Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bunder
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Konsoleilla mennään.
XSX:llä pitäisi pyöriä helposti sen 60 fps. Tekee ilmeisesti vokasta tehtävästä huomattavasti vaikeamman, ainakin joidenkin mukaan. Sinänsä jos 360-konsoli löytyy, niin pilvitallennusten avullahan sen voi mennä orkkiskokemuksena.

Musiikkilisensointi on sitten hieman toinen asia, ainakin Xboxin digiversiosta on poistettu musiikkia (mm. Vladivostok FM kokonaan), mutta en osaa sanoa, että miten se on levyversion kanssa. Ilmesesti ainakin PS3:lla on edelleen vanhat musiikit (mutta tietysti 30 fps). Joskus täytyy nelonen itsekin pelailla ja täytyypä katsoa, että miten sitä musaa löytyy. Peli löytyy digi- ja levyversioina, joten jos noissa versioissa olisi musiikin osalta eroa, niin mitenköhän se minulla tuota tulkitsisi, jos yrittäisin "levyversiota" pelata... jotain juttua oli myös, että vanhat musat löytyisi, jos ei asenna DLC-tarinoita.
 
XSX:llä pitäisi pyöriä helposti sen 60 fps. Tekee ilmeisesti vokasta tehtävästä huomattavasti vaikeamman, ainakin joidenkin mukaan. Sinänsä jos 360-konsoli löytyy, niin pilvitallennusten avullahan sen voi mennä orkkiskokemuksena.

Musiikkilisensointi on sitten hieman toinen asia, ainakin Xboxin digiversiosta on poistettu musiikkia (mm. Vladivostok FM kokonaan), mutta en osaa sanoa, että miten se on levyversion kanssa. Ilmesesti ainakin PS3:lla on edelleen vanhat musiikit (mutta tietysti 30 fps). Joskus täytyy nelonen itsekin pelailla ja täytyypä katsoa, että miten sitä musaa löytyy. Peli löytyy digi- ja levyversioina, joten jos noissa versioissa olisi musiikin osalta eroa, niin mitenköhän se minulla tuota tulkitsisi, jos yrittäisin "levyversiota" pelata... jotain juttua oli myös, että vanhat musat löytyisi, jos ei asenna DLC-tarinoita.

Joo ilokseni huomasin että peli onkin 60 fps Series X pelattuna. Mutta mitä tulee radiokanaviin niin luin siitä etukäteen mutta ainakin Vladivostok löytyy Xbox digiversiosta.
 
Onko tuo San Andreas wörtti pelaa? Onko kestänyt aikaa hyvin?
Pelailin viime vuonna nämä myös uudestaan ja oli kyllä edelleen paras GTA. Erittäin monipuoliset tehtävät, paljon minipelejä sekä hyvä tarina. Itse pelaisin ehkä PS2 versiona nyt uudestaan, mutta oli tuo remasteroitukin toimiva päivityksien jälkeen.

GTA IV ja V tuntuvat monilla osa-alueilla suorastaan raakileilta tähän verrattuna.
 
Pelailin viime vuonna nämä myös uudestaan ja oli kyllä edelleen paras GTA. Erittäin monipuoliset tehtävät, paljon minipelejä sekä hyvä tarina. Itse pelaisin ehkä PS2 versiona nyt uudestaan, mutta oli tuo remasteroitukin toimiva päivityksien jälkeen.

GTA IV ja V tuntuvat monilla osa-alueilla suorastaan raakileilta tähän verrattuna.
Niin muistelinkin, että tuo San Andreas on aivan älyttömän monipuolinen peli kaikin puolin. Varmaankin meille milleniaaleille se GTA, mikä tulee aina ensimmäisenä mieleen.
 
Ylös Bottom