Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BF
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Pelaajalaudan Vin postasi kaiken oleellisen.

gif-2-thumbs-up.gif


:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Nyt on tullut uutta tietoa GTA V:stä!

Pelkästään sinulta on nyt tullut ~15 tällaista samanlaista viestiä tähän ketjuun. Eikö jo kohta riittäisi ihan oikeasti. Ketjun nykymeno ei varsinaisesti kannusta laadukkaaseen keskusteluun, joten jokainen voisi vähän pohtia omaa panostaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Pelkästään sinulta on nyt tullut ~15 tällaista samanlaista viestiä tähän ketjuun. Eikö jo kohta riittäisi ihan oikeasti. Ketjun nykymeno ei varsinaisesti kannusta laadukkaaseen keskusteluun, joten jokainen voisi vähän pohtia omaa panostaan.
Kiitos ystävällisestä huomautuksestasi. En enää kommentoi tällä foorumilla. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En ole varma onko tämä tänne jo ilmoitettu että Rockstar kommentoi sitä ekaa GTA V traileriaan Youtubessa näin:
"Hey guys,
While we’re glad there’s so much ongoing enthusiasm and excitement for GTAV, understand that further info and details about the game will come in due time when we are ready to show more. We appreciate the positive excitement, however those of you crossing the line with abusive language and behavior, or calling for a boycott of Rockstar or other nonsense will have your commenting privileges revoked on this channel. Please hang tight and thanks for your patience!
Cheers
Rockstar Games"


Katsokaa vaikka itse videon kommenteista: Grand Theft Auto V Trailer - YouTube
Jostain syystä kommentti on merkitty roskapostiksi vaikka sillä on yli 1000 peukkua nostettu ylös. Eihän tämä mikään iso juttu oikeastaan ole, mutta onhan se aika harvinaista että Rockstar tulee näin esille. Näköjään Youtuben kommenttiosio on huomattavasti "coolimpi" kuin E3.

Ja sori jos tämä oli tänne jo postattu mutta en vain yksinkertaisesti jaksanut lukea teidän kiistelyitänne uudesta mahdollisesta trailerista ja sun muusta turhasta.

Update: Tällä hetkellä videota kommentoidaan sellaista tahtia että harvoin näkee näinkin vanhan videon saavan näin paljon huomiota yhdestä tekijän kommentista. Älkää ihmetelkö jos ette näe tuota Rockstarin kommenttia siellä koska videon kommenttiosio on hieman sekaisin tällä hetkellä. Kommenteissa myös väitetään että kun tämän (/watch?v=hi8uT8WE4MQ) tekstin pätkän liittää osoitekenttään Youtube.com:in perään niin pääsee sivulle jonne traileri #2 sitten tulee kun aika on oikea. Joku on muka nähnyt jo videon thumbnailin eli sen videon pikkukuvan ja siinä lukisi Trailer 2. Tässä vielä osoite "toiseen traileriin": http://www.youtube.com/watch?v=hi8uT8WE4MQ
Huhuja taas, mutta kyllä tämä sen numeroilla pelleilyn voittaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Update: Tällä hetkellä videota kommentoidaan sellaista tahtia että harvoin näkee näinkin vanhan videon saavan näin paljon huomiota yhdestä tekijän kommentista. Älkää ihmetelkö jos ette näe tuota Rockstarin kommenttia siellä koska videon kommenttiosio on hieman sekaisin tällä hetkellä. Kommenteissa myös väitetään että kun tämän (/watch?v=hi8uT8WE4MQ) tekstin pätkän liittää osoitekenttään Youtube.com:in perään niin pääsee sivulle jonne traileri #2 sitten tulee kun aika on oikea. Joku on muka nähnyt jo videon thumbnailin eli sen videon pikkukuvan ja siinä lukisi Trailer 2. Tässä vielä osoite "toiseen traileriin": http://www.youtube.com/watch?v=hi8uT8WE4MQ
Huhuja taas, mutta kyllä tämä sen numeroilla pelleilyn voittaa.

En usko tämän olevan mitään, sillä url vaihtelee tuon tuosta. Tarkoittaen sitä, että linkki vie eri videoon. Tässä myös eräs kandidaatti: http://www.youtube.com/watch?v=Nxxot1ztx6U
Katsotaan mikä trololololo video sieltä sitten lopulta aukeaakaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuo R*:in kommentti oli sanatarkalleen samoin niiden omalla foorumilla aikoja sitten. Ja mitenköhän estävät yksittäisen käyttäjän kommentoinnin videolle ? Ei pitäisi muutoin onnistui kuin sulkemalla sen käyttäjän youtube-tili, eikä taida perusteeksi riittää että videon kommentissa kehottaa boikottiin R* tuotteita kohtaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Tuo R*:in kommentti oli sanatarkalleen samoin niiden omalla foorumilla aikoja sitten. Ja mitenköhän estävät yksittäisen käyttäjän kommentoinnin videolle ? Ei pitäisi muutoin onnistui kuin sulkemalla sen käyttäjän youtube-tili, eikä taida perusteeksi riittää että videon kommentissa kehottaa boikottiin R* tuotteita kohtaan.

Joo tuo lähes sama viesti löytyi silloin Rockstar Newswiren uutisen kommenttiosiosta. Siellähän R*:lla on oikeutena estää käyttäjän kommentointimahdollisuus, joten uhkailivat sillä, jos ei lopu esimerkiksi kaikkien huhujen postaaminen sinne uutisen kommentteihin. Ja käskivät jo silloin olemaan kärsivällisiä, kuten nytkin. Eli toiset pari kuukautta odotusta siis luvassa.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En oo pelannu ku vähän GTA IV:tä ja vähän enemmän GTA EFLC:tä mutta rakastuin heti sarjaan!
Suuret odotukset!
Saisi jo ilmestyä kaupan hyllyile!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

En kyllä suosittelisi, kun katsoo käyttäjän ikää...:rolleyes:

GTA on parhaimmillaan 10-vuotiaana kaverilta lainattuna ja vanhemmilta salaa pelattuna. :cool:

Veikkaan, että joskus syksyllä, kun ihmiset taas ryömivät ulkonta sisälle sähköisen median ääreen, alkaa tulla uutta tarileria ja siitä puoli vuotta ja peli on ulkona.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Saisivat kyllä tehdä noista aikasemmista gta peleistä ps3-versiot ihan ajan kuluksi. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Lupasin kyllä, notta en enää kommentoisi täällä tästä asiasta, mutta muutin mieleni muutamasta syystä ja odottamattomasta käänteestä, jotka saivat siis mieleni muuttumaan.

Ensinnäkin olen miettinyt, että mitä pahaa siinä on, että keskustelijat yleensä harhautuvat keskustelemaan tässä asiassa suorastaan hullulla tavalla? Viittaan tällä tähän 2405-asiaan. Minä ainakin otin koko homman huumorilla. Toisekseen, miksi moderaattorit vetävät herneen nenäänsä tästä ilmiöstä? Ei kai tämmöinen harrastajavetoinen foorumi voi olla niin itseriittoinen, että kuvittelee, jotta mitään tällaista ei esiintyisi tai SAISI esiintyä. Itse sain palautetta vähän liiastakin määrästä, sillä itse olin aluksi huomauttelemassa näille 2405-intoilijoille, mutta kun kukaan ei heitä ojentanut, lähdin leikkiin mukaan huumorimielellä. Sitten minua henkilökohtaisesti varoitettiin tosikkomaisesti asiasta, ei muita. Miksiköhän vain minua? No, sillä ei lopuksi ole väliä. Onnistuin saamaan Sam Houserin langan päähän, mutta hän ei suostunut kommentoimaan asiaa tällä foorumilla, koska kuulemma haluaa olla "puolueeton". Suomi24:ään sain hänet suostumaan, kunhan tuo ensin tarkasti, millainen foorumi on kyseessä. Tässä nyt LOPULLINEN vastaus hänen itsensä kertomana tähän 2405-jupakkaan ja muuhunkin liittyen. Seuraavassa Samin aito vastaus:

About GTAV u have talking - Liveroolipelit - Suomi24
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Mitä nyt vähän turhan räikeästi paistaa rallienglanti läpi. Kaikki varmasti ymmärtää että se on vitsi mutta kuitenkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Sais kyllä tääkin tulla jo 2012, jottei tuota verkkokaupan tilausta tarvitsis perua, kun Ahvenanmaalta ei saakaan alv 0% hintaan enää 2013... Hemmetin kokoomus, ei köyhällä opiskelijalla paljoa varaa ole pelejä ostaa ja nyt sitten hintoja nostetaan vielä kusemalla tuo ahvenanmaa-systeemi. Joudunko jatkossa tilaamaan pelini jostain briteistä...

(ei kyllä liittynyt suoraan aiheeseen, pahoitteluni, mutten keksinyt parempaakaan)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Sais kyllä tääkin tulla jo 2012, jottei tuota verkkokaupan tilausta tarvitsis perua, kun Ahvenanmaalta ei saakaan alv 0% hintaan enää 2013... Hemmetin kokoomus, ei köyhällä opiskelijalla paljoa varaa ole pelejä ostaa ja nyt sitten hintoja nostetaan vielä kusemalla tuo ahvenanmaa-systeemi. Joudunko jatkossa tilaamaan pelini jostain briteistä...

(ei kyllä liittynyt suoraan aiheeseen, pahoitteluni, mutten keksinyt parempaakaan)

Itse olin jo heti ekan trailerin jälkeen ennakkotilannut V:n CDONista alennuskoodeja käyttäen, mutta sit aattelin, että ei se CDON ikinä tule saamaan peliä tänne julkaisupäiväksi, joten päätin perua tilauksen (ja anon alennuskoodeja takaisin). GTA V:n julkaisun aikoihin löytynee jo ajokortti (jos se siis tulee 2013), niin voipi ihan ite päristellä jonnekin Giganttiin vaikka aamusesta hakemaan, ahh sitä voiton päivää sitten. <3

Ja tämäkin oli taas varsin turha viesti, mutta jees.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllähän tää on ehdottomasti odotuksen arvoinen peli, koska GTA-pelien kestoikä pyörii sadoissa tunneissa. Toisin kuin joku L.A Noire tai Max Payne 3 joihin kyllästyy viikossa.

Ja eihän sitä tiedä vaikka tähänkin kyllästyisi viikossa, jos peli on täysi failure :D mut yleensä open worldissa on vaa niin paljon tekemistä, että kyllä tän on oltava hyvä. Aika samalle viivalle menee kuin NHL pelisarja, jota jaksaa pelata vuodesta toiseen monta tuntia päivässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Kyllähän tää on ehdottomasti odotuksen arvoinen peli, koska GTA-pelien kestoikä pyörii sadoissa tunneissa. Toisin kuin joku L.A Noire tai Max Payne 3 joihin kyllästyy viikossa.

Ja eihän sitä tiedä vaikka tähänkin kyllästyisi viikossa, jos peli on täysi failure :D mut yleensä open worldissa on vaa niin paljon tekemistä, että kyllä tän on oltava hyvä. Aika samalle viivalle menee kuin NHL pelisarja, jota jaksaa pelata vuodesta toiseen monta tuntia päivässä.

Minä en usko, että pelistä tulee failure. Itse asiassa uskon, että GTA V tulee sisältämään taas jonkin uuden mullistavan ja uuden ominaisuuden, kuten aikaisemmatkin Keeteeaat. Ja tosiaan, voiko peli millään olla failure, koska konsepti, hiekkalaatikkogenre, on niin hyvä idea, että ihan naurattaa. Itse tosin en ole pitkään aikaan viihtynyt free modessa, mutta muut viihtyvät. Minulle on riittänyt pelkkä juonitarinan toistaminen, jota olenkin sitten harrastanut sen 400 kertaa peräkkäin. Ja keeteeaahan ei tosiaankaan kyllästy kovin helposti. Tässä on silloin tällöin tullut kyllä kyllästyttyä, mutta se on tapahtunut harvoin ja on perustunut tilapäiseen mielenhäiriöön. Hyvä lääkitys, kuten pullo olutta, auttaa puudutukseen. Soon RÖYH ja sitten seuraavan tehtävän pariin.

Ja turhahan se tämäkin viesti varmaan jonkun mielestä oli, mutta kellä on subjektiivinen oikeus määrittää, mikä on hyödyllistä? Täällä nyt vaan tulee käytyä joka päivä, koska tuntuu siltä, että kohta joku foorumin jäsen kaivaa esiin oleellista tietoa GTA V:stä. Te kaivajat olette siinä niin hyviä. Ja kun tulee joka päivä käytyä, sitä saattaa heittää kommentinkin, kuten nyt kävi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [PS3/X360 Hype]

Minä en usko, että pelistä tulee failure. Itse asiassa uskon, että GTA V tulee sisältämään taas jonkin uuden mullistavan ja uuden ominaisuuden, kuten aikaisemmatkin Keeteeaat. Ja tosiaan, voiko peli millään olla failure, koska konsepti, hiekkalaatikkogenre, on niin hyvä idea, että ihan naurattaa. Itse tosin en ole pitkään aikaan viihtynyt free modessa, mutta muut viihtyvät. Minulle on riittänyt pelkkä juonitarinan toistaminen, jota olenkin sitten harrastanut sen 400 kertaa peräkkäin. Ja keeteeaahan ei tosiaankaan kyllästy kovin helposti. Tässä on silloin tällöin tullut kyllä kyllästyttyä, mutta se on tapahtunut harvoin ja on perustunut tilapäiseen mielenhäiriöön. Hyvä lääkitys, kuten pullo olutta, auttaa puudutukseen. Soon RÖYH ja sitten seuraavan tehtävän pariin.

...

Ja itse taas en ymmärrä, miten jotkut jaksaa jauhaa vaan noita tehtäviä. :D Itse aloitan luonnollisesti ensin tehtävillä, mutta kuten GTA IV:n julkaisupäivänä, taisin pelata ehkä kaksi tehtävää, jolloin lähdin vain tutkimaan paikkoja ilman aseita tai mitään. Ja sitä kestikin ihan iltaan saakka. GTA:n parhautta on juuri se vapaa rellestäminen. San Andreasin tehtäviä en mennyt loppuun kuin ehkä kolme vuotta julkaisun jälkeen (jäi joskus kesken sinne kohti, kun palataan Los Santosiin). Nyt kun saatiin nettipeli GTA IV:n myötä, niin eniten aikaa on syönyt nettipelin Free Mode. Tehtävät oon mennyt kerran läpi ja toisen kerran trophyjen perässä.

Oikein itkettää, kun jotkut odottaa V:ttäkin innoissaan uusien tehtävien takia ja tarinan jälkeen peli on niin sanotusti (mukamas) koluttu loppuun ja se laitetaan myyntiin. Ei voi ymmartaa, mutta makuja on monia. :D

EDIT: Ja 400?! Ööh..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom