Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Milläs mä nyt rahani sijoitan Lesterin ekalla "pakollisella", kun lcn:ssä ko osaketta ei ole ja bawsaq on syystä tai toisesta nurin..?
Bawsaq näyttää mulla kaikkien nimikkeiden kohdalla % changea 100% ylöspäin tällä hetkelläSilti omat profitit ammunationin osakkeista -11984.28 wtf
![]()
Mikäs sen konsolifin crewin nimi on?
Mulla ei toimi enää koko peli. Päivitystä tarjoaa mutta kun sen hyväksyy heittää koko pleikkari jumiin ja saa bootata pistokkeesta. ..
Kun päivitysilmoitus tulee, älä hyväksy sitä saman tien, vaan odota kunnes kiintolevyn oranssi merkkivalo lakkaa vilkkumasta. Siinä menee jopa pari minuuttiakin. Sen jälkeen päivityksen pitäisi tulla siististi.Mulla ei toimi enää koko peli. Päivitystä tarjoaa mutta kun sen hyväksyy heittää koko pleikkari jumiin ja saa bootata pistokkeesta. ..
Teinkö jotain väärin? Pääsin pelaamaan, tein muutaman tehtävän ja sit lopetin pelin. Nyt tulin takas niin pitää tehä uus ukko? Mistä tän voi tallentaa?
Teinkö jotain väärin? Pääsin pelaamaan, tein muutaman tehtävän ja sit lopetin pelin. Nyt tulin takas niin pitää tehä uus ukko? Mistä tän voi tallentaa?
Niin ja siinä kun sitä hahmoa tekee, niin siinä selkeästi lukee, että serverit alhaalla ja tekemäsi hahmo on väliaikainen, eikä tallennu yhtään mihinkään. Valoja päälle nyt. (PS3 kyseessä)
Tämähän toimi, ehdin jo Rockstarin supportiinkiin laittamaan viestiä. Nyt toivotaan että save-filu ei ole korruptoitunut.Kun päivitysilmoitus tulee, älä hyväksy sitä saman tien, vaan odota kunnes kiintolevyn oranssi merkkivalo lakkaa vilkkumasta. Siinä menee jopa pari minuuttiakin. Sen jälkeen päivityksen pitäisi tulla siististi.
Olin jo matkalla ostamaan yhtä, niin joku jonne ehtikin tappaa mut. Onneksi suurin osa rahasta oli kuitenkin pankkitilillä niin menetys ei ollut niin kauhea, mutta garagen osto jää huomiselle.Ompas nuo garaget kalliita, varsinkin alussa. Onkos kukaan onnistunut ostamaan niitä vielä?
Ei vaa löydy![]()