Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Paljon on keskustelua,en ole pysynyt perässä,mutta itse otan viikon breakin tähän väliin ja koitan onlinea vasta sitten.Tämä alku näyttää tahmaavan vähän kuten ajattelinkin puheistanne pätellen..Pikkuhiljaa se siitä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Lähdin sittten Michaelilla kohti FIB-tehtävää, joka näyttää olevan Pacific Bluffs -alueella. Ajan alueelle ja yht'äkkia auto pysähtyy 10m ennen sitä tehtävän aloitusta kertovaa keltaista valoa. Autoa ei pysty liikuttamaan eikä hahmolla pääse nousemaan autosta pois :/
Et ole ainoa. Ilmeisesti jonkin aiemman tallennuksen lataaminen auttaa.

NeoGAF and Rockstar Support users confirm similar glitches, reporting missing weapons, unresponsive character switching, and an inability to progress in story mode.
Jos on tallentanut aina vain yhteen paikkaan ja/tai tallennusta ei ole esim. Online Storagessa tai muistitikulla tallessa, sitten kannattaa soittaa äidille, koska sitä voi tulla ikävä...

Lähde: Joystiq
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olisiko mitenkään mahdollista että Rockstar onnistuisi jotenkin hämmästyttävästi antamaan hahmoilleni ansaitsemani rahat?
Onhan se tietenkin mahdollista, mutta mahdollista on myös että vastaus on vain "Deal with it!".
Ilmeisesti kumminkin noi asiat korjaantuneet joillakin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Joo tutu jätkä... ;) Ite kerkesin alle kymmenen deathmatchia/ team deathmatcia pelaan ja sit tosiaan menin omaan autotalliin ja kämpille ni johan simahti..... pääseekös muuten oman crew porukka toisien crewiläisten tönöihin, savettaan autoja talleihin ja lainaileen tarvittaessa ajoneuvoja????

hehe ehdin näkee vaan sun auton perävalot ku tallin ovi meni kiinni, olin niin lähellä :D Tosiaan kuten tuossa aiemmin mainittiinkin niin toisten asuntoihin pääsee kutsusta, eli käytännössä toinen painaa ovikelloa ja toinen päästää sisälle, voi olla et on joku crew-asetus mikä antaa automaattisen oikeuden päästää sisälle. Autoissa ainakin oli joku asetus mikä mahdollistaa ketkä saa autoa lainata, tai ainakin muistan lukeneeni tollase tekstin, sitä tuli niin paljo niin meni vähän ohi ne kaikki vinkit.

Tosin en tiedä miten se käytännössä menee, kun olin Fort Zancudon lähellä äsken, ja joku jannu hengailee läheisen huoltiksen automaatin lähellä, mä parkkeeraan vähän matkan päähän ja laitan passiven päälle koska kannoin rahaa ja halusin tallentaa ne. no aikas se heppu siinä räiskii mua ja turhautuneena kun ei muutakaan keksi niin pöllii mun auton :D Ehdin just tallettaa rahat ni otin sit sen auton ja lähin uzi laulaen perään, se heppu painaa paniikissa karkuun suoraan Zancudon portteja päin, paniikku u-käännös ja mä olen vastassa uzi tanassa. Harmi ku oma auto meni siinä lunastuskuntoon mutta sainpa ainakin varkaan liiskattua.

Mut joo, nyt toimii tehtävät oikein. Olin jo kokeilemassa vähän kaikkea, death matcheissä oli ehkä vähän huijaava olo koska niissä on autoaim päällä ja oli aika vaivatonta ampua jollain uzilla melko kaukaa sellasia täydellisiä sarjoja. GTA Race oli tosin hauskaa, miten siinä voi käyttää niitä spesiaalijuttuja mitä ajomatkan aikana saa, esim raketteja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Helkkari! Siinä (Onlinen) melko alussa oli joku tehtävä että piti se huoltsikka käydä ryöstämässä. No menin sinne sitten niin sillä aikaa kun osottelin myyjää aseella, joku urpo parkkeeras jeepin oven eteen enkä päässyt enää ulos -_- Itsarin paikka.
Ja tosiaan äsken pelasin apout pari tuntia ja toimi ihan normaalisti. Liekkö skarpanneet vai pääsinkö johonkin hyvään rakoon :)
Mites ton Crewn kanssa pääsee samoihin geimeihin? Vai pitäskö sen automaagisesti liittää uusi "Crewiläinen" samaan peliin jos sielä saman crewin tyyppi löytyy?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Rahat saa talletettua myös kännykällä käymällä maze -pankin sivuilla. Kätevä homma, mutta olisi toisaalta ollut hauskempaa jos olisi aina pitänyt mennä pankkiautomaatille.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Helkkari! Siinä (Onlinen) melko alussa oli joku tehtävä että piti se huoltsikka käydä ryöstämässä. No menin sinne sitten niin sillä aikaa kun osottelin myyjää aseella, joku urpo parkkeeras jeepin oven eteen enkä päässyt enää ulos -_- Itsarin paikka.
Ja tosiaan äsken pelasin apout pari tuntia ja toimi ihan normaalisti. Liekkö skarpanneet vai pääsinkö johonkin hyvään rakoon :)
Mites ton Crewn kanssa pääsee samoihin geimeihin? Vai pitäskö sen automaagisesti liittää uusi "Crewiläinen" samaan peliin jos sielä saman crewin tyyppi löytyy?

Painat starttia jotta pääset sihen valikkoon jossa on esim se kartta, sieltä otat online-välilehden, ja siellä on sellainen kuin "Join friends" ja "Join crew", ensimmäinen noista ettii sulle pelin jossa olis sun kaverilistasta porukkaa mahdollisimman paljon, ja sitten jälkimmäinen ettii sulle vastaavasti pelin jossa olis mahdollisimman paljon jengijäseniä :)

Rahat saa talletettua myös kännykällä käymällä maze -pankin sivuilla. Kätevä homma, mutta olisi toisaalta ollut hauskempaa jos olisi aina pitänyt mennä pankkiautomaatille.

Ah okei, kiitti tiedosta, toi on kätevää. Saako sillä talletettu kaikki mitä mukana on vai vaan jonkun pienen summan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Painat starttia jotta pääset sihen valikkoon jossa on esim se kartta, sieltä otat online-välilehden, ja siellä on sellainen kuin "Join friends" ja "Join crew", ensimmäinen noista ettii sulle pelin jossa olis sun kaverilistasta porukkaa mahdollisimman paljon, ja sitten jälkimmäinen ettii sulle vastaavasti pelin jossa olis mahdollisimman paljon jengijäseniä :)

Oukkei, dänks :) Pitää huomenna koklailla jos pääsis muitten Gentlemannien kanssa peleihin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tein tänään jo uuden ja bostasin kfin sivuille mut neki on jumis.... ehkä huomenna näkee sen sit... mut siitäs ainakin tunnistais meikäläiset ;) nimi ja kaikkee :)
Ite koittanut Los Santos Gentlemen Crew:ille tehdä logoa jo kaksi viikkoa, mutta ei tuo editori osaa sitä koskaan tallentaa. Mitä nettiselainta käytit sen tekemiseen, kun huomasin ettei ainakaan itsellä kaikki ominaisuudet toimi joka selaimella. Esim, Firefoxissa ja Opera 12 on joitain ongelmia, kun taas Opera 16 ja Chrome toimii muuten täydellisesti, mutta ei tallenna.

Niin ja pieni vinkki, sen taustan saa läpinäkyväksi, näyttää paljon paremmalta vaikka t-paidassa se logo.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten tuo rahojen ryöstö muilta pelaajilta menee? Pelasin päivällä free roamia ja satasen sai kaikilta ketkä tapoin.. onko se joku pelimuoto kohtainen juttu?

Toivottavasti huomenna toimis jo paremmin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mikäs on paras keino onlinessa reenata staminaa? Voiko siinä kuntoillakkin ihan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ite koittanut Los Santos Gentlemen Crew:ille tehdä logoa jo kaksi viikkoa, mutta ei tuo editori osaa sitä koskaan tallentaa. Mitä nettiselainta käytit sen tekemiseen, kun huomasin ettei ainakaan itsellä kaikki ominaisuudet toimi joka selaimella. Esim, Firefoxissa ja Opera 12 on joitain ongelmia, kun taas Opera 16 ja Chrome toimii muuten täydellisesti, mutta ei tallenna.

Niin ja pieni vinkki, sen taustan saa läpinäkyväksi, näyttää paljon paremmalta vaikka t-paidassa se logo.

Ite tiesin ton läpinäkyvän taustan mut hokasin tosiaan pelissä eilen että olis pitäny tehä se läpinäkyväksi. Ite oon tehny noi internet explorerilla ja kyl silloinki välillä mulla ei tallenna, mut ku tarpeeksi rämppää savea ni tallentaa ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mä oon laittanut iät ja ajat sitten pyynnön liittyä kfin -crewiin. Kukaan ei vaan oo hyväksyny mua? Oon ***** syrjitty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen :)

Ite pelasin n. 2 tuntia eilen boxilla ennen kuin lensin pihalle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen :)

Itse en päässyt boxilla tuota kohtaa pitemmälle.
Sitten vaihdoin toiseen gamertagiin ja avot, homma toimi monta tuntia.
No, kokeilin taas tuolla ykköstagilla, niin ei mitään jakoa päästä peliin.

Henkimaailman hommia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko jollain vielä ongelmia ps3 Atomic Blimp -ennakkotilauskoodin kanssa? Itselläni ei vieläkään tunnu toimivan. Peli on ostetu konsolinetistä jos se vaikuttaa johonkin, esim siihen mistä
peli on saapunut?
 
Ylös Bottom