Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko viritettyjen ajoneuvojen häviäminen pysyvästi ominaisuus vaiko bugi?

Yhteensä hahmoilla käytetty yksinpelissä n. 900k dollaria ajoneuvojen virittämiseen. Tallella näistä on lähinnä hahmojen omat alkuperäiset autot sekä osa sellaisista joillai ei talliin ajamisen jälkeen ole ajettu ollenkaan. Välillä ajoneuvot päätyvät tuonne poliisiaseman takavarikkoon, välillä taas haihtuvat täysin ilmaan. Franklinilla esim. menetetty sama kaupasta ostettu moottoripyörä jo 3x, ei vain päädy ikinä takavarikkoon. Poliisien takavarikkokaan ei ole täynnä joten sekään ei voi selittää ajoneuvojen häviämistä. Välillä ajoneuvot häviävät myös tallista, ilman että olen edes ajanut niillä. Tuntuu olevan melko turhaa käyttää rahaa ajoneuvojen virittämiseen kun lähes 100% todennäköisyydellä ne kuitenki haihtuvat jossain vaiheessa kokonaan ilmaan....
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kellään tietoa, miten tuo tallennuksen tuominen PS3:lta PS4:lle sitten tapahtuu, kun peli julkaistaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kellään tietoa, miten tuo tallennuksen tuominen PS3:lta PS4:lle sitten tapahtuu, kun peli julkaistaan?
Vain online-hahmoista on ollut puhe.
"players will have the option of carrying over their GTA Online save data from either PlayStation 3 or Xbox 360 to any of the newly supported platforms."

Read more: http://www.digitaltrends.com/gaming/grand-theft-auto-5-coming-ps4/#ixzz385YGrZQD
Follow us: @digitaltrends on Twitter | digitaltrendsftw on Facebook
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vain online-hahmoista on ollut puhe.
"players will have the option of carrying over their GTA Online save data from either PlayStation 3 or Xbox 360 to any of the newly supported platforms."

Read more: http://www.digitaltrends.com/gaming/grand-theft-auto-5-coming-ps4/#ixzz385YGrZQD
Follow us: @digitaltrends on Twitter | digitaltrendsftw on Facebook
Niin no se on oikeastaan tärkeämpi, mutta pointti oli se, että pitääkö vielä omistaa edellinen konsoli sekä peli..?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Niin no se on oikeastaan tärkeämpi, mutta pointti oli se, että pitääkö vielä omistaa edellinen konsoli sekä peli..?

Mitään varmaa en ole mistään kuullut, mutta OLETTAISIN, että nuo online-hahmojen edistykset olisi tallennettuna RockStarin servereille- Näin ollen ainakin tapaukset PS3 => PS4 ja X360 => X1 pitäisi olla melko yksinkertaista toteuttaa ilman, että itse pelaajalta vaadittaisiin juuri mitään toimenpiteitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Todennäköisesti saman tyylisesti kuin bäfässä eli siihen tulee ikkuna ja kysytää haluatko tuoda statsit uudelle konsolille
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yksi tyhmä kysymys vielä, että kun nyt ostin "osakkeita'" tuolta yhdeltä lentokentältä Trevorilla ja sain viestin viikottaisesta rahasta joka oli noin 19k niin mitenkäs nämä rahat saa itselleen, kun eivät näyttäneet automaattisesti tulevan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yksi tyhmä kysymys vielä, että kun nyt ostin "osakkeita'" tuolta yhdeltä lentokentältä Trevorilla ja sain viestin viikottaisesta rahasta joka oli noin 19k niin mitenkäs nämä rahat saa itselleen, kun eivät näyttäneet automaattisesti tulevan?
Kyllä ne automaattisesti tulee viikon välein, saat siitä vielä erikseen e-mailia jos oikein muistan
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ostin Independence Day Special -kampanjan aikana Firework Launcherin. Ja eilen kun pelasin niin sitä asetta ei enää ole :confused: Myöskään rahoja ei ole tullut takaisin. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Eikös nuo pitäisi jäädä, kun ne kerran ostaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Se pysyi valikoissa kunnes siitä käytti kaikki ammukset. Sitten kun tulee taas joku isompi juhlapäivä mihin liittyy ilotulitukset niin se tulee taas näkyviin ja siihen voi ostaa lisää ammuksia. Eli varmaan uutenavuonna pääset leikkimään sillä seuraavaksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Se pysyi valikoissa kunnes siitä käytti kaikki ammukset. Sitten kun tulee taas joku isompi juhlapäivä mihin liittyy ilotulitukset niin se tulee taas näkyviin ja siihen voi ostaa lisää ammuksia. Eli varmaan uutenavuonna pääset leikkimään sillä seuraavaksi.

Aijaa. Kiitos infosta. Luulin, että jäisi pysyvästi. Eikös ne autot yms pysy jatkuvasti? Vai onko niissä myös jonkinlainen vastaavanlainen rajoitus, että voi käyttää vain tiettyinä aikoina?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ainakin onlinen puolella pitäisi pysyä. Yksinpelin puolelta kuulemma on liberator hävinnyt ja se prätkä hävinnyt.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen pelannut nyt joitain tunteja, ehkä 20% tarinasta, ja täytyy sanoa että olen jokseenkin pettynyt. Tarina ja ääninäyttely, miljöö yms. ovat toki parasta A-ryhmää, mutta itse pelaaminen jättää monilta osin toivomisen varaa, paljonkin. Ensinnäkin, miksi kaikki pitää saada nyt ja heti? Peli on selvästi suunnattu joillekin kärsimättömille ES-jonneille. Itse en koe pelissä mitään saavuttamisen tai onnistumisen iloa, kun aseita ja autoja on heti alusta asti enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Toinen ongelma on tehtävissä. Kaikki ovat joko "mene sinne ja tapa nämä ja karista sen jälkeen kytät" tai "jahtaa tätä nilkkiä autolla, kunnes se skriptattu kohtaus tulee ja katso sitten mitä tapahtuu". Kaiken lisäksi ammuskelu on edelleen toteutettu todella kehnosti. Automaattitähtäystä on käytännössä pakko käyttää, jotta ei kuole koko ajan. Ja jo ihan siitäkin syystä, että sitä pientä harmaata tähtäintä on likimain mahdoton erottaa ruudulta ajoittain. Ammuskelu ei vain ole koskaan mitenkään erityisen hauskaa. Sama ongelma oli LA Noirissakin, missä toimintakohtaukset olivat selvästi pelin heikointa antia.

Kovin ristiriitainen tekele. Upea miljöö ja hyvä tarina rampautetaan itseään toistavalla tekemisellä. Eikä sitä tekemistäkään lopulta niin paljoa ole. Autojen tuunaus, vaatteiden ostelu, koiran kanssa kikkailu.. kyllästyttää todella nopeasti. Ja se Trevor on hahmona jo yksinkertaisesti liikaa. En ole juurikaan nauttinut hänenä pelaamisesta. Kaikki maun ja korrektiuden rajat on ylitetty jo niin monta kertaa, että ei se jaksa enää edes hymyilyttää.

Ehkä sitten GTA VI tehdään pelkästään uusille konsoleille ja siinä nähdään pelimekanismeja, jotka eivät ole pelkkiä kopioita PS2-ajoilta. En tarkoita, että peli olisi huono, mutta onhan tässä niin paljon puutteita/hölmöyksiä/ärsyttävyyksiä, että täytyy olla jokseenkin kuolaava imbesilli, jos antaa tälle 10/10.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen pelannut nyt joitain tunteja, ehkä 20% tarinasta, ja täytyy sanoa että olen jokseenkin pettynyt. Tarina ja ääninäyttely, miljöö yms. ovat toki parasta A-ryhmää, mutta itse pelaaminen jättää monilta osin toivomisen varaa, paljonkin. Ensinnäkin, miksi kaikki pitää saada nyt ja heti? Peli on selvästi suunnattu joillekin kärsimättömille ES-jonneille. Itse en koe pelissä mitään saavuttamisen tai onnistumisen iloa, kun aseita ja autoja on heti alusta asti enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Toinen ongelma on tehtävissä. Kaikki ovat joko "mene sinne ja tapa nämä ja karista sen jälkeen kytät" tai "jahtaa tätä nilkkiä autolla, kunnes se skriptattu kohtaus tulee ja katso sitten mitä tapahtuu". Kaiken lisäksi ammuskelu on edelleen toteutettu todella kehnosti. Automaattitähtäystä on käytännössä pakko käyttää, jotta ei kuole koko ajan. Ja jo ihan siitäkin syystä, että sitä pientä harmaata tähtäintä on likimain mahdoton erottaa ruudulta ajoittain. Ammuskelu ei vain ole koskaan mitenkään erityisen hauskaa. Sama ongelma oli LA Noirissakin, missä toimintakohtaukset olivat selvästi pelin heikointa antia.

Kovin ristiriitainen tekele. Upea miljöö ja hyvä tarina rampautetaan itseään toistavalla tekemisellä. Eikä sitä tekemistäkään lopulta niin paljoa ole. Autojen tuunaus, vaatteiden ostelu, koiran kanssa kikkailu.. kyllästyttää todella nopeasti. Ja se Trevor on hahmona jo yksinkertaisesti liikaa. En ole juurikaan nauttinut hänenä pelaamisesta. Kaikki maun ja korrektiuden rajat on ylitetty jo niin monta kertaa, että ei se jaksa enää edes hymyilyttää.

Ehkä sitten GTA VI tehdään pelkästään uusille konsoleille ja siinä nähdään pelimekanismeja, jotka eivät ole pelkkiä kopioita PS2-ajoilta. En tarkoita, että peli olisi huono, mutta onhan tässä niin paljon puutteita/hölmöyksiä/ärsyttävyyksiä, että täytyy olla jokseenkin kuolaava imbesilli, jos antaa tälle 10/10.
Harvinaista kuin se onkin, oon samaa mieltä. Ampuminen, varsinkin ajaessa, on ollu kolmosen jälkeen niin kehnosti toteutettu että mun piti oikeasti pohtia pitkään että ostanko tätä peliä ollenkaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

^Eli sun mielestä kolmosessa toimi autosta ampuminen hyvin? Siinä pystyi ampumaan vain 90 astetta joko oikealle tai vasemmalle ja samalla tietenkin oli pkko myös katsoa sivulle. Olihan se kivaa jahdata jotain nopeaa autoa ja ajaa vierelle ja sitten tuijotat sen kylkeä kun koitat ampua sen palasiksi ja aivan varmasti törmäät sen takia johonkin. Tuon takia tuli vice cityssä käytettyä paljon moottoripyöriä koska niiden päältä pystyi ampumaan suoraan eteenpäin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yksitoikkoista tekemistä olen kritisoinut R:n peleissä jo RDR:ssä. Uskomattoman tylsäksi tehty ja joka tehtävä on copypaste edellisestä, mutta eihän R:n tekeleitä saa moittia!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itselläni gta5 ps3 versiosta myöskin ristiriitaiset fiilikset. Toki todella hyvä peli ja hieno tarina, mutta kyllä ps3 aika kovilla on pelin suhteen. Puhutaan niin isosta pelistä ps3:n kapasiteetille. Ampuminen on aina ollu gta-sarjassa kökköä. Itse toivoisin vielä enemmän vapauksia pelin sisällä. Lisäksi pienet yksityiskohdat ärsyttävät mm. pelissä tv-kanavia on muutama jos istut kotiin katsomaan tv-tarjontaa. Tosi pieni asia, mutta itseäni ärsytti hyvin paljon. Toki ps4 versiosta isot odotukset, mutta saa nähdä mitä sieltä tulee.
 
Ylös Bottom