Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eipä tunnu pääsevän vieläkään :(

Hei c'mon...Nää toimii jenkkiajassa, eli itärannikon aikaero Suomeen on 7 tuntia.
Noin klo 14 Suomen aikaa on odoteltavissa herkkua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hei c'mon...Nää toimii jenkkiajassa, eli itärannikon aikaero Suomeen on 7 tuntia.
Noin klo 14 Suomen aikaa on odoteltavissa herkkua.

Jos silloinkaan, siellä on niin jäätävät ruuhkat ekoilla viikoilla että voipi olla ettei tule pahemmin pelailtua :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Myöhemmin käynnistäessäni pelin uudelleen autot olivat ystävällisesti kadonneet. Ja joku paljon aiempi seivi oli palautunut autotallien tilanteeksi. You Rock Star! Tuskaisen usein juuri Franklinin autotalleista autot katoavat.

Mulla myös autot katoavat ja se on tosi rasittavaa. Hankin Franklinille ja Michaelille kummallekin aika makeat superautot joita virittelin messevästi. Ajoin autot kummankin miehen kotitalliin. Johonkin tehtävään lähtiessäni ne jäivät pakosta tiensivuun - ja katosivat. Eivät löydy lunastuspisteeltä eivätkä autotallista. Osaakohan joku visioida, mistä tämä johtuu? En ole palannut talletuksissa taaksepäin vaan pelannut tarinaa tasaisesti eteenpäin. Ei paljon huvita viritellä autoja, jos ne tuosta vain katoavat itsestä riippumatta.

Toinen kysymys koskee rahaa. Olen pelannut yli 40 % pelistä läpi, mutta päähenkilöt toistaiseksi vain unelmoivat miljoonista. Pelissä on kuitenkin kaikenlaista kallista ostettavaa. Että missäköhän vaiheessa sitä tuohta alkaa tarinan puolesta tulla, vai onko sitä hankittava tarinan ulkopuolelta itse? Mikä on paras tapa? Ei millään huvittaisi kytätä mitään pörssikursseja ja arvokuljetusautoistakin saa kai vain pikkusummia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toinen kysymys koskee rahaa. Olen pelannut yli 40 % pelistä läpi, mutta päähenkilöt toistaiseksi vain unelmoivat miljoonista. Pelissä on kuitenkin kaikenlaista kallista ostettavaa. Että missäköhän vaiheessa sitä tuohta alkaa tarinan puolesta tulla, vai onko sitä hankittava tarinan ulkopuolelta itse? Mikä on paras tapa? Ei millään huvittaisi kytätä mitään pörssikursseja ja arvokuljetusautoistakin saa kai vain pikkusummia.

Loppupuolella alkaa rahaa tulla enempi ja jos säästää Lesterin salamurhatehtävät loppuun, voi osakesijoituksilla ansaita sievoiset summat kahisevaa.

Autojen katoamiset ovat Rokkitähden tiedossa ja etsivät siihen ratkaisua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tiesittekö myös semmosen että ainakin muistaakseni kahden tähden wantedilla kun pääset "näköpiiristä" pois niin kun ajaa auton parkkiruutuun ja sammuttaa valot niin kytät ajavat ohi, pysähtyvät katsomaan ja jatkavat matkaa. Näin ainakin minulle kävi eilen. Löysin jopa youtubesta myth videon joka vahvisti epäilyni että oliko kyseessä bugi :D:D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tiesittekö myös semmosen että ainakin muistaakseni kahden tähden wantedilla kun pääset "näköpiiristä" pois niin kun ajaa auton parkkiruutuun ja sammuttaa valot niin kytät ajavat ohi, pysähtyvät katsomaan ja jatkavat matkaa. Näin ainakin minulle kävi eilen. Löysin jopa youtubesta myth videon joka vahvisti epäilyni että oliko kyseessä bugi :D:D

Miten ne pelkät valot sammutetaan? HYpätäänkö pois autosta?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oikea nuolinäppäin :cool:

No kiitti :D

Olen myöskin tuota miettinyt, että voiko takaa-ajotilanteessa suhauttaa autolla suoraan maalaamon ovesta sisään, vaikka kyttä olisi ihan kannoilla? Tämä toimi ainakin aiemmissa osissa, nyt en ole kokeillut kun on ollut sen verran kuumottavia noi takaa-ajot.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No kiitti :D

Olen myöskin tuota miettinyt, että voiko takaa-ajotilanteessa suhauttaa autolla suoraan maalaamon ovesta sisään, vaikka kyttä olisi ihan kannoilla? Tämä toimi ainakin aiemmissa osissa, nyt en ole kokeillut kun on ollut sen verran kuumottavia noi takaa-ajot.

Ainakin itse olen päässyt vain, jos on tarpeeksi välimatkaa poliiseihin. Jos ovat aivan takaluukussa kiinni, niin sisään ei pääse.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Paljoko tosta viimeisestä (pankkiryöstö) story tehtävästä tulee rahaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Paljoko tosta viimeisestä (pankkiryöstö) story tehtävästä tulee rahaa?

Itse sain
~30 miljoonaa, mutta olen kuullut että jotkut saivat vain ~20 miljoonaa. Riippuu valinnoista mitä teet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Näkyykö se pelissä ollessa päävalikossa kohassa store vai pitääkö mennä varsinaiseen? Siis sitten kun tulee.

"Access to Grand Theft Auto Online is free with your copy of Grand Theft Auto V. On October 1st there will be a small downloadable Title Update released on PlayStation Network and Xbox LIVE. Upon installation of that Title Update, direct access to begin GTA Online will be unlocked in your GTAV game menu. You will be able to jump right into GTA Online via the 4th (bottom) slot in your GTAV character wheel. We’ve received many questions asking for a specific confirmation of what exact time GTA Online will be available but of course this is contingent on both Title Updates becoming available on each console’s network. As a general timeframe, we do expect the Title Update to become available on PSN and Xbox LIVE starting around 7AM ET tomorrow morning" - Rockstarin sivuilla tarkemmin
 
Ylös Bottom