Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä johtuu, että Onlinessa on paljon vähemmän liikennettä eikä ollenkaan busseja jne... Lentokentällä ei ole niitä työkoneita myöskään. Miksei niitä ole onlineen voitu lykätä jos kerta singlessäkin on?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miltäs se Gta näyttää tietokoneella? Taitaa olla et niillä jotka PS3:lta siirty PC:lle niin tuskin on paluuta konsolin pariin enää. Entäs ,onko kaikki bugit korjattu mitä konsoleilla on?
Hyvältä näyttää.
Näytä liitetiedosto 14166
[video=youtube;BVoGJaEJtKA]https://www.youtube.com/watch?v=BVoGJaEJtKA[/video]

Eiköhän sitä joskus vois tulla käymään vielä PS3:llakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mistä johtuu, että Onlinessa on paljon vähemmän liikennettä eikä ollenkaan busseja jne... Lentokentällä ei ole niitä työkoneita myöskään. Miksei niitä ole onlineen voitu lykätä jos kerta singlessäkin on?

Johtuu ihan siitä että ne on käytännössä turhia verrattuna onlinen toimivuuteen. Onhan sieltä eläimet ja kaikki sellainenkin poistettu jotta tuo toimisi sujuvammin. Ei sillä, hienoahan tuo olisi jos onlinekin olisi ihan offlinen identtinen mutta jostain pitää leikata.
Kaduillahan tulee kyllä Busseja vastaan, jossakin päivityksessä ne laitettiin sinne kulkemaan. Ainakin invite onlyssä. (PS4)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse kyllä nautin siitä, että onlinessa on vähemmän liikennettä mitä singlessä. Pahimmillaan onlinekin tuntuu ruuhkasimulaattorilta ja on pakko vetää pientareella tai kaistojen välissä. Elukoita en kaipaa ollenkaan. Tai no jotkut lehmät ja puput voi olla, mutta ne jotka yllättäen hyppää niskaan kun olet vaikka kuvaamassa jotain saa pysyä poissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Palasin gta online pariin vuoden tauon jälkeen ja huomasin että vanha crew on kuollut pelaajista. Laitoin hakemuksen konsolifin crewhen ja toivoisin että joku tuon hyväksyy. Psn Mika84 ja social club michaeimuro.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Palasin gta online pariin vuoden tauon jälkeen ja huomasin että vanha crew on kuollut pelaajista. Laitoin hakemuksen konsolifin crewhen ja toivoisin että joku tuon hyväksyy. Psn Mika84 ja social club michaeimuro.

"Liittyaksesi, profiilissasi taytyy nakya PSN-tunnus." - Konsolipelaajien eliitti - www.konsolifin.net

Profile is not available
MichaeIMuro's profile is not visible.

Eli laita profiili julkiseks ja PSN tunnus näkyviin. Ja sen pitää olla myös sitte näkyvissä, tai tulee kickkiä crewistä..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joku kerkesikin jo laittaa kutsun crewhen. Laitoin myös psn julkiseksi. Ilmoittakaa toki jos ei näykään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämäpäs kivaa. Multa hävisi n.200.000$. Tilillä oli 8.3 miljoonaa ja olin tänään tienannut yli 200.000$ ja kun meinasin laittaa ne tilille niin kas kummaa kun saldo olikin n.8.1 miljoonaa.
Mietein jo, että olenko vahingossa ennen gta kisaa painanut "purchase all ammo" joten tarkistin aseet eikä ne täynnä olleet. Tsekkasin pankin tilitapahtumatkin ja viimeiset 16 tapahtumaa on vaan tehtävien osallistumis maksuja (jotka ilmeisesti menee kisoja ajaessakin) ja pari 450$ ostosta.

Just kun olin iloinen, että mullahan on jo 8.5 miltsiä. No ei sitten prkle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusi Sport Classic auto ainakin taas tulossa, lokinsiipi mersun mukaan tehty. Voisivat muutaman coupen kyllä lisätä peliin, taitaa olla lähes ainoa autoluokka johon ei vielä ole autoja tullut ja muutenkaan niitä ei ole kovin montaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olisipa kisat aina tällaisia randomeiden kanssa niin los santos olisi parempi paikka.

[video=youtube;WK3pMZewurY]http://www.youtube.com/watch?v=WK3pMZewurY[/video]

Kolme kierrosta tuollaista niin ei yhtään harmittanut vaikka olin kolmas. Loput seitsemän kuskia taisi sitten kolaroida keskenään enemmänkin sillä niitä ei näkynyt enää edes ekan kierroksen lopussa vaikka catch up oli päällä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

En käsitä, miten "self-radio" on mahdoton konsoleilla. Se olisi parhain mahdollinen lisä, ja voisin heittää heistitkin helvettiin vastineeksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itse en omasta musiikista välitä. Tai siis pelin musiikit kelpaa mulle aivan hyvin, silti tuli täysin sama ajatus mieleen tuon oman radion suhteen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Uusi Sport Classic auto ainakin taas tulossa, lokinsiipi mersun mukaan tehty. Voisivat muutaman coupen kyllä lisätä peliin, taitaa olla lähes ainoa autoluokka johon ei vielä ole autoja tullut ja muutenkaan niitä ei ole kovin montaa.

Sen lisäksi että järjestäisivät autoluokkia vähän paremmin, siellähän on sedaneita käytännössä coupe-luokassa ja muutama sportti voisi hyvin olla coupe-luokassa specsien ja ulkonäön puolesta.


Oon vähän pitänyt taukoa tuolta second life:stä. On vähän tää oikea elämä alkanut olla pimennossa niin on pakko sitäkin säätää välillä :D
Omat musat olis kyllä helkkarin kova juttu, tai edes päivityksissä vaihtuvat/lisätyt kappaleet radiossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joko Onlinessakin on Tow Truck? Miksi ihmeessä sitä ei ole ollut siellä? Sama homma Cargobobin kanssa. Mikä ***** siinä on, että Onlinessa ei voi olla mitään hauskaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On siellä ainakin cargobob ollut vissiin ihan alusta asti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On siellä ainakin cargobob ollut vissiin ihan alusta asti.

Näin minäkin ajattelin, mutta sain sellaisen käsityksen että kyseessä ollut sama glitch mikä tow truckin kanssa aivan alussa. Itse en ole törmännyt kumpaankaan. Jos on cargobobeja niin miksei sitten tow truckia? Sama "haitta" lievempänä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Näin minäkin ajattelin, mutta sain sellaisen käsityksen että kyseessä ollut sama glitch mikä tow truckin kanssa aivan alussa. Itse en ole törmännyt kumpaankaan. Jos on cargobobeja niin miksei sitten tow truckia? Sama "haitta" lievempänä.

Ainakin PS3:n puolella on ettei uudet pelaajat voi ostaa gargobobia, ainoastaan vanhoilla pelaajilla on se kun sen pystyi aikoinaan ostamaan.Löytyy kuitenkin aika helposti niiltä helikopteri kentiltä gargobobeja Los Santosista. Tow truckeja oli jossain vaiheessa pelissä, kun niit sai yksinpelistä siirrettyä onlinen puolelle mut aiheutti sen et peli kaatui useasti jos servulla oli edes yks sellainen.

Eniten kyl harmittaa ettei sinne Titaanin taakse ole päässyt pitkiin aikoihin, sillä oli hauska leikkiä.
 
Ylös Bottom