Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Milläs mä nyt rahani sijoitan Lesterin ekalla "pakollisella", kun lcn:ssä ko osaketta ei ole ja bawsaq on syystä tai toisesta nurin..?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Bawsaq näyttää mulla kaikkien nimikkeiden kohdalla % changea 100% ylöspäin tällä hetkellä:eek: Silti omat profitit ammunationin osakkeista -11984.28 wtf:confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Milläs mä nyt rahani sijoitan Lesterin ekalla "pakollisella", kun lcn:ssä ko osaketta ei ole ja bawsaq on syystä tai toisesta nurin..?

Se on todennäkösesti se osake mikä on siellä bawsaqissa. Sun kannattaa nyt skipata vaan se Lesterin tehtävä, itseasias skippaa ne kaikki, eli jätä ihan loppuun kun sulla on kunnon rahat mitä sijoittaa, lopputuloksena saat miltein miljardi dollaria. Social Club, mikä siis pyörittää Bawsaqia on alhaalla ton onlinen takia, niin se bawsaq ei luonnolisestikaan toimi.

Bawsaq näyttää mulla kaikkien nimikkeiden kohdalla % changea 100% ylöspäin tällä hetkellä:eek: Silti omat profitit ammunationin osakkeista -11984.28 wtf:confused:

Sama kuin yllä, Bawsaq on alhaalla onlinen ongelmien takia, kyllä ne hinnat sitten päivittyy... joskus
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla ei toimi enää koko peli. Päivitystä tarjoaa mutta kun sen hyväksyy heittää koko pleikkari jumiin ja saa bootata pistokkeesta. ..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pääsin tänään nettiin mut siel ei ollu ketään muita ja se ei alkanut millään tehtävällä vaan se hahmo putos taivaalta pilvien yläpuolelta seisaalleen maahan :D nyt vissiin flippaa ja pahasti tuo online.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla ei toimi enää koko peli. Päivitystä tarjoaa mutta kun sen hyväksyy heittää koko pleikkari jumiin ja saa bootata pistokkeesta. ..
Kun päivitysilmoitus tulee, älä hyväksy sitä saman tien, vaan odota kunnes kiintolevyn oranssi merkkivalo lakkaa vilkkumasta. Siinä menee jopa pari minuuttiakin. Sen jälkeen päivityksen pitäisi tulla siististi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Teinkö jotain väärin? Pääsin pelaamaan, tein muutaman tehtävän ja sit lopetin pelin. Nyt tulin takas niin pitää tehä uus ukko? Mistä tän voi tallentaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Teinkö jotain väärin? Pääsin pelaamaan, tein muutaman tehtävän ja sit lopetin pelin. Nyt tulin takas niin pitää tehä uus ukko? Mistä tän voi tallentaa?

Sama tapahtu mulla mutta ite olinkin jo ehtinyt vääntämään monia tunteja ja äskön tulin takaisin niin pitää luoda uus ukko. Ja vain sen takiakin joutu lopettamaan kun olin hakemassa peliä niin jumitti siihen kokonaan ja joutu pistämään pleikkarin kiinni ja mahtavaa! Tää koko online ja muut ihan täyttä paskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Teinkö jotain väärin? Pääsin pelaamaan, tein muutaman tehtävän ja sit lopetin pelin. Nyt tulin takas niin pitää tehä uus ukko? Mistä tän voi tallentaa?

Hahmo tallentuu pilveen. Ja kun rockstarin servut alhaalla niin on pilvikin eikä hahmoa löydy.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin ja siinä kun sitä hahmoa tekee, niin siinä selkeästi lukee, että serverit alhaalla ja tekemäsi hahmo on väliaikainen, eikä tallennu yhtään mihinkään. Valoja päälle nyt. (PS3 kyseessä)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin ja siinä kun sitä hahmoa tekee, niin siinä selkeästi lukee, että serverit alhaalla ja tekemäsi hahmo on väliaikainen, eikä tallennu yhtään mihinkään. Valoja päälle nyt. (PS3 kyseessä)


Ahaa, ois pitäny ottaa silmä käteen ja kattoo tarkemmin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ompas nuo garaget kalliita, varsinkin alussa. Onkos kukaan onnistunut ostamaan niitä vielä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kun päivitysilmoitus tulee, älä hyväksy sitä saman tien, vaan odota kunnes kiintolevyn oranssi merkkivalo lakkaa vilkkumasta. Siinä menee jopa pari minuuttiakin. Sen jälkeen päivityksen pitäisi tulla siististi.
Tämähän toimi, ehdin jo Rockstarin supportiinkiin laittamaan viestiä. Nyt toivotaan että save-filu ei ole korruptoitunut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Koittakaa nyt rauhottua, itse pääsin tänään jo hengailemaan Los Santokseen verkkopelin muodossa. Ihan varmaan alkaa toimimaan kunnolla kun pahin huuma laantuu...

Oon kattonut ton verkkopelin tutorialin nyt kolme kertaa ja aina se jämähtää tähän launching session... Kohta tulee errori ja sit pääsee verkkopeliin. Kavereita ei voi kutsua samaan kun ei oo suorittanut loppuun tätä tutorialia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ompas nuo garaget kalliita, varsinkin alussa. Onkos kukaan onnistunut ostamaan niitä vielä?
Olin jo matkalla ostamaan yhtä, niin joku jonne ehtikin tappaa mut. Onneksi suurin osa rahasta oli kuitenkin pankkitilillä niin menetys ei ollut niin kauhea, mutta garagen osto jää huomiselle.

Mitäs keinoja tuossa onlinessa on tienaa rahaa muuten? Tähän mennessä oon vaan putsannut noita siwoja ja tehny muutaman jobin, mutta kauppojen ryöstely osoittautunut tuottavimmaksi ellen ole missannut jotain. Osakekaupatkaan ei oikein toimi tällä hetkellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä


Onhan tämä jo aika monta kertaa tänne laitettu, varmaan OP tai mod voisi laittaa linkin sinne ensimmäiseen viestiin.
Rockstar Games Social Club - KonsoliFIN

tai sitten jos haluaa hyvin käyttäytyvää peliseuraa, myöskin Konsoli FIN crew, joka on varta vasten GTA V:lle tehty.
Rockstar Games Social Club - Los Santos Gentlemen


Ensimmäiset pelit tuli pelattua netissä ja onhan tuo hauskaa, kerran joku randomi tappoi ja ensimmäisen viinakaupan ryöstön jälkeen rikoskumppani meinasi lähteä rahojen kanssa pakoon kun ei tajunnut että ryöstösaalis pitäisi jakaa.
Tämä asia kuitenkin saatiin selvitettyä ilman kuolon uhreja.

Yhden Team DM:in ehdin pelata ja oltiin samassa pelissä veljeni kanssa joka on samassa Crewissä, mutta silti meidät laitettiin eri tiimeihin jostain syystä. Onko tuo ihan normaalia?
Tämän matsin jälkeen peli sitten jäätyikin ja pelit loppui siihen.
 
Ylös Bottom