Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Vähän turha arvailla etukäteen mitään. Ainakin se on varmaa, että jotain on tehty erillälailla. Minulla on ainakin luottoa siihen.

Ja vaikka tehtävät olisi edelleen lineraalisia, niin ei se minua hetkauta. Tässä pelissä on kyse paljosta muustakin, kuin tehtävien tekemisestä.

Kyllä tämä paljon enemmän RDR2 muistuttaa tarinankerronnalta ja monilta osin kuin GTA V. Tarina on chaptereina joka kuljettaa parivaljakkoa ympäri karttaa eri paikkoihin ja eiköhän Chaptereiden vaihtuessa muutu myös alueet kartalla, tai ainakin rakennuksia valmistuu jne kuten RDR2. Tässä ei saa edes ostaa omaa kämppää koska se ei sovi tarinallisesti hommaan..ja tämä viittaisi siihen että pelaajan vapauksia tietyiltä osin on viety skriptattumpaan suuntaan mutta maailma on taas elävämpi kuin koskaan. En nostaisi omia odotuksia että päätehtävät ei olisi aika tiukasti suitsittuja. Toivon että ne olisi monipuolisia ja vaihtoehtoja tietyissä kohdin olisi esim miten karata jostain rikospaikalta tai miten murtautua johonkin

Ei GTA vitosessakaan saanu ostaa kämppää koska tarinallisesti jne, kaikilla oli ne omat kämpät, ainoastaan Franklin sai sen kartanon. Eiköhän tässä oo niitä tarinassa auettavia asunotja sitten eri alueilla omat kämpät tjsp. Mielenkiintoista sit nähää mihin tässä gtaassa sitä rahaa käytetään kun se on aina gtaassa se oma juttunsa mihin ne tienaamansa miljoonat sitten käyttää, toki autoja ja vaatteita ym. Vitosessa pystyi ostaa autotalleja ja golfclubin Michaelilla ja Trevorilla lentokentän, autoja toki ja lentokoneita, sekä osakkeita.

Ei GTA vitosessakaan saanu ostaa kämppää koska tarinallisesti jne, kaikilla oli ne omat kämpät, ainoastaan Franklin sai sen kartanon. Eiköhän tässä oo niitä tarinassa auettavia asunotja sitten eri alueilla omat kämpät tjsp. Mielenkiintoista sit nähää mihin tässä gtaassa sitä rahaa käytetään kun se on aina gtaassa se oma juttunsa mihin ne tienaamansa miljoonat sitten käyttää, toki autoja ja vaatteita ym. Vitosessa pystyi ostaa autotalleja ja golfclubin Michaelilla ja Trevorilla lentokentän, autoja toki ja lentokoneita, sekä osakkeita.
Mulla on fiilis että tässä raha on rajallisempaa. Onhan esim sun taskulompakkokin aika pieni ja sun pitää tallettaa ne rahat automaatilla pankkitilille tai vissiin menetät ne kuolon korjaessa. Pankkitilikin taitaa olla rajattu.

Online, jos tähän sellaista tulee, on varmaa eri juttu.

Mulla on fiilis että tässä raha on rajallisempaa. Onhan esim sun taskulompakkokin aika pieni ja sun pitää tallettaa ne rahat automaatilla pankkitilille tai vissiin menetät ne kuolon korjaessa. Pankkitilikin taitaa olla rajattu.

Online, jos tähän sellaista tulee, on varmaa eri juttu.

No oli vitosessaki pankkitili ja "cash" ja pystyit automaatilla siirtää rahaa pankkiin jne, mut silti pystyit kantaa vaikka 10biljoonaa käteisenä. Onliessaki oli että "kannattaa laittaa rahat pankkiin ettei muut ryöstä" silläkää ollu mitää merkitystä vaikka koko omaisuus ois käteisenä, siinä oli just joku pikku summa mitä ne muut sit sai, puhutaa satasista.

Itse en usko että on mitään rajoja, mutta oisha se oikeesti hyvä että se pankki ja käteinen toimis jotenki realistisemmin eikä että cashiä 10biljoonaa. :D

No oli vitosessaki pankkitili ja "cash" ja pystyit automaatilla siirtää rahaa pankkiin jne, mut silti pystyit kantaa vaikka 10biljoonaa käteisenä. Onliessaki oli että "kannattaa laittaa rahat pankkiin ettei muut ryöstä" silläkää ollu mitää merkitystä vaikka koko omaisuus ois käteisenä, siinä oli just joku pikku summa mitä ne muut sit sai, puhutaa satasista.

Itse en usko että on mitään rajoja, mutta oisha se oikeesti hyvä että se pankki ja käteinen toimis jotenki realistisemmin eikä että cashiä 10biljoonaa. :D
On rajat, taskussa voi olla kerrallaan noin 20000 dollaria ja pankkitilis on myös raja mut siit ei tiedä viel mikä se on.

On rajat, taskussa voi olla kerrallaan noin 20000 dollaria ja pankkitilis on myös raja mut siit ei tiedä viel mikä se on.

Ai et siitä on ihan kerrottu, ok. Jos noi rajat on myös onlinessa jos/kun semmonen tulee se on kyllä perseestä, että siinä sitten pakotetaan ihmisä ostamaan paskaa että mahtuu taas tilille rahaa. Ettei voi säästää loputtomiin just semmosta summaa mitä haluat ja sit ostaa tai olla ostamatta mitä haluat koska haluat, se raja oli perseestä myös Gran Turismo 7 mikä oli alkuu 20 miljoonaa eli siinäki pakotettiin ostamaan paskaa että taas mahtui tilille, nyt se on 100 miljoona joka on jo jotenki järkevämpi mut silti tommoset tilirajoitukset on mun mielestä perseestä.

GTA tapaukses joo käteisrajat on ihan hyvä ja realistinen jos nyt semmosta halutaan leikkiä mut pankkitilillä ei pitäis kyl olla mitää rajoituksia niiku ei ole oikeessakaa elämässä, toki oikees elämäs siel on yleensä hämähäkin verkkoja mut jos on joku hemmetin rikas nii ei pankki ole mitää rajoittamassa paljonko sulla saa siel olla, nii miksi videopelissä pitäisi olla? :p

Ylös Bottom