Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto VI

Tämän pelin kohdalla en olisi niinkään varma. Onhan se jo nyt nähty, että jengi on ennakkavaraillut lähes 100 euron ultimate versioita, vaikka pelistä ei edelleenkään tiedetä mitään. Siihen verrattuna joku 20 euron Netflixin kuukausitilaus ei ole juuri mitään.

Mä ainakin tiedä pelistä kaiken, siinä kaksi pelattavaa päähahmoa, mies ja nainen. Pelissä on tarina, sielä on autoja, helikoptereita, mopoja, moottoripyöriä, veneitä. Peli on openworld avoin iso maailma, grafiikat todella kauniita, yksityiskohtia, kaikkia kulkuväinetä voi käyttää, pelissä on myös online puoli missä voi pelata yksin tai yhdessä kavereiden kanssa:oops:. Peli tulee olemaan massiivinen menestys niin arvostelujen kuin myös myyntien puolesta, metacritic 90+ jne, on myös ihmisiä jotka eivät usko ja luulevat että peli floppaa eikä myy ja on muutenkin täyttä paskaa.

Vielä ei ole tähän päivään asti yksikään GTA peli flopannut ja jokainen gta on saanut 90+ arvosanat 9/10 10/10 jne enkä usko että yhtäkkiä just tämä GTAVI on nyt se gta joka floppaa. Itse olen GTA fanipoika myönnän sen ja ihan sama mitä muut ajattelee, mutta se on kuitenkin peli muiden joukossa eikä tämä tuu olemaan mikään pelien tappaja, mutta varmasti itselleni joka pennin arvoinen ja mikäli siitä onlinesta ei tuu täyttä paskaa tulen tämän parissa viihtymään helposti sinne eläkeikään asti. :p :oops:

Sinänsä huvittavaa että miksi kuuden tunnin netflix eksklusiivi :D Onko siellä sitten joku isokin asiakaskunta vs. Youtube. Toki tämä saa pöhinää pelin ympärille kuten täälläkin huomaa hyvin. All publicity is good publicity.

Sinänsä huvittavaa että miksi kuuden tunnin netflix eksklusiivi :D Onko siellä sitten joku isokin asiakaskunta vs. Youtube. Toki tämä saa pöhinää pelin ympärille kuten täälläkin huomaa hyvin. All publicity is good publicity.

Varmaankin iso pussi ojennettu Netflixin puolekta, tuskin siinä sen ihmeellisempää. Oletetaan että saa paljon tilaajia.

Mä ainakin tiedä pelistä kaiken, siinä kaksi pelattavaa päähahmoa, mies ja nainen. Pelissä on tarina, sielä on autoja, helikoptereita, mopoja, moottoripyöriä, veneitä. Peli on openworld avoin iso maailma, grafiikat todella kauniita, yksityiskohtia, kaikkia kulkuväinetä voi käyttää, pelissä on myös online puoli missä voi pelata yksin tai yhdessä kavereiden kanssa:oops:. Peli tulee olemaan massiivinen menestys niin arvostelujen kuin myös myyntien puolesta, metacritic 90+ jne, on myös ihmisiä jotka eivät usko ja luulevat että peli floppaa eikä myy ja on muutenkin täyttä paskaa.

Vielä ei ole tähän päivään asti yksikään GTA peli flopannut ja jokainen gta on saanut 90+ arvosanat 9/10 10/10 jne enkä usko että yhtäkkiä just tämä GTAVI on nyt se gta joka floppaa. Itse olen GTA fanipoika myönnän sen ja ihan sama mitä muut ajattelee, mutta se on kuitenkin peli muiden joukossa eikä tämä tuu olemaan mikään pelien tappaja, mutta varmasti itselleni joka pennin arvoinen ja mikäli siitä onlinesta ei tuu täyttä paskaa tulen tämän parissa viihtymään helposti sinne eläkeikään asti. :p :oops:
Yks virhe tuolla. Tässä ei ole uutta moninpeliä. Muuten tosin meni ihan nappiin! :D

Varmaankin iso pussi ojennettu Netflixin puolekta, tuskin siinä sen ihmeellisempää. Oletetaan että saa paljon tilaajia.
Juu tuskinpa muusta kyse.
Yks virhe tuolla. Tässä ei ole uutta moninpeliä. Muuten tosin meni ihan nappiin! :D
Ainakaan vielä, mutta kyllä se uusi online tulee. Tässä on varmasti niin paljon konepellin alla uutta tekniikkaa ettei vanha online sovi tähän.

Joo, alkuun näin. Jokin aika sittem vahvistivat, että kutonen on yksinpeli pelkästään. Mutta eiköhän tuo uusittu online tule myös jossain kohtaa. :)

No rockstar tietää että se online on se joka tuo heille sitä hilloa niin maan perkeleesti, että tietenkin se tulee tähänkin. Ei heti julkkarissa tietenkään, varmaa kuukaus ennen ku online aukee, niiku vitosessaki oliko se nyt 2 viikkoa ku online aukes.

GTA5 online on jo kuitenkin ihan jo mapinkin puolesta sen verran vanhaa kamaa ja kaikki jo niin käytetty että järkevintä olis vaan tehää kokonaan uusi online sit tähän kutoseen, ellei ne sit tyylii tee jonku ihan erillisen oman gta onlinen ja tämä on puhtaasti yksinpeli tjsp. Mutta ollaan sitten viisaimpia kun alkaa tulee enemmän tietoa pelistä. :oops:

Kyllä mä mielellään jatkaisin nykyisen omaisuuteni ja kaiken mitä olen saavuttanut, mutta taitaa olla liian monimutkaine että tyylii rakentaisivat sen nykyisen onlinen päälle tän uuden mapin tjsp ja hahmo ja rahat ja kaikki siirtyis vice cityyn, liian monimutkaista. Kaikki aloittaa taas nollasta kohti rikkauksia ne ketkä sitä jaksaa.

Jotku internetin ihmelapset oli ilmeisesti saanut jonkun Netflix bugin tms avulla kaivettua tietoon, että tuo olisi joku 30min esittely.
No rockstar tietää että se online on se joka tuo heille sitä hilloa niin maan perkeleesti, että tietenkin se tulee tähänkin. Ei heti julkkarissa tietenkään, varmaa kuukaus ennen ku online aukee, niiku vitosessaki oliko se nyt 2 viikkoa ku online aukes.

GTA5 online on jo kuitenkin ihan jo mapinkin puolesta sen verran vanhaa kamaa ja kaikki jo niin käytetty että järkevintä olis vaan tehää kokonaan uusi online sit tähän kutoseen, ellei ne sit tyylii tee jonku ihan erillisen oman gta onlinen ja tämä on puhtaasti yksinpeli tjsp. Mutta ollaan sitten viisaimpia kun alkaa tulee enemmän tietoa pelistä. :oops:

Kyllä mä mielellään jatkaisin nykyisen omaisuuteni ja kaiken mitä olen saavuttanut, mutta taitaa olla liian monimutkaine että tyylii rakentaisivat sen nykyisen onlinen päälle tän uuden mapin tjsp ja hahmo ja rahat ja kaikki siirtyis vice cityyn, liian monimutkaista. Kaikki aloittaa taas nollasta kohti rikkauksia ne ketkä sitä jaksaa.
Ei se noin nopeaa julkaisusta tule kyllä millään hos sanovat, että nyt tulee yksinpeli pelkästään. Varmasti menee kuukausia vähintään.

Tämän pelin kohdalla en olisi niinkään varma. Onhan se jo nyt nähty, että jengi on ennakkavaraillut lähes 100 euron ultimate versioita, vaikka pelistä ei edelleenkään tiedetä mitään. Siihen verrattuna joku 20 euron Netflixin kuukausitilaus ei ole juuri mitään.
Nimenomaan, eiköhän siellä ole meitä fiksummat tulleet tulokseen, että tällä saadaan hyvät rahat. En yhtään epäile etteikö porukka maksais.

Jotku internetin ihmelapset oli ilmeisesti saanut jonkun Netflix bugin tms avulla kaivettua tietoon, että tuo olisi joku 30min esittely.

Ei se noin nopeaa julkaisusta tule kyllä millään hos sanovat, että nyt tulee yksinpeli pelkästään. Varmasti menee kuukausia vähintään.uu

Juu ja hyvä niin, voi panostaa siihen yksinpeliin kunnolla. Mulla mitään kiirettä ja saavat ihan rauhassa sit kehittää kunnolla sitä onlinea eikä lykätä joku väsynyt keskeneräinen ripuli.

Onhan flixistä olemassa mainoksellinen versio muutenkin tarjolla, ei tosin suomessa. Jotenkin koomista puhua maksumuureista, kun on tunneista kyse, että näkee muualtakin. :D
No kävisikö sitten vaikka tämä: "kuuden tunnin maksumuuri".

Mutta siis jos puhutaan "maksumuurista" kun sisältö on maksun takana, niin eikö tuokin sitä ole vaikka olisikin sitä vain kuusi tuntia? Samalla logiikalla ajalliset yksinoikeudet ei ole yksinoikeuksia koska on kyse vain X ajasta.

Rockstar lupasi uniikkia ennenäkemätöntä enakkokampanjaa. Se näyttäisi olevan totta - ensimmäisen kerran näen että Trailerin saapumisesti julkaistaan traileri
On kai niitä ennenkin ollut ja sitten kaikkia laskureita siihen, että tulee julkaisupäivä eli periaatteessa uusi laskuri pelin julkaisuun. Mutta en muista että mainokseen verrattava sisältö olisi tilattavan palvelun sisältöä vielä koskaan ollut. Enkä varsinkaan niin, että on ihan varma että tuota menee hirveä määrä porukkaa katsomaan sinne koska se on siellä aiemmin. Onhan se jo nähty että kaikenlaisesta ollaan valmiita maksamaan.

Nimenomaan, eiköhän siellä ole meitä fiksummat tulleet tulokseen, että tällä saadaan hyvät rahat. En yhtään epäile etteikö porukka maksais.
En minäkään. Saavat ihmiset tilaamaan Netflixin (ja varmaan sen kalleimman tilauksen että voi verrata pikseleitä) ja sitten siitä joku prosentti unohtaa tilauksen voimaan tai muuten jää tilaajaksi, joten ihan selkeä logiikkahan tuossa on.

--

Enkä minä sinänsä ihmettele että GTA-matskun näkemisestä porukka jopa maksaa mutta se ajatus, että käytännössä maksetaan mainoksesta, on jotain mitä en olisi kyllä koskaan uskonut näkeväni.

Viimeksi muokattu:
Enkä minä sinänsä ihmettele että GTA-matskun näkemisestä porukka jopa maksaa mutta se ajatus, että käytännössä maksetaan mainoksesta, on jotain mitä en olisi kyllä koskaan uskonut näkeväni

Tämän pelin kohdalla kaikki on mahdollista. Ei siinä, ihan hauskaa tätä pöhinää on sivusta seurata.

No kävisikö sitten vaikka tämä: "kuuden tunnin maksumuuri".

Mutta siis jos maksumuuriksi on käsitetty maksun takana oleva sisältö, niin eikö tuokin sitä ole vaikka olisikin sitä vain kuusi tuntia? Samalla logiikalla ajalliset yksinoikeudet ei ole yksinoikeuksia koska on kyse vain X ajasta.
Kävisi paljon paremmin! :D

Jaahas, enpä olisi arvannut että katson seuraavan trailerin tai mikä lie onkaan niin Netflixistä :D Ei sitä voi mitenkään tietää mitä asioita taustalla on, mutta aika todennäköistä on tosiaan, että Netflix on tästä maksanut ja toivoo saavansa uusia tilaajia tämän avulla, ainakin hetkellisesti. Tässä nyt vaan tulee äkkiä mieleen, että mikähän on lopulta se käyttäjämäärä, joka sen kuuden tunnin takia ottaa Netflix tilauksen (varsinkin kun se verrattain monella varmaankin on jo entuudestaan). Ja kyllähän se sieltä myös leviää samalla hetkellä, kun tulee tilaajille nähtäväksi.

Jos se on jossain Netflixin etusivulla niin se voi tavoittaa aivan uudenlaisen kohderyhmän. On ainakin ajateltu laatilkon ulkopuolelta. Nyt alan odottamaan Puuilon mainosta:
>meillä on hyllyssä GTA 6. Tuutko hakeen?
<en
<tuun!

Toisaalta ei tuo ole edes turhin/typerin asia, mihin voi rahojaan laittaa, sillä sitten on sen GTA-matskun näkemisen lisäksi Netflix kuukaudeksi. Kyllä sieltä nyt varmaan muutakin katsottavaa löytyy, ellei halua katsoa pelkästään GTA-matskua suurennuslasin kera hidastettuna koko kuukauden bongatakseen varmasti kaiken.

Ylös Bottom