Foxi
Jäsen / [FL]
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä
That's it; olin malttamaton. Kiitos.Kaikilla hahmoilla?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
That's it; olin malttamaton. Kiitos.Kaikilla hahmoilla?
No ei oo totta, että pitää kaikilla saada kultaa? Tuolla kopterilla ei mitenkään voi keritä siihen kultamitali aikaan tuota lentoa. Pienikin tatin liike väärin niin heti perseellään. Tuossa sais kans olla sensitivy niinku aseissa. No ehkä sitten joskus ajan kanssa kun on lennellyt enemmän.That's it; olin malttamaton. Kiitos.
Istuppa sisään niihin autoihin garagessa ja lähet ajamaan. Special autot listataan sinne muita ei. Ne vain on rivissä ja istumalla sisään saat ne käyttöön.
Toinen kysymys liittyy viranomaisilta lainatun polliisiauton käyttöön henkilökohtaisena kulkuvälineenä. Saako sitä aina sinivuokot peräänsä jos siirtyy paikasta toiseen tällä viranomaiskuljettimella? Vai onko se kenties jo listattu veronmaksajien hävikisi? Mielessä siintää haave tuunata poliisiautosta ihan hullumainen maantieraketti, kunhan saan tienattua ensin vähän lisää rahaa. En kuitenkaan tahdo, että homma johtaa aina välittömään takaa-ajoon.
Miten sukelluskamat saa käyttöön. Oon koittanut mennä yutubesta löytyvän videon ohjeilla tuonne kartan eteläreunaan satamaan tms. Mutta se vene ei siellä vaan ole. Jossain videossa oli et ilmestyy päivällä..mutta kun ei niin ei. Ei millään hahmolla.
Esimerkiksi Collector's Editionin mukana tulevia autoja tai Social Clubista saatavaa Elegy RH8:aa, ne eivät vie tallissa tilaa lainkaan kuten normaalit autot.Mitä tarkoitat ns. special-autoilla?
Sukelluskamat saikin helposti yhden sivutehtävän avulla. Tosin olisin jättänyt itse tehtävän suorittamatta jos olisin lopputuloksen tiennyt. Todella paljon käytin aikaa sukelteluun ja palkkioksi..ei mitään.
Edit: Haluatko GTA V:stä digiversion? Mieti kahdesti! / Uutiset / Pelaajalehti
Onpas iso ero levyversiolla digiversioon..
Eli sukelluskamat saa:
siellä kartan vasemmassa reunassa, hieman puolenvälin yläpuolella on rannassa paikka jonka voi ostaa. Sen kun osti Michaelilla (250 000 makso) sai sukellusveneen käyttöön. Tuo oston jälkeen sinne ilmestyi kysymysmerkillä tehtävä. Siellä nainen sanoo, että hänen miehensä on kuollut ja täytyisi etsiä hänen sukellusveneen jäänteitä merenpohjasta. Tästä saa laiturinpäähän veneen jonka avulla voi sukellella sukellustamineissa.
Ja tuon tehtävän kun tekee niin palkkio on..
10dollaria..ei muuta. Tehtävänä on kerätä ympäri karttaa yhteensä 30 sukellusveneen osaa. Tähän meni aikaa ihan hulluna ja palkkiota ei käytännössä ollut..tai no toki veden alla löytyi rahasalkkuja joissa oli parikyttonnia aina.