Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäs 8levelinen äijä saisi rahaa? Talo olis kiva, ja tällähetkellä about 30k rahaa pankissa. Autojen myynnin los santos customille tiedän, muuta ei oikein ole.. Ei noi 1000dollarin tehtävät oikein tuota..

E: Jos joku haluaa seuraa pelaamaan jotain tuottoisaa tehtävää replayna, niin täältä löytyy. psn leksa94
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäs 8levelinen äijä saisi rahaa? Talo olis kiva, ja tällähetkellä about 30k rahaa pankissa.

Autojen myynnin los santos customille tiedän, muuta ei oikein ole.. Ei noi 1000dollarin tehtävät oikein tuota..

Pelaile vaan.. 15 levulla alkaa tulemaan tehtäviä mistä saa paremmin rahaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jostain mukaan kaveri ja ajatte vaikka kahdestaan racea. Asetuksiin vaan 1 kierros ja nopeat autot käyttöön. Voittaja saa yleensä 3000-5000$. Varsinkin se missä ajetaan ympyrään lentokentällä on hyvä. Alle minuutissa suoritettu ja päälle pari tonnia taisi saada.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pääseekö tässä Onlinessa jotenkin jatkamaan oman Crewn kanssa suoritetun tehtävän jälkeen? Aina tehtävän jälkeen tulee se 6 +3 -vaihtoehdon laatikkoleikki, josta kaikkien vaihtoehtojen seurauksena on avoimeen peliin päätyminen, ja kaverin kadottaminen samasta pelistä. Ollaan nyt hetki kaverin kanssa tätä pähkitty.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pääseekö tässä Onlinessa jotenkin jatkamaan oman Crewn kanssa suoritetun tehtävän jälkeen? Aina tehtävän jälkeen tulee se 6 +3 -vaihtoehdon laatikkoleikki, josta kaikkien vaihtoehtojen seurauksena on avoimeen peliin päätyminen, ja kaverin kadottaminen samasta pelistä. Ollaan nyt hetki kaverin kanssa tätä pähkitty.

Ne ketkä siitä valitsee "Freemode" päätyy samaan paikkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siitä napista palautuu edelliseen peliin, eli kannattaa mennä valmiiksi samaan peliin
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Koko ajan vaan potkitaan pois nettipelistä. En ole ampunu toisia, enkä vieny niiden autoja.
Pois ne vaan potkii jatkuvasti, ei tule pelaamisesta mitään.
Hieno ilmainen viikonloppu, tällä menolla en taida hankkia Live aikaa.

edit: löysin Simeonin tarvitseman auton, ja heti potkittin pois. ei ymmärrä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistäköhän johtuu, että en koskaan pysty joinaamaan crew membereihin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Taas ne serverit tukkiutu... ja seuraavaks sit pääseeki pelaa klo 23.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt riitti kyllä tän Onlinen kanssa pelleily kunnes ovat saaneet sen korjattua. Pelihahmot kadonnu enkä jaksais enää kolmatta kertaa alottaa alusta. Pitäkööt tunkkinsa :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oon saanut leveliä nousemaan ja tehnyt jobeja, autoo kustomoinu jne. jne. MUTTA en pysty kutsumaan kavereita peliin, koska en ole suorittanut jotain tutorialia. Yritin etsiä tätä kartalta, muttei mistään löydy. Eli, ööh, mitä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

***** mitä paskaa. Millä mä nyt saan ton oman kiesini pois kyttien takavarikosta? Ei aukee portit poliisiautolla ja uloskaan sieltä ei voi hyppiä... Helvetin perse!

ja toinen kysymys: millä mä saan luvattua sen head hunterin? Eli siis palkkion jonkun tappamisesta??

Ja vielä: online kaatu. Ei taas toimi enää mikään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

***** mitä paskaa. Millä mä nyt saan ton oman kiesini pois kyttien takavarikosta? Ei aukee portit poliisiautolla ja uloskaan sieltä ei voi hyppiä... Helvetin perse!

ja toinen kysymys: millä mä saan luvattua sen head hunterin? Eli siis palkkion jonkun tappamisesta??

Ja vielä: online kaatu. Ei taas toimi enää mikään.

Ite ainakin kierrän sieltä seinustalta mistä pystyy kiipeemään yli ja sitten voi ajaa ulos sieltä.

Lesterille soittamalla pystyy laittaa bountya.

Niihä se taas jumittaa, solo sessiolla pääsee kyllä sisälle tekemään edes jotain.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

onnistuin saamaan bountyn itselleni ja pääsin asuntooni turvaan. Hetken ehdin kattoa telkkua kun alko ovikello soimaan, porukka kävi rimpauttamasa että tuuppa ulos :D noh jossain vaiheessa sitten menin niin repesin ihan totaalisesti, enkä pystynyt naureskelulta mitään tekemään, nimittäin ulkooven edessä oli neljä äijää aseet pystyssä odottamassa että kuka saa sen tapon tehtyä :D

Tosin sitten on näköjää myös niitä jotka venaa ovien ja autotallien edessä ihan muuten vaan ja tappavat heti kun ulos pääsee vaikka ei edes olisi bountya päällä, se ei ollut niin hauskaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt on Social Club -tunnus tehty, hyväksykääs joku mun request tonne KonsoliFIN Crew:hun. Thanks! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

***** mitä paskaa. Millä mä nyt saan ton oman kiesini pois kyttien takavarikosta? Ei aukee portit poliisiautolla ja uloskaan sieltä ei voi hyppiä... Helvetin perse!

ja toinen kysymys: millä mä saan luvattua sen head hunterin? Eli siis palkkion jonkun tappamisesta??

Ja vielä: online kaatu. Ei taas toimi enää mikään.

Itse kiipeilin takaa muurin yli. Autoon ja karkuun... :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

***** mitä paskaa. Millä mä nyt saan ton oman kiesini pois kyttien takavarikosta? Ei aukee portit poliisiautolla ja uloskaan sieltä ei voi hyppiä... Helvetin perse!

ja toinen kysymys: millä mä saan luvattua sen head hunterin? Eli siis palkkion jonkun tappamisesta??

Ja vielä: online kaatu. Ei taas toimi enää mikään.

1. Ite aina hyppään aidan yli jonkun SUV:n päältä, pöllin oman autoni ja portit aukee sisäpuolelta sitten ihan normaalisti. Ei siinä muuta ongelmaa mulla ole ollut. Kytät vaan tuppaa käymään kimppuun ennen kuin olen edes ehtinyt parkkeerata SUV:tä lähellekään portin reunusta. :D

2. Lesterille soittoa, niin pitäis sitä kautta hoitua. Mulle tulee bountyt päälle yleensä siitä kun nyysin jonkun Ballas-NPC:n auton kadulta. Tekoäly ei arvosta.

3. Näin teki. Loppuillan jos pelailis yksinpeliä ja etsisi avaruusaluksen osia lisää. ->
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Oon saanut leveliä nousemaan ja tehnyt jobeja, autoo kustomoinu jne. jne. MUTTA en pysty kutsumaan kavereita peliin, koska en ole suorittanut jotain tutorialia. Yritin etsiä tätä kartalta, muttei mistään löydy. Eli, ööh, mitä?

Oiskohan sellanen TDM kisa nimeltä Cypress Flats LTS? Löytyy muistaakseni tuolta kaupungin kaakkoisosasta.
 
Ylös Bottom