Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Täytyy sanoa, etten muista, että olisin ikinä ostanut tämän hintaista videopeliä pois lukien fyysiset keräilijäversiot, joita ennen muinoin oli useamman julkaisun yhteydessä. On kyllä kallis! Varmaan ideaalisti voisi odottaa alennusmyyntejä, mutta toisaalta esim. Vice-teemainen ennakkotilausbonari houkuttaa.

Sitä mietin, että täytynee odotella vielä "fyysisen" version hintataso. Digikaupassa MS ja Sony ottaa sen noin 30 %, eikä kilpailua juuri ole. Voisikohan fyysistä latauslipukehimmeliä saada halvemmalla esim. Gigantista, jos kivijalkakauppa leikkaa katteistaan?
 
Täytyy sanoa, etten muista, että olisin ikinä ostanut tämän hintaista videopeliä pois lukien fyysiset keräilijäversiot, joita ennen muinoin oli useamman julkaisun yhteydessä. On kyllä kallis! Varmaan ideaalisti voisi odottaa alennusmyyntejä, mutta toisaalta esim. Vice-teemainen ennakkotilausbonari houkuttaa.

Sitä mietin, että täytynee odotella vielä "fyysisen" version hintataso. Digikaupassa MS ja Sony ottaa sen noin 30 %, eikä kilpailua juuri ole. Voisikohan fyysistä latauslipukehimmeliä saada halvemmalla esim. Gigantista, jos kivijalkakauppa leikkaa katteistaan?
Noup, Gigantissa ainaki hintana 79,95€, ultimaattista ei edes löydy heiltä.

Gigantti
 
Noup, Gigantissa ainaki hintana 79,95€, ultimaattista ei edes löydy heiltä.

Gigantti
Okei, hyvä nosto. Voi tietysti hyvin olla, että hinta on ja pysyy tuossa. Ellen aivan väärässä ole, niin joskus nämä Gigantit, Powerit jne. ovat tiputtaneet hintaa juuri ennen julkaisua, kun kilpailu on kovimmillaan. Mutta sitähän emme tiedä kuinka kovaksi Rockstar on sisäänostohinnan nostanut, että onko siinä ilmaa ja paljonko.
 
PS5:n Ultimate Edition lähti Storesta ennakkotilaukseen. Kyllähän tuollaisen summan nyt kerran 13 vuoteen maksaa ilomielin. Toki GTA V tuli aikoinaan lisäksi päiviteltyä myös uudemmille konsoleille. Tunsin siltikin saaneeni rahoilleni vastinetta.

Kyllähän tässä alkaa hiljalleen hype nousemaan. Saas nähdä, ehtiikö seuraavaa Call of Dutya paljonkaan pelaamaan. Tämähän on itselleni sellainen jokavuotinen traditio. Toki GTA VI:n julkaisusta johtuen (?) seuraava COD aikaistuu normaalista aikataulusta (marraskuu -> lokakuu).
 
Täytyy sanoa, etten muista, että olisin ikinä ostanut tämän hintaista videopeliä pois lukien fyysiset keräilijäversiot, joita ennen muinoin oli useamman julkaisun yhteydessä. On kyllä kallis! Varmaan ideaalisti voisi odottaa alennusmyyntejä, mutta toisaalta esim. Vice-teemainen ennakkotilausbonari houkuttaa.

Sitä mietin, että täytynee odotella vielä "fyysisen" version hintataso. Digikaupassa MS ja Sony ottaa sen noin 30 %, eikä kilpailua juuri ole. Voisikohan fyysistä latauslipukehimmeliä saada halvemmalla esim. Gigantista, jos kivijalkakauppa leikkaa katteistaan?
Nyt kun nuo hinnat on storessakin näkösällä niin eihän tämä ollut yhtään sen kalliimpi mitä suurin osa Sonyn omista julkaisuistakaan? Esim Wolverine näyttää olevan samaan 79,95€ hintaan, MW4 myös ja joku vault edition 109,95€. Saros taisi myös olla 79,95€.

Ihanko tosissaan porukka ajatteli, että tästä, jonka edellinen osa on kaikkien aikojen isoin viihdejulkaisu, olisi halvempi, kun mitä tuo nykyinen 79,95€ taso? Minusta on tosi iso yllätys, ettei tämä ollut lähtöhinnaltaan jo sen 100€.
 
Okei, hyvä nosto. Voi tietysti hyvin olla, että hinta on ja pysyy tuossa. Ellen aivan väärässä ole, niin joskus nämä Gigantit, Powerit jne. ovat tiputtaneet hintaa juuri ennen julkaisua, kun kilpailu on kovimmillaan. Mutta sitähän emme tiedä kuinka kovaksi Rockstar on sisäänostohinnan nostanut, että onko siinä ilmaa ja paljonko.
Kyllähän tuo latauslipuke tekee kuitenkin sen, että hinta ei ole samalla tavalla kiveen hakattu, kuin se on konsolien kauppapaikoilla.

Lisäksi onhan siellä muutama muukin mahdollisuus, jos ei halua suoraan mennä konsolilla kauppaan ja painaa Osta -nappia. Voi esimerkiksi lähempänä julkaisua vilkaista paljonko peli maksaisi Islannin kauppapaikalla tai mennä digikaupat kokoavalle sivulle ja tehdä hintavertailua: https://gg.deals/game/grand-theft-auto-vi-xbox-series/

Toki on mahdollista, että tällainen julkaisu ei samalla tavalla anna vaihtoehtoja tai ainakaan halvempia hintoja kuin joku vähän pienempi julkaisu.
 
kyllä houkuttelisi ultimate edition, vaikken ihan varma mitä kaikkea on mutta vaikka mitä oli ainakin modausjuttuja aseita, mod shop rideout customs jne
 
Tuon Ultimate-version saa ostettua myös erikseen, jos sitä ei halua ostaa heti kylkeen:

"The Grand Theft Auto VI: Ultimate Edition Upgrade will also be available for Grand Theft Auto VI: Standard Edition owners to purchase separately at any time. Physical version (LMAO, kirjoittajan huomautus) buyers can upgrade at any point after their digital download code has been redeemed."

 
Ylös Bottom