Vastaus: Grand Theft Auto V
Kun X360- ja XOne-versioita vertaa, näkyy selvä ero. Grafiikka on terävämpää, sahalaidat ovat minimissä, värit ovat syvemmät ja esimerkiksi pimeällä autojen pinnoista heijastuvat valot ovat näyttävämmännäköiset. Sade on nyt hienompaa, kun vesi osuu vesilammikoihin. Myös tehtävissä näkyy eroja. Eilen kun pelasin sitä tehtävää, jossa Mike pakenee ruumishuoneelta, punaiset valot, jotka vilkkuvat käytävillä näyttävät nyt paljon paremmilta kuin X360:llä. Vaikka Rockstar huijasikin meitä edellisen sukupolven peliä pelanneita näillä lisäjutuilla, joita ei tullutkaan, olen silti tyytyväinen, että hankin uuden GTAV:n XOnelle. Olen kuitenkin GTA:n suuri fani.
Voi kenno sentään tuntupas tuo last gen versio köykäseltä kun tuli testattua PS4:n jälkeen tuota Xbox360:llä. Grafiikat tuntui rakeiselta ja piirtoetäisyys oli kehno, tuntui ettei ajamisesta kaupungissa tuu mitään.
Ampumiskohtauksissa jossa oli enemmän porukkaa framerate näytti olevan huono ja tuntui ettei osu viholliseen millään.
En ollu pelannu sinänsä pitkään aikaan tuota last gen versiota ja kun ekaa kertaa pelasin PS4:llä tuota uutta niin ajattelin että eihän tässä nyt oo oikeen mitään uudistuksia, mutta pelaappa tuota vanhaa taas niin ero on kun yöllä ja päivällä. Vaikka sillon ilmestyessään tuo vanha versio näytti todella hyvältä. Nyt tuosta pelaamisesta todella nauttii kun peli pyörii sulavasti uudella konsolilla
Kun X360- ja XOne-versioita vertaa, näkyy selvä ero. Grafiikka on terävämpää, sahalaidat ovat minimissä, värit ovat syvemmät ja esimerkiksi pimeällä autojen pinnoista heijastuvat valot ovat näyttävämmännäköiset. Sade on nyt hienompaa, kun vesi osuu vesilammikoihin. Myös tehtävissä näkyy eroja. Eilen kun pelasin sitä tehtävää, jossa Mike pakenee ruumishuoneelta, punaiset valot, jotka vilkkuvat käytävillä näyttävät nyt paljon paremmilta kuin X360:llä. Vaikka Rockstar huijasikin meitä edellisen sukupolven peliä pelanneita näillä lisäjutuilla, joita ei tullutkaan, olen silti tyytyväinen, että hankin uuden GTAV:n XOnelle. Olen kuitenkin GTA:n suuri fani.