Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

siis jossain serverillä on sekoiltu kavereitten kanssa ja sitten tänne tullaan huutamaan insideläppä? vai?
No periaatteessa inside läppä ja periaatteessa ei.. Nää on kfin crewn "sisäisiä" juttuja.. Mutta siis kyllä toi avun pyyntö oli/on ihan todellinen kuitenkin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No periaatteessa inside läppä ja periaatteessa ei.. Nää on kfin crewn "sisäisiä" juttuja.. Mutta siis kyllä toi avun pyyntö oli/on ihan todellinen kuitenkin..

noni :D . eli mun viesti ei menettänyt arvoaan kun sanoin että ihan oma syyy kun kassu oli jorma :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

noni :D . eli mun viesti ei menettänyt arvoaan kun sanoin että ihan oma syyy kun kassu oli jorma :)

Mähän olen toista vuotta yrittänyt päästä kokemaan tuon bad sport puolen mutta ne pirut eivät päästä mua sinne :mad: (ihan oikeesti sinne on yritetty :D)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Haluaisko joku kertoa mitä eroa ulkonäössä on Baller Le:llä ja Baller LE LWB:llä? Kuvia katsomalla en nähnyt eroa. :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

LWB on nimensä mukaisesti pidemmällä akselivälillä varustettu eli hieman pidempi.

edit:

Ihan mukavaa, että joitakin VIP hommia voi tehdä yksinkin ja rahaakin sai ihan ok.

Recover assetissa valitaan miltä kyttikseltä varastetaan ajoneuvo ja peli kertoo mihin se pitää viedä. Sandy shoresinn ja Paleto bayn asemilla on pärrä ja mönkkäri ja muualla auto. Nuo tuntuvat olevan aina täysin samat. Autoilla tulee heti neljä wanted tähteä ja pärrällä sekä mönkkärillä kolme eikä ne tunnu lähtevän pois ennen kuin olet tarpeeksi lähellä määränpäätä vaikka tekisit mitä. Kun matkaa on alle 1.5 mailia niin wanted tipahtaa kahteen tähteen jolloin kytistä voi päästä eroonkin.

Hostile takeoverissa valitaan myös kohde ja ainakin lentökentältä ja sieltä jonkun kultin leiriltä haetaan vaan salkku. Fort zancudosta pöllitään rhino. Kaikki nuo pitää vielä pelin määräämään paikkaan. Sitä en kokeillut vielä mitä Merryweatherilta varastetaan.

Sitten oli se kolmas jossa ensin kännykällä suoritetaan hakkerointi minipeli ja sen jälkeen kartalle ilmestyy paketti joka pitää hakea. Toista sama vielä kahdesti niin homma oli siinä.

Kaikissa on cooldown aika, mutta itse sain vuoronperään tehtyä noita pakettien keräämisiä ja ajoneuvojen varastamisia. Pakettien keräämisessä kesti n.7 minuuttia jos välimatkat oli pitkiä (kerrankin hydralle löytyi käyttöä) ja rahaa tuli 23500$. Ajoneuvojen varastamisessa meni 9-10 minuuttia ja rahaa tuli 9000-15 000$. Tuohon menevä aika tietysti riippuu paljon ihan omista taidoista.

Hostile takeoverissa ei montaa minuuttia mennyt kuin rhinon kanssa koska se ei ole nopea. Siitä taisi saada n.16 000$ ja muista jotain 10 - 14 000$

Koko VIP "oikeus" kestää nelisen tuntia jonka jälkeen täytyy odottaa 12 tuntia ennen kuin sen voi aktivoida uudestaan.
Varsin kivaa vaihtelua ja koska kaikki tapahtuu free roamissa niin mitään latauksia ei missään välissä ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, ite olen noilla vip hommilla nyt siitä asti kun koko dlc julkastiin tienannut noin 5 miljoonaa. Semmoset 500-1miljoonaa päivässä, se miljoona tuli ku oli viel ne tuplamassit, ensin muutamat vipit sit vaa äkkiä muutamat kisat jne. Helppoa rahaa, pieni vinkki vielä että kun menet tehtäviä tekemään tai kisoja ajamaan niin silloin vip laskuri pysähtyy, se käy ainoastaan silloin kun olet freemodessa. Joten jos oikein ahkerasti tota käyttää, on toi 500-1mil "helposti" kasassa. Toki se on sitten semmosta jatkuvaa duunia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

LWB on nimensä mukaisesti pidemmällä akselivälillä varustettu eli hieman pidempi.

edit:

Ihan mukavaa, että joitakin VIP hommia voi tehdä yksinkin ja rahaakin sai ihan ok.

Recover assetissa valitaan miltä kyttikseltä varastetaan ajoneuvo ja peli kertoo mihin se pitää viedä. Sandy shoresinn ja Paleto bayn asemilla on pärrä ja mönkkäri ja muualla auto. Nuo tuntuvat olevan aina täysin samat. Autoilla tulee heti neljä wanted tähteä ja pärrällä sekä mönkkärillä kolme eikä ne tunnu lähtevän pois ennen kuin olet tarpeeksi lähellä määränpäätä vaikka tekisit mitä. Kun matkaa on alle 1.5 mailia niin wanted tipahtaa kahteen tähteen jolloin kytistä voi päästä eroonkin.

Hostile takeoverissa valitaan myös kohde ja ainakin lentökentältä ja sieltä jonkun kultin leiriltä haetaan vaan salkku. Fort zancudosta pöllitään rhino. Kaikki nuo pitää vielä pelin määräämään paikkaan. Sitä en kokeillut vielä mitä Merryweatherilta varastetaan.

Sitten oli se kolmas jossa ensin kännykällä suoritetaan hakkerointi minipeli ja sen jälkeen kartalle ilmestyy paketti joka pitää hakea. Toista sama vielä kahdesti niin homma oli siinä.

Kaikissa on cooldown aika, mutta itse sain vuoronperään tehtyä noita pakettien keräämisiä ja ajoneuvojen varastamisia. Pakettien keräämisessä kesti n.7 minuuttia jos välimatkat oli pitkiä (kerrankin hydralle löytyi käyttöä) ja rahaa tuli 23500$. Ajoneuvojen varastamisessa meni 9-10 minuuttia ja rahaa tuli 9000-15 000$. Tuohon menevä aika tietysti riippuu paljon ihan omista taidoista.

Hostile takeoverissa ei montaa minuuttia mennyt kuin rhinon kanssa koska se ei ole nopea. Siitä taisi saada n.16 000$ ja muista jotain 10 - 14 000$

Koko VIP "oikeus" kestää nelisen tuntia jonka jälkeen täytyy odottaa 12 tuntia ennen kuin sen voi aktivoida uudestaan.
Varsin kivaa vaihtelua ja koska kaikki tapahtuu free roamissa niin mitään latauksia ei missään välissä ole.

en ole tohon kerkenyt perehtymään joten sori jos vähän kyselen eli: miten saan vipin? ja jos se maksaa niin kuinka paljon?. ilmeisesti tehtävät tulevat puhelimeen?.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

en ole tohon kerkenyt perehtymään joten sori jos vähän kyselen eli: miten saan vipin? ja jos se maksaa niin kuinka paljon?. ilmeisesti tehtävät tulevat puhelimeen?.

Vipin saat kuhan sun tilillä on 1miljoonaa gta dollaria, sitä ei kuitenkaa tarvitse maksaa kuhan sulla on se summa tilillä. Kaikki VIP työt hoituu interaction menun kautta. VIP kestää 4 tuntia ja tehtävien välillä on 10 minuutin cooldown sekä itse VIPin välillä on 12 tunnin cooldown kun se loppuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

en ole tohon kerkenyt perehtymään joten sori jos vähän kyselen eli: miten saan vipin? ja jos se maksaa niin kuinka paljon?. ilmeisesti tehtävät tulevat puhelimeen?.

Pitää olla miljoona tilillä. Ilmeisesti sitä jahtia ei tarvitakaan vaikka näin olin asian käsittänyt.

Interaction valikosta löytyy sitten SecuroServ kohta ja sieltä voi ottaa VIP statuksen.
Tuon jälkeen kun menee interaction valikkoon niin heti ylinpänä on se vaihtoehto josta pääsee valitsemaan kaikki VIP jutut ja yksi niistä on VIP work ja sieltä valitaan minkä haluaa tehdä.
Ainoa mitä puhelimeen tulee on jotain muiden pelaajien lähettämiä kutsuja eli ainakin ne jos joku haluaa palkata sut henkivartijaksi.

OM3R näköjään jo ehtikin ensin.
Kaikilla tehtävillä ei muuten ole 10 minuutin cooldown. Tänäänkin tein vuorotellen niitä varastamisia ja paketin keräämisiä koska hostile takeoveria olisi tarvinnut odotella aina monta minuuttia pidempään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

kiitän :) , tänään sitten taas vähän voisi tohon peliin panostaa ja kokeilla tota vippiä jos sen huvipurren joskus sitten sais.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei toi bodyguard hommaka huono ole, me kaverin kanssa aina vuorotellaa et yhtenä päivänä hän on pomo ja minä bodyguard ja päinvastoin. VIP tehtäviä voi tehää yhdessä ja myös bodyguard saa samat massit niistä tehtävistä kun pomo, sen lisäksi jatkuvasti juoksee RP:tä sekä noin 10min välein tulee 5000 dollarin vakio palkka. Miinuspuolia sit se että jos sä myyt auton, pomo ottaa mukavat 90% cutin ja sinä saat rahaa tupakkaan ja kaljaan. Mutta se kompensoi sen että sulla on koko ajan vakiotulot plus sama palkka tehtävistä, pomo kun ei saa ylimääräistä ellet sä sit myy autoja tai ryöstä sivoja. Jos on oikee tosi pitkä pelisessio nii siinä ajassa 4 tuntia ensin on yks pomo ja sit vaihetaa rooleja mutta harvemmin sitä jaksaa niin pitkiä sessioita ja välillä haluu tehää muutakin, mutta jos jaksaa niin aika muhkea tili siitä syntyy illassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tämä varmaan on yleisessä tiedossa mutta jos vipillä haluaa rahaa tehdä rauhassa, niin kannattaa tehdä se innvite onnly servussa, koska jos sen tekee serverisä missä on muitakin pelaajia ja aloitat vip tehtävän siitä tulee ilmoitus kaikille pelaajille jossa mainitaan että vippi tehtävän teon estämisestä saa rahaa ja expaa, eikä pääse passive modeen. Itse ihmettelin kun oli heti pelaajat kimpussa kun yritin vippi tehtäviä tehdä yleisessä servussa mutta kun lopetin vipin ja huomasin tuon ilmoituksen, niin itse ainakin olen jatkossa tehnyt ne kaverin kanssa invite onlysä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yritin olla lukematta rivien välistä, onko noissa VIP tehtävissä siis yksinpelejä ollenkaan vai vaatiiko kaverin?
Saako itelleen palkattua tekoälyn henkivartijan vai pitääkö sen olla toinen pelaaja aina?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Yritin olla lukematta rivien välistä, onko noissa VIP tehtävissä siis yksinpelejä ollenkaan vai vaatiiko kaverin?
Saako itelleen palkattua tekoälyn henkivartijan vai pitääkö sen olla toinen pelaaja aina?
olet varmaan tuon jo itse selvittänyt mutta vastaan varmuuden vuoksi. Eli kun on aktivoinut vipin niin sieltä voi work tehtäviä tehdä yksin mutta challenge tehtävät vaatii kaverin body guardiksi, niitä ei voi yksin tehdä. Teko älyä ei saa body guardiksi, vaan pitää kutsua ihmispelaajia siihen joko kavereita tai ihan vaan random pelaajille voi kutsua pistää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelaan vanhalla konsolilla gta:ta ja nyt siitä on kyllä tullu maailman tylsin peli. ei päivityksiä, ei uusia aseita, ei mitään uutta. alkaa vähän ärsyttää tämmönen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Gta 5 ill-gotten gains oli viimeinen päivitys onlineen vanhoilla konsoleilla...
 
Ylös Bottom