Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täällä vähän sama homma .. aikaisemmin päivällä tilasin VPD:stä PS4+CoD:AW -bundlen ja nyt tuli tuollaista videokuvaa pelistä joka on 2 viikon päässä. #HypeTrainIsReal vaikka peliä on monen päivän edestä pelattukin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Teille, jotka meinaatte jäädä ps3:lle kun tämä tulee next genille niin en tiedä onko huonoja uutisia mutta huhuja gta online-yhteisössä on, että DLC:tä ei tulisi enään last genille. Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitävä.

Summa summarum: Hommatkaa nyt tääkin sinne next genille :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vähän kaksijakoiset fiilikset tästä first-person hommasta. Vähän jotenkin vesittää GTA:n ideaa vaikka tokihan ensimmäisestäkin GTA:sta ollaan kauas tultu. Alkaa kaikki pelit vaan liikaa muistuttamaan CoDia :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

First-person kuvakulma on olevinaan realistinen. Minusta se ajaa vain sitä etua että ei voi tehdä asioita liian helposti, tosin kun on totttunut tuohon ulkokamerakulmaan niin voiko sitä enään pelata ilman...

Mutta joo, hankkikaa ihmeessä tämä uudelle konsolille, R tekee ihan varmasti kaikkensa houkutellakseen kaikki hankkimaan uuden. Esim. olemalla tekemättä mitään päivityksiä PS3 versioon jne. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Teille, jotka meinaatte jäädä ps3:lle kun tämä tulee next genille niin en tiedä onko huonoja uutisia mutta huhuja gta online-yhteisössä on, että DLC:tä ei tulisi enään last genille. Tiedä sitten kuinka paikkaansa pitävä.

Summa summarum: Hommatkaa nyt tääkin sinne next genille :D

Kyllä näe o!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Reilu viikko ja pitäs se uudempi versio ilmestyä. Mahtaako muten PS4:llä päästä onlineen heti vai vasta myöhemmin? Alkaa tässä vähän olee jo vieroitusoireita :D Vaikka enhän minä ole koukussa... ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN crewlaiset varmaan sponssaa crew leaderilleen ps4 version :rolleyes:

Tai sitten ponssaan sille crew:n memberille joka vieläkin pelaa Gta:n PS3 onlinea kuten minä(vasta 40d 17 h)takana onlinea ja välis oli 6 kuukauden tauko työharjoittelun takia mut nykyään hyvin aktiivinen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuleepi varmastikkin ostettua tämä mutta eipä tuo miljoonan bonus hirveästi omaa kassaa hetkauta ainakaan vielä :D Toivotaan, että sieltä tulisi nyt muutakin tekemistä kun sitä iän ikuista samaa. Ei ne eläimet sinne tuo sitä hauskuutta :) Toivottavasti mahollisimman moni näistä UG-Kfin klopeista myös siirtyy sinne ps4:lle mahdollisimman pian tämän julkistuksen jälkeen :)

Kyllä mä Jerberi ainakin olen tulossa sun kanssa puukko hippaan niin ei oo tylsää :D Miten niin eläimet ei tuo hauskuutta? Eiköhän laiteta Kfinin kesken kisat pystyyn kuka saa suurimman peuran? :p Tai kukistaa pesäpallo mailalla puuman? Eiköhän siellä tekemistä keksi niinkun tähänkin asti kunnes hyvä jengi koossa...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mää voin ottaa sun paikan PS4 puolella :p olen ankara mutta reilu :rolleyes:

Devilistä ei oo mihinkään :D:D

Alan kohta diktaattoriksi :( No ei vaa, pitää kattoo jos jossain kohtaa tulis hommattua, tässä on nyt kuitenkin useampi muu peli mitkä tulee hankittua.

Jos vaan toimii paremmin kun ps3:lla, voi tehdä muutakin kun tuijottaa pilviä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onlinea tullut pelattua PS3 puolella jonkin verran ja nyt kun pääsee next gen versiota kokeilemaan niin pääsee kunnnolla tuota Onlinea pelailemaan. Pitäs vaan se plussa uusia... :)
 
Ylös Bottom