Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten saisi hyvin rahaa tuolla onlinessa? Täytyy kyllä myöntää, että näiden kaikkien hermoromahdusten jälkeen, jotka johtu siitä etten päässyt onlineen niin olen helvetin tyytyväinen tähän mättöön :). Mitä kannattaa aluksi siis tehdä, jotta saisi rahaa, esimerkiksi kämppään?

EDIT:Voi perse, nyt ei löydä tyyppiä/rahoja enään, koska cloud serverit ei Rockstarilta ole pystyssä... Eikö sitä taas kerran, sitten pääse pelaamaan. Voi *****.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt tilttas xboksilla. Eli serverit nurin, tallennus ei onnistu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Juu.. pleikalla näytti kans olevan servut nurin.. jospa vääntäisivät uutta päivitystä taas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten saisi hyvin rahaa tuolla onlinessa? Täytyy kyllä myöntää, että näiden kaikkien hermoromahdusten jälkeen, jotka johtu siitä etten päässyt onlineen niin olen helvetin tyytyväinen tähän mättöön :). Mitä kannattaa aluksi siis tehdä, jotta saisi rahaa, esimerkiksi kämppään?

EDIT:Voi perse, nyt ei löydä tyyppiä/rahoja enään, koska cloud serverit ei Rockstarilta ole pystyssä... Eikö sitä taas kerran, sitten pääse pelaamaan. Voi *****.

Ootat nyt hetken aikaa, kyllä se pian tulee takas, mulla katoo välillä myös.

Rahaa voi olla alkuun vähä vaikeeta saada kun tehtävistä ei alkuun paljoa saa. Mutta voit kerran 24 minuutissa myydä jonkun hienon auton Los Santos Customsiin, siitä saa helposti joku 3000-9000 per auto. Tee vaikka jotain perus iisejä tehtäviä muutaman kaverin kanssa tai ota osaa rallikilpailuihin. Hirveesti ei kannata alussa riehuskella koska niillä tuloilla kuolema tulee kalliiksi. Ryöstele muutamia kauppoja yms, niistä saa helpolla 1000-1700 suurinpiirtein. Jonkin aikaa se vie että saa rahat ekaan kämppään mutta kun rankki nousee niin saa tuottavampia tehtäviä. Survivalit on varmaan kaikkein tuottoisimpia tällä hetkellä, ne saa rankilla 15. Selvisin yhden ryhmän kanssa sellasen läpi ja siitä tuli mielettömät rahat.

Täytyy vaa pelata ns. fiksusti niin sitä rahaa tulee itsellään. RP:tä saa tosi helposti vaikka pelaamalla Golfia neljä reikaa, yhdestä reiästä saa 250 rp joten jos pelaa 4, siihen menee aikaa jotain 10 min ja saa siitä saa 1000 rp. Samaten laskuvarjohypyt on myös hyvä rp:n lähde.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ootat nyt hetken aikaa, kyllä se pian tulee takas, mulla katoo välillä myös.

Rahaa voi olla alkuun vähä vaikeeta saada kun tehtävistä ei alkuun paljoa saa. Mutta voit kerran 24 minuutissa myydä jonkun hienon auton Los Santos Customsiin, siitä saa helposti joku 3000-9000 per auto. Tee vaikka jotain perus iisejä tehtäviä muutaman kaverin kanssa tai ota osaa rallikilpailuihin. Hirveesti ei kannata alussa riehuskella koska niillä tuloilla kuolema tulee kalliiksi. Ryöstele muutamia kauppoja yms, niistä saa helpolla 1000-1700 suurinpiirtein. Jonkin aikaa se vie että saa rahat ekaan kämppään mutta kun rankki nousee niin saa tuottavampia tehtäviä. Survivalit on varmaan kaikkein tuottoisimpia tällä hetkellä, ne saa rankilla 15. Selvisin yhden ryhmän kanssa sellasen läpi ja siitä tuli mielettömät rahat.

Täytyy vaa pelata ns. fiksusti niin sitä rahaa tulee itsellään. RP:tä saa tosi helposti vaikka pelaamalla Golfia neljä reikaa, yhdestä reiästä saa 250 rp joten jos pelaa 4, siihen menee aikaa jotain 10 min ja saa siitä saa 1000 rp. Samaten laskuvarjohypyt on myös hyvä rp:n lähde.

Kuinkas paljon siitä tuli?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Lopputekstit valuvat parhaillaan ruudulla, prosenteilla 77,5 %. Parasta tässä oli nopeatempoiset ja vaiherikkaat operaatiot ja näiden kolme pääosan esittäjää. En ole mikään suuri hiekkalaatikkojen ystävä, tässä onneksi pystyi tahkomaan tarinaa kaksin käsin eteenpäin sivuuttaen oheisohjelmanumerot. Kertomus kolmesta laitapuolen kulkijasta ei tarjonnut mitään syvällisiä pohdintoja tai tunteiden myrskyjä. Kevyttä viihdettä ja satiirista kuvausta amerikkalaisesta yhteiskunnasta sitäkin enemmän. Money talks ja bullshit walks.

Edellinen osa jäi kesken, tämän jaksoi hyvin loppuun asti, kestolla 44 tuntia. Seuraavaksi tarkistamaan nettipelin anti.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On kyl tosi hidas ja buginen tää online. Nyt vihdoin ja viimein kun tää toimii nii mun 8 lvl ukko on poistettu :D Kiitos..

Ei oo kyl mitää järkee pelaa onlines kun sun ukko voi kadota minä hetkenä hyvänsä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On kyl tosi hidas ja buginen tää online. Nyt vihdoin ja viimein kun tää toimii nii mun 8 lvl ukko on poistettu :D Kiitos..

Ei oo kyl mitää järkee pelaa onlines kun sun ukko voi kadota minä hetkenä hyvänsä.

Kyllä se sieltä takas tulee kun servut alkaa toimimaan taas.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nimenomaan. Eilen päivällä ja iltapäivällä serverit pelas hienosti. Ei mitään ongelmaa.

Illalla oli kyllä niin tukossa, ettei päässyt kyllä ollenkaan.

Joo, eilen oli kyllä hyvät pelit aamupäivällä ja iltapäivällä. Parit huutonaurut tuli kyllä otettua.
Ja joo, jos mä tulen kauppaan, jota meidän jengiläinen ryöstää, niin ei mua tartte ampua. En mä niin sen virtuaalirahan perään oo, että mä ryöstäjän ampuisin. Mä tulin vaan ammuskelemaan ja pelottelemaan mun amishahmolla. (Näyttää joltain nörtiltä)

Ihan paras on sen Ahmedin kommentti ku vedät aseen povarista: "How many times in same week?!"

jäin muuten sinne yhden kaupan hyllyn taakse ammuskelemaan kyttiä kun kauppa meni kiinni. Siis kun sen kaupan ryöstin, ja jäin tarkotuksella sinne, mutta siinä tapahtu joku bugi et ne ovet meni lukkoon vaikka olin sisällä. Kytät ei päässy sisälle enkä mä ulos. Onneks olin käyny ammunationissa.
Pikkusen oli sitä kalustoa siinä pihalla. Siinä ois voinu joku tienata hyvät rispektit vaan ajelemalla niitten kyttien yli.

hei muuten, mikä on tän pelin PAINAVIN auto? Ei oteta sitä tankkia lukuun.
Ja mistä mä saan KFIN -jengiliivin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt kaikki autot millä ajan köröttelevät maksimi vauhdissa sellaista 50km. Kokeilin vaihtaa autoa, ja ihan varastaa kadultakin. Kaikki kulkevat etana vauhtia. Mikähän bugi se tämä nyt on :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

FYI - paras ja nopein tapa grindata RP:tä on hostata kisa (valitse lyhyt sellainen) yhdellä kieroksella. Et kutsu ketään kisaan vaan huristelet sen yksin pikapikaa läpi voittoon = RP:tä kilisee noin tonnin verran, sellaisesta minuutin parin kierroksesta.

Rahaa ei enää voikaan grindata niin helposti kun perus tehtävistä (kontakteilta saatavista) on poistettu replay mahdollisuus :< Taisivat jopa poistaa nuo lyhyemmät tehtävät kokonaan kun porukka pyöritti vain niitä.

Edit: "jengi" liivit saa tekemällä itse. Vaatekaupassa voit laitattaa ainakin takin selkään jengin logon.

Olen muuten ruvennut tekemään niin että kirjaudun tietokoneella Rockstarin Social Clubiin ja aukaisen Online statsi ruudun - ainakun teen lähtöä, varmistan että statsi ruutu on ajan tasalla verrattaen missä hahmoni on telkkarin ruudulla. On turhan yleistä että peli epäonnistuu tallennuksessa eikä ilmoita sinulle siitä - joten kun tulet takaisin, on statistiikka "hypännyt" ajassa taaksepäin ja osa rahoista yms hukassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niitä tehtäviä voi uusia painamalla oikeata liipasinta siinä kohtaa, missä normaalisti painaisi A:sta continueta. Panoksia ja armoria ei kyllä saa silloin ostettua, mutta jos pitkään pelaa samaa tehtävää niin voi välillä huristella ammunationiin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt muutamana edellisiltana ja aamullakin pelannut oikein hyvin.. Ensimmäinen hahmo kyllä kadonnut jonnekin mutta ei se haittaa kun tuo nykyinen on nyt ainakin kolme päivää jo toiminut hyvin..

Los santos gentleman crewin porukkaa kyllä en ole löytänyt omissa pelisessioissa kertaakaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko täällä muilla jumahtanut SP kohtaan jossa Franklinilla pelataan ja M ja T ovat harmaina? Michaelin luona on vihreä ja sininen M-kirjain, mutta tehtävä ei käynnisty. Maassa ei näy keltaista merkkiä ja talon ovet ovet lukossa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaisko kukaan neuvoa miten saisin Trevorilla tehtävän kylttien tuhoamistehtävän päälle. Peli on kerran pelattu läpi. Puhelimessa ei ole enää Joshilta tullutta viestiä missä oli linkki sille Lenny Averyn sivuille. Joshiin ei saa puhelimella yhteyttä,eikä eyefind löydä Lennyä. Mikä neuvoksi että saisin tehtävän aloitettua? Tehtävä on siis kerran aloitettu siltäosin että olen jutellut Joshin kanssa ja saanut sen viestin missä se linkki on,mutta muuten tehtävää en ole jatkanut. Ja Joshin viesti on hävinnyt puhelimesta kun pelasin pelin läpi. Olisiko eyefindiin jotain tiettyä hakusanaa millä pääsisi Lennyn sivuille? Esim. Firman nimi yms.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaisko kukaan neuvoa miten saisin Trevorilla tehtävän kylttien tuhoamistehtävän päälle. Peli on kerran pelattu läpi. Puhelimessa ei ole enää Joshilta tullutta viestiä missä oli linkki sille Lenny Averyn sivuille. Joshiin ei saa puhelimella yhteyttä,eikä eyefind löydä Lennyä. Mikä neuvoksi että saisin tehtävän aloitettua? Tehtävä on siis kerran aloitettu siltäosin että olen jutellut Joshin kanssa ja saanut sen viestin missä se linkki on,mutta muuten tehtävää en ole jatkanut. Ja Joshin viesti on hävinnyt puhelimesta kun pelasin pelin läpi. Olisiko eyefindiin jotain tiettyä hakusanaa millä pääsisi Lennyn sivuille? Esim. Firman nimi yms.

No se firman nmi on Lenny Avery's Real-Estate tai joku tollanen. Mulla löyty ihan ku kirjotin eyfindiin realestate. Tosin en ole pelin läpäisyn jälkeen kokeillut kun mullakin jäi se vähä kesken, en jaksanut alkaa metsästämään niitä kylttejä.

Joo ja tosiaan, survivalista selviämisestä saa sen 20k. Ja vaikka pääsisi ihan johonkin aalto 4:ään asti niin siitäkin saa jo useamman tuhannen ja hyvät rp:t
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tuossa onlinessa mitenkään mahdollista pysyä samalla servulla kaverin/kaverien kanssa sen jälkeen kun on suorittanut missionin? Aina nakkaa peli porukan eri servuille kun missio on läpäisty:mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tuossa onlinessa mitenkään mahdollista pysyä samalla servulla kaverin/kaverien kanssa sen jälkeen kun on suorittanut missionin? Aina nakkaa peli porukan eri servuille kun missio on läpäisty:mad:

Äänestätte pelin lopussa olevassa äänestysruudussa sitä free modea, ni pitäis kaikkien tämän jälkeen spawnia samaan huoneeseen. Jos otat ja poistut quitin kautta, ni sitten se viskoo sut sattumanvaraisesti johonkin huoneeseen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ompa reilua. Potkittiin ulos Onlinesta kun voitin jonku prätkäkisan. Minkäänlaista sikailua kun en harrasta niin vähän ihmetyttää tällänen touhu :confused:

Ihan kivaahan tuo on online puolella, kunhan pääsis vähän enemmän sisään tuohon systeemiin että mitä kaikkea pitää / voi tehdä :)
 
Ylös Bottom