Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Huomenna koittamaan uudelleen onlinee ja jos joku näkee nimimerkin jontte8998 niin tulee repii hihasta :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Turhauttavaa tuo rahan ansaitseminen, tän illan (3 tuntia) pelit on pelattu ja rahasaldona plus miinus 0 dollaria, ja uskokaa tai älkää mutta takana julmettu grindaus. Miten voi olla mahdollista??! Heti kun onnistuu saamaan edes vähän rahaa, kuolen, ja sitten tililtä lähtee taas se 1000 dollaria, viimeset tunnin sitäki raapinu kasaan. Niin tekis vaan mieli ostaa se rahakortti ja sillä rahottaa asunnot ja muut mutta en kyllä vielä sorru.

Yritin myös ettiä kfin-jengijäseniä boksilla mutta joko yhtään ei ole linjoilla, tai sitten peli ei osaa yhdistää.

Vähän on kyllä tän onlinen sellainen pointti kadoksissa, miksi tämä piti tehdä ja hypettää niin hemmetisti? Vaikka ne saiski noi jutut toimimaan niin eihän tästä ole missään nimessä oikein online-mmo pelien kilpailijaksi, joten turhaan tuhlaavat resursseja tälläsen laajentamiseen. Oisivat nyt vaan nämäkin kehitysrahat laittaneet sihe yksinpeliin niin ehkä siinä ois enemmän sisältöäkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Turhauttavaa tuo rahan ansaitseminen, tän illan (3 tuntia) pelit on pelattu ja rahasaldona plus miinus 0 dollaria, ja uskokaa tai älkää mutta takana julmettu grindaus. Miten voi olla mahdollista??! Heti kun onnistuu saamaan edes vähän rahaa, kuolen, ja sitten tililtä lähtee taas se 1000 dollaria, viimeset tunnin sitäki raapinu kasaan. Niin tekis vaan mieli ostaa se rahakortti ja sillä rahottaa asunnot ja muut mutta en kyllä vielä sorru.

Yritin myös ettiä kfin-jengijäseniä boksilla mutta joko yhtään ei ole linjoilla, tai sitten peli ei osaa yhdistää.

Vähän on kyllä tän onlinen sellainen pointti kadoksissa, miksi tämä piti tehdä ja hypettää niin hemmetisti? Vaikka ne saiski noi jutut toimimaan niin eihän tästä ole missään nimessä oikein online-mmo pelien kilpailijaksi, joten turhaan tuhlaavat resursseja tälläsen laajentamiseen. Oisivat nyt vaan nämäkin kehitysrahat laittaneet sihe yksinpeliin niin ehkä siinä ois enemmän sisältöäkin.

Itse onnistuin tän päivän aikana keräämään n. 35 000$, en kyllä ymmärrä miten onnistut kuolemaan jatkuvasti? :confused:
Itse taisin pari kertaa kuolla joissain tehtävissä.

Eilisen ja tän päivän rahasaldo on nyt n. 50 000$.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itse onnistuin tän päivän aikana keräämään n. 35 000$, en kyllä ymmärrä miten onnistut kuolemaan jatkuvasti? :confused:
Itse taisin pari kertaa kuolla joissain tehtävissä.

Eilisen ja tän päivän rahasaldo on nyt n. 50 000$.

No esim jos deathmatchissa kuolee niin se laskuttaa tililtä rahaa, oon kohtuu sukka pelaan niin kuolen usein. Ja kulman takaa hyppäävät jonnet ampuu mut ennen ku ehdin laittaa passiven yms. Joka kuolemasta tonni rahaa pois niin ei siinä hirveesti pysty olemaan voitolla :( Tällä hetkellä olen hyvin pettynyt tähän.

Miten sä oot sitten sitä rahaa onnistunut kerää? Tällä vauhdilla saan ekan halvimman peruskämpän tammikuussa 2014.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No esim jos deathmatchissa kuolee niin se laskuttaa tililtä rahaa, oon kohtuu sukka pelaan niin kuolen usein. Ja kulman takaa hyppäävät jonnet ampuu mut ennen ku ehdin laittaa passiven yms. Joka kuolemasta tonni rahaa pois niin ei siinä hirveesti pysty olemaan voitolla :( Tällä hetkellä olen hyvin pettynyt tähän.

Miten sä oot sitten sitä rahaa onnistunut kerää? Tällä vauhdilla saan ekan halvimman peruskämpän tammikuussa 2014.



Ainiin kun ne deathmatch kuolematkin vie tota rahaa.. Toi vie kyllä ilon koko pelimuodosta. Ootko varma että rahaa menee myös vaikka se ei olisi sulla käteisenä, eli viekö se tililtäkin rahaa?

Itse en niitä juurikaan pelannut kun kaverin kanssa tehtiin noita tehtäviä ja siinä sivussa ryösteltiin kauppoja lähes koko päivä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ainiin kun ne deathmatch kuolematkin vie tota rahaa.. Toi vie kyllä ilon koko pelimuodosta. Ootko varma että rahaa menee myös vaikka se ei olisi sulla käteisenä, eli viekö se tililtäkin rahaa?

Itse en niitä juurikaan pelannut kun kaverin kanssa tehtiin noita tehtäviä ja siinä sivussa ryösteltiin kauppoja lähes koko päivä.

Juu tililtä menee jos ei käteisenä ole :/ Kuljen aina max 200 dollaria taskussa jotta voi laittaa passiven päälle nopeesti, muuten kaikki on tilillä. Noh jos jotain niin Golffi ainaki toimii, ja laskuvarjohypyt. Tosin kukaan ei halunnu tulla mun hostaamalle laskuvarjohypylle niin hypin yksin sitten, samapa tuo, tulin tietysti aina ykköseksi ja sain 500 rp :D Golffi oli hauskaa, pelasin ensin yhden kokonaisen kierroksen yksin, siitäkin saa rp aika paljon jos pärjää edes niin että saa kaikki par:iin. Sitten pelasin sen jälkeen kahden randomin kanssa yhden reiän, yks niistä ei oikein hiffannu miten golfia pelataan niin hän oli käyttäny kaikki lyöntinsä radan puoliväliin mennessä. Kesti muuten aika kauan odottaa häntä, niin tää toinen randomi pelin jälkeen kylmästi ampu tän koomaajan puskaan, katto mua hetken aikaa ja ajo pois. Ja mä pöllin sen kuolleen 100 dollarin nipun, mä oon pieni badass :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muillakin näköjään aika paskat fiilikset tästä onlinesta. Raapustetaas nyt mitä itelle kävi:

Eilen illalla koitin ekaa kertaa. Sain hirveen väännön ja parin katkeamisen jälkeen tehtyä hahmon. Peliin en päässyt, koska servereihin ei saatu yhteyttä.
Tänään koitin uudestaan tuossa kuuden aikaan. Tekemäni hahmo oli häipynyt. Tein hahmon uudestaan, jonka jälkeen tuli "timed out" ilmoitus ja siirryin pääpeliin. Vaihdon online-hahmoon -> ruutu mustaksi eikä minkäänlaista vastausta, joten boottasin pelin. Näin kävi vielä kaksi kertaa. Neljännellä kerralla sain hahmon tehtyä ja pääsin onlineen: mitä saan? Helvetilliset latausajat ja jotain pakollisia pelimuotoja.

Sitten, ah, viimein pääsen kunnon peliin niiden _pakollisten_ pelimuotojen jälkeen. Ilokseni huomaan, että 80% vaatteista ja auton tuunausmahdollisuuksista ON SIDOTTU LEVELEIHIN JA MUIHIN KURATAVOITTEISIIN. Ei perkele, luulin että leveli on edelleen vain virtuaalipippelin kasvatusta varten kuten IV:ssä ja oletin, että asioiden ostaminen vaatisi vain onlinessa hamstrattua rahaa, mutta ei. Noh, ehkä tuon voi hyväksyä. Kuitenkin kaiken kruunuksi joinittuani seuraavaan deathmatchiin ei latausruudussa tapahtunut mitään 15min (oikeasti, ei ole liioittelua) odottelun jälkeen, joten boottasin pelin. Sen jälkeen cloud serverit paskoi ja hahmotiedot, leveli ym. nollautui. Ilmoitus serverien alhaallaolosta tuli vasta tässä vaiheessa. Eikö Rockstar oikeasti osannut varautua tähän pelaajamäärään mitenkään? Jätän kyllä suosiolla Onlinen väliin siihen asti, kunnes se saadaan oikeasti toimivaksi. Tällä hetkellä se on pelkkä paskalaitos.

Häpeällistä Rockstar, häpeällistä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä tämmöneb kaikki mulle heti nyt aaenne on ihmisiin tullu. Jokaisella onlinepelillä on ollut ongelmansa alkuun. Ja minusta hyvä vaan et asioita sidottu leveleihin. Onpahan nyt jotain syytä levuttaa. Joka on lopuiks hyvin helppoa tässä pelissä. 3 tuntia ehdin tänään pelailla ennen servujen kaatumista ja yllättävän hauskaa oli koko aika. Tosin rahaa ei hirveitä ehtinyt napata.. pari tonnia ryöstöstä. Tonni per tehtävä ja satanen pari kuulapäistä jotka koitti tappaa freeroamissa. Poliiseja pääsee karkuun kohtuu vaivatta. Ja onlinessa toimii toi et varastat auton ja pääset tähdistä eroon niin seuraava vastaan tuleva poliisi iskee hälyn uudestaan päälle jos oot samalla autolla. Itsellä ainaki iski useasti uusiksi hälyn päälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sen jälkeen cloud serverit paskoi ja hahmotiedot, leveli ym. nollautui. Ilmoitus serverien alhaallaolosta tuli vasta tässä vaiheessa. Eikö Rockstar oikeasti osannut varautua tähän pelaajamäärään mitenkään? Jätän kyllä suosiolla Onlinen väliin siihen asti, kunnes se saadaan oikeasti toimivaksi. Tällä hetkellä se on pelkkä paskalaitos.

Häpeällistä Rockstar, häpeällistä.

Älä pelästy jos näyttää siltä että sun hahmo on kadonnut, ei se oikeesti ole. Heti kun R* pilvipalvelimet on alhaalla niin sitä hahmoa ei voida hakea. Mullaki näytti tänää tyhjää ruutua mutta kun palvelimet tuli takas niin sieltä se hahmö tupsahti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä tämmöneb kaikki mulle heti nyt aaenne on ihmisiin tullu. Jokaisella onlinepelillä on ollut ongelmansa alkuun. Ja minusta hyvä vaan et asioita sidottu leveleihin. Onpahan nyt jotain syytä levuttaa. Joka on lopuiks hyvin helppoa tässä pelissä. 3 tuntia ehdin tänään pelailla ennen servujen kaatumista ja yllättävän hauskaa oli koko aika. Tosin rahaa ei hirveitä ehtinyt napata.. pari tonnia ryöstöstä. Tonni per tehtävä ja satanen pari kuulapäistä jotka koitti tappaa freeroamissa. Poliiseja pääsee karkuun kohtuu vaivatta. Ja onlinessa toimii toi et varastat auton ja pääset tähdistä eroon niin seuraava vastaan tuleva poliisi iskee hälyn uudestaan päälle jos oot samalla autolla. Itsellä ainaki iski useasti uusiksi hälyn päälle.

No ei mua se haittaa että tavarat on sidottu tasoihin, vaan se että esim. juuri siellä deathmatchissa kuolemasta verotetaan rahaa tililtä, mikä on täysin epäreilua sellasessa pelimuodossa jossa kuolema on herkässä. Varsinkin kun palkintorahana on joku 2000-3000 dollaria jos oot paras, mut jos sulla on tilillä vähänkin enemmän rahaa niin jäät tappiolle vaikka saisitkin sen 3000 dollarin rahapalkinnon. Freeroamin ymmärrän että siellä kuolema maksaa, mutta pelimuodoissa ton pitäis olla pois päältä. Ton takia ei juuri tee mieli pelata muuta kuin katuajoja, mutta niissäkin oon vaan niin huono että saan joku 500 dollaria per ajo, eli tuun viimeseks :D mut no on sekin jotain.

Mistä voi muuten ostaa maskeja, siinä rannan maskikaupassa ei ole kuin hattuja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä tämmöneb kaikki mulle heti nyt aaenne on ihmisiin tullu
Ymmärrettävää, kun tämän kokoluokan julkaisu ja vielä erikseen mainostettiin, että online aukeaa 1.10. Ei toimi vieläkään, nyt on 2.10.

Jokaisella onlinepelillä on ollut ongelmansa alkuun.
Ei missään näin suuria, mitä minä olen pelannut. Itselläni (kuten hieman ylempää voi lukea) peli tilttasi 4 kertaa ja ilmoitus serverien alhaallaolosta ja asioiden tallentamattomuudesta tuli viimeisellä kerralla, kun olin jo levelin 3 saavuttanut. Vaikka nyt onkin jonkinasteen jumalpeli onkin olevinaan, niin ei kaikkea voi hyväksyä. Tässä asiassa Rockstar hoiti hommansa ala-arvoisesti, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Edit: Hienoa, jos hahmoni on säilynyt! Se ei silti poista sitä tosiasiaa, että Rockstar kusi hommansa.
Ja minusta hyvä vaan et asioita sidottu leveleihin. Onpahan nyt jotain syytä levuttaa.
Niin. Itse en koskaan näistä kilpailuhenkisistä multiplayereista ole välittänyt ja IV:ssä harrastin lähinnä kaveriporukalla hupipelaamista satunnaisesti. Nyt sitten "pakollinen" levutus asioiden saamiseksi tuntuu aika ikävältä, mutta en tietenkään tämän perusteella lyttää koko nettipeliä. Hyvähän tämä mahdollisesti onkin, kunhan nyt vaan toimisi kunnolla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä voi muuten ostaa maskeja, siinä rannan maskikaupassa ei ole kuin hattuja?

Maskitkin luulis avautuvan joko tasojen tai heist dlc:n mukana. No juu.. deathmatchissa ei tarvis rokottaa kuolemasta. Mut eipähän oo niin Run & Gun pelityylistä ku on rokotus kuolemasta. Tosin tää johtaa camppimiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko pelissä erilliset free roamit eri tähtäysavuilla pelaaville? Red Dead Redemptionissa juurikin parasta olivat nuo HC free roamit, joissa ei mitään tähtäysapuja sallittu. Kai tässä on vastaava?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja mä pöllin sen kuolleen 100 dollarin nipun, mä oon pieni badass :D
Jooh tää peli on sitten K18.

Uskomatonta nillitystä näistä Rockstarin servujen toimimisesta. Alotitteko pelaamisen tänä vuonna? Kyllä jokaisen pitäisi tietää, että kun servut aukeaa ja pelaajat ryntäävät linjoille, niin ongelmia tulee. Se on ihan sama, vaikka olisi ostanut koko Googlen ja keskittänyt sen palvelimien toiminnan pelkästään GTA V:tä varten, niin se ei riitä. Näin se on ollut aina. Nämä ongelmat ovat pieniä verrattuna esim. Sim Cityyn tai Diablo 3:een, vaikka V:tä on myyty enemmän kuin edellämainittuja yhteensä + kerrottuna viidellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko pelissä erilliset free roamit eri tähtäysavuilla pelaaville? Red Dead Redemptionissa juurikin parasta olivat nuo HC free roamit, joissa ei mitään tähtäysapuja sallittu. Kai tässä on vastaava?
Tuntuisi olevan se assisted aiming aina päällä ja sitä ei saa millään vaihdettua asetuksista. Ainakin itsestä tuo on ihan hyvä, sillä pelannut yksinpeliäkin ja se ei ole liian helppo eikä liian vaikea.
 
Tuntuisi olevan se assisted aiming aina päällä ja sitä ei saa millään vaihdettua asetuksista. Ainakin itsestä tuo on ihan hyvä, sillä pelannut yksinpeliäkin ja se ei ole liian helppo eikä liian vaikea.

No voi helvetti sentään. RDR:ään tuo hc moodi tuotiin patchilla. Toivottavasti tulee mahdollisimman äkkiä tähänkin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Uskomatonta nillitystä näistä Rockstarin servujen toimimisesta. Alotitteko pelaamisen tänä vuonna? Kyllä jokaisen pitäisi tietää, että kun servut aukeaa ja pelaajat ryntäävät linjoille, niin ongelmia tulee. Se on ihan sama, vaikka olisi ostanut koko Googlen ja keskittänyt sen palvelimien toiminnan pelkästään GTA V:tä varten, niin se ei riitä. Näin se on ollut aina. Nämä ongelmat ovat pieniä verrattuna esim. Sim Cityyn tai Diablo 3:een, vaikka V:tä on myyty enemmän kuin edellämainittuja yhteensä + kerrottuna viidellä.

Saahan se nyt ärsyttää vaikka asiasta tietäisikin. Itse myös oletin, että Rockstar olisi edes jotenkin asiaan valmistautunut, kun online avattiin vasta 1.10 pelin julkaisuajankohdan sijaan. Tosin Onlinen aukeamisen myöhäistäminen loi varmaan vielä suuremman pelaajamassan yhdistämisen servereille samaan aikaan. Silti ketuttaa, että peli tilttasi useamman kerran esim. niiden timed-out ilmoitusten sijaan. Eiköhän se kuitenkin viikon-parin päästä ihan hyvin toimi. Toivottavasti.

Sen jälkeen voinkin nillittää, kuinka paska se on sisällöllisesti. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Minusta GTA ei tunnu GTA:lta jos pitää pelata netissä...miksi nykyään kaikki pelit menee kohti onlinea?

Koko pelin idea menee siinä jos vaan pitää varoa vihulaisten luoteja.GTA on yhden kaverin riehumismaalilma,ei mikään sotapeli...tai semmonen tämä on ennen ollut...Toisaalta se harmittaa mutta taas kun miettii että toisen hahmon takana on ihmisen oikea äly,niin se houkuttaa...

Onhan tässä pelissä tarina mutta sen jälkeen ei ole oikeastaan mitään.Vähän kyllä harmittaa mutta ei sitä voi olla pelaamattakaan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Luultavasti tuo moninpelin talous tullaan tasapainottamaan uudelleen.
Ja varmasti tarina saa jatkoa useamman maksullisen lisäsisällön myötä, sen verran monta kopiota kuitenkin myyty.

Omia mietteitä onlinesta:

+ Ajelu Lamarin kanssa

- Hirveän lyhyt ja loppu todella omituinen. Hahmoni jää seisomaan ajelun jälkeen siihen pihaan ja peli loppuu

En ehtinyt 5 ensimmäisellä läpipeluukerralla ostaamaan mitään taloja, pitää koittaa tänään uudelleen.

Näytä liitetiedosto 11692
 
Ylös Bottom