Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jokunen tovi freeroamia takana onlinessa. Hyvin pelitti mitä nyt alkuvaikeuksia oli päästä peliin.

Mitäs tuo tutoriaali meinaa mikä pitäisi suorittaa ennen tehtäviä mistä tuo kertoo. Mistäköhän se löytyy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jokunen tovi freeroamia takana onlinessa. Hyvin pelitti mitä nyt alkuvaikeuksia oli päästä peliin.

Mitäs tuo tutoriaali meinaa mikä pitäisi suorittaa ennen tehtäviä mistä tuo kertoo. Mistäköhän se löytyy?

Itellä aukes Jobs- valikko
ainakin niin että menin alimman Play GTA Online kautta ja sieltä Solo Play, Siinä alussa tuli pieni clippi jossa hahmosi saapuu Los Santokseen ja Lamar sanoo muutaman sanasen ennen kuin pääset itse pelaamaan. Mutta kuten jo yllä todettu, noita yhteysongelmia esiintyy siitä edetessä jatkuvasti. Toivottavasti saavat systeemin rullaamaan ja päästäisi kunnolla onlinen makuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Auto viritetty täysille, vaan ei kilahtanut pokaalia "Los Santos Customs", kellään samaa probleemaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kyllä on hienoa julkistaa "kauan" odotettu online, johon ei pääse edes sisälle!! Ja sen yhden kerran, kun sattuu pääsemään, niin peli ehtii tilttaamaan juuri ennen autoon menoa. HIENOA työtä Rockstar..........
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kyllä on hienoa julkistaa "kauan" odotettu online, johon ei pääse edes sisälle!! Ja sen yhden kerran, kun sattuu pääsemään, niin peli ehtii tilttaamaan juuri ennen autoon menoa. HIENOA työtä Rockstar..........

Heh.. turha syyttää kehittäjää.. odotettavissa oli että serverit on tukossa julkaisussa.. ens viikolla alkaa olemaan jo tilaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Joo tukkosta tuntus online olevan..
Mitäs tuo päivityspaketti sisälsi muutakuin onlinen?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kyllä on hienoa julkistaa "kauan" odotettu online, johon ei pääse edes sisälle!! Ja sen yhden kerran, kun sattuu pääsemään, niin peli ehtii tilttaamaan juuri ennen autoon menoa. HIENOA työtä Rockstar..........

Odotitko todella että tällä pelaajamäärällä olisi toiminut ilman takkuiluja? Ei kukaan pysty ennakoimaan serverien kanssa tällaista vyöryä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sonyn paskat verkot saatana. Kaverilla boxi ja ei mitään ongelmia!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sonyn paskat verkot saatana. Kaverilla boxi ja ei mitään ongelmia!!

Eipä kyllä onnistu pelaaminen täällä boxillakaan. Aluksi jäi pakollista ensimmäistä kilpa-ajoa jumittamaan pelaajien etsimiseen tai session käynnistämiseen. Nyt sitten sitä sinistä race-markeria ei enää edes näy ollenkaan, joten en voi tehdä mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Näytti tiedotteen peli että servut sen verta jumissa ettei online tallentaminen toimi. Et voipi sen takia kadota ukko.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Suosittelen jokaiselle reilusti jäitä hattuun ja annoksen kärsivällisyyttä päälle. Alun kävijäryntäys on tällaisen megasuosion pelin verkkopuolella kaikkea muuta kuin yllätys, ja jos ei välttämättä halua hakata päätään seinään ruuhkan aiheuttamien ongelmien kanssa, kannattaa suosiolla odotella muutama päivä.


Eli jos harmittaa, Tammista lainatakseni: "Juoskaa metsään ja huutakaa. It helps, I suppose."
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla toimi boksilla sitten taas varsin hyvin, alku tutorialralli käynnisty ihan hyvin, ja muut pelaajat käyttäytyi siinä ihan asiallisesti muutamaa tyyppiä lukuunottamatta, yrittivät heti alussa kiilata sivuun mutta kaverit ei vissii hiffannu että se auto kiilataa takakylkeen tönäisemällä, ei etukylkeen joten he lensi ite permannolle lol :D

Rallin jälkeen pidin peukkuja että pääsin peliin ja hyvin se meni. Tosin törmäsin heti ekaan jonneen vaatekaupan kohdalla, kaveri oli odottamassa siinä edustalla ku väki tulee ulos niin kuulaa kalloon ja rahat taskuun. Noh elämä on. Siitä 1,5 tunnista mitä tuolla menin niin 90% ajasta porukka vaan spedeili, spawnkämppi ja tappo porukkaa heti kun ne tulivat takas. Passive mode on kans aika turha koska jos oot autossa, sut voidaan ampua, ja jos oot jaloin sun yli voidaan ajaa ja kuolet siihen.

Poliisi on armoton ja tyhmä. Ryöstin lähisiwan ja heti oli kiljoona kyttäautoa kulman takana ja kopteri pörräämässä ympärillä, tuskaa päästä karkuun :D Tosin yks hieno tilanne oli kun olin yhden satunnaisen tyypin kanssa ryöstämässä kauppaa, juoksin ekana ulos kun tää heppu lasautti myyjää pistoolilla, käynnistin auton ja tööttäsin että ala tulla jo hei on kiirus, mikkiä kun mulla ei ole vielä. Noh minä hirveellä munkilla onnistun väistelemään poliiseja, mutta tää mun kaveri aina kiinnitti niiden huomion ampumalla pistoolilla ikkunasta (facepalm). No vihdoin ajoin rakennustyömäälle johonkin tunneliin ja päästiin niitä kyttiä karkuun. Sitte ku mulla oli rahat niin reiluna pelaajana inventoryyn ja sieltä saalis ja jako 50/50, se oli iha hauskaa :) Sen jälkee ryöstin muutamat Alepat yksin, mutta toi poliisien runsaus on jotai iha hirveetä, kolme tähteä muuten.

Otin osaa myös muutamiin team deathmatcheihin ja joihinkin co-op tehtäviin, mutta aina kun ne alko niin sekunnin päästä tuli "mission failed", eli ne ei toimi. Ja nyt kun juuri äsken yritin uusiks niin enää ei pääse edes peli-aulaan.

Sitten se freeroami ei enää jaksanu kiinnostaakaan, eikä ollut edes konsolifin jengiläisiä linjoilla niin suljin pelin, vähän meh olo jäi mutta eiköhä tilanne parane kun noi ruuhkat saadaan purettua.

Yhden Konsolifiniläisen kanssa olin samassa pelissä, mutta heppu ehti juuri kurvaamaan asuntoonsa ja loggas ulos, joku karvanoppa vai karvalakki oli pelinimenä, tunnistaako kukaan itseään? :) hauska bugi liittyen tohon että kun sä menit asuntoos ni sun pelimerkki kartalla hyppi sinne tänne satunnaisesti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Rockstarilta tuore twiitti 5 minuuttia sitten.
"For those trying to get into GTA Online today, please bear w/ us on some day one tech connection issues that we’re working to stabilize asap"
https://twitter.com/rockstargames
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom