Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

[video=youtube;uiRG7WOfOsM]https://www.youtube.com/watch?v=uiRG7WOfOsM[/video]

Siinä tietoa tulevista autoista..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

E: Pitää vissiin ruveta rehellisiin töihin kun auton tuominen offlinesta ei enään onnistu? :D Toisaalta ei tuo haittaa kyllä yhtään...

Hyvin se toimii edelleen, et vaan osaa :D. Tässä muuten hyvä video tavasta mitä itse olen käyttänyt, saa auton tuotua helposti suoraan oman asunnon/tallin eteen.

[video=youtube;RB5RwdTT9GE]https://www.youtube.com/watch?v=RB5RwdTT9GE[/video]

Ainut asia mikä on patchattu on se että et voi enään mennä privaatti/invite only sessioon paitsi kaverin kutsumana, muuten täytyy käyttää public sessionia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvin se toimii edelleen, et vaan osaa :D. Tässä muuten hyvä video tavasta mitä itse olen käyttänyt, saa auton tuotua helposti suoraan oman asunnon/tallin eteen.

[video=youtube;RB5RwdTT9GE]https://www.youtube.com/watch?v=RB5RwdTT9GE[/video]

Ainut asia mikä on patchattu on se että et voi enään mennä privaatti/invite only sessioon paitsi kaverin kutsumana, muuten täytyy käyttää public sessionia.

No perskele. Testataan tätä kunnes osataan :D Pitääköhän tuo auto jättää offlinessa tielle,eli se ei jää jos jättää sen esim. keskelle pihaa?

E:Hyvin toimii myös "ei ajotiellä" :D Ja kiitti vinkistä muuten :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vieläkö tässä on se bugi että private crew pelistä heittää tehtävän jälkeen kaikki (muut kuin pelin perustajan) public puolelle...aivan saakelin rasittavaa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aikamoista jos tää pitää paikkansa, "Superdatan mukaan mikromaksuja teki konsolipeleissä viime vuonna kaikkiaan 23 miljoonaa kuluttajaa. Lähes puolet mikromaksuista käytettiin räiskintä- tai toimintaseikkailupeleissä. Esimerkiksi Grand Theft Auto Onlinen pelivaluuttaostosten arvioitiin viime vuonna tuottaneen 41 miljoonaa dollaria." Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, mut heistejä ei saada ulos.



http://www.pelaajalehti.com/uutiset/mikromaksuista-miljoonia-myos-konsoleilla
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli testailtua Elegyn ja tuon Jesterin eroja. Erot on niin selkeät että Elegy lähti myyntiin. Jester ei huippunopeudeltaan ole paras,mutta se kulkee kaupungissa todella hienosti,pitoa on enemmän kun Elegyssä ja kiihtyvyyskin on todella hyvä. Siitä tuli siis mun suosikkiautoni. Suosittelen tuota auto sille joka haluaa ulkonäköä ja ketteryyttä autolta.

Kun taas tuo uusi Turismo R on piru kulkemaan suorilla mutta ei pärjää ketteryydessä tai pidon hallinnassa Jesterille,ei sitten millään.
Testiin kuului saari ympäri ja lentokentällä paljon S-mutkittelua huippunopeudesta. Elegy menee ympäri toisinaan mutta Jester on liimattu tiehen.

Toinen minkä olen huomannut niin kannattaa pitää alkuperäiset vanteet tai hankkia samaa kategoriaa olevat vanteet kuin vakiot,muuten menettää auton suorituskykyä. Yleensä lykkään jotkut High end vanteet ja sitten ihmettelen kun ei auto kulke kuten pitäisi. Toki tämä ero on hyvin,hyvin pieni.
Elegyssä pito huononi High end pyörillä kun taas Sport versioilla pito oli paras. Rebelissä mulla oli aikanaan sama juttu,high end vanteet ja se meni miten sattui ja taas offroad pyörillä kulki kuten sen kuului, toki erot ovat siltikin hyvin pienet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aikamoista jos tää pitää paikkansa, "Superdatan mukaan mikromaksuja teki konsolipeleissä viime vuonna kaikkiaan 23 miljoonaa kuluttajaa. Lähes puolet mikromaksuista käytettiin räiskintä- tai toimintaseikkailupeleissä. Esimerkiksi Grand Theft Auto Onlinen pelivaluuttaostosten arvioitiin viime vuonna tuottaneen 41 miljoonaa dollaria." Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, mut heistejä ei saada ulos.



http://www.pelaajalehti.com/uutiset/mikromaksuista-miljoonia-myos-konsoleilla



Eli siis rahasta ei ole pulaa. Sitten sanoisin että siellä tehdään PS4 versiota jo niin innolla että tähän versioon ei edes tule mitään heistejä...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eli siis rahasta ei ole pulaa. Sitten sanoisin että siellä tehdään PS4 versiota jo niin innolla että tähän versioon ei edes tule mitään heistejä...

Hyvin mahdollista, ehkä ne tulee sitten samaan aikaan kun ps4/xbone. En uskois että Rockstar kokonaan hylkäis ps3/xbox360, mut mistä sitä ikinä tietää..

Mä oon aina valittamassa heistien puuttumisesta :D mut kuitenkin mennyt jo 6kk julkaisusta, eikä olla saatu mitään kunnollista sisältöä onlineen, niin on se melko ikävää..

Vaikka mun kohdalla tää on taitanut mennä jo ohi, tuskin palaan enää pelaamaan tätä samalla tavalla kuin aluksi, vaikka tulis uutta kunnon tekemistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvin mahdollista, ehkä ne tulee sitten samaan aikaan kun ps4/xbone. En uskois että Rockstar kokonaan hylkäis ps3/xbox360, mut mistä sitä ikinä tietää..

Mä oon aina valittamassa heistien puuttumisesta :D mut kuitenkin mennyt jo 6kk julkaisusta, eikä olla saatu mitään kunnollista sisältöä onlineen, niin on se melko ikävää..

Vaikka mun kohdalla tää on taitanut mennä jo ohi, tuskin palaan enää pelaamaan tätä samalla tavalla kuin aluksi, vaikka tulis uutta kunnon tekemistä.


Joo,no menee tämä ajankuluksi jos ei muuten...

Nyt muuten on tuo peli jäätyillyt melkeinpä tunnin välein ainakin viimisen viikon ajan,viimeisimmän päivityksen jälkeen... Taitaa olla muilla vähän samaa kuraa :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No perskele. Testataan tätä kunnes osataan :D Pitääköhän tuo auto jättää offlinessa tielle,eli se ei jää jos jättää sen esim. keskelle pihaa?

E:Hyvin toimii myös "ei ajotiellä" :D Ja kiitti vinkistä muuten :)
Ei väliä mihin sen auton jättää, kunhan on tarpeeksi lähellä ovea josta josta tulet ulos. Oikeastaan silloin on hyvä kun auto näkyy siinä satelliitti kuvassa kun saavut Onlineen.

Tänään tuli testailtua Elegyn ja tuon Jesterin eroja. Erot on niin selkeät että Elegy lähti myyntiin. Jester ei huippunopeudeltaan ole paras,mutta se kulkee kaupungissa todella hienosti,pitoa on enemmän kun Elegyssä ja kiihtyvyyskin on todella hyvä. Siitä tuli siis mun suosikkiautoni. Suosittelen tuota auto sille joka haluaa ulkonäköä ja ketteryyttä autolta.

Kun taas tuo uusi Turismo R on piru kulkemaan suorilla mutta ei pärjää ketteryydessä tai pidon hallinnassa Jesterille,ei sitten millään.
Testiin kuului saari ympäri ja lentokentällä paljon S-mutkittelua huippunopeudesta. Elegy menee ympäri toisinaan mutta Jester on liimattu tiehen.

Toinen minkä olen huomannut niin kannattaa pitää alkuperäiset vanteet tai hankkia samaa kategoriaa olevat vanteet kuin vakiot,muuten menettää auton suorituskykyä. Yleensä lykkään jotkut High end vanteet ja sitten ihmettelen kun ei auto kulke kuten pitäisi. Toki tämä ero on hyvin,hyvin pieni.
Elegyssä pito huononi High end pyörillä kun taas Sport versioilla pito oli paras. Rebelissä mulla oli aikanaan sama juttu,high end vanteet ja se meni miten sattui ja taas offroad pyörillä kulki kuten sen kuului, toki erot ovat siltikin hyvin pienet.

Itse taas tein ihan päinvastaisen päätöksen, eli pidin Elegyn ja myin Jesterin pois. Jester vaan on niin surkea ajettavuudeltaan, mutkissa joutuu hidastamaan ihan älyttömästi ja silti voi joutua vielä käyttämään käsijarrua että saa auton kääntymään. Elegyllä taas pärjää kisoissa sekä mutkaisella radalla että pidemmillä suorilla ihan hyvin.

Toinen hyvä sport auto on Banshee, oma tämän hetkinen suosikki. Perä lahtee luisuun lähes joka mutkassa, mutta se on helppo saada takaisin hallintaan. Huippunopeus on riittävä ja kiihtyvyys varmaan pelin parhaimpia, kunhan tietää erään käsijarru kikan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Veikkaisin että ne heistit tulee sitten samalla kun tulee ensimmäinen single DLC:kin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse taas tein ihan päinvastaisen päätöksen, eli pidin Elegyn ja myin Jesterin pois. Jester vaan on niin surkea ajettavuudeltaan, mutkissa joutuu hidastamaan ihan älyttömästi ja silti voi joutua vielä käyttämään käsijarrua että saa auton kääntymään. Elegyllä taas pärjää kisoissa sekä mutkaisella radalla että pidemmillä suorilla ihan hyvin.

Toinen hyvä sport auto on Banshee, oma tämän hetkinen suosikki. Perä lahtee luisuun lähes joka mutkassa, mutta se on helppo saada takaisin hallintaan. Huippunopeus on riittävä ja kiihtyvyys varmaan pelin parhaimpia, kunhan tietää erään käsijarru kikan.

Juu,huomasin myös tuon että kun yrittää heittää mustaa rinkiä autolla niin jester hyytyy,eli vääntöä ei ole niin paljon kun Elegyssä. Toki irl. sama homma GT-R on vääntökone alakierroksilla kun taas NSX:llä yläkierroksilla saadaan huipputehot. Mutta myös mun päätökseen vaikutti se että Jester ei suttaa lähtöviivalla (yläväännön takia) kun taas Elegy tahtoo sutata paikallaan ennen kun liikkuu,toki sorminäppäryyttä jos piisaa niin R2 napin voi pitää puolessavälissä lähtöviivalla.

Käsijarrulla saa lisää kääntösädettä (pari nopeaa painallusta mutkassa) ja ylläpidettyä kierroksia,mutta kihtyvyyteen en ole vielä kokeillut mitään vippaskonsteja...

Kokeilin muuten ajaa pelissä ratilla ja polkimilla. Logitechin G25 löytyy iteltä ja ihan ok fiilikset jäi,ainoa et pitää sit säätää nopeasti padin kanssa kun ei istu autossa :D Ja tietty ratin kääntösädettä sai kokeilla useammallaakin säädöllä :D

Tuohan on muuten ilmainen auto Elegy,voisi sen ottaa talliin roikkumaan vaikka sitä ei käyttäisi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse taas tein ihan päinvastaisen päätöksen, eli pidin Elegyn ja myin Jesterin pois. Jester vaan on niin surkea ajettavuudeltaan, mutkissa joutuu hidastamaan ihan älyttömästi ja silti voi joutua vielä käyttämään käsijarrua että saa auton kääntymään. Elegyllä taas pärjää kisoissa sekä mutkaisella radalla että pidemmillä suorilla ihan hyvin.

Joo ton Jesterin kanssa samantien parempi vaan vetää kässärillä joka mutka ja toivoa, että ei spinnaa.. Aika hirveä romuhan tuo on vaikka
Carbonizaren myin vähän aika sitten pois kun Sportteja oli jo neljä vai viisi.

Kyllähän tuo GTA jaksaa edelleen ihan kivasti sytyttää, vaikka itsellänikin on peräti 28d 12h 14min pelattuna joka on todella paljon siihen
nähden että tuskin viimeseen 10 päivään olen mitään järkevää tuolla tehnyt. Kyllähän tuohon 30€ kannatti sijoittaa..
Niin ja tuskin tuo kiinnostais ollenkaan jos ei olis hyvää crewiä, jonka kanssa pelata.. Yleensä tulee tultua onlineen vasta illalla/yöllä kun
siellä varmasti on meininkejä.. Mitäs tuolla yksinään tekee.. ei mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo ton Jesterin kanssa samantien parempi vaan vetää kässärillä joka mutka ja toivoa, että ei spinnaa.. Aika hirveä romuhan tuo on vaikka
Carbonizaren myin vähän aika sitten pois kun Sportteja oli jo neljä vai viisi.

Kai sulla oli virittämätön Jester alla? Jos ei niin ihmettelen mitä romurallia porukka ajaa,pelkkää driftingiä? Mitä vähemmän luisuu sen nopeammin liikkuu... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kai sulla oli virittämätön Jester alla? Jos ei niin ihmettelen mitä romurallia porukka ajaa,pelkkää driftingiä? Mitä vähemmän luisuu sen nopeammin liikkuu... :D

Viritetty tottakai, mitä väliä sillä sijotuksella on kuhan on hauskaa.. :D Ei tuolla mitään rallikuskeja jätkistä tule vaikka kuinka ajaa täysiä.. :)
RP ja varsinkaan raha tuskin on mikään motivaattori itselle enää, eikä kyllä betsitkään osu kun ablakselle laittaa massit joka kisaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

tuli muuten vastaan ihan oikea bugi pelissä,en tiedä miten tuo onnistui mutta mun Jester tuplaantui kun ostin 6 auton tallista pienemmän 2 auton tallin. Toinen Jester oli tallissa ja toinen ulkona tien pielessä. Ylimääräiset 350K siitä. Jäi kyllä vähän hämärän peittoon että miten tuo tapahtui kun mulla ei edes ollut kuin 2 autoa alunperin. Ja molemmat eivät olleet Jestereitä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti Rockstarilla meni hermot liian helppoon tienaamiseen. Rooftop Rumblea ei löydy enää mission listalta :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti Rockstarilla meni hermot liian helppoon tienaamiseen. Rooftop Rumblea ei löydy enää mission listalta :mad:

Joo kuulemma vähentävät palkkioita.. Olihan se kyllä aivan liian helppo lähinnä siihen RP määrään nähden.. Jotain Covetedin luokkaa tulee olemaan..
Rahamäärä oli omasta mielestäni ihan okei, joten tuskin se laskee yhtään. RP veikkaan 3000-3500.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä ihmettä..Mulla oli kaikki tarvittavat vakuutukset yms. tossa Jesterissä,vihu tuhosi sen ja nyt sitä ei saa takaisin? Onko autot nyt kertakäyttösiä? :D Mors mutual ei vastaa ja jos vastaa niin ei mitään...Tallistakaan ei autoa löydy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitä ihmettä..Mulla oli kaikki tarvittavat vakuutukset yms. tossa Jesterissä,vihu tuhosi sen ja nyt sitä ei saa takaisin? Onko autot nyt kertakäyttösiä? :D Mors mutual ei vastaa ja jos vastaa niin ei mitään...Tallistakaan ei autoa löydy?

Ei pitäis olla mahdollista kun kuitenkin ostettu auto.. Itselle kävi samallailla Intruderin kanssa vaikka just ennen räjähdystä katoin, että oli vakuutettu..
Noh viikko sen jälkeen Intruder olikin saatavissa kaupoilta, joten en sitä olis enää halunnukkaan. Ehkä ne luulee, että jengi ostaa tässä oikeasti rahaa
kun Taikuri Luttinen kadottaa autot yhtäkkiä ja vakuutus ei korvaa.

Tulipas tuossa myös todistettua, että kaverille jäi sen rahojen poiston jälkeen tasan 0$ / 0$.. Kuulosti aika oudolta kyllä siinä kohti, mikäköhän tuossakin
oli takana.. Itselle silloin jäi n. 600k$ kun ne glitchatut 120milliä poistettiin.
 
Ylös Bottom