Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä siitä bannattiin käyttäjiä jotka ajelivat onlinessa noilla epicviritteisillä autoilla...Tiedän itsekin ainakin yhden tyypin.Niin joo,ne bannit sai vain onlinessa sitä käyttäneet,offlinessahan saa viritellä miten tykkää :D

Joo nuo jotka ajeli noita seasonal eventejä (drift/time trial) "hybrideillä" saivatkin bannit, en muistanut. Muutenhan tuolla verkossa pääsi ajamaan vaikka millä.



Olisi jo ihan kiva saada niitä pankkiryöstöjä ja muuta tekemistä tähän, alkaa pikkuhiljaa puuduttamaan nuo tämänhetkiset tehtävät...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Xboxilaiset vois siirtyä sinne omaan crewhun, niin pääsis uusia tulokkaita ps3-jengiin. ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tätä kyllä jaksa publalla ollenkaan. Kannattaa aktiivisesti hakeutua leppoisiin peliporukoihin, käyttää mikkiä, ajaa racet kavereiden kanssa ilman kiilailua (no ehkä vähän), ja hillua oman jengin kanssa ympäri San Andreasia ilman pelkoa vihasta & publaa riivaavasta, ilkeän tarttuvasta deathmatch-mentaliteetista.

Ohessa oman Crewn edesottamuksia:

[video=youtube;uVv-guS2zpQ]http://www.youtube.com/watch?v=uVv-guS2zpQ[/video]

aivan loistavaa! Muutamat huutonaurut kyllä pääsi katellessa ja aika paljon samaa tulee puuhailtua. Varsinkin parin IRL-kaverin kanssa. Siis pelissä.
Just eilen noitten isojen kuorma-autojen kanssa painittiin.


Tosin, eilen olin kentässä, jossa ei illalla ollut kun yks tai kaks jengin ulkopuolista jäsentä. Maikkol1 ja pari muuta "tuttua" tais olla kans. Ajeltiiin romurallia raviradalla joka päätty siihen et mun henk.koht auto meni lunastukseen jäätyään kaiteen ja tolpan väliin kyljelleen jumiin. Onneksi otin eilen sitä säätöä vähän talteen Avermedialla niin saan jossain kohtaa iskettyä tännekin jotain pätkää / kuvaa.

tänään jatkuu 0$ budejtilla :) (talli ja kaks autoo on, muuta en tarvitse)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Berdun pitäisi saada joku palkinto näistä videoista. Ihan sairaan hyvin tehty ja mistä ihmeestä kaveri saa noi kaikki ideat noihin teksteihin. :D Lisää näitä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Berdun pitäisi saada joku palkinto näistä videoista. Ihan sairaan hyvin tehty ja mistä ihmeestä kaveri saa noi kaikki ideat noihin teksteihin. :D Lisää näitä!

Kyllä,kyllä,kyllä,lisää näitä! :D Hienosti toteuttivat tuon auton kuljetuksen rekalla ja trailerilla :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitäis kyllä saada hommattua joku handsfree tuohon kylkeen. Tuskaista aina tekstailla jos jotain asiaa. No vloppuna saan nokian bluetooth handsfreen lainaan jota alkuviikosta pääsee sit testittää josko se välttäis, checkcheck kuuluuko kuuntelen!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lähes kaikki irl kaverini käyttävät nokiaa, ja se ihan hyvä onkin. Itsellä ollut1 logiteck 2 eri nokiaa ja 2 sonyä, nyt tämä sonyn uudempi. Enkä sanoisi sonyä paljoa paremmaksi kuin nokiaa. Joitain kivoja ominaisuuksia tietysti löytyy
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Oiskos täällä ketään kuka haluis grindata kisoja?
Vaikka 4 pelaajaa, ratana 'Down the drain', yks kierros, 2900rp voittajalle. Aikaa yhteen kisaan kuluis sellanen 2min.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

OHO! Save toimii taas :D Ja 7K$ bounty tuli omalle tilille,joko nyt loppuu se h**vetti ja pääseee pelamaan :rolleyes: :):)

E: eipä kyllä näy tilillä sitä 7K$...ehkä se sit taas vasta asettu mulle ja nyt pitää odotella :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo bad sport on kyllä aivan syvältä! Ajelin 4 tähteä karkuun ja pudottelin kranui ikkunast niin jonku pelaajan auto siin rytäkäs räjähti ja nyt ei pääse pelaa 20h kaverien kaa :( koska ne 500 000$ piti tulla tai siis eka ne puolet?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli eilen hankittuu se Z-Type, enkä kadu ostost! Raataa sai yöt ja päivät, mut oli se sen kaiken arvost. Ehdittiin kaverien kans leikkiäkki vähä; hommattiin molemmille grangerit ja värjättiin ne mustaks ja tummennettiin ikkunia. No toinen meni sitten mun eteen ja toinen mun taakse, ja lähettiin hiljaa ajamaan kohti lentokenttää. Muutama tyyppi tuli seuraamaan meiän ''kulkuetta''. Kukaan ei hyökänny kimppuu, vaikka oltiinkin saatu pakosuunnitelma valmiiks :eek: No sitten kun vihdoin oltiin lentokentällä, niin kaverit, eli ''turvamiehet'' nousivat ekana autoistaan, sitten nousin minä. Käveltiin normaalia vauhtia johonkin lentokoneeseen, jonka aikana joku huusi mikkiin; ''Thats the queen!'':cool:. Sitten nousin yksin koneeseen ja lensin pois, johon loppu meiän ilot.

Ja illalla oli sitte sitäki hauskempaa, kun suurel kfin porukal pidettiin hauskaa! Strippiklubilla hengailua (ja sitä enemmän kuvailua :rolleyes:), romurallia ja muuta toilailua. Sai nauraa! Ja joku siel kehus mun autoa ja parkkeerausta strippiklubin eteen, kiitokset hänelle.

Nyt yritän iFruit -ohjelman avul vaihtaa rekisterikilpee, mut täs on jotain kaameita problemoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aaaaargh! Piti tuo hummeri viedä toiselle puolelle koko karttaaa sinne satamaan...No eikös mun perääni lähtenyt 5 bountyn metsästäjää :D Sain auton perille mutta jollekulle ei riittänyt pelkkä bounty.Ei muuta kun ulos ja takas onlineen nyt kun savekin toimii. Mutta sen nikki on joku Killer..jotain.Tappaa ihan ajankuluksi,ei tee mitään muuta :D
Sama nikki on meinaa joka kerta kun pelaan,metsästänyt mut ainakin kerran.En ihan jokasta notea,mutta aina on joku jota on syytä varoa extrapaljon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tässä pelissä tee käteisellä oikeastaan mitään..no taksi pitää maksaa käteisellä mut onko muuten järkeä pitää rahaa muualla kuin tilillä?

Niin ja jos ostaa superauton,onko siinä joku vakuutus heti vai pitääkö ne hankkia erikseen? Paljonko nuo maksaa esim. Vaccaan?

Sen verran järkeilin että ei kannata virittää autoja turbolla jos tuo kiihtyvyyspalkki on täydet,sillä menettää vaan pitoa...mahtaako se olla näin? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tässä pelissä tee käteisellä oikeastaan mitään..no taksi pitää maksaa käteisellä mut onko muuten järkeä pitää rahaa muualla kuin tilillä?

Niin ja jos ostaa superauton,onko siinä joku vakuutus heti vai pitääkö ne hankkia erikseen? Paljonko nuo maksaa esim. Vaccaan?

Sen verran järkeilin että ei kannata virittää autoja turbolla jos tuo kiihtyvyyspalkki on täydet,sillä menettää vaan pitoa...mahtaako se olla näin? :)
Mulla ainakin tuli vakuutus mukana Coquetteen ja Comettiin valmiina. Tuskimpa noihin kalliisiin autoihin tarvii erikseen ostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eihän tässä pelissä tee käteisellä oikeastaan mitään..no taksi pitää maksaa käteisellä mut onko muuten järkeä pitää rahaa muualla kuin tilillä?

Niin ja jos ostaa superauton,onko siinä joku vakuutus heti vai pitääkö ne hankkia erikseen? Paljonko nuo maksaa esim. Vaccaan?

Sen verran järkeilin että ei kannata virittää autoja turbolla jos tuo kiihtyvyyspalkki on täydet,sillä menettää vaan pitoa...mahtaako se olla näin? :)

Kaikki vakuutukset ynnä muut valmiina autos. Jos sun autos tuhoutuu ja lunastat sen takas, se maksaa vähän enemmän superautoissa. Mulla on Z-typellä vakuutusmaksut 11 875 $
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaikki vakuutukset ynnä muut valmiina autos. Jos sun autos tuhoutuu ja lunastat sen takas, se maksaa vähän enemmän superautoissa. Mulla on Z-typellä vakuutusmaksut 11 875 $

Mut eikös tuohonkin ollu joku vakutus tms. olemassa et jos se tuhoutuu ni siitä ei joudu maksaa...Ainakin isoimmat armorit kannattanee laittaa :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mut eikös tuohonkin ollu joku vakutus tms. olemassa et jos se tuhoutuu ni siitä ei joudu maksaa...Ainakin isoimmat armorit kannattanee laittaa :rolleyes:

En mä sellasist vakuutuksist oo kuullukkaa?

Mites muuten sen Titaanin lootan saa auki?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksiköhän mulla tulee snapmatic kuviin mustat reunat? Ennen toimi normaalisti mutta ei enää ja en ole vaihtanut mitään asetuksia. Tiedän muitakin joilla on sama ongelma.

Tässä viimeisin ottamani kuva:

Näytä liitetiedosto 11773
 
Ylös Bottom