Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mä olen saattanut epähuomiossa laukoa omia jengiläisiä päin johtuen juurikin tuosta bountysta. Mulla oli tänään semmonen päällä useammankin tunnin ajan ja mun kimpussa oli jatkuvasti jotain jengiä. Siinä sitten voi helposti paranoiapäissään ammuskella sellasiakin, jotka seuraa mun autoa ihan ystävällisissäkin merkeissä.

En tahallani pyri lahtaamaan omiani ja pilaamaan muitten päivää. :(

Tommosen nyt ymmärtää ja sen et joskus on liipasinsormi herkällä.. ja samoiten vahingossa tullu ittellä kavereita tapettua ku lataa oman aseen liian lähellä toista ukkohan vetää aseen hamaralla kaverilta hengen pois :( mut jatkuva yltiöpäinen tappaminen johtaa kosto toimenpiteisiin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No just sitä ennen joku meidän ukko tappo mut pari kertaa. Ei tiedä enää kellä on hyvät mielessä ni lasautin pari kertaa. Se sun komia kiesi meni lunnaiks :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

No just sitä ennen joku meidän ukko tappo mut pari kertaa. Ei tiedä enää kellä on hyvät mielessä ni lasautin pari kertaa. Se sun komia kiesi meni lunnaiks :)

No ei se niin vakavaa :D Pieni ihmetys vaa tuli et mitä tapahtuu :p

Mikähän tota social clubia vaivaa ku ei saa logoa vaihdettuu sitte millään :s
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Crewin kuvafeedissä kuva siitä maikkelin rottelosta.

Ainii.. mulla kans sivulla eilisestä kohelluksesta kuva maikkelin autosta :D

Tuohan olikin juuri tämä minun ottama kuva. Pikakisa otettiin kaupungista vuorelle. Voittaja sai 75 dollaria :D
Hauska ralli ja lopussa yhtä tuskaa ku vuoren päällä oli tympeä tie yrittää lujaa ajaa :D
Sit tietty old mans crackista hyppy alas autolla. Omani räjähti puolessa välissä matkaa ja toinen näytti tuolta
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siis voi ***** rockstar. Mulla OLI 19lvl ja 120k rahaa, peli lagaa ja joudun sammuttaan jonka jälkeen 15lvl ja 65k rahaa... Ei tässä voi tehdä mitään! Vaivalla hankit rahat autotallia varten ja sitten ne saatana katoaa? Alkaa pikkuhiljaa riittään tää lagailu. Ei ollu ensimmäinen kerta. Eikä viimenen!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muista tallentaa välillä. Ja ***** sellasta tallia mihinkään tarvii :) pöllit aina uuden auton.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten se tallennetaan onlinessa? Ei mitään hajua, ehkä sen takia aina kaikki häviääkin...:rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu että onlinessa kun pöllin auton tai helikopterin, niin muut pelaajat eivät pääse sisään?
Olen kyllä laittanut asetukseksi, että "Everyone" mutta silti näyttäisi siltä ettei kukaan pääse pelkääjänpaikalle...
Siiten kun testasin esim hypätä samasta hekosta pois ja toinen ukko meni kuskin paikalle, niin itse pääsin kyllä kyytiin samaan laitteeseen. Kumma juttu.

Ymmärtääkseni tuo "kuka pääsee sisään autoon" -asetus koskisi vain omaa autoa jossa on se träkkeri ja vakuutus, ei pöllittyjä ajoneuvoja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yritin äsken uudestaan sitten tiistain jolloin online aukesi. Ei onnistunut sillon eikä nyt. Nyt antaa ilmoituksen että Timed out when matchmaking.. jne jne


Onko normaalia vai onko vika täällä päässä? Tai kyllähän siinä ilmeisesti jotain häikkää vieläkin on mutta olis kiva päästä onlineen :D


Eli pitäiskö onlinen toimia jo normaalisti ja oikein?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toi crew bussi olis loistava "torilla tavataan!". Ei muuta ku nimiä ylös ampujista niin saada se loppumaan. Mitenkä muute nuo crew levelit vaikuttaa tuossa pelissä kun se tuppaa aina nousemaan, onko niistä jotaki hyötyäkin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Toi crew bussi olis loistava "torilla tavataan!". Ei muuta ku nimiä ylös ampujista niin saada se loppumaan. Mitenkä muute nuo crew levelit vaikuttaa tuossa pelissä kun se tuppaa aina nousemaan, onko kiistä jotaki hyötyäkin?

Ainakin sielä Los Santos Customsissa saa jotain crew-juttuja auki. Esim. oman crewin logon saa ilmeisesti autoon ja jonkun crewin värin. Ja luulis että jotain vaatteitakin saa niillä leveleillä auki. Miten muuten eikös tuo online tallennu itsestään? Tehtäviä oon vetäny paljon ja jokasen jälkeen ilmeisesti pitäis tallentua mutta eipä siltä tunnu...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulle ilmotti siinä lataus ikkunassa ku avasin peliä, että tallentuu jos lopettaa sieltä start valikon kautta tai sitten niinku itse teen eli vaihdan singleplayeriin ja siitä pois.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yritin äsken uudestaan sitten tiistain jolloin online aukesi. Ei onnistunut sillon eikä nyt. Nyt antaa ilmoituksen että Timed out when matchmaking.. jne jne


Onko normaalia vai onko vika täällä päässä? Tai kyllähän siinä ilmeisesti jotain häikkää vieläkin on mutta olis kiva päästä onlineen :D


Eli pitäiskö onlinen toimia jo normaalisti ja oikein?

Vika on GTA ONLINE(samaa timed out paskaa puskee) edelleen turha sinne on edes yrittää viel pari viikkoo niin voi pikku hiljaa alkaa kokeeleen uusiks. Kantsii laittaa BF4 beta vaan lataukseen ;) Ja nauttia nettipelistä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Parhaiten tuntuu online toimivan (ainakin itselläni) päivällä siinä 11-16.
Illasta, klo 18 etiäpäin, alkaa aina pätkiminen ja toimiminen kokonaan. Varmaan siitä kun ameriikassa alkavat heräillä uuteen päivään ja siellä porukka alkaa pelailemaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuo Replay mahdollisuus otettu pois päältä? Ei anna mennä siihen kohtaan enää :eek:

Edit: taisivat äkätä että ihmiset grindaavat tasoja/rahaa muutamasta tehtävästä :p
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Joo pahoittelut jengiläisille muutamasta taposta :D Jonten kaa välillä leikillään tapellaan ja tapetaan toisiamme, kuten tänään jätin sen yksin putoavaan kopteriin ja itse hyppäsin jo aiemmin mereen :D Reijhdadin kanssa meinattiin lähtä venäläisten kimppuun, mutta eipä pääse tuassiisa pelaileen :rolleyes: Välillä vain vaikea tietää onko jengi hyvä vai paha mielessä, kun ajeleevat perässä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olipa melko hauskat pelit tossa hetki sitten :D Yks frendi petti mut erään tehtävän jälkeen, ampu salakavalasti päähän kun olin tallettamassa rahoja tilille, prkl britti et varmaan tee noin :D lähden jahtaan yhtä häntä autolla alas niitä kapeita rikkaiden ihmisten katuja siellä kaupungin pohjoispäässä, heitellen sticky pommeja :D Kunnes vihdoin saan hänet listittyä ja luulen olevani turvassa, hän on hakenut helikopterin ja onnistui viipaloimaan mut niillä roottoreillaan, damn! No vähän aikaa kuluu ja hän laittaa viestiä että voisinko hakea hänet kopterilla Maze-pankin katolta, hänen kulkupelinsä meni rikki.

Toki kaveria jeesataan ja menen hakemaan häntä, kun teen täydellisen laskeutumisen tornin katolle, hän juoksee suoraan niihin perän pikkuroottoreihin.. Repesin ihan totaalisesti :D

Tehtiin sovinto, ja lähdin hakemaan autoani joka jäi lentokentälle. Siellä huomaan cargobobin joten tietty sen puikkoihin on päästävä. Tolla bobilla on vielä se koukku tallella joten tietty oli pakko kokeilla jaksaako se nostaa auton ilmaan, ja kyllähän se nousi. Tästä seurauksena Los Santosin keskustassa alkoi satamaan autoja muahaha :D Sain vielä nostettu ambulanssin ilmaan, ja huomasin pari tyyppiä kytiksellä strippiklubin lähellä, ilmeisesti sisällä oli joku jonka halusivat saada hengiltä. Onnistuin yllättämään heidät ihan totaalisesti housut kintuissa, ambulanssi teki komean syöksyn heidän taakseen ja onnistuin toisen heistä tappamaan heti, toinen meni täysin paniikkiin eikä tiennyt mihin suuntaan olisi juossut :D Pääsi pirulainen karkuun tosin.

Toi bob onkin tosi hyvä kuljetuskeino esim tulevissa isoissa ryöstöissä, pääsee helposti karkuun. Kaikki vaan johonkin pakuun sisään, ja joku tulee hakemaan bobilla sovitusta paikasta. Kaapeli kiinni ja äijät lentoon, mä haluan itseasias toteuttaa ton, kuulostaa niin siistiltä.

Niin ja kämppä ostettu, tervetuloo kahville/teelle, tuokaa omat maidot. Viskiä löytyy!
 
Ylös Bottom