Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kukaan päässyt pleikkarilla pelailemaan onlinea? Omalla kohdalla homma tyssää juuri siihen alkuralliin, ennen kuin autoon edes pääsee heittää errorin Jobiin liittyen ja sitten viskaa pihalle. Ja tämä siis Solo Playllä, jos jotain muuta kautta koittaa mennä onlineen, ei päästä edes sisälle. Siellä tuntunee todella olevan ruuhkat :D Jospa vielä joskus!

Oli itse pakko tehdä varulta parikin uutta savea yksinpelistä, kun rupesin lukemaan noita kauhutarinoita tallenteiden poistosta. Kerkesin kuitenkin asentelee multiplayerin ennen kuin olin lukenut noita tarinoita. :P Onneksi toimii normaalisti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko jollain vielä ongelmia ps3 Atomic Blimp -ennakkotilauskoodin kanssa? Itselläni ei vieläkään tunnu toimivan. Peli on ostetu konsolinetistä jos se vaikuttaa johonkin, esim siihen mistä
peli on saapunut?

Oletko sen ohjeen mukaisesti storessa laittanut sen koodin sinne ja sit menny peliin ja painat start ja siellä lopussa on se joku lataa jotain juttuja ja sieltä se ilmalaiva.

Sen jälkeen puhelimessa pitäisi olla contacteissa blimb
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eikö ne nyt saa tota onlinee toimii ku tulee taas tälläinen teksti "failed host a gta online session" mitä tuo onlinen solo session meinaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kukaan päässyt pleikkarilla pelailemaan onlinea? Omalla kohdalla homma tyssää juuri siihen alkuralliin, ennen kuin autoon edes pääsee heittää errorin Jobiin liittyen ja sitten viskaa pihalle. Ja tämä siis Solo Playllä, jos jotain muuta kautta koittaa mennä onlineen, ei päästä edes sisälle. Siellä tuntunee todella olevan ruuhkat :D Jospa vielä joskus!

Oli itse pakko tehdä varulta parikin uutta savea yksinpelistä, kun rupesin lukemaan noita kauhutarinoita tallenteiden poistosta. Kerkesin kuitenkin asentelee multiplayerin ennen kuin olin lukenut noita tarinoita. :P Onneksi toimii normaalisti.



Minä en ainakaan pääse...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minä en ainakaan pääse...

Pitää heittää farming simulator 2013 sisään ja potkaista tuo gta5 varaston nurkkaan ja kaivaa sieltä 5 vuoden päästä ni saattaa toimia online. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen ennakkotilaus peli kun ei saa kaikkea irti heti alussa. Helpomin pääsee ku ostaa aina vuoden vanhan pelin niin kaikkiin pääsee moitteetta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aika typerää, että onlinen alkuun on heitetty pakollinen kisa, mikä tietenkin vaatii muita pelaajia. Yritin mennä solo playlla kattelee mitä kaikkea siellä olisi, mutta homma tyssää siihen kun ei voi yksin mennä siihen kilpailuun. Invite-only peliäkin yritin, mutta saakelin peli ei anna kutsua kavereita, vaan hahmo kävelee suoraan siihen kilpailuun ja heittää erroria kun ei ole muita pelaajia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pitää heittää farming simulator 2013 sisään ja potkaista tuo gta5 varaston nurkkaan ja kaivaa sieltä 5 vuoden päästä ni saattaa toimia online. Oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen ennakkotilaus peli kun ei saa kaikkea irti heti alussa. Helpomin pääsee ku ostaa aina vuoden vanhan pelin niin kaikkiin pääsee moitteetta :)


Niinpä. Luulis Rockstarin tienneen, että tämmöinen ruuhka on odotettavissa ja osannut valmistautua tähän, mutta ei.... Yritän seuraavan kerran huomenna ja jos ei toimi niin odottelen vaikka viikon...:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämä on kyllä outoa, sillä itse en joutunut mihinkään ryhmäkisaan ollenkaan. Liekö joku bugiharppaus sitten osunut kohdalle. Ei kyllä harmita jos kerran siihen tuntuu monella peli jäävän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niinpä. Luulis Rockstarin tienneen, että tämmöinen ruuhka on odotettavissa ja osannut valmistautua tähän, mutta ei.... Yritän seuraavan kerran huomenna ja jos ei toimi niin odottelen vaikka viikon...:mad:

Näinhän se on kun miettii että iso tekijä vielä kyseessä mut ei ni ei. Jos ei huomen sisään pääsee niin tuo gta5 lentää oikeasti nurkkaan ja lojuu siellä sen 5v..

Ja jos miettii vielä että peliä myytiin ekana päivänä 800 miljoonalla dollarilla ja kolmessa päivässä ylitti miljardin dollarin rajan niin miks ei ole voitu panostaa tuohon myöhemmin auenneeseen onlineen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Näinhän se on kun miettii että iso tekijä vielä kyseessä mut ei ni ei. Jos ei huomen sisään pääsee niin tuo gta5 lentää oikeasti nurkkaan ja lojuu siellä sen 5v..

Ottakee ny ihan rauhassa, peli se vaan on ja alkuun oli odotettavissa isoa ruuhkaa, kyllähä R* siitä itekki varotteli. Eikä siellä lopulta tällä hetkellä edes ole mitää tekemistä, trollaajia joka nurkassa ja muutama team deathmatch ja ralli. Ei niitä eilen tuntia pidempää jaksanu grindata, ette siis menettänyt mitää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämä on kyllä outoa, sillä itse en joutunut mihinkään ryhmäkisaan ollenkaan. Liekö joku bugiharppaus sitten osunut kohdalle. Ei kyllä harmita jos kerran siihen tuntuu monella peli jäävän.

Olen myös ihmetellyt tätä. Mulla ihan eka oli kisa sitä äijää vastaan joka haki sen lentokentältä, sitte joku huumepaketti piti kerätä ja sen jälkeen olikin jo aika pitkälti omillaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen myös ihmetellyt tätä. Mulla ihan eka oli kisa sitä äijää vastaan joka haki sen lentokentältä, sitte joku huumepaketti piti kerätä ja sen jälkeen olikin jo aika pitkälti omillaan.

Itsellä vaati kans ryhmää mukaan ja potki pois onlinesta
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toinen bugi tuossa on myös se ainakin minulla, että siinä ei aina näy sitä aloituskiekkoa, ukko kävelee siihen kohtaan muttei tuoda autoa -> online ei kaadu, mutta pääsen vapaasti mähisemään kaupunkiin. Yksin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt sain itselläni nettipuolen toimimaan, mutta eilen kovalla vaivalla kyhäämäni hahmo onkin muuttunut täysin erinäköiseksi, kuin millaiseksi sen itse tein. Ei tuo mitään nyt sinäänsä haittaa, mutta olisi tullut edes jotenkin järkevän näköinen hahmo tilalle. Hahmona kun nyt on kalju ja MEIKATTU mies :mad: Joo kyllä, meikattu, on huulipunaa ja ripsiväriä ja ties mitä meikkiä naamassa. Ei hirveesti naurata enää...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt sain itselläni nettipuolen toimimaan, mutta eilen kovalla vaivalla kyhäämäni hahmo onkin muuttunut täysin erinäköiseksi, kuin millaiseksi sen itse tein. Ei tuo mitään nyt sinäänsä haittaa, mutta olisi tullut edes jotenkin järkevän näköinen hahmo tilalle. Hahmona kun nyt on kalju ja MEIKATTU mies :mad: Joo kyllä, meikattu, on huulipunaa ja ripsiväriä ja ties mitä meikkiä naamassa. Ei hirveesti naurata enää...

Why so serious? :D (sori offari)

Pleikka vai Boxi puolella? Onkohan onlineen pääseminen ollut tuuripeliä vai joko se on alkanut "kunnolla" toimimaan (edes vähän paremmin kuin eilen)?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kaveri oli päässyt jo sisälle, mä en edes alkuun. Taitaa olla melkoista tuurihakua.

ja joo, nyt oon konsolin jengissä. Agee81
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Why so serious? :D (sori offari)

Pleikka vai Boxi puolella? Onkohan onlineen pääseminen ollut tuuripeliä vai joko se on alkanut "kunnolla" toimimaan (edes vähän paremmin kuin eilen)?

Pleikalla.. Niin no toisaalta, onhan tossa nyt se hyvä puoli, että ei ihan heti ainakaan luulisi tulevan toista samanlaista hahmoa vastaan ;) Tuolla hahmolla siis on nyt naisen pää miehen ruumiissa. Parturissakin on kaikki naisten meikit ja hiustyylit käytettävissä, mutta myös parran saan tuolle laitettua halutessani :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hehe nyt on hahmo kadonnut täälläkin, tai ei ainakaa ole enää siinä hahmovalikossa missä on noi kolme muutakin. Toivottavasti johtuu vaan siitä että serverit on alhaalla eikä se voi hakea hahmotietoja. Jos on oikeesti kadonnut niin PRKL!! :D

Mitä tos nyt eilen pelailin niin on muute kohtuu jäätävää se rahanmenetys kun kuolee, vaikka sulla olis rahaa pankissa niin sitä lähtee sieltäkin. Jos esim otat osaa tehtävään (lol, eli deathmatchiin) ja kuolet siellä ja olet häviämässä pelin eli et saa palkkiota, voit menettää rahaa useita tuhansia etkä saa mitään takaisin. Yritä siinä sitten säästää asuntoihin yms kun rahaa palaa.

toi on tarkoin suunniteltu juttu, porukka kyllästyy grindaamiseen ja ostaa suoraan sen pari milliä itelleen oikeella rahalla. Sitten tietty kun kuolo korjaa yhtä lailla, niin rahaa lähtee kymmeniä tuhansia kerrallaan.. ei ***** mitä paskaa oikeesti tää online on.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aikasemmin toimi aivan moitteettomasti, mutta näköjään iltaa kohti mentäessä sama meininki jatkuu, eli pätkii, katkoo ja tilttailee.

Karvanopalle vielä pahoittelut, ei ollut tarkotus ampua sua takaraivoon viinakaupassa. :)
 
Ylös Bottom