Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näin, että 10 PSN-kaveriani oli linjoilla samaan aikaan, kun tuskastelin noiden ongelmien kanssa. Vieläkään ei ratkaisua.

toivottavasti saat ratkastua ongelman, oon jo kyllästynyt poikani jokapäiväiseen kyselyyn että " onko Sakurakki linjoilla?? Muista kertoo terveisii" :p

Mulla viimesen päivityksen jälkeen on peli alkanut kaatumaan usein ja muitakin ongelmia on tullut lisään??
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt sitten alkoi minullakin ongelmat. Eilen ei pystynyt joinaa kuin kirveellä. Time out heitti kokoajan ja ei edes auttanut kutsun kauttakaan. jos pääsin servulle niin olin yksin siellä ei näkynyt jengiläisiin millään. Toivottavasti jos vaikka tänään onnistuis?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt on viimeset 3 päivää online toiminut ilman ongelmia. Toivotaan, ettei mun ongelmat tuu takas. Ei mulle, eikä muillekaan.

Toivon syvästi, että Rockstar ite lisäisi uusia TEHTÄVIÄ ja kenties captureita. Ne tekee vaan koko ajan lisää ralleja vaikka joka viikko tulee 10 uutta rockstar verified kisaa, jotka on muutenkin parempia kuin rockstarin omat kisat...

Vähän kyrsii kanssa se, että rockstarin julkasemat uudet autot (Turismo ja jester lähinnä) ovat ilmaisia offlinessa. Business Updaten autot kun vetää vertoja miljoonan maksaville autoille Adderille ja Entitylle. Siinähän nyt ei sinänsä oo järkeä, eihän?
 
Vähän kyrsii kanssa se, että rockstarin julkasemat uudet autot (Turismo ja jester lähinnä) ovat ilmaisia offlinessa. Business Updaten autot kun vetää vertoja miljoonan maksaville autoille Adderille ja Entitylle. Siinähän nyt ei sinänsä oo järkeä, eihän?

Eikai toi Jesterin lussu mitään vertoja vedä edes traktorille, tuntuu ihan perhanan hitaalta vaikka onkin tosi siisti!
Rockstar on siitä hauska, että kun ne korjailee noita rahaglitchejä niin uusia vaan tulee lisää. Ennen autoja myymällä
loopilla saatto saada n. 330k 5minuutissa(joskus marras-joulukuussa), tänä päivänä saakin sitten 740k/5min. Tuli
nätisti tehtyä juuri 7miljoonaa ylimäärästä kun piti noi DLC autot ostaa.. Mielummin tota pelaa rikkaana ja saa bannit
kun yrittää selvitä muutamalla kymppitonnilla eikä saa edes kuteja ostettua. :)

Ainiin ja toimihan tuo maskihattusetti edelleen vähän eritavalla kun ennen.. Saisivat kyllä tehdä tuon mahdolliseksi ilman
bugien käyttämistä, saa hienoja kokonaisuuksia.
Näytä liitetiedosto 12445
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ennen autoja myymällä loopilla saatto saada n. 330k 5minuutissa(joskus marras-joulukuussa), tänä päivänä saakin sitten 740k/5min. Tuli nätisti tehtyä juuri 7miljoonaa ylimäärästä kun piti noi DLC autot ostaa..

Mitens tää tapahtuu? :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

hohhoijaa...tänään taas jäätyny muutaman kerran siihen lataus ruutuun...


tai no sitä on ollu koko viikon.


miks ei voida pistää koko paskaa alas sen ajaksi että sais isommat ongelmat pois...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä tuossa oo pitkään aikaan mitään oikeaa ongelmaa ollut kun yhteys vaan kunnossa.. Itsellänikin
jäätyy ehkä kerran 20 latauksesta tehtävästä pois tullessa, mutta eipä se haittaa. Ja satunnaisesti
ralleista heittää ulos jos on tosi paljon osaanottajia (yli 10).

Ja samalla kun kirjottelin tätä ja olin menossa pelaamaan niin tuli toi errori mitä en muistanutkaan, eli
hahmoa ei voida ladata. Tulee yleensä kun yrittää joinata johonkin tiettyyn henkilöön, meni kyllä heti
kun otti vaan join crew membersin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hohhoijaa...Nyt on joku 50% pelattuna stooria taas läpi...6:s kerta muistaakseni.Onlineen ei ole mitään asiaa ennen kun tuo on läpi,koska muuten pitäs ladata kaikki päivitykset yms. ja sit se kännykkäbugi tulee taas...
Täytyy kyllä sanoa että tuo koko kaupunki on jotenkin paljon eloisampi stoori modessa kun onlinessa...Onlinen on sitä yhtä ja samaa kun taas offlinessa tuntee olevansa osa kaupunkia..Trevorin kyydissä tietenkin :D

No,hitaasti mutta varmasti tuo stoori taas läpi...Sen jälkeen oon taas ainakin hetken onlinessa pelaamassa..Siihen kyllästymiseen asti.

Onko tonne tullut nyt mitään merkittävää uutta onlineen? Ei ole pahemmin tullut seurattua...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko tonne tullut nyt mitään merkittävää uutta onlineen? Ei ole pahemmin tullut seurattua...

3 autoo, lentokone, helvetisti vaatteita, pari pyssyä, helvetisti maskeja.. Eli ei mitään järkevää vaikka noi onkin kivoja lisiä,
tuntuu olevan Rockstarille nykyään elämää tärkeämpi elämäntyö korjata jokainen rahaglitchi ja tuntuu vievän liikaa aikaa.
Tarkotus olis varmaan, että kenelläkään ei ole rahaa ja sitten julkastaan kymmenien miljoonien huviloita ja muuta siistiä.. (heistit)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt rupee itteekin vähän rassaa nää jäätymisongelmat viimeisimmän päivityksen jälkeen.2 päivän aikana on 3 kertaa kunnolla jäätynyt ettei auta muu kuin pistää virrat pois konsolista plus kerran jääny latausikkunaan.

En kyl ite jaksais vetää tarinaa kuudetta kertaa läpi, toinenkin kerta teki tiukkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt jääty itellä jo toisen kerran tän illan aikana, jäi siihen pelaamiset.

Toinen on että tekstuurit katoilee vähän väliä vaikka olisi paikoillaan ja tätä tapahtuu vain Onlinessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Rockstar on mun mielestä kussut tän gta onlinen ihan kympillä, tai ei nyt voi pelkästää rockstaria syyttää, vaan osa kunniasta kuuluu näille glitchaajille joiden tekemisen paikkaamiseen on kulunut ihan liian paljon aikaa.
Pelottaa vaan ettei tää kilpajuoksu ikinä lopu ja jos oikein kivasti käy niin jäädään paitsi kaikesta kivasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Samoilla linjoilla maikkolin kanssa.. Esim toi ylempänä mainittu itku raha glitchien korjaamisesta (ei millään pahalla), niin täysin turha. Tällä tarkoitan siis sitä, että mieluummin näin päin, että R* korjaa noi viat pois ennen esim: noiden heistien julkaisua.. Kuin, että glitchit toimisivat edelleen samaan aikaan. . Tämä jo ihan siitäkin syystä, että R* on turha odottaa mitään lisä dlc:tä tähän peliin, jos kerran nuo raha kortit ei mene kaupaksi glitchien takia :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

^Samoilla linjoilla maikkolin kanssa.. Esim toi ylempänä mainittu itku raha glitchien korjaamisesta (ei millään pahalla), niin täysin turha. Tällä tarkoitan siis sitä, että mieluummin näin päin, että R* korjaa noi viat pois ennen esim: noiden heistien julkaisua.. Kuin, että glitchit toimisivat edelleen samaan aikaan. . Tämä jo ihan siitäkin syystä, että R* on turha odottaa mitään lisä dlc:tä tähän peliin, jos kerran nuo raha kortit ei mene kaupaksi glitchien takia :)


Jos ei glitchejä voi käyttää niin seuraavana murretaan koko lähdekoodi.Samalla se tietä koko pelin loppua,se on kuin tsunami sen jälkeen,mikään ei ole ennallaan...Ja tätä seuraa väistämättä sitten lisäosa jossa on eri koodit.Mutta siis minustakin nuo on parempi silti yrittää saada korjattua.Tosin tommoset jonnekin parkkihallin allepääsyt on yksi ja sama,olkoot se vaikka osa maisemaa,mutta se että kaverit ei kuole menee minusta hieman yli hilseen...

Tossa on ihan jumalaton työ saada nykyajan nettipelit toimiin tietynlaisena,iman mitään bugaj tms.
Eipä nuo pelin tekijät voi kuin yksitellen korjata vikoja - ja jos vikoja on näin paljon,eivät he siihen ryhdy..ainakaan ilmatteeksi.
Sitten tehdään lisäosa jossa ne on korjattu jotta saadaan rahaa myös tehdystä työstä.Se taas että työtä on lisää johtuu siitä että näitä bugeja ja glitchejä on paljon.Se että niitä on paljon,johtuu itse pelaajista jotka ne kaivavat esiin.Joten tavallaan tuosta tulee semmonen kehä jota kierretään ja sen kehän kiertäminen ei ole kenellekään ilmaista.Se että glitchataan,on pelaajien syy,se että se on mahdollista on sitten ihan pelin suunnittelijoiden syytä.

Mitä tulee tohon että pelaan jo kuudetta kertaa stoorin läpi,olen varmaan hieman kahjo :rolleyes: Mutta en mä yhen trophyn takia sitä jätä enään pelaamatta :D Mutta jos tää vielä kosahtaa,niin sitten luovutan kunnes oikeesti korjaavat sen kännykkäbugin! On mulla se save tallessa (97.8%) ihan siltä varalta että tuo korjaus joskus toteutuu.(ihme pitää tapahtua kyllä) :D

E:Enpäs muuten ole kokeillut tuota savea nyt kun kaikki on laitettu uusiksi ja mitään päivityksiä ei olla asenneltu...:rolleyes::D
E:eipä toimi kun vika on itse savessa :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiiä onko kukaan älynnyt, että on tullus uusi "portti" glitchi. Eli ajat porttiin ja lentää minne sattuu. Ettikää youtubest vanoss nii siitä löytyy tai sit lähettäkää vaan mulle viestii nii voin näyttää. On kyl hauska :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En tiiä onko kukaan älynnyt, että on tullus uusi "portti" glitchi. Eli ajat porttiin ja lentää minne sattuu. Ettikää youtubest vanoss nii siitä löytyy tai sit lähettäkää vaan mulle viestii nii voin näyttää. On kyl hauska :D

Niitä GTA IV tyylisiä swing glitchejä on ilmeisesti ainakin 2 kappaletta. Toinen tarvii 2 heeboa että voi sen tehdä ja toinen toimii satunnaisesti yksin.

Yksin aina välillä, melkein toimiva

Kaks pelaajaa vaativa 'super swing' portti

Ainakin toi kaks pelaajaa vaativa portti härdelli näyttää ampuvan tankeista busseihin kaiken ilmojen halki. Mitä olen videoista nähny aina välillä se heittää auton kokonaan kartasta ja reilusti yli sen kartan "katon"..
 
Ylös Bottom