Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juuri tuon takia en halua pelata enää peliä, koska tiedän että näin vuosien jälkeen sitä vaan ihmettelis että mitä ihmeellistä tässä nyt muka oli. Pelistä mulla on vaan muistot, 10 vuoden takaa ja näin haluan ja pidän ne vain hyvinä muistoina. Se illuusio tulee kärsimään ja pahasti jos nyt kaivaisin kaapista sen PS2:sen ja lykkäisin siihen sen san andreaksen sisään!

Nelonen tuntui san andreaksen jälkee kyllä todella suppealta, mutta siinä varmasti esitettiin lähinnä uutta pelimoottoria ja uudistettua gtaata. Uskoisin että näin tulee käymään myös GTA6sen kanssa, siinä varmasti tulee olemaan täysin uudenlainen grafiikka mutta jonkin verran vähemmän tai ehkä jopa paljon vähemmän tekemistä kun GTAV:ssä.

Jos siis tullaan edes näkemään sitä GTA6:sta, uskoisin kyllä mutta tuskin lähiaikoina, ehkä siinä 2015 tulee ensimmäinen huhu ja itse peli nähdään 2017-18? ... tai jotain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juuri tuon takia en halua pelata enää peliä, koska tiedän että näin vuosien jälkeen sitä vaan ihmettelis että mitä ihmeellistä tässä nyt muka oli. Pelistä mulla on vaan muistot, 10 vuoden takaa ja näin haluan ja pidän ne vain hyvinä muistoina. Se illuusio tulee kärsimään ja pahasti jos nyt kaivaisin kaapista sen PS2:sen ja lykkäisin siihen sen san andreaksen sisään!

Nelonen tuntui san andreaksen jälkee kyllä todella suppealta, mutta siinä varmasti esitettiin lähinnä uutta pelimoottoria ja uudistettua gtaata. Uskoisin että näin tulee käymään myös GTA6sen kanssa, siinä varmasti tulee olemaan täysin uudenlainen grafiikka mutta jonkin verran vähemmän tai ehkä jopa paljon vähemmän tekemistä kun GTAV:ssä.

Jos siis tullaan edes näkemään sitä GTA6:sta, uskoisin kyllä mutta tuskin lähiaikoina, ehkä siinä 2015 tulee ensimmäinen huhu ja itse peli nähdään 2017-18? ... tai jotain.
Mä taas uskon että "nykyinen" RAGE-moottori tulee olemaan juuri se alusta, jota muovataan ja muokataan ja mitään "uusia" moottoreita ei tulla näkemään. Mielestäni kyseinen alusta kuitenkin mahdollistaa hyvinkin muokattavan ulkoasun yms., joten normaaleilla versiopäivityksillä mennään pelikohtaisesti eteenpäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuntuu moni ennakkotilanneen Netanttilasta 50e hintaan. Olin maksua vaille tilaamassa itsekin, mutta lopussa ilmoitettiin että "toimitus viikon kuluttua julkaisupäivästä" + typerästi maksuvaihtoehtona tarjosi vain laskua ja sitäkin kahdessa erässä, kokonaishinta liki 55e. Sama hakea viikon päästä kivijalasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuntuu moni ennakkotilanneen Netanttilasta 50e hintaan. Olin maksua vaille tilaamassa itsekin, mutta lopussa ilmoitettiin että "toimitus viikon kuluttua julkaisupäivästä" + typerästi maksuvaihtoehtona tarjosi vain laskua ja sitäkin kahdessa erässä, kokonaishinta liki 55e. Sama hakea viikon päästä kivijalasta.

Tuo on vakioteksti niillä.
Mullakin luki noin, mutta uusimman Codin sai heti seuraavana päivänä kivijalka liikkeestä hakea.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuntuu moni ennakkotilanneen Netanttilasta 50e hintaan. Olin maksua vaille tilaamassa itsekin, mutta lopussa ilmoitettiin että "toimitus viikon kuluttua julkaisupäivästä" + typerästi maksuvaihtoehtona tarjosi vain laskua ja sitäkin kahdessa erässä, kokonaishinta liki 55e. Sama hakea viikon päästä kivijalasta.

Ovat vain kirjoittaneet noin ettei heitä voi syyttää jos peli ei tule julkaisupäivänä esim. postin hitaudesta johtuen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ennakkotilasin pelin PS4:lle vain päivää ennen kun first person-moodi julkaistiin joten pelkkä parempi grafiikka, uudet musat ja pari uutta lisätehtävää olisivat minulle riittäneet. Melko varmasti tulee pelattua koko peli läpi first person kuvakulmasta ihan vaan vaihtelun vuoksi vaikka en suuri FPS-fani olekaan.

Saa nähdä miten Rockstarin servut kestävät GTA Onlinen uudelleen julkaisun ja kuinka onnistuneesti vanhat pelaajat saavat etunsa. Veikkaan että vähän tulee hämminkiä mutta tuskin yhtä suurta farssia kuin alkuperäisen Onlinen julkaisussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuntuu moni ennakkotilanneen Netanttilasta 50e hintaan. Olin maksua vaille tilaamassa itsekin, mutta lopussa ilmoitettiin että "toimitus viikon kuluttua julkaisupäivästä" + typerästi maksuvaihtoehtona tarjosi vain laskua ja sitäkin kahdessa erässä, kokonaishinta liki 55e. Sama hakea viikon päästä kivijalasta.

Muutama jo vastaillutkin tähän, mutta heitetään vielä oma kommentti. Tosiaan tuo "toimitus viikon kuluttua..." on vaan varalta siinä, että ei voi Anttilaa syyttää mikäli postin takia viivästyy. Veli tilasi NHL15:n NetAnttilasta ja tuli päivää ennen julkaisua postilaatikkoon.

Ihmettelin, kun itse tilasin NHL:n, niin ei ollut toimitusvaihtoehtona ollenkaan postia, vaan piti käydä noutamassa lähimmästä Anttilasta. En enää muista tilausta, mutta kyllä nyt onnistuin Far Cry 4:n tilaamaan postina, johtui varmaan siitä, että kirjauduin tunnuksillani sivulle.. :rolleyes: Ja tosiaan voi maksaa laskun kerralla, ei tarvi erissä.

Jottei ihan mene ostokeskusteluksi, niin ehdottomasti itse pelaan yksinpelin kokonaan läpi uudella kuvakulmalla. Tulee varmasti rakennukset ja itse kaupunki näyttämään suuremmilta "omin silmin" katsottuna. :) Aivan loistavalta näytti nuo pari videota.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ihmettelin, kun itse tilasin NHL:n, niin ei ollut toimitusvaihtoehtona ollenkaan postia, vaan piti käydä noutamassa lähimmästä Anttilasta. En enää muista tilausta, mutta kyllä nyt onnistuin Far Cry 4:n tilaamaan postina, johtui varmaan siitä, että kirjauduin tunnuksillani sivulle.. :rolleyes: J

Ei johdu tuosta. Siellä on vaan välillä asiat väärin ja ainakin vielä pari viikkoa sitten esim metro reduxia ei voinut tilata postilaatikko toimituksella. Monesti tehnyt mieli lähettää postia tuosta. Käyn kuitenkin vähintään 10 kertaa päivässä katsomassa jos olisi jotain kivaa halvalla joten tuollaiset asiat tulee huomattua kohtuu herkästi. Joskus esim 16gt usb tikku ei olisi muka mahtunut postiluukusta :D

Tosin jos tuota ei saanut edes postista noutamalla tilattua niin oli jotain enemmän jo vialla.

Sitä ei ole muuten tainnut kukaan vielä mainita, että ign:n uudemman artikkelin mukaan touchpadia painamalla vaihdetaan first person ja third person kuvakulman välillä. Jos peli vielä muistaa kuinka kaukana se kamera oli third personissa niin tuo on pieni, mutta erittäin tervetullut lisä. Ainakin itse kirosin watchdogsissa sitä kun aina täytyy käydä kaikki kuvakulmat läpi kun halusin tehtävien välillä ajaa autoa first personista. Nyt voisi helposti yhdellä painalluksella vaihtaa.

Sitä kyllä aloin miettimään, että missä se valikko on nykyään josta valitaan gps kohteet ja muut. Ennen se oli select/back kun sitä piti pohjassa, mutta ps4:llä on sen tilalla share nappula joten onko touchpad jaettu kahtia kuten metal gearissa ja vasen puoli hoitaa tuon ja oikea kuvakulman vaihdon vai miten homma toimii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko Social clubissa onelle omaa crew:tä? Vai toimiiko toi 360 crew nykyään One crew:nä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ja laskun voi maksaa kerralla jolloin summa on tuo 49,90

Pahoittelut nyt offtopicsta, mutta täällä kun tuntuu olevan porukka kärryillä niin kysyn vielä tästä. Eli minulla ei ainakaan anna mitään muuta vaihtoehtoa maksutavaksi kuin "lasku ja erämaksu" ja erien koko on automaattisesti 2, loppuhinnan ollessa 54e ja jotain. Mitä nyt en ymmärrä? Kaverikin koitti ja sama juttu, johtuuko tämä avuttomuus siitä että ollaan molemmat insinöörejä? :D Vaatiiko tuo kertamaksu sitten rekisteröitymisen? Ompa tehty harvinaisen vaikeaksi ostaminen, mitään muuta en enää keksi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pahoittelut nyt offtopicsta, mutta täällä kun tuntuu olevan porukka kärryillä niin kysyn vielä tästä. Eli minulla ei ainakaan anna mitään muuta vaihtoehtoa maksutavaksi kuin "lasku ja erämaksu" ja erien koko on automaattisesti 2, loppuhinnan ollessa 54e ja jotain. Mitä nyt en ymmärrä? Kaverikin koitti ja sama juttu, johtuuko tämä avuttomuus siitä että ollaan molemmat insinöörejä? :D Vaatiiko tuo kertamaksu sitten rekisteröitymisen? Ompa tehty harvinaisen vaikeaksi ostaminen, mitään muuta en enää keksi...
Mulla oli sama juttu, Ostin sitten laskulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pahoittelut nyt offtopicsta, mutta täällä kun tuntuu olevan porukka kärryillä niin kysyn vielä tästä. Eli minulla ei ainakaan anna mitään muuta vaihtoehtoa maksutavaksi kuin "lasku ja erämaksu" ja erien koko on automaattisesti 2, loppuhinnan ollessa 54e ja jotain. Mitä nyt en ymmärrä? Kaverikin koitti ja sama juttu, johtuuko tämä avuttomuus siitä että ollaan molemmat insinöörejä? :D Vaatiiko tuo kertamaksu sitten rekisteröitymisen? Ompa tehty harvinaisen vaikeaksi ostaminen, mitään muuta en enää keksi...

Kuten s4m1 tuossa jo kertoi, jos maksaa laskun kerralla summaksi jää 49,95e tarkalleen. Kun se lasku sieltä viimein saapuu siellä on molemmat vaihtoehdot, eli heti tai erissä. Netanttilasta ennakkotilaukset voi tilata ainoastaan laskulla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja tosiaan se menee samoin kuin vaikka ajoneuvovero kun vuoden alussa tulee laski. Maksat kaikki, tai sitten pienemmän summan ja järjestelmä tunnistaa suoraan, että maksat erissä. Silloin sieltä tulee seuraavasa kuussa uusi lasku ja maksat loput. Tällöin siinä tulee jotain korkoja tms. Ja summa on sen yli 50e.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuli tämä nyt sitten tilattua vielä vaikka boxilla pelasin läpi ja onlineakin mätettiin ihan kiitettävästi.. Mutta eipä tuo anttilasta paha ollu kun 50 eurolla sai:) ja ite sain kyllä postiennakolla otettua, kun tuli samalla tilattua joululahjojakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ihmettelin, kun itse tilasin NHL:n, niin ei ollut toimitusvaihtoehtona ollenkaan postia, vaan piti käydä noutamassa lähimmästä Anttilasta. En enää muista tilausta, mutta kyllä nyt onnistuin Far Cry 4:n tilaamaan postina, johtui varmaan siitä, että kirjauduin tunnuksillani sivulle.. :rolleyes: Ja tosiaan voi maksaa laskun kerralla, ei tarvi erissä.

Olisko tuossa joku ennakkotilaukseen / julkaisupäivään liittyvä juttu, että on haettava itse kaupasta. Eivät halua saada palautetta toimittajalta, että ovat antaneet pelin liian aikaisin jakeluun. Kuten joku mainitsi, oli änäri tullut jo julkaisua edeltävänä päivänä postiluukkuun.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Eli onlinen puolelta pitäisi muutama pysti tulla heti hahmon siirron ansiosta. Sinänsä ihan sama tuo listaus sillä itse en todellakaan noiden takia kerää uudelleen kaikkia kirjeiden palasia jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

gta v ennaakon tilattu jo aikoja sitten ps4:lle ja odotus alkaa olla jo aika tuskaista. onneks ennee vaan se 6 päivää :D
 
Ylös Bottom