Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mulla meni hahmo,rahat,kaikki...mut en ole luonut kuin tuon yhden ukon enkä edes yrittänyt luoda toista ukkoa...enkä luo kun se on turhaa :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt tais joku kusta :D Mulle jäi survival tehtävän jälkeen mm minigun, assault rifle jne :D

Tuosta tulikin mieleeni, että kuuluuko ylipäätään tehtävistä saadut aseet jäädä itselleen? Ensimmäisellä hahmolla näin kävi, eli sain kaikki tehtävässä keräämäni aseet itselleni, mutta uudella hahmolla en saa pitää niitä. En kyllä uskalla kokonaiseen päivään itse käydä nyt onlinessa kun noita kauhutarinoita taas tulee. :D Sosial Clubin mukaan kyllä hahmo vielä on tallella.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olisiko mitään ideaa erottaa online ja sp osioita erikseen täällä keskusteluissa? Itseä ei ainakaan vielä online kiinnosta eikä näistä viesteistä muutenkaan enää erota mikä liittyy yksinpeliin ja mikä moninpeliin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olisiko mitään ideaa erottaa online ja sp osioita erikseen täällä keskusteluissa? Itseä ei ainakaan vielä online kiinnosta eikä näistä viesteistä muutenkaan enää erota mikä liittyy yksinpeliin ja mikä moninpeliin.

Olis. Avatkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sain itse pelattua melko rauhassa aamupäivästä pitkälle iltapäivään. Noin 17:eek:o jälkeen online jumiutui pidemmäksi aikaa. Kokeilin sitten eilen illalla siinä 21:00 jälkeen mennä "solo play" kautta ja sieltä sitten pääsi tehtäville ja uuteen sessioniin. Paremmin tuo toimii kuin viimeksi, mutta vielä olisi paljon patchattavaa onlinen kanssa. p.s osaako kukaan sanoa että milloin tulisi tehtäviä, jossa rahaa saisi enemmän? Nyt siis rankkina 15
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ite oon 17lvl, senttiä vaille 18 ja peli tarjoo kokoaja jotai lvl 6-10 rankin tehtäviä, mistä saa sen 1-3k... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sain itse pelattua melko rauhassa aamupäivästä pitkälle iltapäivään. Noin 17:eek:o jälkeen online jumiutui pidemmäksi aikaa. Kokeilin sitten eilen illalla siinä 21:00 jälkeen mennä "solo play" kautta ja sieltä sitten pääsi tehtäville ja uuteen sessioniin. Paremmin tuo toimii kuin viimeksi, mutta vielä olisi paljon patchattavaa onlinen kanssa. p.s osaako kukaan sanoa että milloin tulisi tehtäviä, jossa rahaa saisi enemmän? Nyt siis rankkina 15

Joskus lvl20 jälkeen (20-23 en muista tarkalleen) aukeaa pari uutta tyyppiä jotka tarjoaa missioneita, näissä palkkiot jossain 5-10k välillä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hah :D tuli helpot rahat, kun survival bugitti jotain ja vihollis määrä vaan väheni viimeisillä waveilla, niin että 10 wavella ei tullut ketään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Samoin, ja armoton vitutus päällä.

Eipä näy täälläkään. Social Clubikin antaa rank 0 ja olen kuulemma pelannut 2m20s raceja ja lähes tasan 8min deathmatcheja. No juu onhan tuo melko lähellä sitä mun level 11 ukkoa, onneksi en sen kauempaa ehtinyt pelaamaan tai mihinkään kalliiseen rahojani tunkemaan. Enkä siis luonut edes uutta hahmoa, tiedä sitten mistä nuo minuutit on tullu. Tilillä kuitenkin on vielä 72k. Eipä tuo alusta aloittaminen vielä niin hirveesti haittaisi, kun en tuon pitemmälle kerinnyt, mutta en kyllä pelaa ennen kuin saan vanhan hahmoni takaisin TAI varmuuden siitä, että seuraava hahmoni ei tule poistumaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miksi mun sähköpostiin tuli kaikkien,ainakin suomalaisten pelaajien tiedot,ukot,rahat yms.???

Ukkonsa ja rahansa takaisinsaaneet menettävät sen melko varmasti uudelleen.Pyytäisinkin näitä henkiöitä koittamaan sulkemaan peli pari kolme kertaa nopeasti ns. simuloidakseen pelin jäätymistä jotta näkevät katoaako ukko taas.Eli ps nappulalla vain lopeta peli,ei ole iso homma kokeilla :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pitää lopettaa se online peli sieltä valikosta online -> lopeta online, niin se tallentaa sen online pelin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pitää lopettaa se online peli sieltä valikosta online -> lopeta online, niin se tallentaa sen online pelin?

Tai sitten kun siirtyy single playhin niin silloinkin tapahtuu tallennus.

Itsellä hävin näköjään nyt oma lv14 hahmo kokonaan, rahat vain jäivät. Kahtena aikasempana kertana, jolloin hahmo katosi, se palautui seuraavana päivänä. Tällä kertaa ei :/
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin pitää lopettaa se online peli sieltä valikosta online -> lopeta online, niin se tallentaa sen online pelin?

Hankala vaan lopettaa sillee jos peli jumittaa johonkin latauskohtaan :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tollaseen törmäsin:

Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tollaseen törmäsin:

Note: Please do NOT use the “Retry” button after receiving the message “Rockstar Cloud Servers are unavailable” as this may result in loss of character data. If you are trying to access GTA Online and Rockstar Cloud Servers are unavailable, please exit to GTAV Story Mode and try entering GTA Online again through the Pause menu in Story Mode. We will be issuing a title update that will fix this issue as soon as possible.

aha, vai et silleen :/ minä painoin eilen sitä retry nappia kun olin siinä luulossa että se on turvallista yrittää päästä peliin..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Älä tee niin,älä tee näin,älä tee noin.ÄLÄKÄ VAAN TEE TÄLLÄI,älä paina sitä,älä paina tätä...mitä ihmettä R* :D Tää rupee menee hauskaksi...Pitää siis varoa jo että miten pelaa...kohta varmaan varotetaan että älä kävele etuperin koska se tekee jotain väärin vaan kävele takaperin :rolleyes: tjn.? Autosaven pitäisi tallentaa aina kun käytät puhelinta tai tietyin aikavälein edes...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Älä tee niin,älä tee näin,älä tee noin.ÄLÄKÄ VAAN TEE TÄLLÄI,älä paina sitä,älä paina tätä...mitä ihmettä R* :D Tää rupee menee hauskaksi...Pitää siis varoa jo että miten pelaa...kohta varmaan varotetaan että älä kävele etuperin koska se tekee jotain väärin vaan kävele takaperin :rolleyes: tjn.? Autosaven pitäisi tallentaa aina kun käytät puhelinta tai tietyin aikavälein edes...

Jep, harmittaa todella paljon. Toisaalta olis iha jees tehdä uus hahmo slot 2:een siltä varalta että jos se slot 1 talletettu alkuperäinen hahmo tulos takas, mutta nyt sitten saa kokoajan "pelätä" että sekin uusi hahmo katoaa jonnekin. Ja sit taas toisaalta vois vaan heittää pelillä vesilintua, jos ihan rehellisiä ollaan niin ei tuo Online nyt niin ihmeellinen kuitenkaan ollut. Täynnä samoja tehtäviä toinen toisensa perään. Jotenki ei vaan jaksais grindata sitä rahaa ja rp:tä tolla uudella hahmolla.

Parin viikon päästä tulee muutenkin Assassins Creed IV ja Battlefield 4 tai ainakin noilla on joka paikassa listattu lokakuun viimeinen päivä julkkariksi nykykonsoleilla? Jos näin on niin toinen noista menee kuitenkin hankintaa heti ja toinen myöhemmin ja Online jäänee vähemmälle. Ja jos Rockstar ei saa settiään kuntoon, niin pelaajia ei ole kun kaikki on BF4:n kimpussa.
 
Ylös Bottom