Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heti kun otan auto-aim:in kokonaan pois niin pääsee kyllä porukan keskelle heti viivyttelemättä. Muutoin saa yrittää 10 kertaa ja joudut vielä yksinäiseen lobbyyn samperi :D
Alkaa tuntua että tämä on jokin bugi että vain autotähtäys poissa pääsee onlineen :rolleyes:

Itse piruttaan tota testasin. Pääsin tälläiseen tulokseen: Oli sitten auto-aim päällä, keskiasennossa tai poissa päältä, niin löysi pelaajia. Pelaajamäärät toki vaihteli tuon mukaan. Löytyi näitä hardcore-pelaajia auto-aimin ollessa poissa päältä. Keskiasennossa löytyi pelaajia, jotka "ottaa" usein rennosti ja pelaa vain peliä. Päällä ollessaan löytyy sitten taas sellaista porukkaa, jotka niittaa toisiaan napit pohjassa. --> Ei mun juttu.

Ja sitten muihin asioihin....

Tuli toi Dukes hommattua onlinessa pari päivää sitten. Nousi kyllä mun suosikiksi. Komee auto, kulkee ihan kivasti ja jotenkin vaan on tuo sellainen, että kelpaa esitellä huoneen muille pelaajille. Koristelee tallia kahden muun muskelin Dominatorin ja Bladen kanssa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli toi Dukes hommattua onlinessa pari päivää sitten. Nousi kyllä mun suosikiksi. Komee auto, kulkee ihan kivasti ja jotenkin vaan on tuo sellainen, että kelpaa esitellä huoneen muille pelaajille. Koristelee tallia kahden muun muskelin Dominatorin ja Bladen kanssa.

Ostin itsekin Dukesin kokeeksi ja siellä se on tallissa tappiin viritettynä, enkä muuten myy pois, sen verran hyvin kulkee ja äänet on mahtavat kunhan säätää pelistä ääniasetukset kuntoon :D
Dominator on hieno auto, yksi ehkä pelin top10 autoista vaikka ei mitenkään erikoinen raketti, mutta todella mureat äänet ja hauska ajaa.
Muuten, vaikuttaako tuossa Dominatorissa se takaikkunan ritilä siihen ettei luodit mene takaikkunasta läpi? Minusta se on ruma mutta jos sillä on käyttöä niin ehkä se kannattaa iskeä kiinni...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyllä se ritilä vaikuttaa joten umpeen vaan jos sillä free roamissa cruisailee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

.. ja sitten vielä, kun muistaisi painaa X:n pohjaan (kyyristyminen ohjaamossa) kaasuttaessa pois tilanteista. Tuli tuossa vasta tänään mieleen ekan kerran. :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

.. ja sitten vielä, kun muistaisi painaa X:n pohjaan (kyyristyminen ohjaamossa) kaasuttaessa pois tilanteista. Tuli tuossa vasta tänään mieleen ekan kerran. :eek:

Jep, eihän tuota tahdo muistaa koskaan :D Muuten, tämä on sama toiminto kuin moottoripyörällä painat tattia eteenpäin. Minusta on vähän helpompi ohjata moottoripyörää kun ei tarvi tattia pitää eteenpäin ja yrittää kääntää samalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menin tonne Martinin kämpän tielle aamulla klo 08:30, ja kappas kyllä siellä vastaan tuli kultainen Dupsta. Vinssi edessä ja vararengas anto jo vihjeen että myyntiin. pikkusen yli 23k siitä sai :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muuten, vaikuttaako tuossa Dominatorissa se takaikkunan ritilä siihen ettei luodit mene takaikkunasta läpi? Minusta se on ruma mutta jos sillä on käyttöä niin ehkä se kannattaa iskeä kiinni...

Tuskin onlinessa ainakaan. Vihut ampuu hyttiin takaapäin kun ajaa rekalla missä on perävaunu. Eli perävaunun läpi suoraan päähän kun ajavat perässä. Oikeasti niin läheltä ei edes näe sitä vetoautoa. Tarkkoja ovat pojat. Tuon saisivat kyllä muuttaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Menin tonne Martinin kämpän tielle aamulla klo 08:30, ja kappas kyllä siellä vastaan tuli kultainen Dupsta. Vinssi edessä ja vararengas anto jo vihjeen että myyntiin. pikkusen yli 23k siitä sai
tongue.gif

Ahaa, testaanpa tuota uudestaan, tosin olin itse vissiin väärään aikaan kun siinä 10 jälkeen vasta paikalle saavuin... :rolleyes:
Tuliko niitä vain yksi, eli siis myit ekan ja tokaa ei löytynyt samana päivänä?
Melko hidasta muuten noin. Kun vartoo sitä että pääsee myymään taas auton niin siihen väliin mahtuu suurinpiirtein 2 samaa kellonaikaa.
Sandkingejä voi aina myydä yhden ja ajaa toisen talliin heti ja jatkaa sitä rataa kunnes talli on täynnä ja sitten vain myydä ne pois.


Tuskin onlinessa ainakaan. Vihut ampuu hyttiin takaapäin kun ajaa rekalla missä on perävaunu. Eli perävaunun läpi suoraan päähän kun ajavat perässä. Oikeasti niin läheltä ei edes näe sitä vetoautoa. Tarkkoja ovat pojat. Tuon saisivat kyllä muuttaa.

Näinhän se on just oikein. Zentornolla kun saa reilua etua muihin nähden kun tunkee perävaloja eteen joten muut autot on kaduilla hyödyttömämpiä.
Tuo on tosi typerää muutenkin että autot räjähtää luodeilla, mutta kuitenkaan ne luodit ei mene edes ovesta läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mun mielestä dominator oo takaa luodinkestävä. Jester, entity, zentorno, jossain satamassa joku ihme rekka. Ja sandkingi taitaa kanssa olla, ainakin joskus se takalasi kesti luodit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mun mielestä dominator oo takaa luodinkestävä. Jester, entity, zentorno, jossain satamassa joku ihme rekka. Ja sandkingi taitaa kanssa olla, ainakin joskus se takalasi kesti luodit.

Sandking on korkea ja sinne hyttiin ei pääse sen takia ampumaan suoraan joten osuminen on vaikeeta, luodinkestävä se ei ainakaan ole, ehkä se kuomu voi olla. Sama muuten Jesterissä, se takalasin peittävä lisäosa estää luodit.

Löysimpäs taas pelin ehdottoman helmen kun ajelin aavikolla, kromisilla takaraudalla, astinlaudoilla ja etuvalojen ritilällä varustettu ruosteeton Rebel! :p Ai että tohon vielä isot vanteet ja ahdin... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan että miten tuo bad sport toimii. Elikkä mä oon joskus aikoi sitten saanu bad sporttia joku 20pv ja nytten joku aika sitten pamahti yli 2kk kerralla. Sen tiiän että jos saat 2pv ja kärsit sen niin se ei nollaannu vaan kun jatkat niin se on sit suoraan 4pv. Kysymykseni kuiteskin on että kuinka monta autoa pitää tuhoo että joutuu bad sportii? en halua saada 4kk bad sportia enää kun ton oon kärsiny. Ja tietääkö kukaan että jos vaikka oon tuhonnu päivän aikana 100 autoa ja olen edelleen clean player niin nollaantuko tämä 100 autoa seuraavana päivänä vai jääkö se sinne muhimaan? Ja auttaako good sportti nollaamaan nuo tuhoutuneet autot ja estämää sitä bad sporttia? Mielestäni tää on ihan täyttä kuraa tää bad sport, tää on gta ja mielestäni tässä pitäs saada olla vapaus rällästää ja tuhoo kaiken mikä eteen tulee. Bad sport pois ja vakuutukset voin mielelläni maksaa. Sori jos teksti on hieman sekavaa ja toivottavasti joku joka on perehtyny tähän peliin kunnolla osaa vastaa.
 
Ahaa, testaanpa tuota uudestaan, tosin olin itse vissiin väärään aikaan kun siinä 10 jälkeen vasta paikalle saavuin... :rolleyes:
Tuliko niitä vain yksi, eli siis myit ekan ja tokaa ei löytynyt samana päivänä?
Melko hidasta muuten noin. Kun vartoo sitä että pääsee myymään taas auton niin siihen väliin mahtuu suurinpiirtein 2 samaa kellonaikaa.
Sandkingejä voi aina myydä yhden ja ajaa toisen talliin heti ja jatkaa sitä rataa kunnes talli on täynnä ja sitten vain myydä ne pois.




Näinhän se on just oikein. Zentornolla kun saa reilua etua muihin nähden kun tunkee perävaloja eteen joten muut autot on kaduilla hyödyttömämpiä.
Tuo on tosi typerää muutenkin että autot räjähtää luodeilla, mutta kuitenkaan ne luodit ei mene edes ovesta läpi.
Ai se on oikein että näkemättä ampuvat päähän perävaunun läpi? No joo voihan sen noinkin ajatella. Paskaa muutenkin netissä nuo tehtävien viholliset kun ampuvat niin kaukaa ettei itse edes näe. Ja ne taakse spawnaavat vihut, paskaa! Vaikuttaako vihollisiin auto aim myös? Onko niillä päällä se kun itsellä on? Ovat nimittäin melkoisia snaippereita jopa pistooleilla kaukaa. Jos se ei vaikuta niin ei noita tehtäviä ole järkeä pelata ilman auto aimia kun vihollisiin ei riitä kantama ja silti ampuvat samalla aseella täydellisiä osumia. Hard tasolla siis ainakin näin. Ja kyllä, opettelen pelaamaan. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai se on oikein että näkemättä ampuvat päähän perävaunun läpi? No joo voihan sen noinkin ajatella. Paskaa muutenkin netissä nuo tehtävien viholliset kun ampuvat niin kaukaa ettei itse edes näe. Ja ne taakse spawnaavat vihut, paskaa! Vaikuttaako vihollisiin auto aim myös? Onko niillä päällä se kun itsellä on? Ovat nimittäin melkoisia snaippereita jopa pistooleilla kaukaa. Jos se ei vaikuta niin ei noita tehtäviä ole järkeä pelata ilman auto aimia kun vihollisiin ei riitä kantama ja silti ampuvat samalla aseella täydellisiä osumia. Hard tasolla siis ainakin näin. Ja kyllä, opettelen pelaamaan. :)

Toisaltaan toi vihollisten tarkkuus tuo juuri sitä haastetta lisää. Jos ne ampuis hardillakin koko ajan ohi pelaajasta, vaikka seisois 1 metrin päässä, niin pelinä tää ois tuoloin naurettavan helppo. Kun tää ei ole muutenkaan mikään extran vaikea. Muutamaa tehtävää lukuun ottamatta. Tätä samaa on Codeissakin. Luoteja sataa joka paikasta ja pelaaja juoksee eteenpäin kuin magneetti. Ja huvittavinta on, että niitä vihuja on vain pari ja luoteja sataa pari sataa jokaista sekunttia kohden. Ei tossa siis auta kuin kyykkiä armoroidun auton takana ja ampua kun ehtii. Joskus tulee kyllä v- sanoja sanottua, kun kesken pakomatkan joku botti saa "tuurilla" ammuttua. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ahaa, testaanpa tuota uudestaan, tosin olin itse vissiin väärään aikaan kun siinä 10 jälkeen vasta paikalle saavuin... :rolleyes:
Tuliko niitä vain yksi, eli siis myit ekan ja tokaa ei löytynyt samana päivänä?
Melko hidasta muuten noin. Kun vartoo sitä että pääsee myymään taas auton niin siihen väliin mahtuu suurinpiirtein 2 samaa kellonaikaa.
Sandkingejä voi aina myydä yhden ja ajaa toisen talliin heti ja jatkaa sitä rataa kunnes talli on täynnä ja sitten vain myydä ne pois.

Olen tehnyt sillain että, jos kerään talliin niin laitan pelkän träkkerin ja piiloon parkkiin ja tilaan motskarin joten auto menee automaattisesti talliin. Motskarilla jatkan etsimistä taas. Näin etenen niinkaun kuin autot on liikenteessä, esim sandkingejä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sandkingissä aina ollut luodinkestävä takaikkuna kunhan oikea lisäosa asennettuna, eli paksu turvakaari.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Alkaa taas kiinnostus loppua tämän pelin Online puoleen. Itseäni ei oikein kiinnosta tuolla onlinessa mikään muu kuin auto kisat, mutta kyllä niistä menee maku nopeasti kun sinne sekaan pitää tulla lähes aina joku pälli jonka on pakko törmäillä muiden kisa pilalle. Tänään taas menin kokeilemaan onlineen kisailua ja aluksi näytti hyvältä vaihdettiin johto paikkaa vähän väliä erään toisen kuskin kanssa kunnes sieltä takaa tuli taas se kolmas sankari joka ei osaa muuta kuin vetää kylkeen kun pääsee rinnalle. Lähin samantien pois kisasta ja onlinesta. Kyllä minä ainakin haluan ajaa näitä kisoja puhtaasti enkä romu ralli periaatteella ja en todellakaan jaksa katsella tuollaista pelleilyä, että ei osata ajaa puhtaasti. Viikonloppuna oli mahtavaa seuraa tuli joitain suuri rankkisia kuskeja jotka olivat samasta klaanista aluksi ajattelin, että tulevat mahdollisesti estämään ulkopuolisten mahdollisen voittamisen, mutta mitä vielä kaverit ajoi rehdisti ja ajelinkin heidän kanssaan varmaan tunnin eri kisoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ai se on oikein että näkemättä ampuvat päähän perävaunun läpi? No joo voihan sen noinkin ajatella. Paskaa muutenkin netissä nuo tehtävien viholliset kun ampuvat niin kaukaa ettei itse edes näe.

Siis tuo rekkahomma on täyttä paskaa kyllä, ei siitä voi luodit mennä läpi muuten kuin helvetillisellä tuurilla tai bugilla. Mutta auton ovesta kyllä pitäisi mennä läpi helpostikin.

Olen huomannut ihan saman että tekoälyn tyypeistä on tehty todella paljon vaikeampia kuin ennen, ei mene Boneyardikaan läpi enään joka kerta heittämällä vaan pitää olla paljon tarkempi. Minusta tuo on ihan hyvä juttu muuten mutta se että ne ampuu sniperin matkalla pistoolilla ja osuvat vielä on kyllä suosta, nimittäin itse jouduin myös miettimään asevaihtoehtoa uudestaan. Haulikko on aivan turha kun sillä pitää olla hyvin lähellä osuakseen edes. Yhtä jengiläistä sain ampua 8 kertaa haulikolla jotta se kuoli tehtävässä jossa piti pölliä lost:in auto sieltä niiden "asntovaunuympyrästä". Toisinaan ne kuolee heti ekasta, mutta juju taitaa olla siinä että pitäs osua aina päähän.
Tämäkin on tehty perseestä koko homma, nimittäin päähän tähtäys on hemmetin vaikeeta, itseä kyrsii tuo tähtäin kun se tähtää joko suoraan mahaan tai sitten metrin pään yli eikä suostu liikkumaan vaan pitää poistaa tähtäys ja tähdätä uudestaan, ei se näin ollut PS3:lla... Free-aimilla ei tule kyllä yhtään mitään tehtävistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millä tähtäyksellä pelaat? Itsellä on se partial lock-on vaihtoehto ja sillähän voi lukituksen jälkeen vielä siirtää tähtäintä eli lukitus ja nopea liike tatilla ylöspäin = boom headshot.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Millä tähtäyksellä pelaat? Itsellä on se partial lock-on vaihtoehto ja sillähän voi lukituksen jälkeen vielä siirtää tähtäintä eli lukitus ja nopea liike tatilla ylöspäin = boom headshot.

Ainoa mitä EN ole kokeillut muuten... Mutta kohta olen :D
Oikeastaan kun mietin niin ärsyttävin tuossa tähtäyksessä on just se kun se tähtää metrin verran pään yläpuolelle. Se on juttu joka saa välillä kiehahtamaan...
En ole ihan varma mutta olisko tämä tapahtuma vain silloin kun energia näyttää punaista, eli se tähtää silloin ohi tai huonommin, epätarkemmin? Täytyy tuotakin seurata.

Eka ns. bugi mikä on tullut vastaan on se että aina kun menet pelaamaan, niin armorit on poissa päältä, palkki näyttää siis että luotiliivejä ei ole?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pistät pleikasta verkkopiuhan modeemin sillattuun porttiin.

Ja sitten myös pleikkasi saa oman public-IPn(?) joka itsellä on muotoa 80.220.xxx.xxx ja koneella myös alkaa samoilla numeroilla mutta loppu eri. Normaalisti se olisi jtn muotoa 192.168.1.xxx tai jtn vastaavaa.
8b1c00e8e4db601434f129315a01edd6.jpg
jos laitan siltaavaksi tuon modeemin, niin NAT pois päältä. Sehän ei nyt oo tarkotuksena?
 
Ylös Bottom