippais mullekki ees parisataatonnii. Sitte luovutin, ja päädyin crewiläisten kans samalle servulle. Laskin ohjaimen hetkeks ja näpyttelin vähän koneella. Parin minuutin päästä otin taas ohjaimen, ja laitoin kartalle merkin mihin mä lähen ajamaan. Ku painoin kaasua, huomasin et tilille oli ilmestyny miltei 14 miljoonaa.

Ei tä kyllä näin jälkeenpäin enää niin kivalta tunnu, taidanpa ostaa vaa panokset aseisiin ja laittaa rahaa eteenpäin.

Dumpperi, bussi, buzzard yms yms ja hyväntekoa päälle. Kyllä rahaa palaa ja mukava antaa hyvän kiertää pimppaamalla autoa.

Edit. Joku lissu mietti mikä on pimpattu auto.. Noh, ei siinä pimppiä saa sen enempää, mut rahaa tulee.

Ylös Bottom