Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pakko hehkuttaa peliä siitä kuinka pitkä se on! En tiedä kuinka monta kymmentä pelituntia jo takana, mutta olen pelannut vasta 60% tarinaa läpi enkä edes koskenut onlineen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kumma juttu. Prossat jumittui, 83,7 % ei ole enää noussut ylöspäin. :confused: Ei, vaikka olen tehnyt sen jälkeen loppuun mm. stuntit ja rampaget. No kyllä ne trophyt tuli silti. Vaikka tokavikan stuntin jälkeenkin oli jäljelläolevien hyppyjen määrä undefined... No tämä omn nyt sen verran finalisoitu kun jaksan, ja lähtee kaverille lainaan. Noita kultamitaleita ei nyt jaksa lähteä keräämään tehtävistä.
Ne prossat nousee niistä vaadituista tehtävistä. En muista ihan kaikkea mutta tässä on muutama vaikeampi:

Strangers And Freaks:
- Kerää 50 kirjekuorta
- Kerää 50 space ship parttia
- Hyppää kaikki laskuvarjo hypyt
- Kifflom --> Mene epsilon sivulle puhelimen kautta - Tehtäviä tulee useampia ja ovat aika ärsyttäviä. Siinä tehtävässä jossa sinua pyydetään pitämään niitä Kifflom vaatteita 10 päivää niin annan pienen vinkin jos kiinnostaa.. jos ei niin hyppää alempaan eli miscellanneous: Mene nukkumaan, mutta älä tallenna vaan ota back samantien. Toista tätä niin kauan, että tehtävä on läpi. "nukkumisessa" aika kuluu nimittäin 8h eteenpäin.

Miscellanneous:
- Tee 25 stunttia 50:stä
- Kerää 50 kirjekuorta
- Kerää 50 space ship parttia
- Lennä 25 sillan alta
- Kaverin kanssa baariin, vanilla unicorniin, dartsia, elokuviin
- Hanki stripparilta kutsu kämpille (booty call) saat sen priva showssa kun like mittari on täynnä
- Saa prostituutiolta palvelua
- Leiki Chopin kanssa ainakin kerran
- Ammunnassa kaikissa ampuma-ase tyypeissä väh, pronssia (pistooli, smg, assault jne.)
- Lentokoulussa hommaat kaikista väh. pronssia
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pakko hehkuttaa peliä siitä kuinka pitkä se on! En tiedä kuinka monta kymmentä pelituntia jo takana, mutta olen pelannut vasta 60% tarinaa läpi enkä edes koskenut onlineen.

Onhan toi pitkä joo, itellä tais olla noin 120 tuntia pelikellossa siinä kohtaa, kun täydet 100 paukahti mittariin (siis ei tarinan osalta 100, vaan koko pelin). Ja onlineen ei tietenkään ollut tuolloin vielä edes koskettu :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onhan toi pitkä joo, itellä tais olla noin 120 tuntia pelikellossa siinä kohtaa, kun täydet 100 paukahti mittariin (siis ei tarinan osalta 100, vaan koko pelin). Ja onlineen ei tietenkään ollut tuolloin vielä edes koskettu :)

Tarina taitaa olla ohi siinä 80% kieppeillä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Aika tarkkaan 60 prosenttia oli mulla kun lopputekstit pyöri ruudussa, mutta mä teinkin melkeen pelkästään niitä juonta eteenpäin vieviä tehtäviä ja kaikki "ylimääräset" jutut jätin sinne loppuun :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mites saan takas tuon yhen hahmon ku menin pelin lopussa tappamaan yhden niistä, oon kyl mennyt uudestaan ton vikan tehtävän mut sit lopputekstien jälkeen palaa takas ja siel on vaan kaks hahmoo.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mites saan takas tuon yhen hahmon ku menin pelin lopussa tappamaan yhden niistä, oon kyl mennyt uudestaan ton vikan tehtävän mut sit lopputekstien jälkeen palaa takas ja siel on vaan kaks hahmoo.
Opetellaas käyttämään spoilertageja.

Ei taida olla tuo haluamasi mahdollista, ainakaan tietääkseni. Taitaa ainut mahdollisuus olla tehdä uusi tallennus ja valita vaihtoehto C lopussa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pikemminkin jossain 60 %:n kohdalla keskivertopelaajalla, joka on suorittanut myös joitain sivutehtäviä. Itse pelkkä tarina vienee sellaiset 40 % koko osuudesta?

Just pelasin läpi,oikeastaan pelkän tarinan,ehkä korkeintaan 1 tai 2 sivuhommaa ja nekin tappaa ryöstäjä ja palauttaa lompakon tyylisiä juttuja (jos edes vaikuttaa tohon prosenttiin?) ja 52% näyttää...


Muuten se trophy siitä "osta se field hangar ja voita arms race" miten ihmeessä mä tuon teen kun se kenttä on alunperin jo Trevorin väreissä (oranssi) eihän sitä voi ostaa uudelleen ja mitä ihmettä tuo arms race nyt tarkottaa? jotain kisaa mutta mitä kisaa?

Samaten jokaisella hahmolla on jo alussa oma autotalli,muistaisin että ekalla pelikerralla tuo on pitänyt ostaa erikseen,oliko näin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Muuten se trophy siitä "osta se field hangar ja voita arms race" miten ihmeessä mä tuon teen kun se kenttä on alunperin jo Trevorin väreissä (oranssi) eihän sitä voi ostaa uudelleen ja mitä ihmettä tuo arms race nyt tarkottaa? jotain kisaa mutta mitä kisaa?

Asevarustelukilpalua, eli teet ne kaikki lentokoneelle (joka pitää siis ostaa, kuten tuo lentokonehallikin) ja kärryautolle tulevat tehtävät (5+5), jotka sieltä irtoaa. Vehkeen kyytiin ensin ja sitten tulee ohjeistusta. Trevor on ainoa hahmo, joka voi nämä suorittaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Asevarustelukilpalua, eli teet ne kaikki lentokoneelle (joka pitää siis ostaa, kuten tuo lentokonehallikin) ja kärryautolle tulevat tehtävät (5+5), jotka sieltä irtoaa. Vehkeen kyytiin ensin ja sitten tulee ohjeistusta. Trevor on ainoa hahmo, joka voi nämä suorittaa.

Ahaa,eli nuo ei olekkaan loputtomia tehtäviä mitä tulee kun hyppää koneeseen tai autoon jotka on siinä hallin nurkilla...Täytyy tehdä ne pois :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen pelannut tän jo läpi ja ajattelin aloittaa uudestaan alusta. Painoin valikosta new game nappia ja peli aloittaa lataan uutta. Joka kerta latausvalikossa kuitenkin peli jämähtää. Musiikki loppuu ja kuvat ei enään vaihdu. Odottelin 5 minuuttia ja siltikään ei tapahdu mitään. Koitin jo 3 kertaa ja välissä otin levynkin pois koneesta. Koko kone ei kuitenkaan sekoa vaan pääsen pois kyllä pelistä. Kun pelaa vanhaa tallennusta niin kaikki toimii normaalisti.

Onko tämmöistä muilla tapahtunut ja mitenköhän pääsisin aloittaan uuden pelin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen pelannut tän jo läpi ja ajattelin aloittaa uudestaan alusta. Painoin valikosta new game nappia ja peli aloittaa lataan uutta. Joka kerta latausvalikossa kuitenkin peli jämähtää. Musiikki loppuu ja kuvat ei enään vaihdu. Odottelin 5 minuuttia ja siltikään ei tapahdu mitään. Koitin jo 3 kertaa ja välissä otin levynkin pois koneesta. Koko kone ei kuitenkaan sekoa vaan pääsen pois kyllä pelistä. Kun pelaa vanhaa tallennusta niin kaikki toimii normaalisti.

Onko tämmöistä muilla tapahtunut ja mitenköhän pääsisin aloittaan uuden pelin?
Kirjaudu ulos psn:stä niin pitäis toimia. Sama ongelma tehtäviä uudelleen pelattaessa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuli kyllä inhottava ongelma tähän peliin kun aloin toista kertaa pelaan läpi.Kun ajaa jollain kaksipyöräisellä niin se kääntyy koko ajan voimakkaasti oikealle todella ärsyttävää kun pitäisi kääntää vasemmalle.Kokeiltu on kolmella eri ohjaimella ja aina sama juttu et ei johdu ohjaimesta.Onko tää sitten taas asennettava uudestaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tuli kyllä inhottava ongelma tähän peliin kun aloin toista kertaa pelaan läpi.Kun ajaa jollain kaksipyöräisellä niin se kääntyy koko ajan voimakkaasti oikealle todella ärsyttävää kun pitäisi kääntää vasemmalle.Kokeiltu on kolmella eri ohjaimella ja aina sama juttu et ei johdu ohjaimesta.Onko tää sitten taas asennettava uudestaan?
Ilmeisesti pelaat Pleikkarilla, niin oletko vahingossa laittanut liikeohjauksen päälle? Itselle kävi näin kerran ja kanssa ihmettelin hetken missä vika.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kifflom,kifflom ja vielä vit*n kifflom!!!!!!!!!!!!! menee hermo,viiminen kerta kun teen tätä tehtävähommaa :D Onko kokemusta,voin sanoa että pää hajoaa,kymmenen päivää simulointia (talennusta) sitten juostaan 5 mailia pitkin desertiä...mitä vielä? :D No,trophy siitä ainakin tulee...


Mitäs hemmettiä? Tuo kifflom trophy ja se trevorin fieldhangar trophyt tuli,mutta kun käynnistin pelin uudelleen,ne eivät sitten olekaan suoritettuna? mitä ihmettä...

E:Ahaa,käynnistin pelin taas uudestaan ja nyt ne on tuolla "huokaus" onneks ei tartte uudestaan tehdä! Kifflom! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kifflom,kifflom ja vielä vit*n kifflom!!!!!!!!!!!!! menee hermo,viiminen kerta kun teen tätä tehtävähommaa :D Onko kokemusta,voin sanoa että pää hajoaa,kymmenen päivää simulointia (talennusta) sitten juostaan 5 mailia pitkin desertiä...mitä vielä? :D No,trophy siitä ainakin tulee...

Itsehän olin fiksu ja laitoin ohjaimen johdon päähän ja michael sai seistä paikoillaan kämpässä sen 10 päivää samalla kun darrassa katselin leffoja. Tuo aavikolla juokseminen on tekemättä, mutta siinäkin kumilenkki on ystävä eikä tarvitse itse tehdä mitään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kifflom,kifflom ja vielä vit*n kifflom!!!!!!!!!!!!! menee hermo,viiminen kerta kun teen tätä tehtävähommaa :D Onko kokemusta,voin sanoa että pää hajoaa,kymmenen päivää simulointia (talennusta) sitten juostaan 5 mailia pitkin desertiä...mitä vielä? :D No,trophy siitä ainakin tulee...


Mitäs hemmettiä? Tuo kifflom trophy ja se trevorin fieldhangar trophyt tuli,mutta kun käynnistin pelin uudelleen,ne eivät sitten olekaan suoritettuna? mitä ihmettä...

E:Ahaa,käynnistin pelin taas uudestaan ja nyt ne on tuolla "huokaus" onneks ei tartte uudestaan tehdä! Kifflom! :D

Tuo aavikolla juoksu hoituu kahdella kuminauhalla, toisella vasen tatti vinoon ja toisella juoksunappi (X/A) pohjaan. Sitten vaan teet noin tunnin ajan jotain muuta.

Onneksi sentään Kifflom tehtäviä ei vaadita pelin 100% läpipeluuseen, eikä sukellusveneen osien tai ydinjätteen keräämistä.

PS. Oho ilmeisesti kannattaa päivittää sivu ennenkuin vastaa viestiin.
 
Osaisko joku auttaa????

Elikkäs koneena xbox 360 4gb, jossa kiinni 32gb usb tikku. Latasin collector's editionin koneelle ja toimi vähän aikaa ihan hyvin. Jossain vaiheessa ilmoitti pelitilannetta ladatessa että ladatut tiedostot eivät käytössä, ja nyt ei näy keräily boksin lisä jutut olevan pelitilanteessani päällä, ei näy esim stunt plane jutzka. Ladattu tiedostot koneelle ja tikulle ja löytyvät edelleen kummaltakin. Onkohan mitään keinoa millä saisin keräily boksin jutut takaisin päälle. Olen useasti ladannut tilanteita ja yrittänyt tehtäviä uudelleen, kun tarkoituksenani saada kaikista tehtävistä kultaa.
 
Ylös Bottom