Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pystyykö sillä iFruitilla vieläkään tekemään muuta kuin kouluttamaan sitä piskiä tai tuunaamaan autoja?

Ei, sitä samaa mitä silloin vuosi sitten. Koiran kouluttamista ja oman rekkarin tekeminen, sekä just ne autojen tuunaamiset.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

ifruit on hyvä. sen avulla voi myös tuunata autoja joita ei pysty tuunaamaa lsc
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä ketjussa on ollu paljon noita PS4 arvoautoja joten kannan korteni kekoon PS3 puolelta. Eli Sama ympäristö mistä San anderas alkaa eli se umpikuja keskellä jengi aluetta niin sieltä löysin Vapid Peyote jonka myynti hinta 12000 ja rapiat. Löyty 2 samallaista peräkkäin mut voi olla et joku on jo asiasta vihjannu jossain välis ketjua mut en jaksa käydä läpi joka sivua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tässä ketjussa on ollu paljon noita PS4 arvoautoja joten kannan korteni kekoon PS3 puolelta. Eli Sama ympäristö mistä San anderas alkaa eli se umpikuja keskellä jengi aluetta niin sieltä löysin Vapid Peyote jonka myynti hinta 12000 ja rapiat. Löyty 2 samallaista peräkkäin mut voi olla et joku on jo asiasta vihjannu jossain välis ketjua mut en jaksa käydä läpi joka sivua.

PS3:n puolelta pitäisi löytyä Peyotea ja Tornadoa, molempia molemmilta jengialueilta, elikkäs sieltä ympyrästä niitä violetteja ja toiselta puolelta jengialuetta keltaisia. PS4 versiolla löytyy myös 2-väristä Buccaneeria. Noita taitaa löytyä PS3 versiossa vielä ketaiselta alueelta mutta en tiedä löytyykö Grove Streetin ympyrästä, ei tullut ikinä vastaan mulla ainakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli kuukauden paussin jälkeen palattua linjoille ja nyt on jo yli tuhat kisaa voitettu. Ihan mukava fiilis.
Olen jo pitempään ihmetellyt miksi mut potkitaan pois aulasta välillä. Ymmärrän jos jollain porukalla on omat kisat menossa (tosin miksi peli on sitten avoin), mutta esim eilen liityin kisaan jossa joku hostasi omaa rataansa. Joku bmx parkour juttu se oli nimeltään ja kuvan perusteella oli laitettu kontteja sekä ramppeja kertämään jotain pilvenpiirtäjää ja ajattelin, että kokeillaan nyt sitten.
Siellä aulassa oli minä ja hosti ja varmaan minuutin siinä odottelin eikä ketään muuta tullut ja sitten minut potkittiin pihalle. Ei vissiin vastustaja kelvannut sittenkään.

Huomasin myös, että muijan vaatekaapista oli mekot kadonneet kokonaan. Siis koko dresses kategoria puuttuu. Kaupassa ne sentään vielä oli tarjolla. Yhden kisan jälkeen vaihtui vaatteetkin jotenkin maagisesti. Mulla oli mekko päällä ja mustat korkkarit kun menin kisaan ja kun palasin takaisin free roamiin niin päällä oli musta toppi, mustat shortsit ja valkoiset lenkkarit.

Voisi se rockstar jo julkaista jotain uutta kivaa ostettavaa kun rahaa on yli 5 miljoonaa eikä mitään kivaa tarjolla kun en minä esim millään buzzardilla tee mitään. Edelleen elättelen toiveita, että ne laittaisi sen "playboy" kartanon myyntiin. Tosin en tiedä onko siinä edes autotallia kun en ole etupuolella koskaan käynyt.
Tuli myös mieleen, että eihän tähän ole enää pitkään aikaan tullut uusia "verified by rockstar" juttujakaan. No kaipa sitten jotain uutta tulee kun saavat sen pc version pihalle.

edit: tekotaiteellista paskaa
grandtheftautov_201504zujq.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

PS3:n puolelta pitäisi löytyä Peyotea ja Tornadoa, molempia molemmilta jengialueilta, elikkäs sieltä ympyrästä niitä violetteja ja toiselta puolelta jengialuetta keltaisia. PS4 versiolla löytyy myös 2-väristä Buccaneeria. Noita taitaa löytyä PS3 versiossa vielä ketaiselta alueelta mutta en tiedä löytyykö Grove Streetin ympyrästä, ei tullut ikinä vastaan mulla ainakaan.

PS3:n puolelta löytyy muuten kanssa jengi-Buccaneereja, sieltä tehdasalueean perällä olevalta hiekkakentältä. Tuolta voi käsittääkseni löytää myös muita jengiautoja, kuten Tornadoa, Mananaa ja Peyotea, mutta itse en ole niihin törmännyt.

Näytä liitetiedosto 13926
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

PS3:n puolelta löytyy muuten kanssa jengi-Buccaneereja, sieltä tehdasalueean perällä olevalta hiekkakentältä. Tuolta voi käsittääkseni löytää myös muita jengiautoja, kuten Tornadoa, Mananaa ja Peyotea, mutta itse en ole niihin törmännyt.

Näytä liitetiedosto 13926

Joo, jengiautoja löytyy sitten yleensä kaikkia sieltä mistä löytyy yksikin. Mananan itsekin olen löytänyt tuolta, mutta sen hinta on niin huono ettei sitä kannata edes myydä, joku 7K taisi olla :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään tuli vastaan tyyppi joka oli selvästikkin hieman enemmän omistautunut tämän pelaamiselle. Voitettuja kisoja yli 6000 ja hävittyjä päälle 3000. Jätkä (tai saattoihan se olla nainenkin) on voittanut melkein kolme kertaa sen määrän mitä minä olen ajanut yhteensä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tyypin levukin oli yli 600 ja tuollaisista 10 sekan kisoista ei vissiin expaa tipu oikein mitään. Aluksi epäilin, että onko legit taso, mutta kun näki nuo kisa määrät niin taitaa se olla ja on tuo varmaan jotain muutakin tehnyt kuin vaan kisannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tyypin levukin oli yli 600

Välillä ihmettelee kyllä miten joillakin voi olla aikaa/intoa pelata näille leveleille. Montahan tuntia on saanut tahkota?

Tuli sitä tietysti nuorempana itsekin pelailtua päivät pitkät mutta silti melkoinen saavutus. Nykyään ei perheellisenä, töiden ja harrastuksien ohella ehdi pelailla, kuin välillä viikonloppuisin. Jos saavutan joskus levelin 100 niin aika hardcorea alkaa jo olemaan :)

Edit: Olen muuten tässä pitkään ihmetellyt tätä tapaa miten autojen modaukset tulevat ostettaviksi. Esimerkkinä otetaan nyt vaikkaSport luokan kulkupeli. Tähän jos haluaa Turbon tai Race vaihteiston niin pitää voittaa X määrä Sport-luokan kisoja. Ihan kiva ajatus, että palkitaan voitetuista kisoista mutta mitenkähän noita kisoja voi voittaa jos muiden kuskien autos kulkevat heittämällä oman kiesin ohi? Jotenkin järjetöntä. Usein kisoissa itse saa kiinni mutkissa muita ajajia ja pääsee ohikin mutta suorilla ei vaan vauhti riitä omassa autossa mitenkään ja ohi tullaan vasemmalta ja oikealta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Välillä ihmettelee kyllä miten joillakin voi olla aikaa/intoa pelata näille leveleille. Montahan tuntia on saanut tahkota?

Tuli sitä tietysti nuorempana itsekin pelailtua päivät pitkät mutta silti melkoinen saavutus. Nykyään ei perheellisenä, töiden ja harrastuksien ohella ehdi pelailla, kuin välillä viikonloppuisin. Jos saavutan joskus levelin 100 niin aika hardcorea alkaa jo olemaan :)

Edit: Olen muuten tässä pitkään ihmetellyt tätä tapaa miten autojen modaukset tulevat ostettaviksi. Esimerkkinä otetaan nyt vaikkaSport luokan kulkupeli. Tähän jos haluaa Turbon tai Race vaihteiston niin pitää voittaa X määrä Sport-luokan kisoja. Ihan kiva ajatus, että palkitaan voitetuista kisoista mutta mitenkähän noita kisoja voi voittaa jos muiden kuskien autos kulkevat heittämällä oman kiesin ohi? Jotenkin järjetöntä. Usein kisoissa itse saa kiinni mutkissa muita ajajia ja pääsee ohikin mutta suorilla ei vaan vauhti riitä omassa autossa mitenkään ja ohi tullaan vasemmalta ja oikealta.

Itselläni on nyt joku 282 leveli ja senkin tekemiseen on mennyt jo ihan törkeä määrä pelitunteja, lähes järjestäen oon tehnyt tehtäviä, kisoja on joku päälle 100. Ikinä en ole millään tavalla glitchannut leveleitä kun en ole rehellisesti sanottuna siinä onnistunut mitenkään, en edes PS3 aikoina :D

Kisoissa pärjää vakioautoillakin ihan hyvin kun pysyy imussa ja käyttää oikeita jarruja. Viritykset kun tuovat lisää vain kiihtyvyyttä ja ehkä hivenen jarruvoimaa, muuta eroa en ole huomannut. Rengasvalinnalla saattaa myös olla vaikutusta :rolleyes: Oikeastaan vain ajamalla itse puhtaasti tulee niitä voittoja, oli millainen auto tahansa alla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei vakio autolla ole mitään jakoa viritettyä vastaan jos sitä viritettyä ajaa kuski joka ei osu jokaiseen seinään. Testattiin tuota broidin kanssa ja jopa sedan luokassa jäin vakio autolla kuin tikku paskaan vaikka olen parempi kuski ja catch up ja slipstream oli päällä.
Toinen pääsee jo startissa niin kauas ettei ole mitään toivoa päästä imuun tai saada kiinni. Huomaan tuon aina kun netissä on vaikka suv kisa joissa aika harvalla on viritetty auto alla ja aina ne jää heti startissa ja parin mutkan jälkeen niitä ei enää näy missään. Se ero on niin suuri.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei vakio autolla ole mitään jakoa viritettyä vastaan jos sitä viritettyä ajaa kuski joka ei osu jokaiseen seinään. Testattiin tuota broidin kanssa ja jopa sedan luokassa jäin vakio autolla kuin tikku paskaan vaikka olen parempi kuski ja catch up ja slipstream oli päällä.
Toinen pääsee jo startissa niin kauas ettei ole mitään toivoa päästä imuun tai saada kiinni. Huomaan tuon aina kun netissä on vaikka suv kisa joissa aika harvalla on viritetty auto alla ja aina ne jää heti startissa ja parin mutkan jälkeen niitä ei enää näy missään. Se ero on niin suuri.
Aika pitkälti sama tuntuma, joskin alun kaaoksesta selviämisellä lienee vieläkin isompi rooli. Jos ei puhdasta baanaa saa eteensä välittömästi niin kisailu muuttuu ihan tavanomaiseksi häröpalloksi. Ylipäätään paremman suorituskyvyn sitominen saavutettuihin voittoihin nähden tuntuu vähän hassulta mutta niinhän se yleensä online-puolella menee, että tappiin levutus on vasta se matka ja aito kisaaminen alkaa vasta sen jälkeen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Et kyllä pelkällä haulikolla noin tarkkaa jälkeä varmasti saa aikaiseksi. Minigunilla vois olla ehkä helppo piirtää noin? Tossa on kyllä varmasti käytetty useampia eri aseita. Komeaa jälkeä jokatapauksessa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaiken lisäksi tos on todennäköisesti ollut useampi ampuja, koska yksin kun ammut niin ne luodinreijät pikkuhiljaa katoaa. Et ainakaa noin yksityiskohatista jälkeä saa yksin aikaan, tos on tarkkaan ja nopeesti ammuttu ja kuva otettu talteen ennen kun luodinreijät katoaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei vakio autolla ole mitään jakoa viritettyä vastaan jos sitä viritettyä ajaa kuski joka ei osu jokaiseen seinään. Testattiin tuota broidin kanssa ja jopa sedan luokassa jäin vakio autolla kuin tikku paskaan vaikka olen parempi kuski ja catch up ja slipstream oli päällä.
Toinen pääsee jo startissa niin kauas ettei ole mitään toivoa päästä imuun tai saada kiinni. Huomaan tuon aina kun netissä on vaikka suv kisa joissa aika harvalla on viritetty auto alla ja aina ne jää heti startissa ja parin mutkan jälkeen niitä ei enää näy missään. Se ero on niin suuri.


Juuri näin. Täysin randomeita vastaan pärjää usein melko hyvin, kun muut kolaroivat jokaisessa mutkassa seiniin tai muihin esteisiin. Siltikin ensimmäisenä maaliin pääseminen tuntuu järjettömän vaikealta.

KFIN-porukassa ei ole mitään saumoja ja tavoite noissa lähinnä onkin olla jäämättä viimeiseksi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN-porukassa ei ole mitään saumoja ja tavoite noissa lähinnä onkin olla jäämättä viimeiseksi :D

Tämä iteselläkin aina tavoitteena crew:n kanssa ajellessa :D Jännä huomata muutenkin tasoero kfiniläisten, ja perus randomien välillä. Perus random kisassa (non contact) sijoitun itsekkin usein sinne 3-4 parhaan joukkoon, ja crew kisoissa se sitten on tosiaan tuota viimeisestä sijasta taistelemista :D
 
Ylös Bottom