Remeded
Well-Known Member
Tämän pelin kohdalla en olisi niinkään varma. Onhan se jo nyt nähty, että jengi on ennakkavaraillut lähes 100 euron ultimate versioita, vaikka pelistä ei edelleenkään tiedetä mitään. Siihen verrattuna joku 20 euron Netflixin kuukausitilaus ei ole juuri mitään.
Mä ainakin tiedä pelistä kaiken, siinä kaksi pelattavaa päähahmoa, mies ja nainen. Pelissä on tarina, sielä on autoja, helikoptereita, mopoja, moottoripyöriä, veneitä. Peli on openworld avoin iso maailma, grafiikat todella kauniita, yksityiskohtia, kaikkia kulkuväinetä voi käyttää, pelissä on myös online puoli missä voi pelata yksin tai yhdessä kavereiden kanssa
Vielä ei ole tähän päivään asti yksikään GTA peli flopannut ja jokainen gta on saanut 90+ arvosanat 9/10 10/10 jne enkä usko että yhtäkkiä just tämä GTAVI on nyt se gta joka floppaa. Itse olen GTA fanipoika myönnän sen ja ihan sama mitä muut ajattelee, mutta se on kuitenkin peli muiden joukossa eikä tämä tuu olemaan mikään pelien tappaja, mutta varmasti itselleni joka pennin arvoinen ja mikäli siitä onlinesta ei tuu täyttä paskaa tulen tämän parissa viihtymään helposti sinne eläkeikään asti.