Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onks se niinko niin et toiselta pelaajata voi viedä massit? siis ne mitkä on käteistä,pankkitililtähän ei niitä voi kukaan viedä vai voiko?

Jos sulla on yli 5000 dollaria käteisenä niin kuollessa pudotat ne. Alle 5000 niin sulta tippuu vaan joitakin satasia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt alkaa mennä hermo tähän peliin, tai varsinkin tuohon helvetin bugiseen ja huonosti toteutetuun Onlineen. Miksei tätä voitu vaikka viivästyttää jos tää on tälläistä paskaa?

Jälleen hahmo hävinnyt ja rahat myös. Neljännen kerran pelasin hahmon jonnekkin 7-8 lvl tienoille ja rahaa 20 000...

Voi jumalauta, mikä tässä on? Muka patchin piti korjata ongelmia! Hahaha!

Samat SAA*ANAN sanat!

Nyt riittää,odotan sen perhanan viikon vielä jotta saavat kaiken toimimaan...pelaan tarinan sillä välin uudestaan läpi :mad: Sori kielenkäyttö mutta kun kyrsii! :D

E: säälin kyllä niitä jotka ostavat rahaa peliin ja sitten menettävät ne näin...Älkää tehkö sitä!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt alkaa mennä hermo tähän peliin, tai varsinkin tuohon helvetin bugiseen ja huonosti toteutetuun Onlineen. Miksei tätä voitu vaikka viivästyttää jos tää on tälläistä paskaa?
Aivan sama miten pitkään sitä oltaisiin viivästetty. Serverit olisivat silti olleet tukossa ja ongelmia olisi tullut. Online avattiin jo nyt vasta kaksi viikkoa julkaisun jälkeen.

Toki nyt ollaan jo menty sen hyväksyttävän rajan yli, mitä alkuongelmien laatuun ja kestoon tulee. Itse en ole vielä kertaakaan onnistunut pääsemään pelaamaan. Mielenkiinnolla odottelen, miten patchi vaikuttaa hommaan boxin puolella. Alkuvuoden SimCityn katastrofaalisen julkaisufloppauksen kokeneena tähän tosin suhtautuu vähän eri tavalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs tuon patchin mukana tuli...tuli meinaan vastaan Hyundai Coupen näkönen auto ekaa kertaa :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itellä jumitti onlinen tutoriaalissa ja nyt patchin jälkee toimii moitteitta. Tota ukkojen katoamista voi varmaan selittää sillä että Rockstarin pilvipalvelu oli suljettuna eilen ja siellä ilmoitettiin eilen että luodut hahmot ja niiden rahat ei tallennu mihinkään...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

itsellä ei näin 4 pv:n jälkeen enää kovin pahaa sanottavaa onlinesta ole(olko toimimaan itselläkin perjantaina,ennemmin ei puhettakaan) 6h putkeen eikä millään malttais lopettamaan,malttoi vain odottaa pelaamaan pääsyä, nyt itsellä pelannu hyvin, jos ei ota huomiooon että itsestä johtumattomista syistä mennyt online poikki (potkastu pihalle muka ja kohta tulee etta epäurheilijamaista käytöstä ku yht äkkiä lähteny ja siitä sitten jotain sanktioita tulee, jostain kura ryhmästä varoittelevat vaikka en omasta tahdosta kyllä kertaakaan ole onlinesta kesken poistunut...tuokin kyllä tapahtunut vasta kerran joten eiköhän se siitä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Heittäkääs joku vaikka spoilerilla että mitkä tehtävät piti jättää viimiseksi jotta saa satoja miljoonia massia? Jotain Lesterin tehtäviä vai mitä ne oli...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Heittäkääs joku vaikka spoilerilla että mitkä tehtävät piti jättää viimiseksi jotta saa satoja miljoonia massia? Jotain Lesterin tehtäviä vai mitä ne oli...
Lesterinpä hyvinkin.
Yksi L tehtävistä on pakollinen tarinan etenemisen vuoksi mutta loput ovat sivutehtäviä.
Oma puritaaninen pelityyli ei anna mahdollisuutta käyttää tuota ns. TimeMachine exploittia kaikkien kolmen kassatilin paisuttamiseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tänään kokeilin onlinea ekan kerran. Sisään pääsi hyvin ja porukkaa näkyy olevan, lisäks KFINiläisiä löytyy runsain joukoin (mikä on hyvä asia). Inviteja jobbeihin ym satelee vähän väliä vaan mihinkään ei oikein pääse joinaamaan kun herjaa tuota Timed Out ja sitten takas pääpelin puolelle. Yhen ainoan tehtävän oon onnistunu tekemään. Harmittaa kun otin ekaks autoks jonku pulin muskeliauton joka liukuu vaan koko ajan, sitku löysin paremman sporttisemman vehkeen alle niin kalliiks tulee tuo customosointi, ekalla autolla oli vielä ilmaista. No eipä väliä.

Kokeilin ryöstellä parit kaupat jne random häröilyä. Autokisoja olisin halunnu ajaa mutten päässyt yhteenkään sisälle asti. No jospa viikon päästä kokeilis uusiks.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pitihän se nainenkin tehdä :)


E: rahat näköjään siirty ekalta hahmolle mukana :) Muuten alko alusta. Taidanki alkaa käyttämään tätä akkelia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mullakin on hahmona nainen. Mieluumminhan sellasta kattelee :D mä sain hankittua nyt ekan ajto tallin, sosältönä joku perusauto ja sit tällanen bel air tyylinen jenkki oottammassa laittoa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mikähän tossa on kun olen modannu autoon kaikki mitä voi..mutta sitä trophyä ei aukea, pitääkö olla tietty auto, koska oon customoinu jo kolme autoa, eikä aukee..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu, että pelin käynnistyksessä tulee "Käynnistyksen aikana tapahtu virhe". Ja error 80010514. Tänään vasta ensimmäistä kertaa aloitin tätä pelaamaan ja 1.02 päivityksen jälkeen tuli virhe. Yritin uudelleen ja toimi. Sitten jos sammuttaa koneen ja yrittää niin taas tulee virhe. Kone on Ps3 Slim 250gb. Muut pelit toimii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mikähän tossa on kun olen modannu autoon kaikki mitä voi..mutta sitä trophyä ei aukea, pitääkö olla tietty auto, koska oon customoinu jo kolme autoa, eikä aukee..

Vaihdoitko myös renkaat? Itellä meni ainakin renkaiden vaihto ohi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt toimii hyvin ainakin boksin puolella. Tosin kavereiden servuille ei aina yhdistä. 4h tänään vedetty eikä kertaakaan heittänyt pihalle. Ainoa mikä ärsyttää on todella pitkät latausajat. Liekö ruuhkasta johtuvaa vai ei? Ja välillä menee tekemään jonkun MISSIONIN niin heittääkin deathmatchin päälle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos nyt joku vois auttaa. Varmaan on muutkin kyselly tätä, mutta keskustelua löytyy niin paljon, että läpi kahlaaminen vie ikuisuuden.
Eli miten pääsee harrastamaan laitesukellusta? Mistä saa laitteet? Oon jo yhden sukellustehtävän tehny sekä "sukellusveneellä" sekä laitteilla. Yli 60% oon peliä pelannu. Onko siis vielä auennu ja jos on niin mitä pitää tehdä?

Kiitos jo etukäteen.
 
Ylös Bottom