Lurjus! Mä joudun kulkemaan juuttikankaista tehdyssä paitulissa kun sulla on smokki blingeineen.Täällä lähtee uktimate tilaukseen sitten jossain kohtaa, kun pelistä on nähtykkin jotain![]()
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lurjus! Mä joudun kulkemaan juuttikankaista tehdyssä paitulissa kun sulla on smokki blingeineen.Täällä lähtee uktimate tilaukseen sitten jossain kohtaa, kun pelistä on nähtykkin jotain![]()
Kova linjan veto. Pakko arvostaa. Tulen jatkossakin ostamaan paljon pelejä VGP:sta.Tarvii hattua nostaa esim. VideoGamePlus:lle, joka ei ota "fyysistä" versiota edes myyntiin. Pitävät kiinni periaatteistaan.
A Statement from VGP Regarding Grand Theft Auto VI
As gamers and retailers, we recognize that Grand Theft Auto VI is poised to be one of the biggest entertainment launches in history. The excitement surrounding this release is unprecedented, and we understand why so many customers are eagerly anticipating its arrival.
For nearly 40 years, VGP has been committed to supporting physical media and preserving the value of physical game ownership. As part of that commitment, our company policy is that we do not carry physical products for video game consoles that contain only a digital download code.
Based on the information currently available, the physical release of Grand Theft Auto VI for the PlayStation 5 and Xbox Series X is expected to be a code-in-box product. As a result, VGP will not be offering it for sale under our current company policy.
We want to be clear that this decision is not a reflection of the game itself. We have tremendous respect for Rockstar Games and the incredible achievement that Grand Theft Auto VI represents.
Should Rockstar one day release a physical edition containing a disc in the box, we would be pleased to carry and support that version for our customers.
Thank you for your continued support of physical gaming and for helping us champion game preservation and ownership for nearly four decades.
— The VGP Team
Joo hattua nostettava kyllä tuolle paikalle, että pitää periaatteistaan kiinni tämän tasoisen julkaisunkin kohdalla.Kova linjan veto. Pakko arvostaa. Tulen jatkossakin ostamaan paljon pelejä VGP:sta.
Aika varmasti 30fps ihan pro ps5:lla myös.Fyysisen kopion puute taitaa osittain johtua siitä että käytetyn pelin jälleenmyynti halutaan estää, koska kyllähän tuossa olisi voinut olla levyversio joka vaatii päivityksen toimiakseen. Jos jollakin taikatempulla taikovat tämän pyörimään 60fps perus PS5 niin pakko varmaankin lähtä konsolikaupoille marraskuussa, mutta jos on 30fps niin sitten pitää odotella PC tai PS6 versio.
En mä ole varsinaisesti puolesta enkä vastaan, mutta vähättelen sen verran ettei mulle ole tällaisella merkitystä. Ei tässä eikä muissakaan peleissä.Valitettavasti myy ihan helvetisti. Tämäkin ketju sen todistaa. Kohta tulee ne puolustelijat ja vähättelijät
”Olen odottanut peliä 25v ja en näe tässä pahaa, ostan kolme ultimatea!”
Sitte toisessa ketjussa huudetaan vääryyttä miksi näin käy pelille x.
Näin teen itekkin. Pitää tästä eka nähdä oikeasti pelikuvaakin ja mielellään arviotkin ennen, kun ennakkotilaan. Ne ennakkotilaushärpäkkeet saa kyllä vaikka 5min ennen julkaisua.Julkaisu on pyöreästi viiden(5!) kuukauden päästä, joten itse en näe mitään syytä vääntyä ensi yönä, tai edes huomenna, varaamaan mitään ennakkoon. Jos digiversioon päätyy, niin ennakkolisätkin saa vielä, vaikka varaisi pari päivää ennen julkaisua. Näin olen tehnyt jokaisen niiden muutaman digipelin kanssa, jotka olen ennakkovarannut ja ennakko-ostanut. Vajaa viikko ennen julkaisua sopiva määrä rahaa PSN-korttien avulla tunnukselle, osto ja sitten sopivassa välissä ennakkolataus.
Piti ihan googlettaa ja eipä siellä kyllä mitään lisätehtäviä pitäisi olla, joten ei ihme että oli tällaiset kokonaan unohtuneet kun olen selvästikin kokenut ettei (onneksi) ole mitään ihmeellistä menetettävää vaikka oli pelkkä perusversio. Hevonen, aarrekartta, massia ja kulutustavaraa.RDR2 on itselle kaikkien aikojen odotetuin peli ja oli huikea kokemus, siinäkin jätin erikosversion ostamatta ja lisätehtävät sun muut jäi kokematta. Kertaakaan se ei ole harmittanut.
Joo, se oli Dark Souls 2, jonka kohdalla ensimmäistä kertaa jätin ennakkotilausbonuksen lunastamatta kun saman aseen sai pelissä muutenkin. En ymmärrä tuollaisia "etuja", joilla ei edes saa mitään uutta mutta rikkoo pelin normaalin rytmin saamalla jonkin paremman aseen heti kättelyssä käyttöön.Pre-order bonukset taas on sellaisia, että en edes halua niitä jos ne rikkoo alkupelin progressiota. Kai niitä hyviäkin bonuksia on joskus historian aikana ollut.
Yksityiskohtien määrä on hirvittävän suuri, jos vertaa mihin tahansa muuhun kehittäjään. Jotkut sitä arvostaa, jotku näköjään ei. Sit siin on iso avoin hiekkalaatikko, missä voi tehä mitä vaan, ja ihan naurattaa ku vertaa minkä tahansa muun kehittäjän "avoimen maailman" räpellyksiin. Kuka niitä kädestä piteleviä putkia jaksaa ku voi pelata geeteeaata. Miettikää ny vähän!En ole jaksanut tuohon aiemmin kommentoida mutta en itse kyllä hoksaa mikä GTA:ssa niin erikoista lopulta edes on: mikä on se "juttu", mitä ei muista peleistä saa, tms?