Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On se metkaa kun peliä on tullut pelattua yhteensä jo yli 500 tuntia, mutta silti tuo first person traikku nosti suupielet korviin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Huh huh. First personia osasin odottaa, mutta et se näyttää noin hyvältä! Täytyy myöntää ettei ennakkotilaus enää kadutakaan ja jopa alan ymmärtämään täyden hinnan. Pojathan on tehneet paljon uutta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siis oliko tämä Big Reveal nyt sitten IGN:n osalta tuo kolmen minuutin juttu uudesta kuvakulmasta? Vähänkö lässähti.. Ja CVG ei ole vielä edes saanut videotaan upattua Youtubeen mutta tekstin perusteella puhuvat samasta aiheesta.

Uuden kuvakulman takia en ala maksamaan 70 euroa
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Huh huh. First personia osasin odottaa, mutta et se näyttää noin hyvältä! Täytyy myöntää ettei ennakkotilaus enää kadutakaan ja jopa alan ymmärtämään täyden hinnan. Pojathan on tehneet paljon uutta.

Todellakin näyttää hienolta. Tosin odotan kun alkaa taas se perinteinen parjaus krafiikoista "ei näytä yhtään next geniltä!"
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Todellakin näyttää hienolta. Tosin odotan kun alkaa taas se perinteinen parjaus krafiikoista "ei näytä yhtään next geniltä!"

Kunhan ei ruudunpäivitys ole PS3:n tasolla ni kelpaa. Ja kyllähän tuo uusi kuvakulma saa saman pelin näyttämään täysin eriltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kunhan ei ruudunpäivitys ole PS3:n tasolla ni kelpaa. Ja kyllähän tuo uusi kuvakulma saa saman pelin näyttämään täysin eriltä.

En ole itse tästä uudesta kuvakulmasta niinkään innoissaan, tuntuu jotenkin turhalta. Ja voisin väittää että kun valittavana silti on se kolmannen persoonan kuvakulma niin aika moni tulee sitä käyttämään, sillä on parempi muutenkin ohjata kulkuvälineitä ja sillä saa huomattavan edun tulitaisteluissa (näkee enemmän yms). Porukkahan käyttää esim. Destinyssä moninpelissä tanssi-emotea nähdäkseen kulman taakse koska sillä pääsee kolmanteen persoonaan ja pystyy näkemään ympäristöään enemmän.

Vähän pettynyt etteivät näyttäneet muita uudistuksia, jos niitä nyt edes on olemassa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itse ainakin tulen käyttämään first person näkymää kun ajelen tehtävien välillä ja onlinessa kun vien vaikka simeonille auton. Lisäksi first person kuvakulma + hud pois päältä + share toiminto = viimeinkin nättejä kuvia.
Ja saa tuolla varmasti hienoja videoitakin. Esim maastopyörällä vauhdilla alas mt.chiliadin rinteitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kuten jutussa sanottiin, voit vaihtaa ihan koska vaan kuvakulmaa, eli sieltö suojasta voit vaihtaa kolmanteen persoonaan, muuten painaa fps meiningillä jne.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja sen voi myös säätää niin, että kuvakulma siirtyy automaattisesti 3rd person tilaan kun menet suojaan jne.

"First-person options are bogglingly extensive, with options for Assisted Aim, Semi-Assisted Aim, Free Aim and much, much more. You can set first-person targeting with third-person cover, or third-person targeting with first-person driving... the choice is huge. First-person (FP) street brawls feel more hilariously, violently wrong than ever. The FP combat would even lend itself to a Punch Out-style dedicated mini-game, if Rockstar desired. That's the point: Rockstar, bizarrely, were in danger of becoming trapped in the open-world genre of their own creation, forever tied to third-person conventions."

"GTA Online lets you create FP-only races and death-matches". Hei ehkä viimeinkin jaksan kokeilla deathmatchia. Free aim first person tdm? Yes please jos vaan on saatu se tähtäys paremmaksi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Nyt on CVG youtube kanavalla lähes tunnin pätkä.. Mutta mutta, gameplay videot on PS3 versiosta? Mitä helvettiä.. :confused: Odotin tana pystyssä PS4 pätkiä. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Johan tuolla kirjoitellaan että "i see no fucking difference" kun eivät ymmärrä että kyseessä on PS3 version pätkät.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Vaikka tätä peliä tuli aikoinaan pelattua niin että alkoi oksettaa, takana n.600h. On tämä kuitenkin niitä harvoja pelejä joita jäin kaipaamaan kun ps3 vaihtui ps4, aina välillä on tehnyt mieli palata pelin pariin. Ennakkotilaus tuli tehtyä, hienoa myös huomata että tässä on nyt muutakin kun vain joku päälle lykkästy parempi resoluutio.

Mulle nyt se ja sama, "sama peli" Nyyh itku, en maksa toista kertaa, jos peli on hyvä niin se on hyvä vaikka se onki sama peli. Joka vuos pienillä pieru uudistuksilla julkaistava codi jossa tälläkertaa perseessä raketit on sit niin WAU :O ja hieno asia ja on "uutta"

Noh oli miten oli, rockstar voi ottaa mun rahat. Mielummin mä tähän rahani pistän.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itsekin olen pelannut jo yli 500 tuntia ja viimeksi tänään olin onlinessa. Kyllähän tuo first person setti saa pelin tuntumaan aika uudelta jos vaikka koko tarinan pelaa sillä läpi.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hyvältähän tuo FPS-meininki vaikutti, mutta edelleen pysyn siinä päätöksessä, että nykysukupolven GTA V saa odottaa niin kauan kunnes yksinpeliin tulee uutta tarinasisältöä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Uuden kuvakulman takia en ala maksamaan 70 euroa

Itse jätin koko vitosen väliin kun PC:lle ei tullut (tuleehan se nyt toki, mutta voin sen sitten halvalla kaivaa ensivuonna), joten pääsen ihan kokonaan pelaamaan täysin uutta peliä itselle. Jäi jopa kaikki arvostelut, kommentit, videot tästä pois aikoinaan ja hyvin on onnistunut nytkin olemaan pimenossa tästä. Mutta en itsekkään kyllä 70€:a sijoittaisi, vaan alta 50€ sain ihan levyllä (saa kaupattua sitten joskus pois kun on tarpeeksi pelannut). Uusi kuvakulma nyt on mitä on, en uskalla sanoa juuta enkä jaata ennenkuin pääsen pelailemaan. Fiilis on ainakin kohillaan ja ihan innolla odottelen!
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

1080p ja 30fps kummallakin konsolilla, joko PS4-fanit peruu ennakkotilauksiaan (kuten AC:Unityn kohdalla) kun eroa X1-versioon ei ole vaikka muka pitäisi olla?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

1080p ja 30fps kummallakin konsolilla, joko PS4-fanit peruu ennakkotilauksiaan (kuten AC:Unityn kohdalla) kun eroa X1-versioon ei ole vaikka muka pitäisi olla?

Vaikea sanoa oletko vähän tyhmä vai muuten vain hidas, jos et tajua eroa näiden tapausten kohdalla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Framerate on pettymys mutta ei yllätys, toivottavasti se ei sen alle 30 ikinä mene.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kuten jo aikaisemmin olen sanonut, PS3:n diashown jälkeen tasainen ruudunpäivitys on kaiken a ja o.

Se on ihan ok, se että olisi mahdollisuus tehdä 60fps, tai fullhd, mutta ei tehdä, ettei toisille tule paha mieli niin se ei ole ok. Se on näiden kahden ero.
 
Ylös Bottom