Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Raskaamman musiikin radiokanavaa tässä nyt kaipaisi. Tuo Rock kanavakin tarjoaa liian väsykkää tavaraa omaan makuun. Kyllä mä nyt sanon, että pohjanoteeraus musiikkien osalta, sori
Sama homma itellä. Peli on aivan mahtava mut olis voinut olla kyl se kunnon hevi kanavakin.Raskaamman musiikin radiokanavaa tässä nyt kaipaisi. Tuo Rock kanavakin tarjoaa liian väsykkää tavaraa omaan makuun. Kyllä mä nyt sanon, että pohjanoteeraus musiikkien osalta, sori
Se tuossa vaan on, että jenkkien rokkikanavat on juurikin tommosta "vässykkä" musaa verrattuna mitä suomen Radio Rock esim soittaa. Taitavat hakea aitoa fiilistä. Itellekin kyllä kelpaisi kunnon hevikanava.Raskaamman musiikin radiokanavaa tässä nyt kaipaisi. Tuo Rock kanavakin tarjoaa liian väsykkää tavaraa omaan makuun. Kyllä mä nyt sanon, että pohjanoteeraus musiikkien osalta, sori
Eipä tule mieleen koska viimeksi olisi jaksanut vetää 16 tunnin peliputken.
Eipä tule mieleen koska viimeksi olisi pelissä ollut Trevorin sfääreihin yltävä hahmo.
Melkomoisen tempun tekevät jos eivät tätä PC:lle käännä.
Ps. KOSKA VERKKOPELI AUKEAA??
Mitäs hyötyä tuosta Chop-koirasta on?
Pitääkö minun nyt asentaa omaan oikeaan puhelimeen joku appsi, että tiedän milloin koiraa pitää ruokkia, tai että pystyn kouluttamaan sitä?