Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mä kysyisin että mitä eroa on norm kartalla joka tulee jokaisen version mukana ja sitten sillä paperikartalla joka tulee niiden erikoisversioiden mukana paitsi väritys
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei se paljoa olisi vaatinut, että olisi tehty RDR:n monipuolisuus yksinpeliinkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No juu onhan tuossa niitä aktiviteetteja, mutta tuntuu että rockstar on vaan laittanut ne sinne ja jättänyt puolitiehen. Golfiin olisi voinut laittaa vaikka jonkun turnauksen jossa olisi ollut jotain palkintoa, uniikki auto esim. Sama tennikseen tai mihin tahansa muuhun aktiviteettiin. Nyt ne vaan on siellä tilan täytteenä ja voidaan sanoa että joo on paljon kaikkea. okei menee niistä kaiketi tilastot social clubiin, kai jonkun digitaalikikkeli venyy sillä kun saa hyvät scoret.

Ja miten kauan se mälläily ja rellestely jaksaa oikeesti kiinnostaa? Ei kovin kauaa oikeasti. Sanotaan että keksi itse tekemistä, kun ne työkalut oikeesti on sellaset että ota auto alle, aja ihmisten yli tai kolaroi ja aja poliiseja karkuun (joilla on surkea tekoäly), niin siinä on vaihtoehdot aika vähissä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitä täällä oikein valitetaan, ettei ole mitään tekemistä? Haloo, Onlinea vartenhan tämä kartta on tehty näin isoksi ja sen aukeamiseen on vielä reilu viikko aikaa.

No sama tyhjä mappi se onlinessa myös on, ei sillä ole väliä jos on 16 pelaajaa tai 1 pelaaja, jos siellä ei ole mitään niin siellä ei ole.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kaikki tehtävät voit pelata milloin vain uusiksi (starttia ja sieltä valikosta löytyy). Eli siten voi kerätä uusiksi rahat samoista ryöstöistä.

oon 99% varma että ryöstöjen uusintapeluusta ei saa lisää rahaa. ja siinäpä kysymys, miten saada joku 150milj? kaipa se viimenen ryöstö on sitten joku jackpot, sitten tulee tuuri ja kuulet jostain jonkun osakevinkin, pistät kaikki sinne ja lunastat. tai pikkuhiljaa osakekaupoilla kasvatat pottia. Mutta ei siinä ihan oikeesti ole mitään pointtia grindata sitä rahaa ellei sitten ole ihan ultimaalinen kompletionisti. Kukin tavallaan.
Ryöstöjen uusinta peluulla ei saa rahaa, pitihän tuo testata ja tehdä ensimäinen ryöstö uusiksi. Todella hyvä peli kyseessä mutta tuo rahan saamisesta tulee aika iso miinus, sehän tämän pelin yksi pää idea.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V [Hype ja muu oi-mä-ja-tai-mun-peli-tuli-jo-jauhanta]

Mä kysyisin että mitä eroa on norm kartalla joka tulee jokaisen version mukana ja sitten sillä paperikartalla joka tulee niiden erikoisversioiden mukana paitsi väritys

Sen erikoiskartan kun lyöt UV valoon niin paljastuu salaisuuksia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tulihan ladattua tämä ja loistavaa tykitystä! Onko muilla ollut ongelmia kuulokkeiden kanssa? Mä en saa ääniä kuulumaan Sonyn omien lagattomien kuulokkeiden kanssa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tulihan ladattua tämä ja loistavaa tykitystä! Onko muilla ollut ongelmia kuulokkeiden kanssa? Mä en saa ääniä kuulumaan Sonyn omien lagattomien kuulokkeiden kanssa?
Ootko kattonut pelin asetuksista ettei mene äänet kaiuttimien kautta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja jos haluaa valittaa niin siinähän valittaa, mutta ite pidän tätä kyllä yhtenä kaikkien aikojen peleistä! Henkilökohtaisesti en ymmärrä napinaa siitä, että ei olisi tekemistä. Oon pelaillut julkaisusta lähtien sellaset 6 tuntia päivässä tätä ja ei ole missään välissä tullut tylsää. (enkä edes kaipaa mitään pizzansyöntiä tai auton tankkausta! ;) joitain on vain mahdotonta miellyttää. Todennäköisesti jos tankkaus olisi pelissä, niin siitäkin joku valittaisi, että kestää liian kauan ja tankki tyhjenee liian nopeasti) Juonta pelailen eteenpäin pikkuhiljaa ja välillä sitten kiertelen tekemässä sivutehtäviä sun muuta. Ainoa miinus on tosiaan rahanpuute, mutta odottelen vielä Onlinea ennen kuin laitan miinuksen paperille. Eihän sitä tiedä, jos Onlinen rahat saa siirrettyä yksinpeliin :confused: (GTA IV:ssähän ongelma oli päinvastainen, eli rahaa oli kuin roskaa mutta ei mitään mihin käyttää sitä) Onlinessa tulee olemaan tehtäviä todella iso läjä ja en malta odottaa että pääsee kavereiden kanssa tekemään keikkoja yms. Itse yritän aina rakentaa oman mielipiteen peleistä. En käy metacriticissä lyömässä päähäni, että koska arvostelijat antaa 10 niin muita vaihtoehtoja ei ole. Jos tätä peliä vertaa muihin, niin onhan tämä valovuosia muita edellä. Tekninen toteutus ja käsikirjoitus on täyttä timanttia! Jos Online on yhtä hyvä kuin yksinpeli, niin taitaa mennä (ainakin) loppuvuosi tämän tekeleen parissa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No sama tyhjä mappi se onlinessa myös on, ei sillä ole väliä jos on 16 pelaajaa tai 1 pelaaja, jos siellä ei ole mitään niin siellä ei ole.
En tiennytkään, että olet jo päässyt tutustumaan GTA Onlineen ja päässyt näkemään, mitä siellä voi luoda ja tehdä ja mitä ei.

Vai onko kyse nyt jostain "haluun ison erämaan mikä on täynnä luontoo mut sit siel vois olla kaikkii aktiviteettei niiku huvipuisto ja pilvenpiirtäjii... itseasias täysin sama ku los santos"

Ja mihin tässä edes verrataan, kun sanotaan GTA V:n San Andreasia tyhjäksi alueeksi? Käsittääkseni se on kuitenkin rikkaampi kuin mikään alue missään pelissä koskaan aiemmin. Vai kohdistuuko vertaus tosielämän Los Angelesiin? Tässä pitää tietää, että tuskin nykykonsoleissa riitä edes tehot sen parempaan kuin GTA V.

Itse olen pelannut nyt 20h ja tekemistä tuntuu olevan vaikka millä mitalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs eläimiä pelistä löytyy? Ite nähny peuran tms. lintuja, kojootin tms sekä tietysti hain :D muita? Karhuista on ollu puhetta mut onko kukaan oikeesti nähnyt?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Piti itsekin tulla kertoilemaan omia mietteitä tästä omasta mielestäni parhaasta pelistä mitä olen koskaan pelannut. Tarinaa olen yrittänyt välttää kuin ruttoa etten ahnehdi tätä peliä liian nopeasti. 11/69 tarinasta mentynä ja reilut 22h takana. Taxi jobs on yksi ehdottomista lemppareista. :) Saa siitä nyt jotain kukkaron täytettä ja rahoja on kiva sijoitella osakkeisiin. Paljon olen myös golffia ja tennistä pelaillut. Tenniksessä paras viidestä ja vaikein taso, mielettömän siistiä. :) Grafiikka vaikuttaa huikealta ja sitä tuleekin ihailtua oikein ajan kanssa. Autolla ajaminen on muuttunut nelosesta jonkun verran, mutta on mielestäni edelleen hyvällä tasolla. Prätkillä ajaminen on sen sijaan ryssitty täysin. Ei siihen saa mitään fiilistä, kiskoilla menee eikä kaadu millään. Siitä ehdottomasti yksi miinus tekijöille. Toisen miinuksen annan siitä ettei oikein mihinkään rakennuksiin pääse sisään. Ruokapaikkoja olisin kaivannut ja myös punttisalia. Rannalta tosin löysinkin punttisalin, mutta eihän siellä mitään pysty tekemään. Sukeltelu kuuluu ehdottomiin lempipuuhiin ja olenkin sukellellut ties mitä merenpohjasta. Aseita tietysti suurimmaksi osaksi. :) Mulla on hahmot (Trevoriia mulla ei vielä ole) aika lailla jo kehittyneet loppuun saakka juurikin pelityylini ansiosta, kun olen vaan pyrkinyt kaikkea niin paljon tekemään. Varmasti tästä syystä päädyin triathlonin toisessa kisassa vaatimattomasti sijalle 59 ja pystyn sitäkin vielä parantamaan. :) Tässä jotain ajatuksia pelistä. Pistetään myöhemmin lisää.

PSN - Mikinho82 (saa lisätä, muttei ol pakko)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs eläimiä pelistä löytyy? Ite nähny peuran tms. lintuja, kojootin tms sekä tietysti hain :D muita? Karhuista on ollu puhetta mut onko kukaan oikeesti nähnyt?

Taistelin vartin, kolmen kuoleman, ja pitkän hitaan lentosession verran päästäkseni oikealla yläkulmassa sijaitsevan vuoren huipulle, hyppäsin varjolla kaiken tämän vaivan jälkeen, laskeuduin, pudotin varjorepun ja puuma repi mut kappaleiks...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pelissähän voi esim. lähteä rauhalliselle kalastusreissulle aktiviteettien puuttuessa, kuten video opastaa :D


[video=youtube;Wp_pq3sRdTY]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Wp_pq3sRdTY[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Taistelin vartin, kolmen kuoleman, ja pitkän hitaan lentosession verran päästäkseni oikealla yläkulmassa sijaitsevan vuoren huipulle, hyppäsin varjolla kaiken tämän vaivan jälkeen, laskeuduin, pudotin varjorepun ja puuma repi mut kappaleiks...

lol :D Normi päivä...



Mites noiden ukkojen kestävyyttä saa lisää,ei ole punttisalia vissiin.Kävin rannalla kokeilemassa mut ei tuo ukko ymmärrä mitään niiden laitteiden päälle :D

Mites jos sijoitan rahaa niin miten voin sabotoida kilpailijoita?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja mihin tässä edes verrataan, kun sanotaan GTA V:n San Andreasia tyhjäksi alueeksi? Käsittääkseni se on kuitenkin rikkaampi kuin mikään alue missään pelissä koskaan aiemmin. Vai kohdistuuko vertaus tosielämän Los Angelesiin? Tässä pitää tietää, että tuskin nykykonsoleissa riitä edes tehot sen parempaan kuin GTA V.

Verrataan vaikka RDR:ään josta pystyit luonnosta keräämään kukkia mielinmäärin ja viemään ne myytäväksi, tai jos tapoit eläimen, siitä oli jotain hyötyä. Olisihan tässä voinut raadot raahata avolavalla lihakauppiaalle. Tai tosiaan taksikuskin tyylillä poliisi, ambulanssi, rahankuljetus, paloauto, linja-auto, rekkakuski meininkiä. Vaihtelua heti vaikka kaikki ois periaattees "samaa" ja varmasti lähes samalla koodilla toteutettu ois. Tennikseen, golfiin jne turnauksia.

Luontoon vaikkapa lintubongarille tehtäviä kuvata kännykameralla. Vaeltamisen päätteeksi teltta nuotion kera pystyyn, kauounkiin geokötköjä jnejne. Mahdollisuuksia olisi ollut vaikka mihin.

Nyt ei tarjolla ole nimenomaan mitään tekemistä paitsi jos jaksaa rämpyttää x:ää triatlhonilla.

Lisäksi sen mitä san andreasta pelasin niin oli ruokapaikkoja mihin mennä, lihota jne.


Itse pelistä taas sen verran, että on kyllä kumma metro tuolla. Kävellen pääsee kovempaa ja kun olet metron kyydissä, et pois pääse ennen asemaa. Ihan sama mitä painaa nii kyydissä ollaan. Ihmisiä siellä ei myös ole koskaan kuin 1-2. Kuskin voi ampua, mutta metro liikkuu siltin. Itse ei ajamaan pääse.

Harmi kun tuonne on niin helppo mennä piilottelee poliiseja, perään ne ei sinne tule vaikka metrossa tapat kaiken.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Huomaa kuinka korkeet odotukset joillain oli kun porukka valittaa täällä tekemisen puutteesta, ei huhhuh.

Kuvitelkaa että antaisitte tän pelin jollekin joka ei oo koskaan pelannut mitään pelejä ja sanoisitte että TÄMÄ, siis GTA V on peli, jossa on vähän tekemistä :D Saattais kaveri hiukan innostua pelaamisesta :eek:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ni kertokaa mitä tekemistä on jos sivutehtävät ja juoni jätetään pois laskuista? Halua kuulla, jos on jotain jäänyt huomioitta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eikö tässä muka voi poliisi/ambulanssi/palomies tehtäviä tehdä? En ole kokeillut, mutta aika naurettavaa, jos ei voi.
 
Ylös Bottom