Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä
On se kyllä, on kyllä kova.
En jaksanut eilen ottaa mitään isoa huumaa, mutta kun näin että peli oli postilaatikossa (kiitos VPD, tilasin ma-aamuna) ei siinä mennyt kuin hetki, ja olin ohjain kädessä sohvalla.
Mun pelisysteemi noudattaa täysin samaa kaavaa, kun GTA IV:ssä. Eilen suoritin sen enimmäisen pakollisen tehtävän, jotta pääsin "vapaaksi" velvotteista.
Loppuilta menikin mukavasti karttaan tutustuessa ja lentokoneita kokeillessa. Lentokentälle pääsee kävelemään kyllä hyvin, vaikka ajaisit portin läpi vartijan nokan edestä. Poliisi ei tule heti, mutta sitten kun niitä tulee, on kiire.
Poliisista on muuten tehty fiksu. Ei sellaista päätöntä ryntäilyä kun IV:ssä, vaan nyt ne ihan oikeasti kiilaa sua ajotieltä ulos ja virittää piikkimattoja fiksuihin kohtiin. Motarillakin niitä näkee liikenteenvalvonnassa. Tosin, ajoin varmaan kahtasataa ohi eikä mitään?!
Rahanansaintakeinoja on ainakin yksi. Taksikuskin hommissa voi katsella kaupunkia vähän eri kuvakulmista.
Heitin pari kyytiä eilen. Toinen oli huippu. Kaveri halusi mennä Los Santoksen sinne komeimmalle asuinalueelle. Vein kyydin perille, ja kun tuli maksu aika, kaveri vittuili mulle vielä kaupanpäällisiksi. Enhän mä sellasta ala kuuntelee, ase kotelosta ja pari kutia otsalohkoon ja loputkin rahat kaverilta fikkaan.
kartta on auki 90%.
Mä tutustun ensin kaupunkiin, karttaan, vehkeisiin, aseisiin jne. jotta sitten pelatessa ja tehtäviä suorittaessa ei mene sormi suuhun, ja spagetti kuuhun, kun pitäs jotain tehdä äkkiä.
vuoristossa ja maaseudulla kannattaa melkein pitää se ase esillä koko ajan. Ajoin mönkijällä sinne vuoristoon ja katselin paikkoja. Hyppäsin pois mönkijän päältä, kävelin vähän matkaa ja huomasin jonkun perkeleen suden tai mikälie elukan. Se tuli päälle ja tappo mut stana. Sama yhen ukon koira.
Vedin ukkoo pataan ni se koira mut tappoi. Ei oo reilua hei.
Meinasin lähettää kirjeen rockstarille et rahat takasin.
Ps. KOSKA VERKKOPELI AUKEAA??