Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pärkkele, täällä ootellaan huomenna kuumeisesti anttilan saapumisilmoa sormet jokseenkin syyhyten, taas kerran :rolleyes::D

Ei kuulemma ole Anttila laittanut pelejä tänään ainakaan postiin joten turha kai huomenna odotella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt mä olin saanut sitten kutsun tuonne crew:n. Hyväksyin, ja messissä ollaan. Huomasin just että RedDevil oli lattanut yksityisviestin tuon social clubin kautta kysellen että olenko suomalainen, koska mulla oli tuolla jenkkilippu profiilissa. Jotenkin arvelin että tuo TouhoTippa on sen verran suomalainen käsite että en jaksanut tuota kansallisuutta enempää alleviivata. :D

Mutta pelissä nähdään. Mulla on tuo pelin sosiaalinen puoli vielä täysin opeteltava. Oletteko te yleensä tehneet partyn tuonne psn:n puolelle, vai onko pelissä joku sisäinen chat?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei kuulemma ole Anttila laittanut pelejä tänään ainakaan postiin joten turha kai huomenna odotella.

Juu, voipi olla että pitää kivijalasta hakea toinen kopio mikäli ei anttilasta mitään kuulu aamupäivästä. :rolleyes:

Mutta pelissä nähdään. Mulla on tuo pelin sosiaalinen puoli vielä täysin opeteltava. Oletteko te yleensä tehneet partyn tuonne psn:n puolelle, vai onko pelissä joku sisäinen chat?

Pelistä löytyy serverin oma chat jonka saa vielä rajattua joko kaikille, pelkästään kavereille (PSN-kaverisi) tai crewläisille. Ihan toimiva systeemi oli kyllä ainakin mitä PS3 aikoina tuli tahkottua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Juu, voipi olla että pitää kivijalasta hakea toinen kopio mikäli ei anttilasta mitään kuulu aamupäivästä. :rolleyes:

^Jos paikkakunnalta löytyy gigantti niin sieltä ainakin saa 59e hintaan. Itse odottelen ihan rauhassa pari päivää anttilan pakettia ja jos ei kuulu niin perjantaina menen giganttiin vaikka maksaakin sitten kympin enemmän.
Itse olen varannut tuon netanttilasta jo 30.7 eli ei pitäisi siitä ainakaan olla kiinni jos tilauksia on tullut enemmän mitä tavaraa. Tosin far cry 4 on näköjään laitettu postiin jo mukamas lauantaina eli se varmaan tulee julkkariksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt mä olin saanut sitten kutsun tuonne crew:n. Hyväksyin, ja messissä ollaan. Huomasin just että RedDevil oli lattanut yksityisviestin tuon social clubin kautta kysellen että olenko suomalainen, koska mulla oli tuolla jenkkilippu profiilissa. Jotenkin arvelin että tuo TouhoTippa on sen verran suomalainen käsite että en jaksanut tuota kansallisuutta enempää alleviivata. :D

Ei nimestä voi mitään päätellä, etenkään jos profiilista ei näy yhtään mitään. Parempi ensin varmistella kun saada ilmoituksia jälkikäteen et joku siellä ampuu omia eikä osaa suomea

Hyvä nähdä et Tarttikin on löytänyt ulos kolostaan missä on ollu viimeiset 43 päivää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jea nyt meitsikin on KFIN jengissä mukana, kiitoksia :) Äsken tuossa Online pelailin ja oli hauskaa. Ja voi pojat on toi kaupunki hienoa katseltavaa varsinkin yöllä, parkkeerasin auton kauas mäen päälle ja katselin öistä kaupunkia varmaan jonkun vartin verran :)

Pelaillaan ihmeessä joskus porukalla!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ilmeisesti siis ajoneuvot ei siirrykään vanhalta alustalta uudelle? Äsken siirsin hahmon, kaikki on muuten oikein mutta autotallo tyhjä, mulle se käytännössä on sama kun en ole mikään autointoilija, iha sama mikä kiesi alla, mutta toki jollain voi olla monenkymmenen miljoonan kaarat tallissa.

Onko kellään mitään tietoa?


Mulla siirty kaikki, mitään ei jäänyt pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mulla siirty kaikki, mitään ei jäänyt pois.

Okei, no tässä voi tietty olla sellainen juttu että kun en ole pelannut GTA Onlinea saatikka itse yksinpeliä varmaan 9kk:een, niin ehkä siinä välissä on käynyt jotain jonka vuoksi autotalli on nyt tyhjä. Tosin mulla ei ollut siellä mitään erikoisautoja, vain kadulta nappaamiani perusautoja ja hyvin vähäisillä tuunauksilla varustettuna.

Itseäni ei tosin tuo haittaa yhtään että talli oli tyhjä, rahaa kuitenkin jostain syystä paukahti tilille heti miljoona, tuli viesti pankilta että virheen vuoksi he hyvittävät rahaa tililleni, käy :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei nimestä voi mitään päätellä, etenkään jos profiilista ei näy yhtään mitään. Parempi ensin varmistella kun saada ilmoituksia jälkikäteen et joku siellä ampuu omia eikä osaa suomea

Hyvä nähdä et Tarttikin on löytänyt ulos kolostaan missä on ollu viimeiset 43 päivää.

OK. Tuo ilmeisesti bugas jotenkin, koska profiilin näkyvyys piti olla everyone, mutta samapa tuo nyt. Kuitenkin siellä clubin päässä näyttäisi olevan jotain hässäkkää.

Kylläpä asentaa hitaasti digiversiota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikähän on kun en saanut tuota 500k bonusta onlineen ollenkaan vaikka yksinpeliin kyllä? Ja pari rankkiin (127lvl) liittyvää trophyä olen saanut social clubin mukaan, mutta ps4:sella ne ei näy? Hahmon transfer onnistui muuten hyvin :)

Edit: ongelma ratkesi, rahat tuli näköjään muutaman tunnin viiveellä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostaako jotkut oikeesti pelin uusille konsoleille? Mitä helvetin järkeä siinä edes on? Muutama hassu pikseli muuttuu paremman näköseksi, mutta ei sen enempää joten nyt en kyllä hiffaa yhtään. Jos tää peli ois oikeesti hyvä ja vaikka pitempi single playerikin niin ehkä mut ei tätä nykyistä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostaako jotkut oikeesti pelin uusille konsoleille? Mitä helvetin järkeä siinä edes on? Muutama hassu pikseli muuttuu paremman näköseksi, mutta ei sen enempää joten nyt en kyllä hiffaa yhtään. Jos tää peli ois oikeesti hyvä ja vaikka pitempi single playerikin niin ehkä mut ei tätä nykyistä..
Et vissiin ole tietoinen kaikesta muusta kuin "muutamas hassusta pikselistä" ... ?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ostaako jotkut oikeesti pelin uusille konsoleille? Mitä helvetin järkeä siinä edes on? Muutama hassu pikseli muuttuu paremman näköseksi, mutta ei sen enempää joten nyt en kyllä hiffaa yhtään. Jos tää peli ois oikeesti hyvä ja vaikka pitempi single playerikin niin ehkä mut ei tätä nykyistä..

Kyllähän tämä on ihan eri peli PS4:llä, se kaikki lagi ja bugi PS3:lla pitäs olla paljon pienempää kun on kone jossa enemmän tehoja. Ja tulevaisuudessahan tuohon PS3 versioon ei tehdä päivityksiä tai mitään mutakaan,ainakaan kovin kauan enää joten PS4 versio on ihan käypä hankinta. Lisäksi saattaa olla että päästään osasta hakkereita eroon kun tämä online muuttui maksulliseksi.
Pointtisi kyllä ymmärrän, ei tässä mitään järkeä lopulta ole samaa peliä hankkia kahdesti, mutta lopulta se on pakko jos ei halua pelata omassa hiekkalaatikossaan ja ilman mitään uutta, eli pitääkö putkitelkkari vai hankkiako uusi FullHD-laite noin vertauskuvana. Samalla lailla se kuva niissäkin näkyy :D

Ite saan pelin tänään todennäköisesti kun eilen ei vielä postilaatikossa ollut. Kertokaas pitääkö noita sosial clubin tunnuksia tai muuta tehdä uudestaan vai löytyykö mun unkarilainen nimimerkki sieltä edelleen? Eipä muuten kovin moni mun nikkiäkään tunnista suomalaiseksi, ei ole vielä kertaakaan tullut randomia vastaan joka mulle suomea puhuisi, änkyttävät huonoa englantia vaan :D

Kertokaahan nyt vaan tuosta pelistä lisää. Löytyikö jotain merkittäviä bugeja tms. Käykää muuten siellä parkkitalon alla, katotaan onko ne ns. salapaikat tukittu vai vieläkö pääsee maailman alle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laittelin kutsua crewiin, jos mukaan pääsis. Kannattasko täs alkaa vaa mähinöimään onlinessa heti vai saako yksinpelistä jotain hyötyä onlineen jos sen pelaa läpi?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vieläkö mahtuu KFin crewiin vai miten se tarkalleen ottaen kirjoitetaan? Voisin liittyä, jahka saan pelin itelleni ja peluuseen. Luotan siihen, että tässä crewissä ei temmellä 12v jonneja, jotka tappaa omiaan ajelemalla autolla päältä :D ja jos on 12 vuotiaita, niin ne osaa käyttäytyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vieläkö mahtuu KFin crewiin vai miten se tarkalleen ottaen kirjoitetaan? Voisin liittyä, jahka saan pelin itelleni ja peluuseen. Luotan siihen, että tässä crewissä ei temmellä 12v jonneja, jotka tappaa omiaan ajelemalla autolla päältä :D ja jos on 12 vuotiaita, niin ne osaa käyttäytyä.

Onhan noita tuolla myöskin mutta on siellä sitten vanhat konkarit, jotka ovat sitten yli 20-v :D Tästä pitäs kassun tai requnin ja lietunantin ottaa koppia käydä hyväksymässä, ite oon vaan representitive niin en usko et pystyn hyväksymään =(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kävin eilen illalla vasta aika myöhään katsomassa postin ja Discshop olikin jo lähettänyt mulle uuden GTA5 PS4:lle, mikä ylläri?
Muutaman tunnin online session jälkeen muutaman pointin voisin jakaa.
PS3:sta hahmojen ja autojen ym, siirto meni kivuttomasti, mitä nyt kakkos hahmon kanssa oli pieni ongelma. Peli pyytää päivittämään heti onlinen puolen jotta voi pelata onlinea ja prologi pitää pelata ensin ennenkuin pääsee onlineen. Sen jälkeen voi alkaa siirron. Siinä siirron aikana peli hyppää offlineen ja sitä pelasin vähän ennenkuin menin kattoo pääsenkö onlineen. Onlineen päästyä valitsin 1 hahmon, jota pitää tai voida muokata vielä. Kasvon piirteitä nenää, silmän väriä (kassu tykkäis) ihooon finnejä tai kauneus pilkkua ym saa todella paljon muokattua.Hiukset ja vaatteet myös mutta nehän itse pelissä kerkii kanssa tehdä. Siihen sais kulumaan paljon aikaa joten jätin vanhan hahmon melkein sellaseksi kun oli. Huom, kun olet tehnyt ja tallentanut muutokset niin se on sitten siinä! Ei enään muokkausta.

Autot, miljoonat oli säilyneet Wohoo!
uusia autoja tuli kolme Dukes ym ja PS3 collection edition autot ja Carbon moottori pyörä sekä uus monsteri auto. Suomen lippu loistaa poissa olollaan taas.
Autoihin saa nyt alusta neon valot, tosi magee näkönen. Ajotuntuma sama kuin ennenkin.
Bullup Shotgun, kirves uusina aseina, Kirves on varsin brutaali ja sen veren lento huh? Teki pahaa välillä kun äänet oli aikas karmee kun kirveellä huiteli.
Äänistä sen verran että kun Heavy sniperillä ammutaan sut niin se tuntuu ja kuuluu. Nyt ei enään tulla pussy moodiin heti kuoleman jälkeen ja respawn on nopeentunut, hyvä juttu.
Sniperillä pystyy tähdätessä liikkuu samalla. Sticky pommin heitto autosta voi nyt jättää kesken, mutta sen saa asetuksista vanhaks systeemiksi.

Kaikki tökkiminen oli poissa niinkuin KFIN-logolla varustetusta Puhelimen katsominen liikuuessa ja mini map ei töki enään. Helikopterilla lentäessä kaikki maastot ja kaupunki on niin hieno että. Graffat on mahtavat! Hornet lentäjät tulevat tykkäämään FPS asetuksesta.

Glitsejä en kerinnyt katsomaan muutakuin että auton maalaamisen ( kiitti jontte) sen miten saa mattavärille kuultomaalin sekaan, toimii vieläkin.

Toisen hahmon kanssa oli ongelma, kaikki alussa olevat jutut kun olin tehnyt niin timed outtia heitti sille kokoajan? Huomasin että hahmojen siirto oli vielä voimassa? se ratkas sillä että menin omaan sessioon ja sieltä hain uuden session niin nyt kummatkin hahmot toimi normaalisti ja kaikki olivat säilyneet! Onlineen pääsi kivuttomasti sen jälkeen kummalla hahmolla vaan.

Paljon jäi kertomatta ja näkemättä,mutta sen kerron että kaikki on niin uutta ja hienoa että tämä on todella uusi peli. Eli, "moro" nyt myyt ne pullot ja viikonloppuna tavataan :D


Näytä liitetiedosto 13632

Näytä liitetiedosto 13633
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kävin eilen illalla vasta aika myöhään katsomassa postin ja Discshop olikin jo lähettänyt mulle uuden GTA5 PS4:lle, mikä ylläri?
Muutaman tunnin online session jälkeen muutaman pointin voisin jakaa.
PS3:sta hahmojen ja autojen ym, siirto meni kivuttomasti, mitä nyt kakkos hahmon kanssa oli pieni ongelma. Peli pyytää päivittämään heti onlinen puolen jotta voi pelata onlinea ja prologi pitää pelata ensin ennenkuin pääsee onlineen. Sen jälkeen voi alkaa siirron. Siinä siirron aikana peli hyppää offlineen ja sitä pelasin vähän ennenkuin menin kattoo pääsenkö onlineen. Onlineen päästyä valitsin 1 hahmon, jota pitää tai voida muokata vielä. Kasvon piirteitä nenää, silmän väriä (kassu tykkäis) ihooon finnejä tai kauneus pilkkua ym saa todella paljon muokattua.Hiukset ja vaatteet myös mutta nehän itse pelissä kerkii kanssa tehdä. Siihen sais kulumaan paljon aikaa joten jätin vanhan hahmon melkein sellaseksi kun oli. Huom, kun olet tehnyt ja tallentanut muutokset niin se on sitten siinä! Ei enään muokkausta.

Autot, miljoonat oli säilyneet Wohoo!
uusia autoja tuli kolme Dukes ym ja PS3 collection edition autot ja Carbon moottori pyörä sekä uus monsteri auto. Suomen lippu loistaa poissa olollaan taas.
Autoihin saa nyt alusta neon valot, tosi magee näkönen. Ajotuntuma sama kuin ennenkin.
Bullup Shotgun, kirves uusina aseina, Kirves on varsin brutaali ja sen veren lento huh? Teki pahaa välillä kun äänet oli aikas karmee kun kirveellä huiteli.
Äänistä sen verran että kun Heavy sniperillä ammutaan sut niin se tuntuu ja kuuluu. Nyt ei enään tulla pussy moodiin heti kuoleman jälkeen ja respawn on nopeentunut, hyvä juttu.
Sniperillä pystyy tähdätessä liikkuu samalla. Sticky pommin heitto autosta voi nyt jättää kesken, mutta sen saa asetuksista vanhaks systeemiksi.

Kaikki tökkiminen oli poissa niinkuin KFIN-logolla varustetusta Puhelimen katsominen liikuuessa ja mini map ei töki enään. Helikopterilla lentäessä kaikki maastot ja kaupunki on niin hieno että. Graffat on mahtavat! Hornet lentäjät tulevat tykkäämään FPS asetuksesta.

Glitsejä en kerinnyt katsomaan muutakuin että auton maalaamisen ( kiitti jontte) sen miten saa mattavärille kuultomaalin sekaan, toimii vieläkin.

Toisen hahmon kanssa oli ongelma, kaikki alussa olevat jutut kun olin tehnyt niin timed outtia heitti sille kokoajan? Huomasin että hahmojen siirto oli vielä voimassa? se ratkas sillä että menin omaan sessioon ja sieltä hain uuden session niin nyt kummatkin hahmot toimi normaalisti ja kaikki olivat säilyneet! Onlineen pääsi kivuttomasti sen jälkeen kummalla hahmolla vaan.

Paljon jäi kertomatta ja näkemättä,mutta sen kerron että kaikki on niin uutta ja hienoa että tämä on todella uusi peli. Eli, "moro" nyt myyt ne pullot ja viikonloppuna tavataan :D


Näytä liitetiedosto 13632

Näytä liitetiedosto 13633
Neljän aikaan nähdään siellä onlinessa!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No vit*u!! Ei tuonut posti peliä, prkle... Eipä sillä mä en pääse onlineen vielä tässä kuussa todennäkösesti kun ei ole sitä plussaa...
Tuleepahan pelattua offline läpi vielä kerran ja tutustuttua uusiin juttuhin siinä.
 
Ylös Bottom