Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Et ole ainoa. Ilmeisesti jonkin aiemman tallennuksen lataaminen auttaa.Lähdin sittten Michaelilla kohti FIB-tehtävää, joka näyttää olevan Pacific Bluffs -alueella. Ajan alueelle ja yht'äkkia auto pysähtyy 10m ennen sitä tehtävän aloitusta kertovaa keltaista valoa. Autoa ei pysty liikuttamaan eikä hahmolla pääse nousemaan autosta pois :/
Jos on tallentanut aina vain yhteen paikkaan ja/tai tallennusta ei ole esim. Online Storagessa tai muistitikulla tallessa, sitten kannattaa soittaa äidille, koska sitä voi tulla ikävä...NeoGAF and Rockstar Support users confirm similar glitches, reporting missing weapons, unresponsive character switching, and an inability to progress in story mode.
Onhan se tietenkin mahdollista, mutta mahdollista on myös että vastaus on vain "Deal with it!".Olisiko mitenkään mahdollista että Rockstar onnistuisi jotenkin hämmästyttävästi antamaan hahmoilleni ansaitsemani rahat?
Joo tutu jätkä... Ite kerkesin alle kymmenen deathmatchia/ team deathmatcia pelaan ja sit tosiaan menin omaan autotalliin ja kämpille ni johan simahti..... pääseekös muuten oman crew porukka toisien crewiläisten tönöihin, savettaan autoja talleihin ja lainaileen tarvittaessa ajoneuvoja????
Helkkari! Siinä (Onlinen) melko alussa oli joku tehtävä että piti se huoltsikka käydä ryöstämässä. No menin sinne sitten niin sillä aikaa kun osottelin myyjää aseella, joku urpo parkkeeras jeepin oven eteen enkä päässyt enää ulos -_- Itsarin paikka.
Ja tosiaan äsken pelasin apout pari tuntia ja toimi ihan normaalisti. Liekkö skarpanneet vai pääsinkö johonkin hyvään rakoon
Mites ton Crewn kanssa pääsee samoihin geimeihin? Vai pitäskö sen automaagisesti liittää uusi "Crewiläinen" samaan peliin jos sielä saman crewin tyyppi löytyy?
Rahat saa talletettua myös kännykällä käymällä maze -pankin sivuilla. Kätevä homma, mutta olisi toisaalta ollut hauskempaa jos olisi aina pitänyt mennä pankkiautomaatille.
Kaiken saa.Ah okei, kiitti tiedosta, toi on kätevää. Saako sillä talletettu kaikki mitä mukana on vai vaan jonkun pienen summan?
Painat starttia jotta pääset sihen valikkoon jossa on esim se kartta, sieltä otat online-välilehden, ja siellä on sellainen kuin "Join friends" ja "Join crew", ensimmäinen noista ettii sulle pelin jossa olis sun kaverilistasta porukkaa mahdollisimman paljon, ja sitten jälkimmäinen ettii sulle vastaavasti pelin jossa olis mahdollisimman paljon jengijäseniä
Ite koittanut Los Santos Gentlemen Crew:ille tehdä logoa jo kaksi viikkoa, mutta ei tuo editori osaa sitä koskaan tallentaa. Mitä nettiselainta käytit sen tekemiseen, kun huomasin ettei ainakaan itsellä kaikki ominaisuudet toimi joka selaimella. Esim, Firefoxissa ja Opera 12 on joitain ongelmia, kun taas Opera 16 ja Chrome toimii muuten täydellisesti, mutta ei tallenna.Tein tänään jo uuden ja bostasin kfin sivuille mut neki on jumis.... ehkä huomenna näkee sen sit... mut siitäs ainakin tunnistais meikäläiset nimi ja kaikkee
Ite koittanut Los Santos Gentlemen Crew:ille tehdä logoa jo kaksi viikkoa, mutta ei tuo editori osaa sitä koskaan tallentaa. Mitä nettiselainta käytit sen tekemiseen, kun huomasin ettei ainakaan itsellä kaikki ominaisuudet toimi joka selaimella. Esim, Firefoxissa ja Opera 12 on joitain ongelmia, kun taas Opera 16 ja Chrome toimii muuten täydellisesti, mutta ei tallenna.
Niin ja pieni vinkki, sen taustan saa läpinäkyväksi, näyttää paljon paremmalta vaikka t-paidassa se logo.
Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen
Mä oon laittanut iät ja ajat sitten pyynnön liittyä kfin -crewiin. Kukaan ei vaan oo hyväksyny mua? Oon ***** syrjitty.
Oon kaikki pyynnöt hyväksyny mitä on tullut
Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen