Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pistäkääs linkkejä, jos löydätte pleikalle jotain oikeita moottoriratoja tehtynä stunt creatorilla!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Morjensta!

PSNstoressa on huikea GTAV-tarjous, jonka takia kelasin kokeilla GTA Onlinea ja palata GTAVsen pariin muutenkin.
Tarvitsisin vain peliseuraa Heistejä yms. muuta varten.

Löytyykö täältä poppoota, joka haluais rötöstellä meikäläisen kanssa Los Santosissa, jos pistän pelin hankintaan?

Sori, jos väärä threadi.

Pelailen ps4:lla. Tag: teccis
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän se GTA V ollut sitten siinä. Tänäänkin jokainen mun stunt kisa pilattiin törmäilyllä ei vaan jaksa tuollaista roskaa kun sitä tulee joka hemmetin kisassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän se GTA V ollut sitten siinä. Tänäänkin jokainen mun stunt kisa pilattiin törmäilyllä ei vaan jaksa tuollaista roskaa kun sitä tulee joka hemmetin kisassa.

Löytyy paljon pelaajien tekemiä Stunt-ratoja, jotka on lukittu non-contactille. Creatorissa saa stunt-kisoihin myös lukita catch upin pois, mitä hyvät radantekijät tuntuvat suosivan. Ja hyvä uudistushan tuo on juuri stunt.kisoja silmälläpitäen. Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eiköhän se GTA V ollut sitten siinä. Tänäänkin jokainen mun stunt kisa pilattiin törmäilyllä ei vaan jaksa tuollaista roskaa kun sitä tulee joka hemmetin kisassa.

joo siis nniit on siel aina iha helvetisti ja aina saa takkiini siinä alussa mutta aina mä vaan oon loppupeleis se 1,2 tai 3
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

olis tossa tulossaa semmonen striimaus päivä jossa me vedetää kavereitten kans ne kaikki heistit läpi kuolematta.

tuli sit semmonen kysymys esille että kun noi kolme heistiä neljän pelaajan heistejä niin miten sit fleeca job tehään?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

joo siis nniit on siel aina iha helvetisti ja aina saa takkiini siinä alussa mutta aina mä vaan oon loppupeleis se 1,2 tai 3

Tämä. Yleensä, jos joudun sinne 12-15 sijalle avausmutkissa niin kyllä mä aina löydän itseni vähintään top vitosesta maalissa. Ajotaidoilla pystyy paikkaamaan alun takaiskuja ihan hyvin näissä stunteissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

2 kierroksen stunttikisat kestää päälle 4 minuuttia, miksi ne eivät tajua et yhden vihun pyöräyttäminen ulos radalta ja itse mukana ei merkitse yhtään mitään muuta kuin ongelmia itselleen.

Itsekin noista kaikista 2 kisasta jotka olen ajanut porukassa, toisen voitin kun alussa vaan jättäydyin taakse ja varoin osumasta noihin jotka taistelevat toisensa ulos.
Lopussa siellä joku vihu yrittii tulla kylkeen koko ajan mutta kun mä en päästänyt sitä vierelle, aina kun menin vierelle niin sen kylki tuli magneetin tavoin siihen vierelle, lopussa sitten slipstreamilla ohi kylmästi.
Hyppyrit kannattaa joissain kisoissa oikoa ja hypyt tehdä niin että ei aja täysillä niistä, vauhti putoaa kun lentää tarpeeksi korkealla ja toinen on se et vihulainen hyppää aina täysillä ja voitte tuhota toisenne ulos radalta jos tiputte samaan kohtaan... Noita kannattaa testailla itse.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Senkun hostaa itse täydellä lobbyllä, mieluisilla asetuksilla eli ilman ketsuppia ja laittaa kunnolla kierroksia kisaan.

Ei haittaa ensimmäisen kierroksen romuralli kun parin kierroksen jälkeen johtaa melkein minuutilla randomeita. :rolleyes:

Kohta yli 100 stunt kisaa voitettuna ja en todellakaan ole mikään kummoinen kuljettaja. :D

Todella vähän voittoja löytyy normi kisoista ja yli 1k häviöitä. Tullut ennen vain ajettua crewin kesken kisoja joten taso on ollut korkea verrattuna randomeihin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin joo, niille jotka noita sentinelejä keräilee talliin, muistakaa ottaa autojen varastamisesta "maksu", niitä ei tarvi ilmatteeksi talliin tunkea :D :D :D
Eli Tehtävä Blow up käyntiin ja sitten täyttämään tallia ja lopuksi se nopea tehtävä pois. 12 minuutissa on talli täynnä ja tehtävään menee se 3 korkeintaan joten maxivaluet siitäkin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

50 miljoonaa tienattu 4 tunnissa vaihtamalla hahmoa eestaas, kiitos Rockstar! :D :D

Sama kuin ~450€ edestä GTA$ haikortteja for free..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hieno kisa taas asken, siellä yksi sankari ajaa väärään suuntaan ja törmäilee muihin kisailijoihin. Menetin tuon vuosi sijoituksen, mutta onneksi edellä menevä mokasi joten sain sen takaisin. Taidan myydä tuon RE-7B:n ja ostaa Tyruksen. Tyrus on ainakin omissa käsissä paljon vakaampi ajaa mutkissa kuin mitä tuo RE-7B.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko sulla 7b:ssa vakio renkaat ja custom spoileri? Jos on niin siinä se syy epävakauteen on. Laita jotkut muut renkaat alle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin huippunopeus laskee & kierrosajat kasvavat. :D

Riippuu radasta. Esim broughy kellotti sen oman 57 sekunnin aikansa off-road renkailla. Se järjetön pito mahdollisti tuon ajan ja vakio renkailla se olisi ollut hitaampi.
Renkaat vaihtamalla siitä tulee "vain" yhtä nopea mitä muutkin uudet superit, mutta pitoa on reippaasti enemmän. Toki stunt kisoissa kannattaa pitää ne vakio renkaat kun mutkissa saa vetää kohtuu kovaa. En minäkään vielä ole muilla renkailla sitä testannut kun olen ajanut pelkkiä stunt kisoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

50 miljoonaa tienattu 4 tunnissa vaihtamalla hahmoa eestaas, kiitos Rockstar! :D :D

Sama kuin ~450€ edestä GTA$ haikortteja for free..

Huhut kertoo että lähtis kaikki rahat tuon tekeviltä, kannattaa ostaa kaikki mikä irtoo koska niihin ne eivät koske :D
 
Ylös Bottom