Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla ja kaikilla muilla on toi Tailgater, sen saa golfkentältä tai siitä lähettyviltä kun on Simeooonin autolista missä lukee Tailgater.
Tosin aika vaikee saada välillä spawnaamaan, oon sen kerran itelle metästäny ja toisen kerran nähny liikenteessä ja annoin kaverille.
Kannattaa muutenkin ottaa talteen noita jos sattuu näkemään ja muita kfiniläisiä servulla, eiköhän niille aina uusi omistaja löydetä kun
ei kuitenkaan ihan kokoajan vastaan tule..

sen saa golfkentältä tai siitä lähettyviltä kun on Simeooonin autolista missä lukee Tailgater.
Mitäs jos Simeooooni ei lähetä enää viestejä? Oon tehny melkein aina ne kun on lähettänyt mutta Tailgateria en oo löytäny. Tunnin verran oon nyt kierrelly golf-kenttää ja sieltä hiekkarannalta mikä tossa videossakin näytetään. En tiä tuleeko niitä viestejä enää oon lvl 58 ja aika monta sellasta autoa vienyt jo.

Pitäs tulla ja ei sen viestin sulla tarttee välttämättä olla, sekin riittää että kyydissä on joku jolla on se lista niin eiköhän se spawnaa..
Mulla meni sen listankin kanssa n. tunti ettiä se.

Mukavasti alkanut patchin jälkeen jumahtamaan tehtävän jälkeen latausruutuun, jos on jonkun toisen autossa tehtävän loppuessa :)

Auto olis hakusessa, Stinger, Stinger GT vai Monroe?

Monroe on hieno ja erittäin hyvä auto sport classiciks, stinger on lähinnä erittäin kallis hieno fiilistely auto. Itse ottaisin kaikki Sport Classicit jos vaan tallis olisi ylimääräistä tilaa, ehdottomasti mun lempi classi.

Omistan Monroen ja Stingerin, sekä hieman houkuttais myös stinger GT.

Suosittelen ostaa Monroen, se on hienon näköinen ja sillä pärjää hyvin kisoissa sekä on suht "halpa" sport classic autoks.

Kossuko, hyvä tyyli pilata muiden peli (jonka teit kyllä varmasti tietämättäsi?) eli olla tankin kanssa siinä autorampissa mistä ajetaan talliin sisälle. Ensinnäkin, kukaan ei pääse sisään eikä ulos. Toisekseen, jos kiipeää muurin yli ja kävelee talliin, ei peli suostu lataamaan tallia vaan minä ja rantapallo (ainakin) jouduttiin lopettamaan koko peli, käynnistämään uudestaan ja huomaamaan että kenttä jossa oltiin on täynnä eikä sinne enää pääse.

Koitin sulle huudella mikin kautta et menisit jonnekkin muualle lojumaan mutta se oli siinä kohtaa jo myöhäistä.

Kossuko, hyvä tyyli pilata muiden peli (jonka teit kyllä varmasti tietämättäsi?) eli olla tankin kanssa siinä autorampissa mistä ajetaan talliin sisälle. Ensinnäkin, kukaan ei pääse sisään eikä ulos. Toisekseen, jos kiipeää muurin yli ja kävelee talliin, ei peli suostu lataamaan tallia vaan minä ja rantapallo (ainakin) jouduttiin lopettamaan koko peli, käynnistämään uudestaan ja huomaamaan että kenttä jossa oltiin on täynnä eikä sinne enää pääse.

Koitin sulle huudella mikin kautta et menisit jonnekkin muualle lojumaan mutta se oli siinä kohtaa jo myöhäistä.

Tuokin saattaa olla syynä "autotallijumitukseen", mutta epäilen vahvasti että kyseessä on todella pahasti sekoileva R* ja online ongelmat. Jouduin eilen (pelisession yhteiskesto n.5-6h) käynnistämään pelin 2 kertaa uudelleen ja kerran pääsin jumituksesta ohi startin kautta serveriä vaihtamalla. Yhden kerran vielä ymmärtäisin jotenkin, mutta että kolme! Ei näin.

Ja kyllä Kossuko vähän latua antoi kun jäin bmx:llä tankin ja seinän väliin kaatuilemaan :)

Miksi jotkut statsit joita tulee esim. survival tehtävässä,ne katoavat jonnekin.Etenkin tuo energiapalkki harmittaa,se nouse joka survivalissa siihen 2/5 palkkiin,villkku se sininen juttu siinä mutta ei tallennu.Se tulee joka kerta kun räiskin tarpeeksi,sit oli joku toinenkin sininen palkki joka nousee joka kerta...En nyt muista mikä ihme se oli :rolleyes: Mutta ampuminen on noussut normalisti täydet ajat sitten :confused:

Yläpeukkua meidän uudesta logosta ! :)

http://rsg.ms/1bbIOPJ

Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää verrattuna edeltäjään.
Eilen kattelin kun reijhdadilla oli keltanen paita päällä siinä etupuolella oli jotain kakkaa. Oli pakko mennä kattoo lähempää ja ihan kysyä että onko tuo sotku tuossa rinnassa meidän logo... Ja olihan se. Se oli niin pieni että näytti enemmän oksennukselta rinnuksilla, kuin miltään logolta :)

Ps. Kekkonen oli kyl ykkönen!

Tällästä olis tiedossa viikonloppuna tai siis on kai jo alkanut tänään.
actual_1384792982.jpg

http://socialclub.rockstargames.com...ch-party-gta-online-social-club-event-weekend
http://socialclub.rockstargames.com/events

Yläpeukkua meidän uudesta logosta ! :)

http://rsg.ms/1bbIOPJ

Minäki tykkäsin logosta tosi paljon
Hyvä että tykkäätte.

Kyllähän tuo ihan hyvältä näyttää verrattuna edeltäjään.
Eilen kattelin kun reijhdadilla oli keltanen paita päällä siinä etupuolella oli jotain kakkaa. Oli pakko mennä kattoo lähempää ja ihan kysyä että onko tuo sotku tuossa rinnassa meidän logo... Ja olihan se. Se oli niin pieni että näytti enemmän oksennukselta rinnuksilla, kuin miltään logolta :)

Ps. Kekkonen oli kyl ykkönen!
Joo itekkin tykkäsin Kekkosesta varsinkin paidassa, autossa ei ollut kyllä niin hyvän näkönen. Harmi ettei noita logoja saa enempää kuin yhden kerrallaan.

Muilla laskenu statseja uusimman patchin jälkeen? Strength meikällä oli täysillä, nyt tippunu alle 20. Muut näyttäsi olevan kunnossa

E: mjaa http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200888617

Pitääpä sitten alkaa pistelemään npc:eitä pataan
Jos haluat strengthiä nostaa niin mee pelaan golfia, ehdottomasti hauskin tapa siihen, ei ehkä nopein kuitenkaan. Mullekin saa kutsua laittaa, paras tulos tähän mennessä on 9 alle PARin, siinä oli kyllä jo tuuriakin mukana.

Tällästä olis tiedossa viikonloppuna tai siis on kai jo alkanut tänään.

Joo näköjään, tonne pääsee kun painaa ainakin käynnistyksen yhteydessä kolmiota "Event".. Tuolla servulla on
jotain miljoona ihmistä ja jokanen tappaa toisiaan eikä mihinkään kauppoihin tai asuntoihin pääse sisään. Vaikutti
niin älyvapaalta toiminnalta, että kiitetään taas tästäkin hyvästä.. Oli oikein viiiiiitun biich tunnelma!

Tuli aamusella pelattua tota R*:n Vespucci Beach Party playlistia. Yllättävän hauska setti oli laskuvarjoilua, kisailua ja pari TDM -matsia. Lista sisältää 10 eri skabaa. Playlist löytyy Online valikon alta ja Playlists ja oliko sit vielä Rockstar playlists (tai joku vastaava).

Tohon sellanen vinkki, että jos ei kaveri kuule, niin laita tekstiviesti.
Monen Suomalaisen mikki on aika hiljaisella, niin ei oikein aina kuule kaiken sen rymyämisen keskellä jos jollakin on tärkeääkin asiaa. :)

Ite pelaillu ny useesti että oon tehny 2/3 crewn servun, johon kutsunut wild bunchin suomalaisia ja si jos on ollu muusta crewista kaveri niin si sen crew. Näin pääsee randomeista kätsysti eroon ja voi pelata muidenkin suomalaisten kaa kun pelkän oman crewin. :) Ollu ihan kivaa kyl kun ollu enemmän kun 2 pelaajaa ^^ Eikun mukaan vaa, mikilliset voi lisätä kaverilistaan mut "hullu" on psn nimi.

Tänään teen peliä tuossa 19 aikoihin. Eiku mukaan vaa. Mikki plussaa ku kaikilla muilla se on. Ellei satu akku loppumaan.

hullu

P.S. Nyt on iha paras logo crewillä. Kekkonen ei oikein silmää miellyttänyt (joutu ajaa 8 autoo äkkiä LSC poistaa kun se tuli, oli niin räikeen värinen), nyt on tarpeeksi simppeli ja tyylikäs. Sopii hienosti mun Suomi-Phoenix autoon ku se on valko/sininen :) Iso kiitos Terrorille! Ja sopii tosi hyvin mustiin autoihin, varsinki jos on secondary väri oranssi ^^

Onkos kukaan laskenut keskinopeuksia autokisoissa?
Eli vaikka supereissa ilmoitettu radan pituus ja ajoajan kun laskee..

Ylös Bottom